Герб України

Рішення від 24.06.2019 по справі 280/1471/19

Не вказано

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

24 червня 2019 року о/об 10 год. 50 хв.Справа № 280/1471/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новіковій Д.А., за участю представника позивача Кравченка С.І., представника відповідача Муріної В.О., розглянувши у місті Запоріжжі у відкритому судовому засіданні у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» (69063, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.20-В; код ЄДРПОУ 23791145)

до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146)

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» (надалі - позивач, ТОВ «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» ) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (надалі - відповідач, ГУ ДФС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення від 20.12.2018 за №0180994906 про застосування до ТОВ «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» штрафу в сумі 786795,02 грн. за платежем податок на додану вартість згідно пп.54.3.2 п.54.3 ст.54, ст.120-1, ст.201 Податкового кодексу України, як таке що суперечить законодавству України.

У позові зазначено, що предметом спору є податкове повідомлення-рішення від 20.12.2018 за №0180994906 про застосування до ТОВ «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» штрафу в сумі 786795,02 грн. з податку на додану вартість за порушення термінів реєстрації податкових накладних. Висновок Акту перевірки про поширення положень ст.120-1 Податкового кодексу України щодо застосування штрафних санкцій до порушення термінів реєстрації податкових накладних, що не надаються отримувачу (покупцю) не відповідає податковому законодавству. Використовуючи правила застосування знаку пунктуації кома положення пунктів 120-1.1 та 120-1.2 статті 120-1 Податкового кодексу України визначають, що штрафні санкції передбачені даними пунктами не застосовуються: - за несвоєчасну реєстрації податкових накладних, що не надаються отримувачу (покупцю); - за несвоєчасну реєстрації податкових накладних складених на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою. Позивач вважає, що застосування штрафних санкцій до ТОВ «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» за порушення реєстрації податкових накладних, які не надаються покупцю суперечить положенням податкового законодавства. Тому, податкове повідомлення-рішення від 20.12.2018 за №0180994906 про застосування до ТОВ «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» штрафу в сумі 786795,02 грн. за платежем податок на додану вартість згідно з пп.54.3.2 п.54.3 ст.54, ст.120-1, ст.201 Податкового кодексу України підлягає скасуванню як незаконне.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги.

Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що на підставі пп.20.1.4, п.20.1 ст.20, п.75.1 ст.75, ст.76 Податкового кодексу України ГУ ДФС у Запорізькій області проведено камеральну перевірку податкової звітності до ТОВ «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» з податку на додану вартість, своєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН за період: січень, лютий, березень, квітень, травень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад 2017 року, січень 2018 року. Перевіркою встановлено порушення до ТОВ «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» вимог, встановлених п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, в частині перевищення терміну реєстрації податкових накладних. Результати камеральної перевірки оформлені Актом №2604/08-01-49-06/23791145 від 28.11.2018, який направлено поштою з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення на юридичну адресу платника та отриманий згідно позначки в рекомендованому повідомленні 03.12.2018 уповноваженою особою підприємства. За результатами Акту складено податкове повідомлення-рішення від 20.12.2018 за №0180994906, в якому визначено штрафні (фінансові) санкції в сумі 786795 грн. 02 коп. Зазначене податкове повідомлення-рішення разом з розрахунком штрафних санкцій направлено поштою з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення на юридичну адресу платника та отримане згідно позначки в рекомендованому повідомленні 11.01.2019 уповноваженою особою підприємства. Висновки, викладені в Акті перевірки є правомірними, відповідають нормам діючого законодавства України та нормам Податкового кодексу України.

У судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечував.

Ухвалою судді від 08.04.2019 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі та призначено судове засідання на 06.05.2019 об 11 год. 00 хвил.

Ухвалою суду від 06.05.2019 зупинено провадження у справі до 24.06.2019 об 09 год. 30 хвил.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.

28.11.2018 відповідачем проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності, своєчасності подання податкової звітності, сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з податку на додану вартість, своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН ТОВ «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» з датою виписки за період січень, лютий, березень, квітень, травень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад 2017 року, січень 2018 року, за результатами якої складено Акт №2604/08-01-49-06/23791145 від 28.11.2018 (надалі - Акт перевірки №2604/08-01-49-06/23791145 від 28.11.2018).

У висновку Акту перевірки №2604/08-01-49-06/23791145 від 28.11.2018 зазначено: Дані камеральної перевірки свідчать про порушення вимог, встановлених п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України … Відповідальність платника передбачена п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України ... .

Результатом розгляду відповідачем вищевказаного Акту перевірки №2604/08-01-49-06/23791145 від 28.11.2018 стало прийняття 20.12.2018 відносно ТОВ «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» податкового повідомлення-рішення №0180994906, яким за затримку реєстрації податкових накладних в ЄРПН застосовано штраф на загальну суму 786795,02 грн. за платежем податок на додану вартість.

Спір стосовно калькуляцій сум, цифр між сторонами відсутній.

Між сторонами існує спір щодо застосування норм права.

Зокрема, у запереченні на Акт перевірки №2604/08-01-49-06/23791145 від 28.11.2018 позивачем зазначено: … Товариство з обмеженою відповідальністю «ХАМСТЕР КЛАБ ІНТЕРНЕЙШНЛ» (ЄДРПОУ 3791145) не заперечує проти встановленого факту несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН, зазначених в Акті камеральної перевірки від 28.11.2018р. №2604/08-01-49-06/23791145. При цьому Акт камеральної перевірки містить недостовірні дані, а саме несвоєчасна реєстрація виписаних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за період січень, лютий, березень, квітень, травень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад 2017 року, січень 2018 року, що перелічені в Акті камеральної перевірки, не підлягають наданню покупцю - платнику податку на додану вартість. … .

Позов не підлягає задоволенню враховуючи вище викладене та через наступне.

У п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) зазначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді. Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку. Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем). У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом. Платник податку має право зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну та/або розрахунок коригування, складені починаючи з 1 липня 2015 року, в яких загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1 .3 статті 200-1 цього Кодексу. Якщо сума, визначена відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов`язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних. Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період. Виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг. У разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена згідно з пунктом 201.16 цієї статті) податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або допущено помилки при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної та/або порушено граничні терміни реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв`язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" , що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг. Протягом 90 календарних днів з дня надходження такої заяви із скаргою з урахуванням вимог, встановлених підпунктом 78.1.9 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, контролюючий орган зобов`язаний провести документальну перевірку зазначеного продавця для з`ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов`язань з податку за такою операцією. Податкова накладна, що містить помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, є підставою для віднесення покупцем сум податку до податкового кредиту.

Отже, враховуючи наведені приписи п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних з урахуванням відповідних строків.

Згідно з п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу. У разі реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог цього Кодексу щодо своєчасності реєстрації таких документів в Єдиному реєстрі податкових накладних, штрафні санкції, передбачені пунктом 120-1.2 цієї статті, не застосовуються.

Відповідно до п.120-1.2 ст.120-1 Податкового кодексу України відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), що зазначена у податковому повідомленні - рішенні, складеному за результатами перевірки контролюючого органу, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, зазначеної у такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми податку на додану вартість, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття відповідного рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу. Відсутність реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абзаці першому цього пункту, після спливу 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми податку на додану вартість, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено. У разі реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абзаці першому цього пункту, протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, штрафні санкції, передбачені абзацом другим цього пункту та пунктом 120-1.1 цієї статті, не застосовуються.

Таким чином, за порушення термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН або відсутність реєстрації податкової накладної в ЄРПН штрафні санкції, визначені у п.120-1.1 та п.120-1.2 ст.120-1 Податкового кодексу України, не застосовуються виключно до податкових накладних, що не надаються отримувачу (покупцю) та складені на постачання товарів/послуг для операцій, які: - звільнені від оподаткування; - оподатковуються за нульовою ставкою.

Позивачем не надано до суду доказів, що податкові накладні, які не надаються отримувачу (покупцю), складені на постачання товарів/послуг для операцій, які: - звільнені від оподаткування; - оподатковуються за нульовою ставкою.

З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що податкове повідомлення-рішення №0180994906 прийняте 20.12.2018 ГУ ДФС у Запорізькій області, обґрунтовано, з урахуванням всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, розсудливо, а отже є правомірним і не підлягає скасуванню.

Аналогічне застосування норм права відображено у постанові Верховного Суду від 04.09.2018 у справі №816/1488/17.

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як зазначено у ч.1 ст.9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню. Доводи позивача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.

У стягненні на користь позивача судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - відмовити.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.255 КАС України.

Рішення суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.292, 295, 297 КАС України.

Повний текст судового рішення складено 26.06.2019.

Суддя О.О. Прасов

СудНе вказано
Дата ухвалення рішення24.06.2019
Оприлюднено01.07.2019
Номер документу82678922
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/1471/19

Ухвала від 14.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 21.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 28.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Постанова від 28.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 19.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 09.10.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 09.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Рішення від 24.06.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Рішення від 24.06.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні