Ухвала
від 25.03.2019 по справі 753/5973/19
ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА

справа № 753/5973/19

провадження № 1-кс/753/2379/19

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"25" березня 2019 р. слідчий суддя Дарницького районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розлянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання старшого слідчого з ОВС другого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві підполковника податкової міліції ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні №32018100000000133 від 21.09.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.27, ч.3 ст.212, ч.1 ст.212 України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий з ОВС другого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві підполковник податкової міліції ОСОБА_3 , за погодженням із процесуальним керівником ОСОБА_4 , звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, а саме реєстраційної справи: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2

У судове засідання слідчий не з`явився.

Слідчий суддя розглянув клопотання у відсутність представника особи, у володінні якої знаходяться документи, відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

З клопотаннята доданихдо ньогоматеріалів вбачається,що впровадженні другого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві знаходяться матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 21.09.2018 року за №32018100000000133, за фактом пособництва в ухиленні від сплати податків cлужбовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та фактом ухилення відсплати податків cлужбовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.27, ч.3 ст.212, ч.1 ст.212 України КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що cлужбові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_5 ) використовуючи реквізити підприємств з ознаками фіктивності, з метою ухилення від сплати податків, на протязі 2017-2018 вступили в злочинний зговір з групою осіб: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , які з метою скоєння злочинів різного ступеня тяжкості, направлених на вчинення фіктивного підприємництва та пособництво в ухиленні від сплати податків у великих та особливо великих розмірах, придбали та зареєстрували на підставних осіб суб`єкти підприємницької діяльності, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (код НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (код НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код НОМЕР_52 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_53 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_54 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 » (код НОМЕР_55 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 » (код НОМЕР_56 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 » (код НОМЕР_57 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 » (код НОМЕР_58 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 » (код НОМЕР_59 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_62 » (код НОМЕР_60 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_61 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 » (код НОМЕР_62 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 » (код НОМЕР_63 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (код НОМЕР_64 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (код НОМЕР_65 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (код НОМЕР_66 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_69 » (код НОМЕР_67 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_70 » (код НОМЕР_68 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_71 » (код НОМЕР_69 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_72 » (код НОМЕР_70 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_73 » (код НОМЕР_71 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_74 » (код НОМЕР_72 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_75 » (код НОМЕР_73 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_76 » (код НОМЕР_74 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_77 » (код НОМЕР_75 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_78 » (код НОМЕР_76 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_79 » (код НОМЕР_77 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_80 » (код НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_81 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_82 » (код НОМЕР_79 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_83 » (код НОМЕР_80 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_84 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 » (код НОМЕР_63 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_85 » (код НОМЕР_82 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_86 » (код НОМЕР_83 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_87 » (код НОМЕР_84 ) та інші.

У клопотанні слідчий зазначає, що вказані підприємства здійснюють безтоварні операції шляхом документального оформлення придбання однієї групи товарів та послідуючої реалізації іншої групи товарів підприємствам реального сектору економіки.

Фактично ж придбаний товар реалізовується за готівкові кошти, внаслідок чого до бюджету не надходять грошові кошти в особливо великих розмірах. Придбані та реалізовані товари мають різну номенклатуру, а також відмінні за своїми фізичними характеристиками та функціональним призначенням, що вказує на безтоварність здійснюваних операцій.

Зазначена схема дозволяє мінімізувати податкові зобов`язання підприємствам реального сектору економіки, а також отримувати необліковані грошові кошти та створює умови для безпідставного завищення валових витрат.

Також в даному кримінальному провадженні встановлено, що у вище зазначених підприємств з ознаками фіктивності відсутні необхідні умови для здійснення господарської діяльності, відсутні основні фонди, технічний персонал, виробничі потужності, офісні, складські приміщення, транспортні засоби, тощо. Крім того встановлено, що дані СГД обслуговуються в однакових банківських установах, формують податковий кредит та зобов`язання з податку на додану вартість за рахунок фінансово-господарських операцій з однією групою підприємств, здійснюють реєстрацію податкових накладних в електронному вигляді з однакових ІР-адрес, що свідчить про їх фактичне використання в одній і ті ж самій схемі ухилення від сплати податків та вказує на те, що дані підприємства створені/придбані та використовуються зазначеною групою осіб, що вчиняють злочини в сфері оподаткування.

В ході проведення огляду податкових адрес підприємств з ознаками фіктивності, які підконтрольні зазначеній групі осіб встановлено, що останні за податковою адресою не знаходяться, фактичне місцезнаходження встановити не виявляється за можливим.

Використовуючи реквізити підприємств з ознаками фіктивності встановлено ймовірне заниження податкових зобовязань службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на суму 4,9 млн. грн., що підтверджується експертним дослідження №1-13/09/2018 від 13.09.2018 року таймовірне заниження податкових зобовязань службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на суму 1,6 млн. грн., що підтверджується експертним дослідження №5-18/10/2018-дос від 18.10.2018 року.

Досудовим розслідуванням під час проведення огляду податкових адрес підприємств з ознаками фіктивності, які підконтрольні зазначеній групі осіб встановлено, що останні за податковою адресою не знаходяться, фактичне місцезнаходження встановити не виявляється за можливим.

В подальшому досудовому розслідуванні допитано в якості свідка ОСОБА_10 , який відповідно до бази даних Головного управління ДФС у м. Києві АІС «Податковий Блок» був/є директором та засновником ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_88 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ). В ході допиту останній повідомив, що на прохання ОСОБА_11 , погодився за грошову винагороду зареєструвати на своє призвіще підприємство, тобто підписав відповідні документи, які стали підставою для реєстрації «фіктивних» підприємств, без мети зайняття підприємницькою діяльністю не було, фінансово-господарську діяльність на підприємствах не здійснював.

Так, в ході досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей та документів, шляхом вилучення їх оригіналів, які стали підставою для реєстрації суб`єктів господарської діяльності: ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_88 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Відповідно до бази даних ІНФОРМАЦІЯ_89 АІС «Податковий Блок» встановлено, що ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстровано ІНФОРМАЦІЯ_90 , а фактично перебуває на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_88 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) зареєстровано ІНФОРМАЦІЯ_91 ,а фактично перебуває на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) зареєстровано ІНФОРМАЦІЯ_90 ,а фактично перебуває на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Клопотання мотивоване тим, що вищевказані документи необхідні для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, для призначення експертиз, податкових та інших перевірок.

Крім того, отримання оригіналів вищевказаних речей і документів дозволить призначити у кримінальному провадженні почеркознавчу експертизу, з метою встановлення особи, що вчинила кримінальне правопорушення, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

У відповідностідо п.7п.п.4«Рішення координаційноїнаради зпроблем судовоїекспертизи приМіністерстві юстиціїУкраїни» від02березня 2012року проведення експертизи по копіям документів, а саме її висновок, формулюється виключно у вірогідній формі з відповідним обґрунтуванням, зокрема фактом відсутності оригіналу документа, тому у слідства виникає необхідність у безпосередньому вилучені саме оригіналів документів, а не їх копій.

Відповідно до ст. 163 КПК України під час судового розгляду сторона, яка звернулась з клопотанням, має довести наявність достатніх підстав вважати, що речі або документи, про тимчасовий доступ до яких надійшло подання: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можливість використання як доказів відомостей, що містяться речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для надання тимчасового доступу до документів з вилученням їх оригіналів, оскільки без отримання вказаних документів неможливо встановити істину у кримінальному провадженні, що має суттєве значення для розслідування кримінального провадження та оригінали вказаних документів необхідні для проведення почеркознавчої експертизи.

Керуючись ст.ст. 108, 160, 162-164, 166, 309 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати слідчим другогослідчого відділурозслідування кримінальнихпроваджень СУФР ГУДФС ум.Києві ОСОБА_3 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 ,оперуповноваженим другоговідділу ОУГУ ДФСу м.Києві ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 ОСОБА_32 , ОСОБА_33 ,(увідповідності дост.ст.36,40,41,110,ч.6ст.218КПК України),слідчим слідчоїгрупи та/абоза дорученнямслідчим,оперативним підрозділам, тимчасовий доступ до речей та докуменів реєстраційної справи: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_88 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , з можливістю вилучення їх оригіналів, а саме:

- реєстраційні картки, рішення про створення підприємства, статут підприємства та зміни до статуту, накази про призначення службових осіб, протоколи зборів учасників товариства, договори купівлі-продажу частки в статутному капіталі, заява про реєстрацію/ перереєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, ксерокопії паспортних даних службових осіб, довіреності на право представлення інтересів підприємства в державних органах.

Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді набирає законної сили з моменту її оголошення.

Строк дії даної ухвали складає один місяць з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчийсуддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення25.03.2019
Оприлюднено16.02.2023

Судовий реєстр по справі —753/5973/19

Ухвала від 25.03.2019

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні