Справа № 761/20401/19
Провадження № 3/761/4573/2019
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 травня 2019 року суддя Шевченківського районного суду м. Києва Юзькова О.Л., розглянувши матеріали, які надійшли від Національного агентства з питань запобігання корупції про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1
за ст. 212-15 КУпАП, -
ВСТАНОВИВ:
Згідно протоколу, 10 липня 2018 року, ОСОБА_1 порушив порядок надання внесків на підтримку політичної партії, тобто вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст. 212-15 КУпАП.
Дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суд приходить до висновку про те, що справа підлягає направленню до Національного агентства з питань запобігання корупції для доопрацювання, виходячи з наступного.
Постановою судді Шевченківського районного суду м. Києва від 15.02.2019 року матеріали про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 поверталися для доопрацювання, у зв`язку з невідповідністю такого протоколу вимогам ст.256 КУпАП, а саме у зв`язку з відсутністю в протоколі підпису особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Однак, такі недоліки Національним агентством з питань запобігання корупції не було усунуто, а матеріали справи повторно направлено до суду.
Постановою судді Шевченківського районного суду м. Києва від 12.04.2019 року матеріали про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 знову було повернуто для доопрацювання у зв`язку із невиконанням вимог постанови судді від 15.02.2019 р.
Проте, як постанова судді від 15.02.2019 р., так і постанова судді від 12.04.2019 р. Національним агентством з питань запобігання корупції було проігноровано та вказано, що КУпАП не передбачено повернення матеріалів справи для доопрацювання.
Стаття 245 КУпАП передбачає, що завданням провадження по справах про адміністративне правопорушення є: своєчасне. Всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, в також виявлення причин та умов, що спричиняють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушення, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Згідно з приписами ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягується до адміністративної відповідальності; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих; пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Відповідно до п. 2 ст. 278 КУпАП, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує, в тому числі, питання: чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.
Відповідно до вимог ст. 280 КУпАП, з`ясування вказаних обставин має суттєве значення для вирішення справи по суті.
При поверненні справи про адміністративне правопорушення для належного оформлення, суд керується постановою Пленуму Верховного суду України №14 від 23.12.2005 в якому зазначено, що визнається правильною практика тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог ст.256 КУпАП, відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.
Також, постановою Пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ №11 від 17.10.2014 Про деякі питання дотримання розумних строків розгляду судами цивільних, кримінальних справ і справ про адміністративні правопорушення відповідно до якої звертається увага на те, що норми КУпАП не забороняють повернення протоколу про адміністративне правопорушення, складеного не уповноваженою на те особою або без додержання вимог ст.256 цього Кодексу вмотивованою постановою.
Враховуючи викладене, суддя позбавлений можливості розглянути справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 прийняти обґрунтоване рішення, тому вона підлягає повернення для належного доопрацювання, в ході якого необхідно усунути недоліки.
Керуючись ст. 245, ст. 256, ст. 278, ст. 280, КУпАП, суддя -
ПОСТАНОВИВ:
Матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , за ст. 212-15 КУпАП повернути до Національного агентства з питань запобігання корупції для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя:
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2019 |
Оприлюднено | 02.07.2019 |
Номер документу | 82735626 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Шевченківський районний суд міста Києва
Юзькова О. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні