Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 червня 2019 р. № 520/438/19
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Рубан В.В.,
за участі
секретаря судового засідання - Лук`янчук,
представника позивача - Подольської Т.В.,
представника відповідача - Дронь А.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІЗОЛЯЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ" (62303, Харківська область, м.Дергачі, вул. Петровського, 2А/пл. Перемоги, 23, код ЄДРПОУ 39489104) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, .м.Харків, вул. Пушкінська, 46) про визнання протиправним, скасування наказу на проведення перевірки, скасування податкового повідомлення - рішення,-
В С Т А Н О В И В :
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЗОЛЯЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, в якому. з урахуванням уточнених позовних вимог, просить суд :
- визнати протиправними дії Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області щодо винесення наказу від 14.09.2018 року № 6822 „Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ „Ізоляційні матеріали» (податковий номер 39489104)» ;
- визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області від 14.09.2018 року № 6822 „Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ „Ізоляційні матеріали» (податковий номер 39489104)» ;
- визнати протиправними дії Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки та прийняття податкового повідомлення-рішення від 28 грудня 2018 року № 00000971405;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області від 28.12.2018 року № 00000971405 на загальну суму 135540,00 грн.;
- судові витрати стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у період з 17.09.2018 по 21.09.2018 року ГУ ДФС у Харківській області проведена документальна позапланова виїзна перевірка ТОВ "Ізоляційні матеріали" з питань дотримання вимог податкового законодавства України щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на додану вартість, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи щодо взаємовідносин з ТОВ "Евіаль Груп" за травень 2017 року, ТОВ "НьюБілдПрайм" за лютий 2017 року, ТОВ "Юнівест-Інвест" за грудень 2016 року, ТОВ "Селезія" за серпень 2016 року, ТОВ "Бізнес Страйк" за червень 2016 року, ТОВ "Саваж Торг" за лютий 2016 року та подальшого ланцюга постачання. За результатом перевірки складено акт №4069/20-40-14-05-19/39489104 від 28.09.2018 р., за наслідками якого прийняте податкове повідомлення-рішення № 00000731405 від 30.10.2018 року, з діями контролюючого органу, винесеним наказом про проведення перевірки та рішенням позивач не погоджується, просить дії визнати протиправними а наказ та рішення скасувати.
Представник позивача у судовому засіданні підтримала заявлені позовні вимоги та просила їх задовольнити.
Представник відповідача у судовому засіданні та у письмовому відзиві на позов зазначив, що доводи позовної заяви є безпідставними та помилковими, а позов не підлягає задоволенню, оскільки наказ на проведення перевірки, прийнятий на законних підставах, а встановлені при перевірці позивача порушення належним чином зафіксовані в акті перевірки, а оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийняте на цілком законних підставах та відповідає чинному законодавству.
Судом встановлено, що 07.11.2017 року позивачем отримано запит Головного управління ДФС у Харківській області про надання інформації (пояснень та їх документального підтвердження) № 22101/10/20-40-14-22-16 від 05.07.2018 року, в якому управління просило надати інформацію та документальне підтвердження взаємовідносин позивача з ТОВ "НьюБілдПрайм" за період лютий 2017 року.
На запит ТОВ "Ізоляційні матеріали" надано відповідь від 20.11.2017 року № 10 03.08.2018 року відмовлено в наданні пояснень та їх документального підтвердження.
16.04.2018 року позивачем отримано запит Головного управління ДФС у Харківській області про надання інформації (пояснень та їх документального підтвердження) № 11167/10/20-40-14-22-16 від 21.03.2018 року, в якому управління просило надати інформацію та документальне підтвердження взаємовідносин позивача з ТОВ "Юнівест-Інвест" за період грудень 2016 року.
На запит ТОВ "Ізоляційні матеріали" надано відповідь від 08.05.2018 року № 15 03.08.2018 року відмовлено в наданні пояснень та їх документального підтвердження.
16.04.2018 року позивачем отримано запит Головного управління ДФС у Харківській області про надання інформації (пояснень та їх документального підтвердження) № 11167/10/20-40-14-22-16 від 21.03.2018 року, в якому управління просило надати інформацію та документальне підтвердження взаємовідносин позивача з ТОВ "Саваж-Торг" за період лютий 2016 року.
На запит ТОВ "Ізоляційні матеріали" надано відповідь від 08.05.2018 року № 15 03.08.2018 року відмовлено в наданні пояснень та їх документального підтвердження.
16.04.2018 року позивачем отримано запит Головного управління ДФС у Харківській області про надання інформації (пояснень та їх документального підтвердження) № 11167/10/20-40-14-22-16 від 21.03.2018 року, в якому управління просило надати інформацію та документальне підтвердження взаємовідносин позивача з ТОВ "Бізнес Страйк" за період червень 2016 року.
На запит ТОВ "Ізоляційні матеріали" надано відповідь від 08.05.2018 року № 15 03.08.2018 року відмовлено в наданні пояснень та їх документального підтвердження.
22.02.2018, 16.04.2018 року позивачем отримано запити Головного управління ДФС у Харківській області про надання інформації (пояснень та їх документального підтвердження) № 3727/10/20-40-14-22-16 від 02.02.2018 року та № 1078/10/20-40-14-22-16від 20.03.2018, в якому управління просило надати інформацію та документальне підтвердження взаємовідносин позивача з ТОВ "Селезія" за період серпень 2016 року.
На запити ТОВ "Ізоляційні матеріали" надано відповіді від 07.03.2018 № 8 та від 07.05.2018 року № 14 року відмовлено в наданні пояснень та їх документального підтвердження.
22.02.2018 року, 16.04.2018 року позивачем отримано запити Головного управління ДФС у Харківській області про надання інформації (пояснень та їх документального підтвердження) № 3727/10/20-40-14-22-16 від 02.02.2018 року та № 1078/10-20-40-14-22-16 від 20.03.2018 року, в якому управління просило надати інформацію та документальне підтвердження взаємовідносин позивача з ТОВ "Евіаль Груп" за період травень 2017 року.
На запити ТОВ "Ізоляційні матеріали" надано відповіді від 07.03.2018 № 8, від 07.05.2018 року № 14 року, якими відмовлено в наданні пояснень та їх документального підтвердження.
14.09.2018 року Головним управлінням ДФС у Харківській області на підставі п.п. 20.14 п. 20.1 ст. 20, п. 41.1 ст. 41, п. 61.1, п. 61.2 ст. 61, п.п. 62.1.3 п. 62.1 ст. 62, п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п. 75.1 ст. 75, п.п. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82 Податкового кодексу України у зв`язку з ненаданням у повному обсязі ТОВ "Ізоляційні Матеріали" пояснень та їх документальних підтверджень на обов`язкові письмові запити Головного управління ДФС у Харківській області від 30.10.2017 № 22101/10/20-40-14-22-16, який отримано підприємством 07.11.2017, від 21.03.2018 № 11167/10/20-40-14-22-16, який отримано підприємством 16.04.2018), від 02.02.2018 № 3727/0/20-40-14-22-16, який отримано підприємством 22.02.2018, від 20.03.2018 № 10781/10/20-40-14-22-16, який отримано підприємством 16.04.2018 щодо господарських взаємовідносин з ТОВ "Евіаль Груп" (код за ЄДРПОУ 41032505) за травень 2017 року, ТОВ "НЬЮ БІЛД ПРАЙМ" (код за ЄДРПОУ 39918870) за лютий 2017 року, ТОВ "Юнівест Інвест" (код за ЄДРПОУ 40831979) за грудень 2016 року, ТОВ "Селезія" (код за ЄДРПОУ 40369791) за серпень 2016 року, ТОВ "Бізнес Страйк (код за ЄДРПОУ 40396301) за червень 2016 року, ТОВ "Саваж-Торг" (код за ЄДРПОУ 39760447) за лютий 2016 року видано наказ № 6822 "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Ізоляційні Матеріали" (код за ЄДРПОУ 39489104)".
На підставі направлення від 17.09.2018 року № 9046, наказу Головного управління ДФС у Харківській області від 14.09.2017 № 6822, п.п. 78.1.1 п. 78 ст. 78, п. 82.2 ст. 82 Податкового кодексу України у період з 06.11.2018 по 12.11.2018 року проведена документальна позапланова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "Ізоляційні матеріали" з дотримання вимог податкового законодавства України щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на додану вартість, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи щодо взаємовідносин з ТОВ "Евіаль Груп" за травень 2017 року, ТОВ "НьюБілдПрайм" за лютий 2017 року, ТОВ "Юнівест-Інвест" за грудень 2016 року, ТОВ "Селезія" за серпень 2016 року, ТОВ "Бізнес Страйк" за червень 2016 року, ТОВ "Саваж Торг" за лютий 2016 року та подальшого ланцюга постачання.
Копія наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки від 14.09.2018 року № 8822 вручена під розписку представнику за довіреністю Подольській Т.В. 18.09.2018 року.
За наслідками перевірки контролюючим органом складено акт перевірки від 28.09.2019 №4069/20-40-14-05-19/39489104 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Ізоляційні матеріали" (код 39489104) з питань дотримання вимог податкового законодавства України щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на додану вартість, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи щодо взаємовідносин з ТОВ "Евіаль Груп" (код за ЄДРПОУ 41032505) за травень 2017 року, ТОВ "НьюБілдПрайм" (код за ЄДРПОУ 39918870) за лютий 2017 року, ТОВ "Юнівест-Інвест"(код за ЄДРПОУ 40831979) за грудень 2016 року, ТОВ "Селезія"(код за ЄДРПОУ 40369791) за серпень 2016 року, ТОВ "Бізнес Страйк" (код за ЄДРПОУ 40396301) за червень 2016 року, ТОВ "Саваж Торг"(код за ЄДРПОУ 39760447) за лютий 2016 року та подальшого ланцюга постачання".
Перевіркою встановлено порушення позивачем п. 198.1, п. 198.3 ст. 198, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, п. 5 розділу ІІІ, п.п. 1 п.4 розділу V Порядку заповнення та надання податкової звітності по податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну України від 28.01.2016 року № 21, зареєстрованого Мінюстом України 29.01.2016 р. за № 159/28289, занижено ПДВ, що підлягає нарахуванню та сплаті на загальну суму 104213 грн., в тому числі за лютий 2016 року на суму 5804, 00 грн., за червень 2016 року на суму 1635,00 грн. та серпень 2016 року на суму - 6414,00 грн., за грудень 2016 року - 11567,00 грн., за лютий 2017 року на суму 60265,00 грн., за травень 2017 року на суму 18528 грн.
Позивач, не погоджуючись з висновками акту, подав до Головного управління ДФС у Харківській області заперечення на акт від 28.09.2018 року № 4069/20-40-14-05-19/39489104 .
У відповідь на заперечення позивача листом Головного управління ДФС у Харківській області № 44728/10/20-40-14-05-14 від 25.10.2018 року повідомлено, що висновки перевіряючих є правомірними та залишаються без змін.
На підставі вищезазначених висновків акту перевірки, контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 30.10.2018 року № 00000731405, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання із податку на додану вартість на суму 104213 грн. та нараховано штрафні санкції на суму 52106,50 грн. Загальна сума нарахованих зобов`язань зі сплати ПДВ та штрафних санкцій складає - 156319 грн.50 коп.
Не погоджуючись з рішенням контролюючого органу позивач оскаржив його Державної фіскальної служби України.
Рішенням ДФС України № 40088/6199-9911-04-01-25 від 12.12.2018 року продовжено строк розгляду скарги позивача до 27.01.2019 року (включно).
Рішенням ДФС України № 41402/6199-99-11-04-01-25 від 21.12.2018 року скасовано податкове повідомлення-рішення від 30.10.2018 року № 00000731405 в частині встановлених порушень по взаємовідносинах з контрагентами ТОВ "Селезія", ТОВ "Бізнес Страйк", ТОВ "Саваж-Торг", а в іншій частині зазначене податкове повідомлення-рішення залишено без змін, скаргу - частково задоволено.
З урахуванням зменшення суми грошового зобов`язання, відповідачем прийняте нове податкове повідомлення-рішення № 00000971405 від 28.12.2018 року, яким збільшено суму грошового зобов`язання із податку на додану вартість на суму 90360 грн. та нараховано штрафні санкції на суму 45180 грн. Загальна сума нарахованих зобов`язань зі сплати ПДВ та штрафних санкцій складає - 135540 грн.00 коп.
Як встановлено судом, в перевіряємий період позивач мав взаємовідносини з ТОВ "Евіаль Груп", ТОВ "НьюБілдПрайм", ТОВ "Юнівест-Інвес", ТОВ "Селезія", ТОВ "Бізнес Страйк", ТОВ "Саваж Торг".
Під час розгляду справи встановлено, що рішенням ДФС України № 41402/6199-99-11-04-01-25 від 21.12.2018 року скасовано податкове повідомлення-рішення від 30.10.2018 року № 00000731405 в частині встановлених порушень по взаємовідносинах з контрагентами ТОВ "Селезія", ТОВ "Бізнес Страйк", ТОВ "Саваж-Торг", а в іншій частині зазначене податкове повідомлення-рішення залишено без змін, скаргу - частково задоволено.
Суд зазначає стосовно контрагентів позивача - "Евіаль Груп", ТОВ "НьюБілдПрайм", ТОВ "Юнівест-Інвес" наступне.
Основним видом діяльності ТОВ "Ізоляційні матеріали" є "неспеціалізована оптова торгівля".
Так, 08.12.2016 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Покупець, Позивач) та його конрагентом ТОВ „Юнівест - Інвест» (податковий номер 40821979) було укладено договір поставки № 08/12-2016.
Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „СРТ - перевезення оплачене до» (місця відвантаження продукції).
На виконання умов зазначених договорів ТОВ „Юнівест - Інвест» у грудні 2016 року поставило товар Позивачу на загальну суму 69401,64 грн (у т.ч. ПДВ 11566.94 грн).
Транспортування товару оформлене товарно-транспортними накладними. Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами: прибутковою накладною № 70 від 08.12.2016 року, податковою накладною № 109 від 08.12.2016 року (з квитанцією про реєстрацію), ТТН № 08-12/2016-70 від 02.02.2017 року.
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 12.12.2016 року на загальну суму 9369,22 грн. та від 15.12.2016 року на загальну суму 60032,42 грн..
Факт належного бухгалтерського обліку товарно-матеріальних цінностей Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунках 281,311,631.
Так, 02.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Покупець, Позивач) та його конрагентом ТОВ „Нью Білд Прайм» (податковий номер 39918870) було укладено договір поставки № 02/02-2017.
Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „СРТ - перевезення оплачене до » (місця відвантаження продукції).
На виконання умов зазначених договорів ТОВ „Нью Білд Прайм» у лютому 2017 року поставило товар Позивачу на загальну суму 361 587,96 грн (у т.ч. ПДВ 60 264,66 грн).
Транспортування товару оформлене товарно-транспортними накладними. Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами: прибутковою накладною № 0102/02 від 02.02.2017 року, податковою накладною № 202002 від 02.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію), ТТН № 02-02/2017-0102/02 від 02.02.2017 року; прибутковою накладною № 0202/02 від 06.02.2017 року, податковою накладною № 206007 від 06.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію), ТТН № 06-02/2017-0202/02 від 06.02.2017 року; прибутковою накладною № 0302/02 від 09.02.2017 року, податковою накладною № 209009 від 09.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію), ТТН № 09-02/2017-0302/02 зід 09.02.2017 року; прибутковою накладною № 0402/02 від 14.02.2017 року, податковою накладною № 214003 від 14.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію), ТТН № 14-02/2017-0402/02 зід 14.02.2017 року; прибутковою накладною № 0502/02 від 15.02.2017 року, податковою накладною № 2150024 від 15.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію), ТТН № 15-02/2017-0502/02 вд 15.02.2017 року.
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується реєстром платіжних доручень по ТОВ „Нью Білд Прайм» .
Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно- сальдовою відомістю по рахункам 281,311, 631.
Так, 03.05.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Покупець, Позивач) та його контрагентом ТОВ „Евіаль Груп» (податковий номер 41032505) було укладено договір поставки № 03/05-2017.
Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „СРТ - перевезення оплачене до» (місця відвантаження продукції).
На виконання умов зазначених договорів ТОВ „Евіаль Груп» у травні 2017 року поставило товар Позивачу на загальну суму 65 016,73 грн (у т.ч. ПДВ 18 527,79 грн).
Транспортування товару оформлене товарно-транспортними накладними. Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами: прибутковою накладною № 0103/05 від 03.05.2017 року, податковою накладною № 2 від 03.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію), ТТН № 03-05/2017-0103/05 від
03.05.2017 року; прибутковою накладною № 0203/05 від 04.05.2017 року, податковою накладною № 11 від 04.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію), ТТН № 04-05/2017-0203/05 від року.
На підставі договору про відступлення права вимоги від 04.05.2017 року № 04/05- 2017, право вимоги ТОВ „Евіаль Груп» перейшло до ТОВ „Мерітон» .
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями.
Факт належного бухгалтерського обліку товарно-матеріальних цінностей Позивача підтверджується оборотно- сальдовою відомістю по рахункам 281,311, 631.
.На момент укладання всіх правочинів позивач та його контрагенти мали весь необхідний обсяг господарської правосуб`єктності.
Суд зазначає, що в подальшому придбана у зазначених вище підприємств продукція була реалізована в оптовій мережі, про що свідчать наступні правочини, укладені між позивачем та його контрагентами.
20.02.2015 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його контрагентом ТОВ „Лабель» (податковий номер 36985200) було укладено договір постачання № 25.
Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачалъника» . На виконання умов зазначеного договору Позивач у грудні 2016 року поставив товар ТОВ „Лабель» на загальну суму 16 362 грн (у т.ч. ПДВ 2 727.00 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами: платковою накладною № РН-0000007 від 09.12.2016 року, податковою накладною № 7 від 09.12.2016 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку товарно-матеріальних цінностей Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
Так, 24.05.2016 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його контрагентом АТ „КДБК» (податковий номер 04852585) було укладено договір постачання № 73. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW - склад Постачальника » .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у грудні 2016 року поставив товар АТ „КДБК» на загальну суму 1 929,84 грн (у т.ч. ПДВ 321,64 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами видатковою накладною № РН-0000008 від 09.12.2016 року, податковою накладною № 8 від 09.12.2016 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням.
Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно- сальдовою відомістю по рахунку 361.
Так, 21.01.2015 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „НОРМАІЗОЛ» (податковий номер 31028769) було укладено договір постачання № 1 (та додаткову угоду від 31.12.2015 року № 1). Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника".
На виконання умов зазначених договорів Позивач у грудні 2016 року поставив товар ТОВ „НОРМАІЗОЛ» на загальну суму 38 424,00 грн (у т.ч. ПДВ 6 404,00 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами :видатковою накладною № РН-0000010 від 09.12.2016 року, податковою накладною № 10 від 09.12.2016 року (з квитанцією про реєстрацію);видатковою накладною № РН-0000011 від 09.12.2016 року, податковою накладною №11 від 09.12.2016 року (з квитанцією про реєстрацію);видатковою накладною № РН-0000012 від 12.12.2016 року, податковою накладною № 12 від 12.12.2016 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000013 від 12.12.2016 року, податковою накладною № 13 від 12.12.2016 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку товарно-матеріальних цінностей Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
Так, 09.12.2016 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „МАЙСТЕР СТАЛЬ» (податковий номер 34932796) було укладено договір постачання № СФ-0000009. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у грудні 2016 року поставив товар ТОВ „МАЙСТЕР СТАЛЬ» на загальну суму 8 694,00 грн (у т.ч. ПДВ 1 449,00 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000015 від 12.12.2016 року, податковою накладною № 15 зід 12.12.2016 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується :оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
Так, 02.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його Дгірагентом ТОВ „КАЙЛАС-СМ» (податковий номер 37722719) було укладено договір : стачання № 13. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах ЕXW- склад Постачальника
На виконання умов зазначеного договору Позивач у лютому 2017 року, травні 2017 року поставив товар ТОВ „КАЙЛАС-СМ» на загальну суму 16 612,80 грн (у т.ч. ПДВ 2768,80 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами:видатковою накладною № РН-0000001 від 03.02.2017 року, податковою накладною № 1 від 03.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000007 від 15.05.2017 року, податковою накладною № 7 від 15.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію);видатковою накладною № РН-0000016 від 16.05.2017 року, податковою накладною № 16 від 16.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю порахунку 361.
Так, 03.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом TOB „АКВАТЕРМ ПЛЮС» (податковий номер 38089635) було укладено договір постачання № 14. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ „АКВАТЕРМ ПЛЮС» на загальну суму 1359.60 грн (у т.ч. ПДВ 226,60 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000002 від 06.02.2017 року, податковою накладною № 2 від 06.02.2017року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
Так, 27.01.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „СИМФОНІЯ ТЕПЛА» (податковий номер 38146855) було укладено договір постачання № 12. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ СИМФОНІЯ ТЕПЛА на загальну суму 2 195,64 грн. (у т.ч. ПДВ 365,94 грн.)
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000003 від 07.02.2017 року, податковою накладною № 3 від 017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним нням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується но-сальдовою відомістю по рахунку 361.
Так, 06.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його контрагентом ТОВ „РАДІАН» (податковий номер 30755109) було укладено договір постачання № 17. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах - склад Постачальника» .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ РАДІАН» на загальну суму 864,00 грн (у т.ч. ПДВ 141,00 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000004 від 07.02.2017 року, податковою накладною № 4 від 017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним нням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується но-сальдовою відомістю по рахунку 361.
06.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його лттом ТОВ „ГРАНД МАРИН» (податковий номер 31632468) було укладено договір постачання № 15. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах - склад Постачальника» .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ „ГРАНД МАРИН» на загальну суму 513,48 грн (у т.ч. ПДВ 85,58 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000005 від 07.02.2017 року, податковою накладною № 5 від 07.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
07.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „РЕГІОНБУДСЕРВІС» (податковий номер 31726208) було укладено договір постачання № 18. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ „РЕГІОНБУДСЕРВІС» на загальну суму 11 470,80 грн (у т.ч. ПДВ 1 911,80 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000006 від 07.02.2017 року, податковою накладною № 6 від 07.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
16.01.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „ЛАБЕЛЬ» (податковий номер 36985200) було укладено договір достачання № 1. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах EXW- склад Постачальника » ,
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ „ЛАБЕЛЬ» на загальну суму 122 313,60 грн (у т.ч. ПДВ 20 385,6 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами,
видатковою накладною № РН-0000007 від 09.02.2017 року, податковою накладною № 7 від 09.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію);видатковою накладною № РН-0000018 від 16.02.2017 року, податковою накладною № 18 від 16.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000029 від 27.02.2017 року, податковою накладною № 29 від 27.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000030 від 27.02.2017 року, податковою накладною № 30 від 27.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000031 від 27.02.2017 року, податковою накладною № 31 від 27.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним ; гученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
09.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його -:рагентом АТ „КДБК» (податковий номер 04852585) було укладено договір постачання № СФ-00000012. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах ЕXW- склад Постачальника
На виконання умов зазначеного договору Позивач у лютому 2017 року поставив товар АТ „КДБК» на загальну суму 1 132,56 грн (у т.ч. ПДВ 188,76 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000008 від 10.02.2017 року, податковою накладною № 8 від І 1.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням.Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
17.01.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „ДІВІНТОС» (податковий номер 36458026) було укладено договір постачання № 4. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ „ДІВІНТОС» на загальну суму 1 140,00 грн (у т.ч. ПДВ 190.00 грн.).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000009 від 13.02.2017 року, податковою накладною № 9 від року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
26.01.2017 року міде ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „ОЛІМП І Д» (податковий номер 34861673) було укладено договір постачання №11. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах EXW- склад Постачальника .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ „ОЛІМП І Д» на загальну суму 1 453,80 грн (у т.ч. ПДВ 242,30 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000010 від 13.02.2017 року, податковою накладною № 10 від 13.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000012 від 14.02.2017 року, податковою накладною №12 від 14.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію);видатковою накладною № РН-0000017 від 15.02.2017 року, податковою накладною № 17 від 17.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним : рученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується іг оротно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
18.01.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його -рагентом ТОВ „УКРАЇНСЬКА ТЕНТОВА КОМПАНІЯ» (податковий номер 30657544) було укладено договір постачання № 7. Згідно з умовами зазначеного договору -:авка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року поставив товар З ..УКРАЇНСЬКА ТЕНТОВА КОМПАНІЯ» на загальну суму 22 800,00 грн (у т.ч. ПДВ 3800,00 грн.)
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: -7КОВОЮ накладною № РН-0000011 від 13.02.2017 року, податковою накладною № 11 5 32.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним :енням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується тно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
14.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його агентом ТОВ „ГАММА-ПЛЮС» (податковий номер 30885203) було укладено договір постачання № 20. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах - склад Постачальника» .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року, травні 2017 року поставив товар ТОВ „ГАММА-ПЛЮС» на загальну суму 9 036,00 грн (у т.ч. ПДВ І 506,00 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами: видатковою накладною № РН-0000013 від 14.02.2017 року, податковою накладною № 13 від 14.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000005 від 12.05.2017 року, податковою накладною № 5 від 12.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
15.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АРЕАБУД» (податковий номер 23269791) було укладено договір постачання № СФ-00000017. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW - склад Постачальника .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ „ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АРЕАБУД» на загальну суму 1 170,00 грн (у т.ч. ПДВ 195,00 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000014 від 15.02.2017 року, податковою накладною № 14 від 15.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується :боротно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
15.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його контрагентом ПФ „АЛБЯНС+» (податковий номер 31126612) було укладено договір юстачання № СФ-00000016. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається - з умовах „EXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року поставив товар ЛФ „АЛБЯНС+» на загальну суму 387,00 грн (у т.ч. ПДВ 64,50 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000015 від 15.02.2017 року, податковою накладною № 15 із 15.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
17.01.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його рагентом ТОВ „ТЕРМОІЗОЛ-К» (податковий номер 32660061) було укладено договір постачання № 6. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах ЕXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року, травні 2017 поставив товар ТОВ „ТЕРМОІЗОЛ-К» на загальну суму 224 151,10 грн (у т.ч. ПДВ 37 358,50 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000016 від 15.02.2017 року, податковою накладною від 15.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000023 від 20.02.2017 року, податковою накладною від 20.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000026 від 23.02.2017 року, податковою накладною № 26 від 23.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000008 від 15.05.2017 року, податковою накладною № 8 від 15.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000025 від 17.05.2017 року, податковою накладною № 25 від 17.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
19.10.2016 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „ДИРЕКТ ПЛЮС» (податковий номер 38634634) було укладено договір постачання № 88. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ „ДИРЕКТ ПЛЮС» на загальну суму 667,20 грн (у т.ч. ПДВ 111,20 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000019 від 16.02.2017 року, податковою накладною № 19 від 16.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
16.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його внрагентом ТОВ „ОЛВУД» (податковий номер 35206900) було укладено договір постачання №21. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах ЕXW- склад Постачальника .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ „ОЛВУД» на загальну суму 23 940,00 грн (у т.ч. ПДВ 3 990,00 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000020 від 16.02.2017 року, податковою накладною № 20 л 16.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним :ученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
25.01.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його контрагентом ТОВ „НОРМАІЗОЛ» (податковий номер 35206900) було укладено договір постачання № 9. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року, травні 2017 року поставив товар ТОВ „НОРМАІЗОЛ» на загальну суму 33 543,60 грн (у т.ч. ПДВ 5 590,60 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме:видатковою накладною № РН-0000021 від 16.02.2017 року, податковою накладною №21 від 16.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000022 від 17.02.2017 року, податковою накладною № 22 від 17.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000006 від 12.05.2017 року, податковою накладною № > від 12.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
20.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ФОП Вильотнік Г.Б. (податковий номер НОМЕР_1 ) було укладено договір постачання № СФ-00000025. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року поставив товар ФО-П ВИЛЬОТНІК Г. Б. на загальну суму 2 770,80 грн (у т.ч. ПДВ 461.80 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000024 від 21.02.2017 року, податковою накладною № 24 від 21.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
16.01.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „КОМПАНІЯ РОЛЛІ» (податковий номер 37460146) було укладено договір постачання № 3. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на мовах „EXW- склад Постачальника .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року, травні 2017 :оку року поставив товар ТОВ „КОМПАНІЯ РОЛЛІ» на загальну суму 8 231,40 грн (у т.ч. ІДВ 1 371.90 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000025 від 22.02.2017 року, податковою накладною № 25 від 22.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000003 від 12.05.2017 року, податковою накладною № 3 від 12.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується 'оротно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
25.01.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його агентом ТОВ „АФИТО» (податковий номер 40150881) було укладено договір постачання № 10. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах ЕXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначених договорів Позивач у лютому 2017 року поставив товар ТОВ „АФИТО» на загальну суму 2 856.60 грн (у т.ч. ПДВ 477,30 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме видатковою накладною № РН-0000027 від 24.02.2017 року, податковою накладною № 27 від 24.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію); видатковою накладною № РН-0000028 від 24.02.2017 року, податковою накладною № 28 від 24.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
24.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ФОП БАБІЮК Ю.Л. (податковий номер НОМЕР_2 ) було укладено договір постачання № 22. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у лютому 2017 року поставив товар ФО ФОП БАБІЮК Ю ОСОБА_1 Л ОСОБА_1 на загальну суму 5 938,80 грн (у т.ч. ПДВ 989,80 грн).
Реальність укладених правочинів підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000033 від 27.02.2017 року, податковою накладною № 33 від 27.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
16.02.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ФОП ОСОБА_2 А. (податковий номер НОМЕР_3 ) було укладено договір постачання № 16. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах „EXW - склад Постачальника» .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у лютому 2017 року поставив товар ОО-П ОСОБА_3 А. А. на загальну суму 631,80 грн (у т.ч. ПДВ 105,30 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000035 від 28.02.2017 року, податковою накладною № 35 від 28.02.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним юрученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується боротно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
24.01.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його снрагентом ПП „ЛЬВІВІЗОТЕХ» (податковий номер 34904266) було укладено договір постачання № 8. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах ЕXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у травні 2017 року поставив товар ПП „ЛЬВІВІЗОТЕХ на загальну суму 17 234,40 грн (у т.ч. ПДВ 2 872,40 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000001 від 11.05.2017 року, податковою накладною № 1 від 11.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним л с ученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
11.05.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його контрагентом ТОВ „АКВАМАРИН-ГРУП» (податковий номер 40280085) було укладено договір постачання № 40. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на жах ..EXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у травні 2017 року поставив товар ТОВ „АКВАМАРИН-ГРУП» на загальну суму 338,40 грн (у т.ч. ПДВ 56,40 гри).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000002 від 11.05.2017 року, податковою накладною № 2 від 11.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
01.04.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його конрагентом ТОВ „САВАЖТРЕЙД» (податковий номер 38281378) було укладено договір постачання № 39. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах EXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у травні 2017 року поставив товар ТОВ „САВАЖТРЕЙД» на загальну суму 11 858,40 грн (у т.ч. ПДВ 1 976,40 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000004 від 12.05.2017 року, податковою накладною № 4 від 12.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним юрученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується боротно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
16.05.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його контрагентом ТОВ „МАЙСТЕР СТАЛЬ» (податковий номер 34932796) було укладено договір постачання № 43. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах EXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у травні 2017 року поставив товар ТОВ „МАЙСТЕР СТАЛЬ» на загальну суму 9 960,00 грн (у т.ч. ПДВ 1 660,00 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: видатковою накладною № РН-0000017 від 16.05.2017 року, податковою накладною № 17 від 16.05.2017року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним ченням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується готно-сальдовою відомістю по рахунку 361.
15.05.2017 року між ТОВ „Ізоляційні матеріали» (Постачальник, Позивач) та його ігєнтом ТОВ „Промпостачсервіс» (податковий номер 22695445) було укладено договір постачання № 42. Згідно з умовами зазначеного договору поставка відбувається на умовах .EXW- склад Постачальника» .
На виконання умов зазначеного договору Позивач у травні 2017 року поставив товар ТОВ „Промпостачсервіс» на загальну суму 7 676,14 грн (у т.ч. ПДВ 1 279,36 грн).
Реальність укладеного правочину підтверджується наступними документами, а саме: :видатковоюнакладною № РН-0000042 від 23.05.2017 року, податковою накладною № 42 від 23.05.2017 року (з квитанцією про реєстрацію).
Вартість товару була сплачена у повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням. Факт належного бухгалтерського обліку ТМЦ Позивача підтверджується сальдовою відомістю по рахунку 361.
По зазначеним операціям позивачем надано податкові декларації з податку на додану вартість за травень 2017 року, за лютий 2017 року, за грудень 2016 року, що були прийняті та зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних, що підтверджується квитанціями про реєстрацію, що містяться в матеріалах справи.
Відповідно до п. п. 16.1.2 п. 16.1 ст. 16 Податкового Кодексу України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів.
Згідно з п. п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового Кодексу України платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Відповідно до п. 46.1 ст. 46 Податкового Кодексу України, податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської звітності підприємствами, їх об`єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності (надалі - підприємства), установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету (надалі - установи) встановлює Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим Наказом Мінфіну України від 24.05.1995 р. № 88.
Згідно з п. 1.2 Положення №88 господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 року №996-XIV (із змінами та доповненнями) податкова звітність ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.
Первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію (ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 року №996-XIV).
Відповідно до ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 року №996-XIV, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції, тоді як визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків. Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов`язкова ознака господарської операції кореспондує з нормами Податкового кодексу України.
Оцінивши вищевказані первинні документи за правилами КАС України, суд відмічає, що оглянуті документи не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", ст.44 Податкового кодексу України, п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. за №168/704; далі за текстом - Положення №88) спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості, призвели до зміни в структурі активів платника податків, а відтак сприймаються судом як належні та допустимі докази реальності вчинення господарських операцій.
Відповідно до пункту 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Згідно пункту 185.1 ст.185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.
Відповідно до п.198.5 ст.198 ПК України платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися: а) в операціях, що не є об`єктом оподаткування відповідно до статті 196 цього Кодексу (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 196.1.7 пункту196.1 статті 196 цього Кодексу) або місце постачання яких розташоване за межами митної території України; б) в операціях, звільнених від оподаткування відповідно до статті 197, підрозділу 2 розділу XX цього Кодексу, міжнародних договорів (угод) (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 197.1.28 пункту 197.1 статті 197 цього Кодексу та операцій, передбачених пунктом 197.11 статті 197 цього Кодексу); в) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів; г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189 цього Кодексу).
У відповідності до п.198.6. ст.198 ПК України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що надані позивачем документи підтверджують реальність господарських операцій у спірних правовідносинах.
Посилання відповідача на податкову інформацію, щодо контрагента позивача - суд відхиляє, оскільки Податковий кодекс України не ставить право платника ПДВ на податковий кредит в залежність від дій або бездіяльності його контрагентів.
Також, суд зазначає, що в силу положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" позивач та контрагент позивача є окремими суб`єктами права зі статусом юридичної особи, а відтак вони є окремими платниками податку на додану вартість. За таких обставин, межі юридичної відповідальності кожного платника податків, яка (слід розуміти - відповідальність) відповідно до ст. 61 Конституції України має індивідуальний характер, поширюються на діяння, що визнаються законом протиправними та були вчинені саме цим платником.
Притягнення суб`єкта права до відповідальності за діяння, що було вчинено іншою особою, є неможливим, за винятком встановлених ст. 228 Цивільного кодексу України та ст. ст. 207 і 208 Господарського кодексу України випадків свідомого укладення таким суб`єктом права нікчемного правочину з метою відображення певних первинних документів в податковому обліку без фактичного проведення господарських операцій.
Вказане вище узгоджується з позицією Верховного Суду, викладеною у постановах від 08.08.2018 року по справі № 820/4428/17 (адміністративне провадження № К/9901/51373/18), від 06.11.2018 року у справі № 822/551/18 (адміністративне провадження № К/9901/61751/18).
Таким чином, суд приходить до висновку, що позивач під час перевірки та судового розгляду на підтвердження дійсності та реальності господарських взаємовідносин із контрагентом надав усі необхідні та достатні первинні документи.
З огляду на що суд вбачає наявність підстав для скасування податкового повідомлення-рішення № Головного управління ДФС у Харківській області від 28.12.2018 р. №00000971405 за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг).
Стосовно позовних вимог про визнання протиправними дій Головного управління ДФС у Харківській області щодо винесення наказу від 14.09.2018 року № 6822 "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Ізоляційні Матеріали", визнання протиправним та скасування наказу Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області від 14.09.2018 року № 6822 „Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ „Ізоляційні матеріали» (податковий номер 39489104)» та визнання протиправними дій Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки, суд вважає, що вони не підлягають задоволенню та зазначає наступне.
Відповідно до пп. 20.1.4, 20.1.14 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення. У разі виявлення порушення вимог податкового чи іншого законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, надсилати платникам податків письмові запити щодо надання засвідчених належним чином копій документів;
Згідно з ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
У п. 78.1 ст.78 ПК України наведено обставини, за наявності яких здійснюється документальна позапланова перевірка, однією з яких є отримання податкової інформації, що свідчить про порушення платником податків валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов`язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються порушення цим платником податків відповідно валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту (пп.78.1.1 п.78.1 ст.78 )
Враховуючи означені вище приписи, суд приходить до висновку, що законодавцем як одну з підстав проведення перевірки визначено не надання пояснень та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту.
Суд зазначає, що однією з підстав для проведення перевірки ТОВ "Ізоляційні матеріали" стало ненадання інформації та документів на її підтвердження у відповідь на запити Головного управління ДФС у Харківській області.
При цьому, суд зазначає, що за обставин ненадання пояснень та їх документальних підтверджень на запит, які б усували сумніви щодо порушення податкового законодавства, прийняття відповідачем спірного наказу від про проведення документальної позапланової виїзної перевірки позивача повністю відповідає положенням п.п 78.1.1 пп. 78.1.4 п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що відповідачем дотримано приписи п.73.3. ст. 73 Податкового кодексу України для надіслання обов`язкових письмових запитів платнику податків, а зміст цих запитів відповідає вимогам п. 73.3 Податкового кодексу України: підписаний керівником контролюючого органу, містить перелік запитуваної інформації та документів на її підтвердження та підстави для його надіслання, а позивачем відповідями на запити не надано в запитуваному обсязі пояснень та їх документального підтвердження.
Крім того, суд зазначає, що в ході розгляду справи по суті не заперечувалося сторонами, що позивач допустив посадових осіб відповідача до проведення перевірки на підставі оскаржуваного наказу від 14.09.2018 р. №6822.
Разом з тим, платник податку, який вважає порушеним порядок та підстави призначення податкової перевірки, щодо нього, має захищати свої права шляхом недопуску посадових осіб контролюючого органу до такої перевірки. Якщо ж допуск до податкової перевірки відбувся, в подальшому предметом розгляду в суді має бути лише суть виявлених порушень податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Таким чином, з огляду на наведене, позови платників податків, спрямовані на оскарження рішень (у тому числі наказів про призначення перевірки), дій або бездіяльності контролюючих органів щодо призначення та/або проведення перевірок можуть бути задоволені лише в тому разі, якщо до моменту винесення судового рішення не відбулося допуску посадових осіб контролюючого органу до спірної перевірки. В іншому разі в задоволенні відповідних позовів має бути відмовлено, оскільки правові наслідки оскаржуваних дій за таких обставин є вичерпаними, а отже, задоволення позову не може призвести до відновлення порушених прав платників податків, оскільки після проведення перевірки права платника податків порушують лише наслідки проведення відповідної перевірки.
Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в постанові від 13 березня 2018 року справа №804/1113/16 (адміністративне провадження №К/9901/19326/18).
Таким чином, суд приходить до висновку, що відповідач при прийнятті спірного наказу діяв відповідно до норм податкового законодавства.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);4) безсторонньо (неупереджено);5) добросовісно; 6) розсудливо;7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
З огляду на зазначене, суд зазначає, що, позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ІЗОЛЯЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ" до Головного управління ДФС у Харківській області підлягає частковому задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,-
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ІЗОЛЯЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ" (62303, Харківська область, м.Дергачі, вул. Петровського, 2А/пл. Перемоги, 23, код ЄДРПОУ 39489104) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, .м.Харків, вул. Пушкінська, 46) про визнання протиправним, скасування наказу на проведення перевірки, скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити частково.
Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 28.12.2018 р. №00000971405 за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг).
Стягнути з Головного управління ДФС у Харківській області (61057 м. Харків, вул. Пушкінська, 46) за рахунок бюджетних асигнувань витрати по оплаті судового збору на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ІЗОЛЯЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ" у розмірі 2 033,10 грн. (дві тисячі тридцять три гривні 10 коп.).
В іншій частині позовні вимоги залишити без задоволення.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення виготовлений 19.06.2019 року.
Суддя Рубан В.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.06.2019 |
Оприлюднено | 23.06.2019 |
Номер документу | 82537222 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні