Ухвала
від 18.06.2019 по справі 296/5741/19
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/5741/19

1-кс/296/3096/19

УХВАЛА

Іменем України

18 червня 2019 року м.Житомир

Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянув у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 , погодженого прокурором прокуратури Житомирської області ОСОБА_4 по кримінальному провадженню №12019060000000095 про тимчасовий доступ до речей і документів,

В С Т А Н О В И В :

У провадженні СУ ГУ НП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019060000000095, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

До суду звернувся слідчий з клопотанням, в обгрунтування якого зазначив, що в період грудня місяця 2018 року, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою змовою із службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом внесення неправдивих відомостей до актів виконаних робіт форми КБ-2в та КБ-3, при виконанні умов договорів підряду, предметами яких є будівельні роботи по об`єктах: «Реконструкція спортивного майданчика по АДРЕСА_1 », «Реконструкція спортивного майданчика для ігрових видів спорту за адресою: АДРЕСА_2 », «Реконструкція спортивного майданчика по АДРЕСА_3 » та Реконструкція баскетбольного майданчику по АДРЕСА_4 " (коригування), заволоділи бюджетними коштами, чим завдали державі шкоди в розмірі, що на даний час встановлюється.

Так, досудовим розслідуванням встановлено, 14.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі начальника Управління ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_6 укладено договір №98, відповідно до якого, а саме п 1.1. замовник доручає, а Підрядник на свій ризик забезпечує виконання будівельно- монтажних робіт з будівництва відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору, п. 1.2. предметом Договору підряду є виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція баскетбольного майданчика по АДРЕСА_4 », п. 3.1. загальна сума договору становить 1056227,28 (Один мільйон пятдесят шість тисяч двісті двадцять сім грн. 28 коп. гривень, в тому числі ПДВ 20% 176037,88 (сто сімдесят шість тисяч тридцять сім грн. 88 коп.) гривень, з них на 2018 рік 821146,63 грн. на 2019 рік 235080,65 грн. Ціна договору є твердою.

Крім того, 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі начальника Управління ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_6 укладено договір №99, відповідно до якого, а саме п 1.1. замовник доручає, а Підрядник на свій ризик забезпечує виконання будівельно- монтажних робіт з будівництва відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору, п. 1.2. предметом Договору підряду є виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція спортивного майданчика по АДРЕСА_3 », п. 3.1. 3.1. загальна сума договору становить - 1324897,26 (Один мільйон триста двадцять чотири тисячі вісімсот дев`яносто сім гри. 26 коп.) гривень, в тому числі ГІДВ 20% 220816,21 (Двісті двадцять тисяч вісімсот шістнадцять грн. 26 коп.) гривень, з них на 2018 рік - 395679,29 грн. на 2019 рік - 929217,97 грн, Ціна договору є твердою.

Крім того, 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі начальника Управління ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_6 укладено договір №100, відповідно до якого, а саме п 1.1. замовник доручає, а Підрядник на свій ризик забезпечує виконання будівельно- монтажних робіт з будівництва відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору, п. 1.2. предметом Договору підряду є виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція спортивного майданчика для ігрових видів спорту за адресою: АДРЕСА_2 », п. 3.1. 3.1. загальна сума договору становить - 1324897,26 (Один мільйон триста двадцять чотири тисячі вісімсот дев`яносто сім грн. 26 коп.) гривень, в тому числі ГІДВ 20% 220816,21 (Двісті двадцять тисяч вісімсот шістнадцять грн. 26 коп.) гривень, з них на 2018 рік - 395679,29 грн. на 2019 рік - 929217,97 грн. Ціна договору є твердою.

Крім того, 17.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі начальника Управління ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_6 укладено договір №101, відповідно до якого, а саме п 1.1. замовник доручає, а Підрядник на свій ризик забезпечує виконання будівельно- монтажних робіт з будівництва відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору, п. 1.2. предметом Договору підряду є виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція спортивного майданчика по АДРЕСА_1 », п. 3.1. загальна сума договору становить - 1324897,26 (Один мільйон триста двадцять чотири тисячі вісімсот дев`яносто сім грн. 26 коп.) гривень, в тому числі ПДВ 20% 220816,21 (Двісті двадцять тисяч вісімсот шістнадцять грн. 26 коп.) гривень, з них на 2018 рік - 395679,29 грн. на 2019 рік - 929217,97 грн. Ціна договору є твердою.

В ході проведеного аналізу вказаних вище, укладених договорів підряду, які є аналогічними за своїм змістом, встановлено, що відповідно до п. 2.1. Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам, нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, п. 2.2.з метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам Замовник забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у порядку, встановленому законодавством, п. 2.4. замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому Договором, п. 4.2.1. розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»; № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», п. 4.2.2. документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються Підрядником та передаються Замовнику, п. 4.2.3.за наявності відповідного фінансування Замовник може надавати Підряднику аванс для виконання робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014. Розмір авансу не може перевищувати 30% вартості від річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується, згідно з Постановою КМУ від 27.12.01 № 1764, використати одержаний аванс протягом трьох місяців після одержання та надати відповідні акти виконаних робіт. По закінченні вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, п. 4.2.4. одержаний аванс Підрядник зобов`язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, п. 4.2.5. у разі виявлення невідповідності робіт, пред`явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті, п. 5.1.1.підрядник повинен розпочати виконання робіт за Договором протягом п`яти календарних днів з дня підписання Договору Сторонами за умови надання проектної і дозвільної документації та завершити до 01.09.2019 р. з дня початку виконання, п. 5.2.1. приймання-передача виконаних робіт проводиться відповідно до чинних нормативних актів, які регламентують прийняття закінчених об`єктів в експлуатацію, п. 5.2.3. передача виконаних робіт Підрядником і приймання їх Замовником оформлюється до 25 числа поточного місяця актом про виконані роботи (форма №КБ-2В, №КБ-3) з обов`язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на приховані роботи, виконавчих схем поверхів, тощо., п. 5.2.4. недоліки у виконаних роботах, виявлені в процесі приймання-передачі закінчених робіт, які виникли з вини Підрядника, повинні бути усунуті Підрядником протягом строків, визначених за домовленістю сторін. Якщо Підрядник не бажає чи не може усунути такі недоліки, Замовник може, попередньо повідомивши Підрядника, усунути їх своїми силами або із залученням третіх осіб. Витрати, пов`язані з усуненням недоліків Замовником, компенсуються Підрядником, п. 5.3.2. замовник зобов`язаний у п`ятиденний термін після підписання Договору згідно актів передати Підряднику проектну документацію. Додаткові примірники проектної документації можуть передаватися за домовленістю Сторін, п. 5.3.3. закупівлю, одержання, складування, збереження необхідних для виконання робіт матеріалів, устаткування і інших ресурсів здійснює Підрядник. Він відповідає за кількість, якість і комплектність постачання цих ресурсів, на ньому лежить ризик їх випадкової втрати та пошкодження, і до моменту відшкодування їх вартості Замовником вони залишаються власністю Підрядника, п. 5.3.4. роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та Договору, п. 5.6.1. підрядник забезпечує охорону (огородження, освітлення тощо) будівельного майданчика, можливість доступу до нього Замовника, субпідрядників, залучених до виконання робіт згідно з умовами Договору, 5.6.7. Уся поточна інформація про хід виконання робіт у визначених обсягах і порядку фіксується Підрядником у журналі виконання робіт, який ведеться і подається субпідрядником Підряднику, Підрядником - Замовнику. Відповідальність за ведення журналу покладається на особу, яка є уповноваженим представником Підрядника на будівельному майданчику.

Крім того, відповідно до розділу 6.2. вказаних договорів Замовник зобов`язаний: е) підтверджувати в установленому порядку обсяги виконаних робіт шляхом перевірки, підписання актів прийняття виконаних Підрядником робіт (форми № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт і витрат (форми № КБ-3) після оформлення виконавчої технічної документації; ж) забезпечити здійснення технічного нагляду протягом усього періоду виконання робіт в порядку, встановленому законодавством.

Крім того, відповідно до розділу 6.4. Підрядник зобов`язаний а) приступити до виконання робіт, збудувати Об`єкт у визначений у пункті 5.1,1. Договору строк, а також з обов`язковим дотриманням усіх викладених у Договорі умов; є) забезпечити ведення та передачу Замовнику в установленому порядку документів про виконання Договору.

Аналізом публічно доступного ресурсу ІНФОРМАЦІЯ_4 було установлено, що ІНФОРМАЦІЯ_3 на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » були перераховані грошові кошти:

- 26.12.2018 в сумі 395679,29 грн. із призначенням платежу: «Опл.за вик.роб.по рекон.спорт.майд.для ігр.видів спорту, АДРЕСА_2 ; акт№КБ-3 від 22.12.12,дог.№100 від 17.12.18;ПДВ-65946,55грн»;

- 26.12.2018 в сумі 590163,38 грн. із призначенням платежу: «Опл.за вик.роб.по рекон.баскатбольного майд., вул. Бальзаківська; акт№КБ-3 від 22.12.12,дог.№98 від 14.12.18;ПДВ-98360,56грн»;

- 26.12.2018 в сумі 395679,29 грн. із призначенням платежу: «Опл.за вик.роб.по рекон.спорт.майд., АДРЕСА_1 ; акт№КБ-3 від 22.12.12,дог.№101 від 17.12.18;ПДВ-65946,55грн»;

- 26.12.2018 в сумі 395679,29 грн. із призначенням платежу: «Опл.за вик.роб.по рекон.спорт.майд., АДРЕСА_3 ;акт№КБ-3 від 22.12.12,дог.№99 від 17.12.18;ПДВ-65946,55грн».

Проведеним оглядом місця події від 27.03.2019 за адресою: АДРЕСА_4 , було встановлено що роботи зазначені в актах виконаних робіт фактично не виконані, матеріали включені до акту виконаних робіт на об`єкті будівництва відсутні.

Проведеним оглядом місця події від 27.03.2019 за адресою: АДРЕСА_2 , було встановлено що роботи зазначені в актах виконаних робіт фактично не виконані, матеріали включені до акту виконаних робіт на об`єкті будівництва відсутні.

Проведеним оглядом місця події від 28.03.2019 за адресою: АДРЕСА_3 , було встановлено що роботи зазначені в актах виконаних робіт фактично не виконані, матеріали включені до акту виконаних робіт на об`єкті будівництва відсутні.

Проведеним оглядом місця події від 28.03.2019 за адресою: АДРЕСА_1 ,було встановлено що роботи зазначені в актах виконаних робіт фактично не виконані, матеріали включені до акту виконаних робіт на об`єкті будівництва відсутні.

З метою подальшого проведення досудового розслідування, проведення слідчих дій, судової будівельно-технічної, судово-економічної, судово-почеркознавчої та інших експертиз, для досягнення повноти, всебічності при розслідуванні даного кримінального правопорушення необхідно встановити обставини, які мають істотне значення для кримінального провадження, слідчих дій виникла потреба у отриманні тимчасового доступу до оригіналів наступних документів:

- журнали авторського нагляду;

- кошториси на проектно-вишукувальні роботи

по наступним об`єктам будівництва: «Реконструкція спортивного майданчика по АДРЕСА_1 », «Реконструкція спортивного майданчика для ігрових видів спорту за адресою: АДРЕСА_2 », «Реконструкція спортивного майданчика по АДРЕСА_3 ».

В ході досудового розслідування встановлено, що вищевказана документація перебуває у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_5 .

Враховуючи те, що відомості, які містяться у вищезазначених документах можуть бути використані як доказ у кримінальному провадженні, необхідні для проведення слідчих дій, судових експертиз, а отримання інформації, що міститься у вказаній вище документації має значення для встановлення обставин, які мають суттєве значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню в інший спосіб є неможливим виникла необхідність у тимчасовому доступі до зазначених документів.

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини на яких ґрунтується клопотання, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

За змістом ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

При цьому ч. 5 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч.7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Зважаючи на викладене, враховуючи, що слідчим доведено, що документи, доступ до яких просить слідчий, можуть перебувати у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », мають суттєве значення для установлення обставин у кримінальному провадженні, а їх вилучення необхідне для проведення слідчих дій, судових експертиз, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 160, 163, 164, 309 КПК України, слідчий суддя,

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати слідчому СУ ГУ НП в Житомирській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , або співробітникам Управління захисту економіки в Житомирській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, а саме: капітану поліції ОСОБА_7 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_8 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_9 , капітану поліції ОСОБА_10 , за дорученням останньої тимчасовий доступ до документів, а саме можливості їх вилучення (здійснення їх виїмки), які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_5 , а саме оригіналів наступних документів:

- журнали авторського нагляду;

- кошториси на проектно-вишукувальні роботи

по наступним об`єктам будівництва: «Реконструкція спортивного майданчика по АДРЕСА_1 », «Реконструкція спортивного майданчика для ігрових видів спорту за адресою: АДРЕСА_2 », «Реконструкція спортивного майданчика по АДРЕСА_3 ».

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », як володілець, зобов`язані надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей та документів.

Згідно ч. 1 ст.166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала діє протягом місяця з дня постановлення, тобто до 18.07.2019.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення18.06.2019
Оприлюднено16.02.2023

Судовий реєстр по справі —296/5741/19

Ухвала від 18.06.2019

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Маслак В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні