Ухвала
від 21.06.2019 по справі 202/4116/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/4116/19

Провадження № 1-кс/202/6724/2019

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

21 червня 2019 року м. Дніпро

слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання прокурора відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019040000000306, відомості про яке до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено17 травня 2019року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191КК України.

19 червня 2019 року слідчому судді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання прокурора відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дане клопотання, згідно з протоколом автоматичного визначення слідчого судді, було передано слідчому судді 19 червня 2019 року.

Згідно з матеріалами клопотання, у ході досудового розслідування встановлено, що згідно розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_1 від 15.06.2015 року № Р-268/0/3-15 затверджений склад конкурсної комісії з визначенням переліку підприємств позичальників агропромислового комплексу для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі, головою якої є ОСОБА_4 начальник управління агропромислового розвитку облдержадміністрації, а також інші посадові особи цього управління.

Крім того, на території Дніпропетровської області здійснюють свою діяльність низка агропромислових підприємств, зокрема ТОВ МВК « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ ПК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), АВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ ПГП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), які систематично, за різними бюджетними програмами підтримки сільськогосподарських виробників, отримують бюджетні кошти у особливо великих розмірах, при цьому наявні підстави вважати, що перерахування частини бюджетних коштів на користь зазначених підприємств здійснюється незаконно, без дотримання умов, передбачених Законом України «Про Державну підтримку сільського господарства України», програмами «Державна підтримка галузі тваринництва» (Постанова КМУ №884 від 28.10.2015), «Фінансова підтримка заходів в агропромисловому комплексів» (Постанова КМУ №104 від 13.02.2012 року), «Фінансова підтримка заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів» (Постанова КМУ №300 від 29.04.2015 року), «Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними» (Постанова КМУ №587 від 15.07.2005). За період 2016-2018 років вказаним підприємствам з державного бюджету у якості дотацій були перераховані бюджетні кошти на загальну суму понад 70 млн. грн., частина з яких перерахована безпідставно.

Так, службові особи ТОВ МВК « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі керівника ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_11 (ІПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_12 (ІПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в особі директора ОСОБА_8 , які для отримання часткового відшкодування вартості будівництва та реконструкції тваринницьких ферм, нових тепличних комплексів, компенсації витрат придбаних садивного матеріалів, процентів за залучення кредиту вносять недостовірні відомості в офіційні документи, а саме акти виконаних робіт, актів приймання передачі обладнання та інших документів, що підтверджують цільове використання бюджетних коштів, відповідно до умов кредитного договору.

Після чого посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 отримують від суб`єктів господарювання які отримали бюджетні кошти за державними програмами «відкат» у вигляді 15 відсотків від суми.

Встановлено, що за сприяння службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 посадові особи комерційних структур, а саме:

ТОВ МВК « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у 2017 році отримали бюджетні кошти, за програмою «Державна підтримка галузі тваринництва» (Постанова КМУ № 884 від 28.10.2015) втратила чинність від 07.02.2018 року), а саме часткове відшкодування вартості будівництва та реконструкції тваринницьких ферм і комплексів та підприємств з виробництва комбікорму на загальну суму 22 млн. 378 тис. грн.; часткове відшкодування вартості тварин на загальну суму 544 тис. грн.

Згідно розділу 4,5 постанови КМУ №884 від 28.10.2015 року розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є структурні підрозділи агропромислового розвитку облдержадміністрацій.

Для отримання часткового відшкодування суб`єкти господарювання звертаються до відповідних комісій облдержадміністрацій за місцем їх державної реєстрації.

В результаті отриманих бюджетних коштів посадові особи ТОВ МВК « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з метою прикриття злочинної діяльності, порушуючи встановлений законодавством порядок здійснення підприємницької діяльності і в першу чергу оподаткування, створили податковий кредит проведенням безтоварних операцій з підприємствами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », які нібито виконували роботи з будівництва та реконструкції тваринницьких ферм і комплексів.

Посадові особи ТОВ МВК « ІНФОРМАЦІЯ_2 » переслідуючи мету в отриманні вищевказаних бюджетних коштів надавали до ІНФОРМАЦІЯ_1 документи, в яких містилися завідомо недостовірні дані щодо будівництва та реконструкції тваринницьких ферм і комплексів, а саме обсягу виконаних робіт та використаних будівельних матеріалів в результаті чого заволоділи бюджетними коштами понад 1 млн. грн.

Крім того, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у 2018 році отримали бюджетні кошти, за програмою «Фінансова підтримка розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства» (Постанова КМУ №587 від 15.07.2005), а саме компенсація витрат пов`язана з будівництвом холодильників на загальну суму 23 млн. 069 тис. грн.; компенсація витрат придбання садивного матеріалу плодово ягідних культур на загальну суму 7 млн. 565 тис. грн.

В результаті отриманих бюджетних коштів посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з метою прикриття злочинної діяльності, порушуючи встановлений законодавством порядок здійснення підприємницької діяльності і в першу чергу оподаткування, створили податковий кредит проведенням безтоварних операцій з підприємством з ознаками фіктивності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », які нібито виконували роботи на об`єкті нового будівництва холодильників.

Посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » переслідуючи мету в отриманні вищевказаних бюджетних коштів надавали до ІНФОРМАЦІЯ_1 документи, в яких містилися завідомо недостовірні дані щодо будівництва холодильників, а саме об`ємів виконаних робіт та використаних будівельних матеріалів в результаті чого заволоділи бюджетними коштами понад 1 млн. грн.

Також встановлено, що ТОВ Птахокомплекс « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у 2018 році отримало бюджетні кошти, за програмою «Фінансова підтримка заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів (Постанова КМУ №300 від 29.04.2015 року), а саме компенсація процентів за залучення кредиту на загальну суму 8 млн. грн.

В результаті отриманих бюджетних коштів посадові особи ТОВ Птахокомплекс « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з метою прикриття злочинної діяльності, порушуючи встановлений законодавством порядок здійснення підприємницької діяльності і в першу чергу оподаткування, створили податковий кредит проведенням безтоварних операцій з підприємствами ТОВ БВП « ІНФОРМАЦІЯ_17 » та ТОВ БП « ІНФОРМАЦІЯ_18 », які нібито виконували роботи з реконструкції об`єктів агропромислового розвитку.

Посадові особи ТОВ Птахокомплекс « ІНФОРМАЦІЯ_4 » переслідуючи мету в отриманні вищевказаних бюджетних коштів надавали до ІНФОРМАЦІЯ_1 документи, в яких містилися завідомо недостовірні дані щодо реконструкції об`єктів агропромислового розвитку, а саме об`ємів виконаних робіт та використаних будівельних матеріалів в результаті чого заволоділи бюджетними коштами понад 1 млн. грн.

Крім того, встановлено, що у період 2016-2017 років за сумнівних обставин, без наявності всіх передбачених законом та постановами КМУ підстав, отримали бюджетні кошти, передбачені у державному бюджеті Мінагрополітики за програмою «Державна підтримка галузі тваринництва» (Постанова КМУ №884 від 28.10.2015), «Фінансова підтримка заходів в агропромисловому комплексів» (Постанова КМУ №104 від 13.02.2012 року), «Фінансова підтримка заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів» (Постанова КМУ №300 від 29.04.2015 року) і низка інших підприємств, зокрема ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ ТК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), АВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ ПГП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), на загальну суму близько 40 мільйонів гривень.

За інформацією оперативних підрозділів встановлено, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 маючи на меті злочинні наміри, та вступивши в злочинну змову з посадовими особами вищевказаних комерційних структур здійснюють розкрадання бюджетних коштів на постійній основі чим спричинено тяжкі наслідки інтересам держави на суму понад 1 млн. грн.

В обґрунтування клопотання прокурор зазначив, що з метою перевірки фактів вчинення кримінальних правопорушень та встановлення всіх обставин їх скоєння виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів щодо отримання у період 2016- 2018 років ТОВ МВК « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ ПК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), АВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ ПГП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) часткового відшкодування (компенсації) вартості тварин, будівництва та реконструкції тваринницьких ферм і комплексів та відсотків за користуванням кредитами, оскільки лише за наявності зазначених документів у органу досудового розслідування буде наявна можливість перевірити наявність законних підстав у посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 для відшкодування за рахунок бюджетних коштів кредитів та витрат зазначеним підприємствам, а також перевірити законність та дотримання вимог законодавства при здійсненні відмов у такому відшкодуванні іншим суб`єктам підприємницької діяльності, перевірити можливі факти підробки документів посадовими особами підприємств щодо зазначення неіснуючих витрат на будівництво чи обслуговування кредитів, придбання та вирощування тварин, та, як наслідок, незаконного отримання відшкодування коштів за рахунок державного бюджету.

Також встановлено, що протягом 2016-2018 років з числа понад 4200 агропромислових підприємств, що здійснюють свою діяльність на території Дніпропетровської області, отримувачами бюджетних дотацій та учасниками державних програм з підтримки агропромислового комплексу були фактично одні і ті самі 11 підприємств агропромислового комплексу. Зважаючи на це вбачається за необхідне також отримання тимчасового доступу і до документів, що подавалися іншими підприємствами, крім зазначених у клопотанні, та яким було відмовлено у отриманні бюджетних дотацій для перевірки однакового застосування вимог нормативно-правових актів щодо різних суб`єктів підприємницької діяльності та підтвердження або спростування можливих фактів зловживання службовим становищем посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_19 .

Наведене зумовило прокурора звернутись до слідчого судді з відповідним клопотанням.

З метою забезпечення досягнення мети кримінального провадження, в клопотанні просив здійснювати його розгляд у відсутність особи, у володінні якої знаходяться речі і документи.

Прокурор у судове засідання не з`явився, натомість надав заяву про розгляд клопотання без його участі.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про тимчасовий доступ до речей і документів може дати розпорядження про можливість вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Частково задовольняючи клопотання прокурора, слідчий суддя виходить з того, що вимоги прокурора стосовно надання тимчасового доступу старшому оперуповноваженому в ОВС УЗЕ в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України ОСОБА_9 та оперуповноваженому УЗЕ в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України ОСОБА_10 (за дорученням прокурора або слідчого), не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до п.3 ч.2 ст.40 КПК України слідчий уповноважений доручати проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій відповідним оперативним підрозділам.

Відповідно до ст.131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.

Таким чином, тимчасовий доступ до речей і документів не є слідчою дією, а є заходом забезпечення кримінального провадження, виконання якого, враховуючи положення вищезазначеної норми, не може бути проведено за дорученням слідчого, в іншому ж випадку це було б порушенням принципу законності, передбаченого ст.9 КПК України.

На підставі викладеного, слідчий суддя вважає доцільним надання тимчасового доступу слідчим слідчої групи та процесуальним керівникам у кримінальному провадженні № 42019040000000306.

В іншій же частині клопотання прокурора є законним, обґрунтованим та таким, що відповідає вимогам ч. 1 ст. 160 КПК України та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження і встановлення осіб, причетних до вказаного кримінального правопорушення, необхідний доступ до документів, які знаходяться у розпорядженні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ).

На підставі викладеного і керуючись ст. ст.110,131-132,159-160,162-166,309 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора відділупрокуратури Дніпропетровськоїобласті ОСОБА_3 про тимчасовийдоступ доречей ідокументів задовольнити частково.

Зобов`язати уповноважених осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_14 )надати (забезпечити) прокурорам відділу прокуратури Дніпропетровської області процесуальним керівникам у кримінальному провадженні ОСОБА_3 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_15 , іншим слідчим та прокурорам, яких включено до групи слідчих або прокурорів у кримінальному провадженні № 42019040000000306, тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають у розпорядженні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_14 , розташований за адресою: АДРЕСА_1 , або за будь-якою іншою адресою розташування його службових приміщень чи структурних підрозділів), з можливістю вилучення їх оригіналів або належним чином завірених копій, зокрема документів щодо отримання у 2016-2018 роках ТОВ МВК « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ ПК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), АВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ ПГП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), часткового відшкодування (компенсації) вартості тварин, будівництва та реконструкції тваринницьких ферм і комплексів та відсотків за користуванням кредитами відповідно до постанов Кабінету міністрів України №300 від 29.04.2015 року, №884 від 28.10.2015, №104 від 13.02.2012 року, № 587 від 15.07.2005, а саме:

- усіх документів, що подавались від ТОВ МВК « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ ПК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), АВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ ПГП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), їх посадових осіб або інших осіб в інтересах зазначених підприємств відповідно до Закону України «Про Державну підтримку сільського господарства України», постанов Кабінету міністрів України №300 від 29.04.2015 року, №884 від 28.10.2015, №104 від 13.02.2012 року, № 587 від 15.07.2005 для отримання часткового відшкодування (компенсації) вартості тварин, будівництва та реконструкції тваринницьких ферм і комплексів та відсотків за користуванням кредитами у період 2015-2018 років, а також листування ІНФОРМАЦІЯ_1 і його структурних підрозділів, комісії з визначенням переліку підприємств позичальників агропромислового комплексу для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі із вказаними підприємствами за період 2016-2018 років, з можливістю вилучення оригіналів;

- документів щодо діяльності конкурсної комісії з визначенням переліку підприємств позичальників агропромислового комплексу для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі, зокрема: положення, накази або розпорядження про створення відповідної комісії, призначення до її складу членів, зміну складу комісій, накази про призначення осіб, що входили до складу вказаних комісій у 2016-2018 роках, їх посадові інструкції, копії журналів обліку вхідних та вихідних документів конкурсної комісії, усіх рішень, що приймалися комісією у 2016-2018 роках, з можливістю вилучення копій;

- пакети документів підприємств, яким у період 2016-2018 років надано відмову у частковому відшкодуванні (компенсації) вартості тварин, будівництва та реконструкції тваринницьких ферм і комплексів та відсотків за користуванням кредитами, з можливістю вилучення копій.

В іншій частині клопотання відмовити.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Визначити строквиконання ухвалидо 19 липня 2019 року.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення21.06.2019
Оприлюднено17.02.2023

Судовий реєстр по справі —202/4116/19

Ухвала від 21.06.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні