Постанова
від 26.06.2019 по справі 341/1586/18
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Єдиний унікальний номер 341/1586/18

Номер провадження 3/341/1/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 червня 2019 року місто Галич

Галицький районний суд Івано-Франківської області в складі:

головуючого судді - Максимчина Ю.Д.

секретаря судового засідання - Томин Л.В.

з участю прокурора - Тюшки І.І.

розглянувши матеріали адміністративної справи, яка надійшла від управління захисту економіки в Івано-Франківській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, передбаченого ч. 1, 2 ст. 172-7 КУпАП щодо:

ОСОБА_1 ,

ІНФОРМАЦІЯ_1 , фактично проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , працюючого на посаді директора Галицького комунального підприємства Капітальне будівництво, ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 ,-

В С Т А Н О В И В:

Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення № 192 від 29 серпня 2018 року ОСОБА_1 , будучи відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції суб`єктом, на якого поширюється дія цього Закону, порушив вимоги ст. 28 Закону, а саме не вживав заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, не повідомив безпосереднього керівника - Галицьку районну раду про наявність у нього реального конфлікту інтересів, а саме: ОСОБА_1 , будучи директором Галицького комунального підприємства Капітальне будівництво , достовірно знаючи, що співзасновником ТзОВ Архтех (ЄДРПОУ 38335957) є він, від імені Галицького комунального підприємства Капітальне будівництво , уклав договори про виконання робіт по інженерно-будівельному проектуванню у частині кошторисної документації із ТзОВ Архтех та підписував з даним товариством акти здачі-приймання виконаних робіт за договорами про виконання робіт по інженерно-будівельному проектуванню у частині кошторисної документації на загальну суму 26 780 грн., чим допустив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП. Датою вчинення адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією є 05.07.2017, 01.08.2017, 02.08.2017, 02.10.2017, 11.12.2017, 18.12.2017, 13.02.2018.

Моментом виявлення правопорушення є дата складання протоколу - 29 серпня 2018 року.

Окрім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення № 191 від 29 серпня 2018 року ОСОБА_1 , будучи відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції суб`єктом, на якого поширюється дія цього Закону, порушив вимоги ст. 28 Закону, зокрема, вчиняв дії і приймав рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме: ОСОБА_1 , будучи директором Галицького комунального підприємства Капітальне будівництво , достовірно знаючи, що співзасновником ТзОВ Архтех (ЄДРПОУ 38335957) є він, від імені Галицького комунального підприємства Капітальне будівництво , уклав договори про виконання робіт по інженерно-будівельному проектуванню у частині кошторисної документації із ТзОВ Архтех та підписував з даним товариством акти здачі-приймання виконаних робіт за договорами про виконання робіт по інженерно-будівельному проектуванню у частині кошторисної документації на загальну суму 26 780 грн., чим допустив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП. Датою вчинення адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією є 05.07.2017, 01.08.2017, 02.08.2017, 02.10.2017, 11.12.2017, 18.12.2017, 13.02.2018.

Моментом виявлення правопорушення є дата складання протоколу - 29 серпня 2018 року.

У судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1, 2 ст.172-7 КУпАП визнав повністю.

Прокурор Галицького відділу Тисменицької місцевої прокуратури Тюшка І.І. обставини, викладені у протоколі про вчинення адміністративних правопорушень, підтримав, зазначив про наявність в діях ОСОБА_1 складу правопорушень, відповідальність за які передбачена ч.1 ст.172-7, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

Заслухавши пояснення ОСОБА_1 який визнав свою вину у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1, 2 ст.172-7 КУпАП та дослідивши матеріали адміністративної справи, суд приходить до висновку, що ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч.1, 2 ст.172-7 КУпАП виходячи з наступного.

Відповідно до розпорядження Галицької районної ради № 2-к від 05.02.2015 р. та укладеного від 05.02.2015 р. контракту між Галицькою районною радою з однієї сторони та ОСОБА_1 з другої сторони, останнього призначено на посаду директора Галицького комунального підприємства Капітальне будівництво на термін з 05.02.2015 р. по 05.02.2020 р.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 , будучи відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції суб`єктом, на якого поширюється дія цього Закону, порушив вимоги ст. 28 Закону, а саме не вживав заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, не повідомив безпосереднього керівника - Галицьку районну раду про наявність у нього реального конфлікту інтересів, а саме: ОСОБА_1 , будучи директором галицького комунального підприємства Капітальне будівництво , достовірно знаючи, що співзасновником ТзОВ Архтех (ЄДРПОУ 38335957) є він, від імені Галицького комунального підприємства Капітальне будівництво , уклав договори про виконання робіт по інженерно-будівельному проектуванню у частині кошторисної документації із ТзОВ Архтех та підписував з даним товариством акти здачі-приймання виконаних робіт за договорами про виконання робіт по інженерно-будівельному проектуванню у частині кошторисної документації на загальну суму 26 780 грн., чим допустив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП, про що було складено протокол про адміністративне правопорушення № 192 від 29 серпня 2018 року. Моментом виявлення правопорушення є дата складання протоколу - 29 серпня 2018 року.

Окрім того, ОСОБА_1 , будучи відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції суб`єктом, на якого поширюється дія цього Закону, порушив вимоги ст. 28 Закону, зокрема, вчиняв дії і приймав рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме: ОСОБА_1 , будучи директором галицького комунального підприємства Капітальне будівництво , достовірно знаючи, що співзасновником ТзОВ Архтех (ЄДРПОУ 38335957) є він, від імені Галицького комунального підприємства Капітальне будівництво , уклав договори про виконання робіт по інженерно-будівельному проектуванню у частині кошторисної документації із ТзОВ Архтех та підписував з даним товариством акти здачі-приймання виконаних робіт за договорами про виконання робіт по інженерно-будівельному проектуванню у частині кошторисної документації на загальну суму 26 780 грн., чим допустив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, про що було складено протокол про адміністративне правопорушення № 191 від 29 серпня 2018 року.

Датою вчинення адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією є 05.07.2017, 01.08.2017, 02.08.2017, 02.10.2017, 11.12.2017, 18.12.2017, 13.02.2018.

Моментом виявлення правопорушення є дата складання протоколу - 29 серпня 2018 року.

Згідно ч. 3 ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, повязаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Згідно п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Зважаючи на вищевикладене, приймаючи до уваги, що адміністративні правопорушення виявлено 29 серпня 2018 року, та на день розгляду справи сплинув строк накладення адміністративного стягнення за вчинення даного правопорушення, вважаю, що справа про адміністративні правопорушення за ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП щодо ОСОБА_1 підлягає закриттю у звязку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення на підставі ч.3 ст.38 КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ч. 1 ст. 172-6, ст. ст. 247, 283-284 КУпАП, -

ПОСТАНОВИВ:

Провадження у справі про адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП щодо ОСОБА_1 закрити на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, визначених статтею 38 КУпАП.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку оскарження цієї постанови.

На постанову може бути подана апеляційна скарга до Івано-Франківського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення через місцевий суд.

Суддя:Ю. Д. Максимчин

СудГалицький районний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення26.06.2019
Оприлюднено02.07.2019
Номер документу82722895
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —341/1586/18

Постанова від 26.06.2019

Адмінправопорушення

Галицький районний суд Івано-Франківської області

Максимчин Ю. Д.

Постанова від 12.03.2019

Адмінправопорушення

Галицький районний суд Івано-Франківської області

Максимчин Ю. Д.

Постанова від 05.11.2018

Адмінправопорушення

Галицький районний суд Івано-Франківської області

Максимчин Ю. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні