Рішення
від 18.06.2019 по справі 360/1897/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

18 червня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/1897/19

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Шембелян В.С., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу за позовом ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

02 травня 2019 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) до управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області (далі - відповідач, УПФУ в м.Сєвєродонецьку), відповідно до якого позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області від 15.04.2019 № 185/2019 "Про відмову в призначенні пенсії";

- зобов`язати управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області зарахувати ОСОБА_1 до стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (Список № 1) згідно ч. 2 статті 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" період роботи з 26.12.1986 року по 31.01.1995 року на посаді електромонтера з ремонту електричного устаткування у Відкритому акціонерному товаристві "Укрхіменерго";

- зобов`язати управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області призначити ОСОБА_1 пенсію за віком на пільгових умовах відповідно до частини другої статті 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" з 14.01.2019.

В обгрунтування позовних вимог зазначено, що 14.01.2019 позивач звернувся до відповідача з заявою про призначення пенсії за віком на пільгових умовах за списком №1 відповідно до ст.114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", надавши всі необхідні документи, які підтверджують наявність стажу для призначення такої пенсії. Проте, рішенням № 185/2019 від 15 квітня 2019 року позивачу було відмовлено у призначенні пенсії за віком на пільгових умовах за Списком №1 через відсутність на момент звернення необхідного пільгового стажу, підтвердженого у встановленому законом порядку.

На думку позивача, оскаржуване рішення відповідача є протиправним та підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 07 травня 2019 року відкрито провадження по справі, яку призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін (а.с.1,2).

У судове засідання позивач не прибув, надав заяву про розгляд справи без його участі (а.с. 39).

Представник управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області в судове засідання не прибув, надав відзив на позовну заяву від 14.05.2019 за вих. № 11250/07-20 (а.с. 32,33), позовні вимоги не визнав та зазначив, що за наслідками розгляду заяви ОСОБА_1 від 14.01.2019 про призначення пенсії за віком на пільгових умовах було прийнято рішення про відмову в призначенні пенсії від 15.04.2019 № 185/2019, оскільки стаж роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах відсутній. Період роботи з 26.12.1986 по 31.01.1995 на Державному виробничому об`єднанні Укрхіменерго неможливо зарахувати до пільгового стажу, оскільки довідку про підтвердження наявного трудового стажу надано не було.

Таким чином, відповідачем правомірно прийнято оскаржуване рішення та підстави для його скасування відсутні.

Суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін за відсутності учасників справи, які до судового засідання не прибули, просили суд розглянути справу за їх відсутності.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79 КАС України, суд встановив такі обставини справи та відповідні правовідносини, що склалися між сторонами.

14 січня 2019 року позивач звернувся до УПФУ в м. Сєвєродонецьку з заявою при призначення пенсії за віком на пільгових умовах, до якої додав копії: військового квитка, диплому про навчання, документу про місце проживання (реєстрації) особи, паспорту, трудової книжки (а.с.36).

Згідно з паспортом позивача серії НОМЕР_1 , виданим 17.12.1998 Сєвєродонецьким МВ УМВС України в Луганській області, ОСОБА_1 народився ІНФОРМАЦІЯ_1 , тобто на час звернення до управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області, досяг 53 років (а.с.7,8).

За результатами розгляду зазначеної заяви відповідачем прийнято рішення про відмову позивачу в призначенні пенсії за віком на пільгових умовах від 15.04.2019 № 185/2019 (а.с.10, 37).

Відповідно до зазначеного рішення період роботи ОСОБА_1 на Державному виробничому об`єднанні Укрхіменерго з 26.12.1986 по 31.01.1995 не зараховано до пільгового стажу, оскільки уточнюючих довідок, про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідн6их записів у ній не надано. Згідно трудової книжки та даними персоніфікованого обліку страховий стаж ОСОБА_1 складає 29 років 4 місяці 17 днів, а пільговий стаж відсутній.

Отже, спірним є наявність пільгового стажу позивача за період роботи з 26.12.1986 по 31.01.1995 на Державному виробничому об`єднанні Укрхіменерго на посаді електромонтера з ремонту електричного устаткування.

У трудовій книжці позивача серії НОМЕР_2 (а.с. 11-14) наявні такі записи про його роботу в спірний період на підприємстві Укрхіменерго та реорганізації зазначеного підприємства:

- 26.12.1986 прийнято в цех по ремонту електричного устаткування, систем контроля та управління № 1 на посаду електромонтера з ремонту електричного устаткування 4-го розряду (запис № 6);

- 01.09.1987 у зв`язку з введення нових умов оплати праці присвоєно 4 розряд електромонтера з ремонту електричного устаткування (запис № 7);

- 29.11.1991 присвоєно 5 розряд кваліфікації (запис № 7);

- Згідно з наказом Міністерства промисловості України № 224 від 22.09.1993 Сєвєродонецьке виробниче об`єднання Укрхіменерго перейменоване у Державне виробниче об`єднання Укрхіменерго ;

- Згідно з наказом Міністерства промисловості України № 16 від 28.01.1994 Державне виробниче об`єднання Укрхіменерго перетворене у Відкрите акціонерне товариство Укрхіменерго ;

- 31.01.1995позивача звільнено за власним бажанням (запис № 8).

Також, на позивачем надано суду копії наказу від 04.07.1995 № 80 ВАТ Укрхіменерго Про результати проведення атестації робочих місць (а.с.16-20) та виписки з наказу від 04.07.1995 № 80 по ВАТ Укрхіменерго (а.с.21), відповідно до яких посада електромонтера з ремонту електричного устаткування дає право на пільгове пенсійне забезпечення відповідно до Списку № 1 розділу VIII підрозділу 1 позиції 1080А010 за результатами атестації робочих місць.

Зазначені документи видані Відкритим акціонерним товариством Укрхіменерго , яке, згідно з інформацією, зазначеною у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських об`єднань (код ЄДРПОУ 05744691) (а.с.45-47), знаходиться за адресою: Запорізька область, Запорізький район, село Наталівка, вул. Українська, буд. 21, структурним підрозділом публічного акціонерного товариства "Укрхіменерго" є "Недержавний пенсійний фонд" відкритого акціонерного товариства "Укрхіменерго" (код ЄДРПОУ 25057171, місце знаходження: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, просп. Гвардійський, буд. 2А), засновником юридичної особи є товариство з обмеженою відповідальністю "Утиліта" (код ЄДРПОУ 31075851, місце знаходження: 51200, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Зіни Бєлої, буд. 156-А).

Суд вирішує справу на підставі таких вимог чинного законодавства.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 114 Закону України від 09.07.2003 №1058- VІІ Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах мають чоловіки після достягнення 50 років і при стажі роботи, при зверненні з 01.04.2018 по 31.03.2019, не менше 22 років, з них не менше 10 років на зазначених роботах.

Працівникам, які не мають стажу роботи з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, передбаченого абзацом першим цього пункту, але мають не менше половини стажу на зазначених роботах, за наявності передбаченого абзацами першим і п`ятнадцятим - двадцять третім цього пункту відповідного страхового стажу пенсії на пільгових умовах призначаються із зменшенням пенсійного віку, встановленого абзацом першим частини першої статті 26 цього Закону, чоловікам - на 1 рік за кожний повний рік такої роботи.

Статтею 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення" передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України № 63 від 12 серпня 1993 року затверджено Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній (далі по тексту Порядок).

Пунктом 1 Порядку передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.

Підпунктом 1 пункту 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, визначено, що пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди. До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди особам, зазначеним в абзаці 1 цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбачених Законом України "Про пенсійне забезпечення".

Порядок пенсійного забезпечення осіб, які працювали до введення в дію цього Закону на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, передбачених законодавством, що діяло раніше, визначається статтею 100 даного Закону.

Згідно з статтею 100 Закону України "Про пенсійне забезпечення" особам, які працювали до введення в дію цього Закону на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, передбачених раніше діючим законодавством, пенсії за віком призначаються на таких умовах: а) особам, які мають на день введення в дію цього Закону повний стаж на зазначених роботах, що давав право на пенсію на пільгових умовах, пенсії в розмірах, передбачених цим Законом, призначаються відповідно до вимог за віком і стажем, встановлених раніше діючим законодавством; б) особам, які не мають повного стажу роботи із шкідливими і важкими умовами праці, вік, необхідний для призначення пенсії відповідно до статті 12, знижується пропорційно наявному стажу в порядку, передбаченому статтями 13-14 цього Закону, виходячи з вимог цього стажу, встановлених раніше діючим законодавством.

Відповідно до підпункту 2 пункту 2.1. Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 за № 1566/11846, до заяви про призначення пенсії, серед іншого, додаються документи про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.93 № 637.

Отже, додаткові документи для підтвердження стажу роботи вимагаються лише у разі відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.

Пунктом 3 Порядку застосування Списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.11.2005 № 383, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 01.12.2005 за № 1451/11731, передбачено, що при визначенні права на пенсію за віком на пільгових умовах застосовуються Списки, що були чинними на період роботи особи. При цьому, до пільгового стажу роботи зараховується весь період роботи на відповідних посадах або за професіями незалежно від дати внесення цієї посади чи професії до Списків за умови підтвердження документами відповідних умов праці за час виконання роботи до 21 серпня 1992 року та за результатами проведення атестації робочих місць за умовами праці після 21 серпня 1992 року.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.1994 № 162 "Про затвердження списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах" (яка була чинною у спірний період трудового стажу), затверджено Список № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, у розділі I "Гірничі роботи" Списку № 1 передбачені посади займані позивачем в спірні періоди його пільгового стажу.

Таким чином, з викладених законодавчих норм вбачається, що правовою підставою для виникнення в особи права на пенсійне забезпечення на пільгових умовах відповідно до пункту 1 частини 2 статті 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування є набуття нею відповідного стажу при виконанні робіт, передбачених Списком № 1.

При цьому, за правилами застосування Списку № 1, визначеними у наведених вище правових нормах, якщо пільгова робота виконувалася до 31.12.1991, то застосовується Список № 1, затверджений постановою Ради Міністрів СРСР від 22.08.1956 № 1173; якщо виконання пільгової роботи продовжувалося після 01.01.1992 або розпочато після цієї дати, але не більше як до 11.03.1994, то застосовується Список № 1, затверджений постановою Кабінету Міністрів СРСР від 26.01.1991 № 10; якщо пільгова робота продовжувалася після 11.03.1994 або розпочата після цієї дати, але не більше як до 16.01.2003, то застосовується Список № 1, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.1994 № 162.

Суд зазначає, що згідно із п. 4.2 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року №637, результати атестації (як вперше проведеної, так і чергової) застосовуються при обчисленні стажу, який дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, впродовж 5 років після затвердження її результатів, за умови, якщо впродовж цього часу на даному підприємстві не змінювались докорінно умови і характер праці (виробництво, робота, робоче місце), що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах. У разі докорінної зміни умов і характеру праці для підтвердження права на пенсію за віком на пільгових умовах має бути проведена позачергова атестація.

При цьому, положеннями п. 4.3 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року №637, визначено, що у разі підтвердження цього права за результатами атестації, вперше проведеної до 21.08.97 (впродовж 5 років після введення в дію Порядку проведення атестації робочих місць), до стажу, який дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, зараховується весь період роботи на даному підприємстві у виробництвах, передбачених Списками, тобто період роботи із шкідливими умовами праці, до дати видання наказу на підприємстві про результати проведення атестації та період роботи впродовж наступних 5 років з урахуванням пункту 4.2 цього Порядку.

В той же час, як передбачено пунктом 4.5 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року №637, якщо ж атестація з 21 серпня 1992 року не проводилася чи за результатами атестації вперше проведеної після 21 серпня 1997 року право не підтвердилось, до пільгового стажу зараховується лише період роботи із шкідливими умовами праці на даному підприємстві, в установі чи організації до 21 серпня 1992 року включно, тобто до набуття чинності Порядком проведення атестації робочих місць. У такому ж порядку зараховується пільговий стаж, якщо за результатами атестації, вперше проведеної до 21 серпня 1997 року, право на пільгове пенсійне забезпечення не підтвердилось.

Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 затверджено Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці, пунктом 2 якого визначено, що відповідно до ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" пенсії за віком на пільгових умовах за Списками № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, що дають право на пільгове пенсійне забезпечення, затверджуваними Кабінетом Міністрів України, а також пенсії, що можуть встановлюватися підприємствами й організаціями за рахунок власних коштів працівникам інших виробництв, професій та посад залежно від умов праці, призначаються за результатами атестації робочих місць.

Суд зазначає, що атестація робочих місць здійснюється на підприємствах, в організаціях та установах незалежно від форм власності і господарювання відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці та розробленими на його виконання Методичними рекомендаціями для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженими постановою Міністерства праці України від 01.09.1992 № 41.

З аналізу вище вказаних нормативних актів вбачається, що атестація робочих місць полягає у регулюванні відносин між власником або уповноваженим ним органом і працівниками у галузі реалізації права на здорові й безпечні умови праці, пільгове забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах. Порядок та умови проведення такої атестації набули чинності з 21.08.1992.

Таким чином, пільговий стаж роботи позивача на посаді електромонтера з ремонту електричного устаткування у Відкритому акціонерному товаристві "Укрхіменерго" в період з 26.12.1986 по 31.01.1995 підтверджується наказом від 04.07.1995 № 80 ВАТ Укрхіменерго Про результати проведення атестації робочих місць та випискою з наказу від 04.07.1995 № 80 по ВАТ Укрхіменерго .

Як встановлено судом інформація щодо місцезнаходження публічного акціонерного товариства "Укрхіменерго" (код ЄДРПОУ 05744691) є загальнодоступною.

В силу положень статті 64 Закону № 1058-IV виконавча дирекція Пенсійного фонду та її територіальні органи мають право: отримувати безоплатно від органів державної влади, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання і від фізичних осіб - підприємців відомості, пов`язані з нарахуванням, обчисленням та сплатою страхових внесків, а також інші відомості, необхідні для виконання ними функцій, передбачених цим Законом та іншими законами України; проводити планові та позапланові перевірки документів для оформлення пенсії, виданих підприємствами, установами та організаціями, а також поданих відомостей про застрахованих осіб, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсійні виплати.

В той же час пункт 43 Порядку гарантує, що право особи на одержання пенсії встановлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію.

Крім того, відповідно до приписів статті 64 Закону № 1058-IV відповідач наділений правом, зокрема, проводити планові та позапланові перевірки документів для оформлення пенсії, виданих підприємствами, установами та організаціями.

Однак, відповідачем не надано доказів звернення до Публічного акціонерного товариства "Укрхіменерго" для перевірки інформації зазначеної в трудовій книжці позивача щодо встановлення наявності у позивача пільгового стажу за спірний період роботи.

Враховуючи вищевикладене, а також беручи до уваги підтвердження пільгового стажу позивача за період з 26.12.1986 по 31.01.1995 на посаді електромонтера з ремонту електричного устаткування у Відкритому акціонерному товаристві "Укрхіменерго" належними доказами, а саме: наказом від 04.07.1995 № 80 ВАТ Укрхіменерго Про результати проведення атестації робочих місць та випискою з наказу від 04.07.1995 № 80 по ВАТ Укрхіменерго , суд дійшов висновку, що управлінням Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області неправомірно відмовлено в зарахуванні зазначеного періоду до пільгового стажу ОСОБА_1 та у призначенні пенсії на пільгових умовах за Списком № 1 із зниженням пенсійного віку.

Отже, рішення управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області від 15.04.2019 № 185/2019 Про відмову в призначенні пенсії ОСОБА_1 є протиправним та підлягає скасуванню.

З практики Європейського суду з прав людини слідує таке: в національному праві має бути передбачено засіб правового захисту від довільних втручань органів державної влади в права, гарантовані Конвенцією. Будь-яка законна підстава для здійснення дискреційних повноважень може створити юридичну невизначеність, що є несумісною з принципом верховенства права без чіткого визначення обставин, за яких компетентні органи здійснюють такі повноваження, або, навіть, спотворити саму суть права. Отже, законом повинно з достатньою чіткістю бути визначено межі дискреції та порядок її здійснення, з урахуванням легітимної мети певного заходу, аби убезпечити особі адекватний захист від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Конкретна норма закону повинна містити досить чіткі положення про рамки і характер здійснення відповідних дискреційних повноважень, наданих органам державної влади. У разі, якщо ж закон не має достатньої чіткості, повинен спрацьовувати принцип верховенства права.

Відповідно до пункту 2 частини другої статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Згідно з частиною третьою статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Частиною четвертою цієї статті визначено, що у випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Статтею 58 Закону № 1058-IV визначено, що Пенсійний фонд є органом, який призначає пенсії та підготовляє документи для її виплати. Тобто, територіальний орган Пенсійного фонду має виключну компетенцію у питаннях призначення (переведення з одного виду пенсії на інший) та перерахунку пенсії. Повноваження територіального органу Пенсійного фонду у питаннях зарахування періодів роботи до стажу роботи, що дає право на призначення пенсії, є дискреційними. Відповідно суд не повноважний втручатися до таких повноважень і не може підміняти територіальний орган Пенсійного фонду, уповноважений на виконання функцій з розрахунку та призначення пенсій громадянам, у питаннях призначення (переведення з одного виду пенсії на інший) та перерахунку пенсії.

Враховуючи вищезазначене, суд вважає необхідним зобов`язати управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області зарахувати ОСОБА_1 до стажу, який дає право на пенсію за пільговими умовами, період роботи з 26.12.1986 по 31.01.1995 на посаді електромонтера з ремонту електричного устаткування у Відкритому акціонерному товаристві "Укрхіменерго", а також повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 14.01.2018 про призначення пенсії з урахуванням висновків суду.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Позивачем за подання до суду даного позову сплачено судовий збір у розмірі 768,40 грн, що підтверджено квитанцією про сплату № 25 від 22.04.2019 (а.с. 3).

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є субєктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань субєкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню, суд присуджує на користь позивача судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 768,40 грн за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

На підставі викладеного, керуючись статтями 72-77, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги адвоката ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати противоправним та скасувати рішення управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області від 15.04.2019 № 185/2019 Про відмову в призначенні пенсії ОСОБА_1 .

Зобов`язати управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області (ЄДРПОУ: 21792459; місцезнаходження: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, 9) зарахувати до стажу ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_3 ; місце реєстрації: АДРЕСА_1 ), що дає право на пенсію за пільговими умовами, період роботи з 26.12.1986 по 31.01.1995 на посаді електромонтера з ремонту електричного устаткування у Відкритому акціонерному товаристві "Укрхіменерго", а також повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 14.01.2018 про призначення пенсії з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 768,40 грн (сімсот шістдесят вісім грн 80 коп.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Згідно з частиною третьою статті 243 КАС України повне рішення суду складено та підписано 24 червня 2019 року.

Суддя В.С. Шембелян

Дата ухвалення рішення18.06.2019
Оприлюднено26.06.2019

Судовий реєстр по справі —360/1897/19

Ухвала від 21.08.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Рішення від 18.06.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Рішення від 18.06.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 07.05.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні