Рішення
від 26.06.2019 по справі 440/1437/19
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 червня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/1437/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Супруна Є.Б., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу №440/1437/19 за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації , Управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

22 квітня 2019 року ОСОБА_1 звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовом до Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації (надалі - відповідач-1, Департамент) , Управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області (надалі - відповідач-2, Управління) , в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Департаменту щодо не нарахування та не виплати позивачу грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228, а саме: 22% прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць;

- зобов`язати Департамент призначити, а Управління здійснити виплату такої компенсації з розрахунку 22% прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, до виникнення, зміни чи припинення спірних правовідносин;

- зобов`язати Департамент призначити, а Управління здійснити виплату недоплаченої суми цієї компенсації за перше та друге півріччя 2016 року, за перше та друге півріччя 2017 року, за перше та друге півріччя 2018 року та за січень-квітень 2019 року у повному обсязі.

В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на неправомірну, як на його думку, поведінку відповідачів, бездіяльність яких призвела до виплати йому у заниженому розмірі грошової компенсації, встановленої постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування".

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 27.05.2019 позовну заяву ОСОБА_1 в частині вимог щодо зобов`язання Департаменту призначити, а Управління здійснити виплату недоплаченої суми цієї компенсації за перше та друге півріччя 2016 року, за перше та друге півріччя 2017 року, за перше півріччя 2018 року повернуто позивачеві у зв`язку з пропуском строку звернення до суду.

Цією ж ухвалою позовну заяву ОСОБА_1 в частині вимог, що стосуються періоду починаючи з другого півріччя 2018 року по квітень 2019 року прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні).

11.06.2019 відповідач-1 надав відзив на позов, в якому вказує на відсутність протиправної бездіяльності з боку Департаменту з огляду на факт правомірної виплати Центром по нарахуванню та здійсненню виплат у Полтавській області ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів у 2018 році та першому півріччі 2019 року у розмірі 22 % прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність у розрахунку на місяць відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування". Зауважував, що при визначенні розміру грошової компенсації відповідно до роз`яснення Міністерства соціальної політики України (а.с. 51-55).

18.06.2019 до суду від відповідача-2 надійшов відзив на позов, за змістом, аналогічний відзиву Департаменту (а.с. 76-79).

Позивач правом на подачу відповіді на відзив не скористався.

Суд розглядає дану справу на підставі частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами в межах строку, встановленого статтею 263 цього ж Кодексу.

Суд, вивчивши матеріали справи, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.

ОСОБА_1 є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та інвалідом ІІ групи (а.с. 4), якого органами соціального захисту свого часу забезпечено автомобілем "Фольксваген" у якості гуманітарної допомоги і який на підставі пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 отримує грошову компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля.

12.04.2019 позивач звернувся до начальника Управління із заявою про надання виписки з 01.06.2016 щодо виплати компенсації за технічне обслуговування автомобіля згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" щоквартально по 01.04.2019 (а.с. 84).

Своїм листом від 18.04.2019 №02-06/1099 (а.с. 85) начальник Управління ОСОБА_2 повідомив ОСОБА_1 , що відповідно до Порядку виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228, виплату грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів :

- за перше півріччя 2016 року проведено в березні 2016 року в розмірі 122,29 грн шляхом зарахування коштів на рахунок відкритий у відділенні "Ощадбанк", виплату за друге півріччя 2016 року здійснено у вересні в сумі 124,35 грн;

- за перше півріччя 2017 року проведено в березні 2017 року в розмірі 141,32 грн шляхом зарахування коштів на рахунок відкритий у відділенні "Ощадбанк", виплату за друге півріччя 2017 року здійснено у вересні в сумі 143,67 грн;

- за перше півріччя 2018 року проведено в березні 2018 року в розмірі 153,74 грн шляхом зарахування коштів на рахунок відкритий у відділенні "Ощадбанк", виплату за друге півріччя 2018 року здійснено у вересні в сумі 156,28 грн;

- за перше півріччя 2019 року проведено в березні 2019 року в розмірі 167,65 грн.

18.04.2019 позивач звернувся до Управління (а.с. 86) із заявою про надання інформації щодо розрахунку та призначення грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №229, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536 (у розмірі 22 % прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць).

На це звернення ОСОБА_1 начальник Управління ОСОБА_2 листом від 19.04.2019 №02-01125 повідомив, що відповідно до абзацу 2 пункту 2 Порядку виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228, компенсації призначаються особам з інвалідністю будь-якої іншої категорії згідно з розпорядженням Міністерства соціальної політики Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань соціального захисту населенні обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій. Згідно з абзацом 4 пункту 2 вищезазначеного Порядку розпорядження структурного підрозділу соціального захисту населення оформляється у двох примірниках, один з яких зберігається в особовій справі особи з інвалідністю, що перебуває на обліку для забезпечення автомобілем, а другий надсилається структурному підрозділу соціального захисту населення районної, районної у м. Києві та Севастополі держадміністрації, виконкому міської, районної у місті ради. Грошова компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів виплачується особам з інвалідністю, законним представникам дітей з інвалідністю, що мають автомобілі та мотоколяски у розмірі відповідно 22 % та 16 % прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, на транспортне обслуговування у розмірі 29 % прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць. Компенсація виплачується рівними частинами двічі на рік у березні за перше півріччя та у вересні за друге півріччя поточного року (а.с. 87).

Не погоджуючись з розміром виплаченої грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, вважаючи його меншим, ніж визначено чинним законодавством, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Основні засади створення правових, соціально-економічних, організаційних умов для усунення або компенсації наслідків, спричинених стійким порушенням здоров`я організму, функціонування системи підтримання особами з інвалідністю фізичного, психічного, соціального благополуччя, сприяння їм у досягненні соціальної та матеріальної незалежності визначає Закон України "Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні".

Відповідно до частин першої, четвертої-шостої статті 28 Закону України "Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні" грошові компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування спеціального автотранспорту та на транспортне обслуговування виплачуються особам з інвалідністю, на дітей з інвалідністю, які відповідно до законодавства мають право на забезпечення спеціальним автотранспортом.

Грошова компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів виплачується особам з інвалідністю, законним представникам дітей з інвалідністю, які забезпечені автомобілями безоплатно чи на пільгових умовах або які мають право на забезпечення спеціальним автотранспортом безоплатно чи на пільгових умовах, але не одержали його і користуються автомобілями, придбаними за власні кошти.

Грошові компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування спеціального автотранспорту та на транспортне обслуговування призначають і виплачують місцеві державні адміністрації.

Порядок виплати і розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування визначаються Кабінетом Міністрів України.

Так, пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" (у редакції постанови від 07.08.2013 № 536) установлено, що грошові компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів виплачуються інвалідам, законним представникам дітей-інвалідів, що мають автомобілі та мотоколяски, - у розмірі відповідно 22 % та 16 % прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць.

Відповідно до пункту 5 Порядку виплати грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 № 228 (надалі - Порядок) компенсації виплачуються рівними частинами двічі на рік - у березні за перше та у вересні за друге півріччя поточного року з дня їх призначення.

Наведене нормативне регулювання дає підстави стверджувати, що розмір грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, показники, за якими вона визначається, порядок та періодичність її виплати точно встановлені законодавством, яке не передбачає компетенції центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері праці та соціальної політики, забезпечує формування та реалізацію здійснення державного нагляду та контролю за додержанням вимог законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб, давати роз`яснення з питань визначення розміру грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, що виплачуються особам з інвалідністю, законним представникам дітей з інвалідністю, що мають автомобілі та мотоколяски.

Показники і параметри розміру грошової компенсації у нормативному акті виписані достатньо чітко і однозначно для того, щоб визначити і виплатити конкретну суму цього платежу.

Зокрема, положення пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 та пункту 5 Порядку треба розуміти так, що 22 або 16 % прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, є сумою, яка належить до сплати за кожен місяць відповідного півріччя, що виплачується двічі на рік рівними частинами.

Міністерство соціальної політики України від 28.10.2013 № 2249/19/93-13, на який посилаються органи соціального захисту населення при обчисленні грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, що виплачується, зокрема особам з інвалідністю, не є нормативно-правовим актом, носить рекомендаційний характер, а тому не підлягає застосуванню при визначенні розміру зазначеної виплати.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 23.10.2018 у справі № 550/196/16-а, а також від 03.10.2018 у справі № 524/7830/16-ц.

Зокрема, спір у справі №550/196/16-а стосувався позивача ОСОБА_1 , який оскаржував до Чутівського районного суду Полтавської області бездіяльність відповідачів щодо ненадання йому грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розмірі в 22 % прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць та просив зобов`язати відповідачів здійснити відповідні виплати за період з 01.01.2014 по 31.12.2015, врахувавши раніше проведені виплати.

Постановою Чутівського районного суду Полтавської області від 19.04.2016 по справі №550/196/16-а адміністративний позов ОСОБА_1 в частині вимог щодо визнання протиправної бездіяльності відповідачів, зобов`язання проведення перерахунку та виплати грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля за період першого та другого півріччя 2014 року та першого півріччя 2015 року залишено без розгляду. У задоволенні позову ОСОБА_1 в частині вимог щодо визнання протиправної бездіяльності відповідачів, зобов`язання проведення перерахунку та виплати грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля за період другого півріччя 2015 року відмовлено.

Проте постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 05.07.2016, залишеною без змін ухвалою Вищого адміністративного суду України від 18.07.2018, постанову Чутівського районного суду Полтавської області від 19.04.2016 по справі №550/196/16-а в частині відмови в задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 щодо визнання протиправної бездіяльності відповідачів, зобов`язання проведення перерахунку та виплати грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля за період другого півріччя 2015 року скасовано. Прийнято в цій частині нову постанову, якою позов ОСОБА_1 задоволено. Визнано протиправною бездіяльність УПСЗ Чутівської РДА, Департаменту щодо не проведення ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування", в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228". Зобов`язано Департамент призначити, а УПСЗН Чутівської РДА здійснити виплату грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля ОСОБА_1 , виходячи з розміру, встановленого п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 від 14.02.2007 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування", в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228", а саме 22 % прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць за період з 12.09.2015 по 31.12.2015 з урахуванням раніше проведених виплат. В іншій частині постанову Чутівського районного суду Полтавської області від 19.04.2016 по справі № 550/196/16-а залишено без змін (а.с. 19-23).

На виконання постанови Харківського апеляційного адміністративного суду від 05.07.2016 по справі №550/196/16-а начальником УСЗН Чутівської РДА Литвин Н.А. 22.12.2016 прийнято розпорядження за №04-06/4750 "Про донарахування компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля інваліду ОСОБА_1 за 2015 рік", відповідно до якого донараховано 640,53 грн (а.с. 92), кошти зараховано на поточний рахунок ОСОБА_1 в ПАТ "Державний ощадний банк України" філії Полтавське обласне управління.

Незважаючи на це, з 2016 року позивачу знову виплачується грошова компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів відповідно до роз`яснення Міністерства соціальної політики України від 28.10.2013 №2249/19/93-13 у зменшеному розмірі, зокрема, за друге півріччя 2018 року виплачено 156,28 грн, а за перше півріччя 2019 року - 167,65 грн.

Про виплату компенсації у зменшеному розмірі свідчить, зокрема, виписка по картковому рахунку ОСОБА_1 , відповідно до якої 07.03.2019 на рахунок позивача надійшла сума в 167,65 грн (а.с. 45).

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про протиправність бездіяльності відповідачів щодо ненадання позивачу виплати грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 р. № 536.

Відповідно до пунктів 2, 3 Порядку, компенсації призначаються: особам, інвалідність яких пов`язана з трудовим каліцтвом, що настало від нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (далі - інваліди внаслідок трудового каліцтва), - за розпорядженнями управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - управління виконавчої дирекції); інвалідам будь-якої іншої категорії - згідно з розпорядженнями Міністерства соціальної політики Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - структурні підрозділи соціального захисту населення).

Розпорядження структурного підрозділу соціального захисту населення оформляється у двох примірниках, один з яких зберігається в особовій справі інваліда, що перебуває на обліку для забезпечення автомобілем, а другий надсилається структурному підрозділу соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконкому міської, районної у місті ради (далі - районний структурний підрозділ соціального захисту населення).

Компенсації виплачуються: інвалідам внаслідок трудового каліцтва - управліннями або відділеннями виконавчої дирекції; інвалідам будь-якої іншої категорії - районними структурними підрозділами соціального захисту населення незалежно від органу, де інвалід перебуває на обліку як одержувач пенсії (довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії).

Отже, компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування має бути призначена позивачу Департаментом соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації та виплачена Управлінням соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області у розмірі 22% прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць.

Тож, з урахуванням обставин пропуску строку звернення до суду в частині вимог, що стосуються періоду з 2016 року по перше півріччя 2018 року у зв`язку з чим позов у цій частині вимог повернуто позивачеві, позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають частковому задоволенню - лише в межах вимог, що стосуються періоду починаючи з другого півріччя 2018 року по квітень 2019 року.

З приводу необхідності встановлення судового контролю шляхом подання звіту про виконання судового рішення, на якому наполягає позивач, суд вказує, що зобов`язання подати звіт про виконання судового рішення, за приписами ч. 1 ст. 382 КАС України, є правом, а не обов`язком суду, тому відповідну вимогу позивача, за відсутності обґрунтувань, суд залишає без задоволення.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації (вул. Ціолковського, 47, м. Полтава, 36023, код ЄДРПОУ 03195234), Управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області (вул. Центральна, 6, смт. Чутове, Чутівський район, Полтавська область, 38800, код ЄДРПОУ 03195197) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації та Управління праці та соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області щодо ненадання ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228".

Зобов`язати Департамент праці та соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації (вул. Ціолковського, 47, м. Полтава, 36023, код ЄДРПОУ 03195234) призначити ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) грошову компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228.

Зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області (вул. Центральна, 6, смт. Чутове, Чутівський район, Полтавська область, 38800, код ЄДРПОУ 03195197) здійснити виплату ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Другого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня підписання судового рішення з урахуванням положень п.п. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Є.Б. Супрун

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.06.2019
Оприлюднено28.06.2019
Номер документу82681141
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/1437/19

Рішення від 07.02.2020

Цивільне

Буський районний суд Львівської області

Кос І. Б.

Ухвала від 15.01.2020

Цивільне

Буський районний суд Львівської області

Кос І. Б.

Рішення від 26.06.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 02.05.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні