ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 червня 2019 року Справа № 915/235/19
м. Миколаїв
Господарський суд Миколаївської області у складі судді Олейняш Е.М. при секретарі судового засідання Ковальжи А.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД", проспект Центральний, 157, м. Миколаїв, 54055 (код ЄДРПОУ 41340443)
про стягнення коштів в сумі 240 254, 93 грн.
за участю представників сторін:
від позивача: Корнишин О.О. довіреність б/н від 25.01.2019 року;
від відповідача: не з`явився.
ВСТАНОВИВ:
До господарського суду Миколаївської області звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Одемара-Інтер" з позовною заявою, в якій просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД" заборгованість в сумі 240 254, 93 грн.
І. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ.
Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 18.02.2019 року позовну заяву ТзОВ "Одемара-Інтер" (вх. № 2203/19 від 13.02.2019 року) до відповідача ТзОВ "РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД" про стягнення грошових коштів в сумі 240 254, 93 грн. залишено без руху.
Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 04.03.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання по справі на 02.04.2019 року.
В судовому засіданні 02.04.2019 року судом постановлено ухвалу, яка занесена до протоколу судового засідання, якою відкладено підготовче засідання на 03.05.2019 року.
Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 03.05.2019 року закрито підготовче провадження у справі № 915/235/19 та розгляд справи по суті призначено в судовому засіданні на 27.05.2019 року.
В судовому засіданні 27.05.2019 року судом оголошено перерву до 05.06.2019 року.
В судовому засіданні 05.06.2019 року судом відповідно до ч. 1 ст. 240 ГПК України оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Відповідач повноважного представника в жодне судове засідання не направив.
Ухвали господарського суду Миколаївської області від 04.03.2019 року про відкриття провадження у справі та від 02.04.2019 року, від 03.05.2019 року, надіслані на вказану в позовній заяві та в ЄДРЮОФОП адресу відповідача ТзОВ "РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД", проспект Центральний, 157, м. Миколаїв, 54055 повернута до суду поштовою установою із відміткою пошти "за закінченням встановленого терміну зберігання" (том 2, арк. 2-5, 42-44, 54-56).
Відповідно до п. 4 ч. 6 ст. 242 ГПК України днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, повідомленою цією особою суду.
За приписами ч. 1 ст. 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, місцезнаходження юридичної особи (п. 10 ч. 2 ст. 9 вказаного Закону).
Відповідно до Витягу з ЄДРЮОФОП місцезнаходженням відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД" є проспект Центральний, 157, м. Миколаїв, 54055.
Отже, ухвали суду направлені на правильну адресу відповідача, повідомлену суду самим позивачем та вказану у Витязі в ЄДРЮОФОП.
Отже, якщо ухвалу про вчинення відповідної процесуальної дії направлено судом за належною адресою, тобто повідомленою суду стороною, і повернуто підприємством зв`язку з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про вчинення відповідної процесуальної дії.
Відповідно до ч. 1 ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 202 ГПК України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи за відсутності представника відповідача.
Крім того, судом додатково вжито заходи щодо повідомлення відповідача про дату, час та місце розгляду справи телефонограмами за допомогою засобів зв`язків, зазначених у ЄДРЮОФОП (том 1, арк. 254, том 2 арк. 41).
ІІ. ЗАЯВИ ТА КЛОПОТАННЯ У СПРАВІ.
Заяви та клопотання відсутні.
ІІІ. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ПРОЦЕСУ.
1. Правова позиція позивача.
Позивач зазначає, що предметом спору є вимога про стягнення грошової заборгованості. Підставою позову позивачем зазначено обставини щодо неналежного виконання відповідачем умов договору № 29/05/01 від 29.05.2017 року про транспортне експедиторське обслуговування, укладеного між сторонами, а саме: зобов`язань щодо своєчасної та в повному обсязі оплати за отримані послуги, внаслідок чого утворилась заборгованість у спірній сумі. Позовні вимоги обґрунтовані положеннями ст. 193, 316 ГК України, ст. 526, 530, 629, 929 ЦК України, ст. 12 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" та умовами договору.
2. Правова позиція (заперечення) відповідача.
Відповідачем ТзОВ "РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД" письмового відзиву по суті спору суду не подано.
Відповідно до ч. 9 ст. 165 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
ІV. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ, ЗМІСТ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН З ПОСИЛАННЯМ НА ДОКАЗИ, НА ПІДСТАВІ ЯКИХ ВСТАНОВЛЕНІ ВІДПОВІДНІ ОБСТАВИНИ. ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ТА ДЖЕРЕЛА ПРАВА, ЯКІ ЗАСТОСУВАВ СУД.
Розглянувши матеріали справи, керуючись принципом верховенства права, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, суд встановив наступне.
29.05.2017 року між ТзОВ "Одемара-Інтер" (експедитор) та ТзОВ "РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД" (замовник) було укладено договір № 29/05/01 про транспортно-експедиторське обслуговування/ТЕО/ (том 1, арк. 147-149).
Договір підписано та скріплено печатками сторін.
Умовами договору сторони передбачили наступне.
Відповідно до п. 1.1 Договору цей договір регулює взаємовідносини та взаєморозрахунки сторін при здійсненні "експедитором" транспортно-експедиторського обслуговування (далі-ТЕО) при перевезенні вантажів номенклатури "замовника", які здійснюються автомобільним/залізничним транспортом по території України, країнах СНД та інших держав.
Відповідно до п. 1.2 Договору замовник доручає, а експедитор приймає на себе здійснення транспортно-експедиторських послуг генеральних вантажів та вантажів в контейнерах, які поступають в ОМТП, ІМТП, їх зберігання на складах порту, а також відправку вантажу в пункти призначення за вказівкою замовника.
Відповідно до п. 2.1.1 Договору експедитор зобов`язується від імені та за дорученням замовника укладати договори з портами, залізницями, автотранспортними підприємствами по перевалці, зберіганню та перевезенню вантажів замовника, а також представляти замовника перед митними, карантинними та іншими організаціями.
Відповідно до п. 2.1.2 Договору експедитор зобов`язується організовувати в порту передачу вантажу від/на судно, залізничні вагони і/або автомобілі.
Відповідно до п. 2.1.3 Договору експедитор зобов`язується за дорученням замовника та за його рахунок проводити розрахунки з контейнерними лініями, портом, залізничними станціями за оренду вагонів, їх подачу/прибирання тощо.
Відповідно до п. 2.1.4 Договору експедитор зобов`язується приймати участь в якості представника замовника в порту при складанні будь-яких документів, пов`язаних з перевалкою вантажу.
Відповідно до п. 2.1.6.1 Договору експедитор зобов`язаний здійснювати розрахунки з транспортними організаціями в Україні та за кордоном, зокрема: прийняти від замовника грошові кошти для оплати перевезень, передати їх перевізникам та іншим організаціям, при цьому грошові кошти, отримані в якості попередньої оплати від замовника в національній валюті, перераховуються в еквіваленті до курсу долара США на дату відправки вантажу по транспортним накладним. Розрахунок по фактично виконаним перевезенням замовник здійснює по курсу НБУ на дату зарахування грошових коштів на рахунок експедитора.
Відповідно до п. 2.2.1 Договору замовник зобов`язаний оплатити послуги та витрати експедитора відповідно до умов цього договору.
Відповідно до п. 2.2.2 Договору замовник зобов`язаний передати в порядку повної або часткової передплати експедитору грошові кошти, необхідні для проведення розрахунків по п. 2.1.6.
Відповідно до п. 3.5 Договору факт виконання робіт підтверджується актом виконаних робіт.
Відповідно до п. 4.1 Договору сторони домовились проводити розрахунки по цьому договору на наступних умовах:
- гранична сума розрахунків, на яку по цьому договору надається відстрочка платежу, складає еквівалент 10 000 дол. США.
- відстрочка платежу на визначену договором граничну суму складає 21 календарний день.
- у випадку перевищення граничної суми розрахунків, по якій надається відстрочка платежу, по рахунку або рахункам, які виставлені "замовником", останній зобов`язаний перерахувати суму, що залишилась, в порядку передплати на рахунки "експедитора" з урахуванням зміни курсу долара, додаткових зборів, відшкодування витрат "експедитора".
Відповідно до п. 4.2 Договору у випадку порушення "замовником" умов, викладених в п. 4.1 цього договору, "експедитор" звільняється від виконання зобов`язань по договору до моменту виконання "замовником" в повному об`ємі умов п. 4.1 Договору.
Відповідно до п. 8.1 Договору цей договір вступає в силу з 29 травня 2017 р., є безстроковим.
Відповідно до п. 8.3 Договору факсова копія документів має юридичну силу оригінала.
Судом встановлено наступне.
За дорученням замовника у період с 27.06.2017 року по 01.07.2017 року експедитор здійснив експедирування вантажу (тушки курчат - бройлерів) у контейнерах СХRU1394389, СХRU1446498, вантажовідправник ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів", Київська область, одержувач ООО "Донмал", Вірменія (том 1, арк. 150-166).
06.09.2017 року ТзОВ "ОДЕМАРА-ІНТЕР" надало ТзОВ "РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД" рахунок № 507 про сплату наданих послуг на загальну суму 93 600, 00 грн. (том 1, арк. 167).
Відповідач ТзОВ "РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД" платіжними дорученнями № 14 від 18.09.2017 року на суму 35 600, 00 грн., № 15 від 26.09.2017 року на суму 20 000,00 грн.; №16 від 29.09.2017 року на суму 20 000,00 грн. сплатило надані послуги частково (том 1, арк. 168-170). Заборгованість становила 18 000 грн.
За дорученням замовника у період с 15.08.2017 року по 28.08.2017 року експедитор здійснив експедирування вантажу (голень, філе курчат - бройлерів) у контейнерах СRLU12117481, СRLU1351839, вантажовідправник ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів", Київська область, одержувач ООО "Донмал", Вірменія (том 1, арк. 171-187).
10.10.2017 року ТзОВ "ОДЕМАРА-ІНТЕР" надало ТзОВ "РОЯЛ ЛОПСТИК ЛТД" рахунок № 515 про сплату наданих послуг на загальну суму 48 474, 62 грн. (том 1, арк. 188).
Відповідач ТзОВ "РОЯЛ ЛОПСТИК ЛТД" платіжним дорученням № 35 від 23.10.2017 року на суму 30 000, 00 грн., платіжним дорученням № @2PL8 від 01.02.2018 року на суму 14 990, 00 грн., платіжним дорученням № @2PL1 від 05.02.2018 року на суму 10 000, 00 грн.; платіжним дорученням № @2PL6 від 07.02.2018 року на суму 10 000, 00 грн.; платіжним дорученням № @2PL від 08.02.2018 року на суму 8 474, 62 грн. сплатило надані послуги в повному обсязі (том 1, арк. 189-193). Всього проведено оплату на суму 73 464, 62 грн., у зв`язку з чим виникла переплата в розмірі 24 990 грн.
За дорученням замовника у період с 17.08.2017 року по 04.09.2017 року експедитор здійснив експедирування вантажу (філе курчат - бройлерів) у контейнерах MEDU9150030, GESU9095320, вантажовідправник ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів", Київська область, одержувач ООО "Донмал" , Вірменія (том 1, арк. 194-205).
20.11.2017 року ТзОВ "ОДЕМАРА-ІНТЕР" надало ТзОВ "РОЯЛ ЛОПСТИК ЛТД" рахунок № 520 про сплату наданих послуг на загальну суму 96 300, 00 грн., рахунок № 529 від 04.12.2017 року про сплату наданих послуг на загальну суму 48 697, 48 грн. (том 1, арк. 206-207).
Відповідач ТзОВ "РОЯЛ ЛОПСТИК ЛТД" платіжним дорученням № 49 від 03.01.2018 року на суму 70 000 грн., платіжним дорученням № СВ004 від 01.02.2018 року на суму 10 000, 00 грн.; платіжним дорученням № @2PL5 від 03.02.2018 року на суму 10 000, 00 грн., частково сплатив надані послуги (том 1, арк. 208-209).
Враховуючи вищевказану заборгованість в розмірі 18 000 грн., переплату в розмірі 24 990 грн., а також часткову оплату за послуги в період с 17.08.2017 року по 04.09.2017 року, у відповідача станом на день розгляду справи залишилась заборгованість в розмірі 48 007, 79 грн.
Транспортно-експедиторське обслуговування вантажу в контейнерах MEDU9150030, GESU9095320 підтверджено коносаментом МSСCUO2520911; документами на вантаж (рахунки, пакувальні листи, сертифікат про походження товару № 1616867, ветеринарне свідоцтво № 02/1002); дорученням № 549 від 31.08.2017 року на завантаження вантажу; міжнародними товарно-транспортними накладними СМR б/н від 30.08.2017 року перевезення контейнера МЕDU9150030 та контейнера GESU9095320 (том 1, арк. 194-205).
Крім того, за дорученням замовника у період с 15.02.2018 року по 28.02.2018 року експедитор здійснив експедирування вантажу (м`ясо яловичини) у контейнері CXRU418011 вантажовідправник ТзОВ "ЛУБНИМ`ЯСО", Київська область, одержувач ООО "Донмал", Вірменія, а також здійснив експедирування вантажу (крило курчат - бройлерів) у контейнерах TRIU8793897, TRIU8961732, МЕDU9028207 вантажовідправник ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів", Київська область, одержувач ООО "Донмал", Вірменія.
24.05.2018 року ТзОВ "ОДЕМАРА-ІНТЕР" надав ТОВ "РОЯЛ ЛОПСТИК ЛТД" рахунок № 851 про сплату наданих послуг на загальну суму 192 247, 44 грн. (том 1, арк. 244).
Відповідач ТОВ "РОЯЛ ЛОПСТИК ЛТД" не сплатив за надані послуги.
Транспортно-експедиторське обслуговування вантажу в контейнерах CXRU418011, TRIU8793897, TRIU8961732, МЕDU9028207 підтверджено коносаментами МSСUО2550272 та МSСUO2550280; документами на вантаж (рахунки, пакувальні листи, сертифікати про походження товару № 1727441, № 1677360, № 1677359, ветеринарні свідоцтва РД-00 № 010294, А-01 № 030759, А-01 № 027353, А-01 № 030757, А-01 № 027355); міжнародними товарно-транспортними накладними СМR № 293818 від 23.02.2018 року перевезення контейнера CXRU418011, СМR б/н від 23.02.2018 року перевезення контейнера TRIU8793897, СМR б/н від 22.02.2018 року перевезення контейнера МЕDU9028207, СМR б/н від 22.02.2018 року перевезення контейнера TRIU8961732 (том 1, арк. 210-236).
18.12.2018 року позивачем ТзОВ "ОДЕМАРА-ІНТЕР" направлено на адресу відповідача ТзОВ "РОЯЛ ЛОПСТИК ЛТД" вимогу № 673 про погашення заборгованості, в якій позивач просив негайно погасити заборгованість у розмірі 240 254, 93 грн. Також у вимозі позивач зазначив, що всі документи, які підтверджують виконання ТзОВ "ОДЕМАРА-ІНТЕР" своїх зобов`язань, а також документи, які свідчать про заборгованість ТзОВ "РОЯЛ ЛОПСТИК ЛТД" є у відповідача. Крім того, разом з вимогою позивачем направлено на адресу відповідача бухгалтерську довідку щодо заборгованості ТзОВ "РОЯЛ ЛОПСТИК ЛТД" станом на 11.12.2018 року (том 1, арк. 245-248). Факт направлення вимоги № 673 від 18.12.2018 року підтверджується описом вкладення та поштовою квитанцією (том 1, арк. 117-119).
Доказів надання відповідачем відповіді на вказану вимогу № 673 від 18.12.2018 року суду не подано. Заборгованість не погашено, що і стало підставою для звернення позивача до суду з даним позовом.
На підставі ст. 11, 202, 509 ЦК України між сторонами на підставі договору виникло господарське зобов`язання, яке в силу ст. 525, 526 ЦК України, ст. 193 ГК України має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог законодавства. Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов`язками наділені обидві сторони договору.
Відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами.
Відповідно до ч. 1 ст. 316 ГК України за договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов`язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" транспортно-експедиторська діяльність - підприємницька діяльність із надання транспортно-експедиторських послуг з організації та забезпечення перевезень експортних, імпортних, транзитних або інших вантажів;
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 4 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" транспортно-експедиторська діяльність здійснюється суб`єктами господарювання різних форм власності, які для виконання доручень клієнтів чи відповідно до технологій роботи можуть мати: склади, різні види транспортних засобів, контейнери, виробничі приміщення тощо.
Експедитори для виконання доручень клієнтів можуть укладати договори з перевізниками, портами, авіапідприємствами, судноплавними компаніями тощо, які є резидентами або нерезидентами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" за договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов`язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу.
Відповідно до ч. 11-13 ст. 9 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" перевезення вантажів супроводжується товарно-транспортними документами, складеними мовою міжнародного спілкування залежно від обраного виду транспорту або державною мовою, якщо вантажі перевозяться в Україні.
Такими документами можуть бути: авіаційна вантажна накладна (Air Waybill); міжнародна автомобільна накладна (CMR); накладна СМГС (накладна УМВС); коносамент (Bill of Lading); накладна ЦІМ (CIM); вантажна відомість (Cargo Manifest); інші документи, визначені законами України.
Факт надання послуги експедитора при перевезенні підтверджується єдиним транспортним документом або комплектом документів (залізничних, автомобільних, авіаційних накладних, коносаментів тощо), які відображають шлях прямування вантажу від
пункту його відправлення до пункту його призначення.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 12 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" клієнт зобов`язаний своєчасно надати експедитору повну, точну і достовірну інформацію щодо найменування, кількості, якості та інших характеристик вантажу, його властивостей, умов його перевезення, іншу інформацію, необхідну для виконання експедитором своїх обов`язків за договором транспортного експедирування, а також документи, що стосуються вантажу, які потрібні для здійснення митного, санітарного та інших видів державного контролю і нагляду, забезпечення безпечних умов перевезення вантажу.
Клієнт зобов`язаний у порядку, передбаченому договором транспортного експедирування, сплатити належну плату експедитору, а також відшкодувати документально підтверджені витрати, понесені експедитором в інтересах клієнта в цілях виконання договору транспортного експедирування.
Відповідно до ст. 610 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).
Відповідно до ч. 1 ст. 612 ЦК України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.
Відповідно до ст. 530 ЦК України якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов наступного висновку. Правовідносини між сторонами у даній справі регулюються договором про транспортно-експедиторське обслуговування, який в силу ст. 629 ЦК України є обов`язковим до виконання. Позивачем надано відповідачу послуги з транспортно-експедиторського обслуговування при перевезеннях вантажів в контейнерах, що надходять в порт, відправка вантажів в пункти призначення. Позивач у вимозі № 673 від 18.12.2018 року зазначив, що всі документи, що підтверджують виконання послуг направлені відповідачу. Відповідач частково сплатив за отримані послуги, що підтверджується вищевказаними та наявними в матеріалах справи платіжними дорученнями. Проте, станом на день розгляду справи суду не подано доказів оплати заборгованості в розмірі 240 254, 93 грн., строк оплати якої настав, як і не спростовано факту наявності вказаної заборгованості. Відповідачем не подано суду будь-яких доказів, які б спростовували факт надання позивачем послуг, доказів, які б спростовували розмір заявленої до стягнення заборгованості.
Відповідно до ч. 1, 3 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.
Враховуючи вищевикладене, позов підлягає задоволенню.
V. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ.
Судовий збір в розмірі 3 603, 83 грн. згідно ст. 129 ГПК України слід відшкодувати позивачу з відповідача.
Керуючись ст. ст. 129, 233, 236-238, 240, 241, 254, 256 Господарського процесуального кодексу України, суд
В И Р І Ш И В:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД", проспект Центральний, 157, м. Миколаїв, 54055 (код ЄДРПОУ 41340443; р/р НОМЕР_1 в ПАТ КБ "Приватбанк" МФО 326610) на користь позивача Товариства з обмеженою відповідальністю "Одемара-Інтер", Митна площа, будинок 1 "А", м. Одеса, 65026 (код ЄДРПОУ 23869953; р/р НОМЕР_2 ПАТ "Марфін Банк" МФО 328168):
- 240 254, 93 грн. (двісті сорок тисяч двісті п`ятдесят чотири грн. 93 коп.) - заборгованості;
- 3 603, 83 грн. (три тисячі шістсот три грн. 83 коп.) - витрат по сплаті судового збору.
3. Наказ видати позивачу після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду (ч. 1, 2 ст. 241 ГПК України).
Рішення господарського суду може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені ст.ст. 253, 254, 256-259 ГПК України з урахуванням підпункту 17.5 пункту 17 Розділу XI "Перехідні положення" ГПК України.
Повний текст рішення складено 18.06.2019 року.
Суддя Е.М. Олейняш
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2019 |
Оприлюднено | 23.06.2019 |
Номер документу | 82556948 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Олейняш Е.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні