Постанова
від 23.04.2019 по справі 761/41071/18
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/41071/18

Провадження № 3/761/1911/2019

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 квітня 2019 року

Шевченківський районний суд м. Києва у складі головуючого судді Левицької Т.В., захисника Шерстюк Г.М. в інтересах ОСОБА_1 , розглянувши у відкритому судовому засіданні протоколи № 50-22/248 від 09 жовтня 2018 року та № 50-25/103 від 25 січня 2019 року, складені уповноваженою особою Національного агентства з питань запобігання корупції - головним спеціалістом відділу роботи з політичними партіями Леончуком С.В. щодо

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , працюючого керівником політичної партії Україна завтра , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 ( гурт. ), -

про вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ст.ст. 188-46, 212-21 КУпАП, ?

в с т а н о в и в:

Як вбачається з протоколів № 50-22/248 від 09 жовтня 2018 року та № 50-25/103 від 25 січня 2019 року, складені щодо ОСОБА_1 за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ст.ст. 188-46, ст. 212-21 КУпАП, останній не надав у встановлені Законом України Про запобігання корупції строки інформації на вимогу Національного агентства з питань запобігання корупції та порушив встановлений порядок подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру.

В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, про час та місце розгляду справи був сповіщений належним чином.

В судовому засіданні захисник ОСОБА_2 просила закрити адміністративне провадження щодо притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ст.ст. 188-46, 212-21 КУпАП, посилаючись на закінчення строків накладення адміністративного стягнення.

Заслухавши пояснення захисника, вивчивши матеріали протоколів про адміністративні правопорушення, суд дійшов наступного висновку.

З метою всебічного та повного з`ясування усіх обставин справи, суд приходить до висновку про необхідність об`єднання адміністративного протоколу № 50-22/248 від 09 жовтня 2018 року щодо ОСОБА_1 за ст.. 188-46 КУпАП, зареєстрованого в Шевченківському районному суді м. Києва за № 3/761/1911/2019 (№ 761/41071/18) та адміністративного протоколу № 50-25/103 від 25 січня 2019 року щодо ОСОБА_1 за ст.. 212-21 КУпАП, зареєстрованого в Шевченківському районному суді м. Києва за № 3/761/2054/2019 (№ 761/6778/19) в одне провадження, присвоївши йому єдиний номер - № 3/761/1911/2019 (№ 761/41071/18).

Статтею 245 КУпАП передбачено, що завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до вимог ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган /посадова особа/ встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтею 252 КУпАП визначено, що орган /посадова особа/ оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до ст. 280 КУпАП орган /посадова особа/ при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення № 50-22/248, Національним агентством у межах здійснення аналізу Звіту, поданого політичною партією Україна завтра за ІІ квартал 2018 року встановлено відсутність інформації про об`єкти нерухомого майна, що належать Партії, її місцевим організаціям на правах власності або використовуються ними на правах користування.

У вказаному протоколі зазначено, що 22 серпня 2018 року заступником керівника Департаменту - керівника відділу роботи з політичними партіями ОСОБА_3 на адресу політичної партії Україна завтра було направлено лист за № 50-14/36894/18 про надання впродовж десяти робочих днів інформації та копій документів стосовно об`єктів нерухомості, що належить Партії на праві власності або використовується нею на праві користування (завірені копії договору оренди нежитлового приміщення, актів прийому послуг тощо).

Разом з тим, в матеріалах справи відсутні підтвердження отримання ОСОБА_1 листа № 50-14/36894/18 від 22.08.2018 року за підписом заступника керівника Департаменту - керівника відділу роботи з політичними партіями ОСОБА_3. з приводу надання впродовж десяти робочих днів інформації та копій документів стосовно об`єктів нерухомості, що належить Партії на праві власності або використовується нею на праві користування.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення № 50-25/103, відповідно до ч. 7 ст. 17 Закону України Про політичні партії в Україні політичною партією Україна завтра за підписом її керівника - ОСОБА_1 . до Національного агентства 08.11.2018 року подано Звіт за ІІІ квартал 2018 року.

Згідно з ч. 17, 15 ст. 17 Закону України Про політичні партії в Україні 08.11.2018 року Департаментом з питань запобігання політичній корупції складено акт про проведення аналізу Звіту вказаної політичної партії, яким встановлено невідповідність оформлення Звіту , включених до нього звітних даних вимогам законодавства та неповноту відображеної у Звіті інформації, а саме на титульній сторінці Звіту зазначено місцезнаходження Партії: вул. Пимоненка, 3, офіс 5 , м. Київ, 04050 , а також фактичне місцезнаходження: вул. Зоологічна, 4а , офіс 139, м. Київ , 04119 . Проте, як зазначається у вказаному протоколі, у відповідних розділах Звіту не відображені дані про об`єкти нерухомості, що належать Партії на праві власності або використовуються нею на правах користування за вказаними адресами та не додані копії документів, що їх підтверджують (завірені копії договору оренди нежитлового приміщення, актів прийому послуг тощо), що є порушенням вимог пункту 1 ч. 9, ч. 12 ст. 17 Закону та підпункту 2 п. 10 розділу ІІ Положення про порядок подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 № 2.

Разом з тим, в матеріалах справи фактично містяться лише перша та остання сторінки Звіту вказаної політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, у зв`язку з чим докази вини ОСОБА_1 з приводу невідображення даних про об`єкти нерухомості, що належать Партії на праві власності або використовуються нею на правах користування за вказаними адресами, відсутні.

Таким чином, враховуючи вищевикладені обставин, а саме відсутність підтвердження отримання ОСОБА_1 листа № 50-14/36894/18 від 22.08.2018 року за підписом заступника керівника Департаменту - керівника відділу роботи з політичними партіями ОСОБА_3 . з приводу надання впродовж десяти робочих днів інформації та копій документів стосовно об`єктів нерухомості, а також відсутність в матеріалах справи доказів невідображення даних про об`єкти нерухомості, що належать Партії на праві власності або використовуються нею на правах користування за вказаними адресами, суд вважає, що в діях ОСОБА_1 відсутні ознаки адміністративних правопорушень, передбачених ст.ст. 188-46, 212-21 КУпАП.

Таким чином, оцінивши всі наявні в матеріалах справи докази, всебічно, повно і об`єктивно дослідивши всі обставини справи в їх сукупності, суд встановив відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративних правопорушень, передбачених ст.ст. 188-46, 212-21 КУпАП,

За таких обставин, оскільки відповідно до вимог ч. 1 п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності складу адміністративного правопорушення, суд вважає за необхідне закрити справу щодо ОСОБА_1 у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративних правопорушень, передбачених ст.ст. 188-46, 212-21 КУпАП.

Керуючись ст.ст. 245, 246, 247, 251, 252, 268, 278, 279, 280, 284, 294 КУпАП, ?

п о с т а н о в и в:

Об`єднати адміністративний протокол № 50-22/248 від 09 жовтня 2018 року щодо ОСОБА_1 за ст.. 188-46 КУпАП, зареєстрований в Шевченківському районному суді м. Києва за № 3/761/1911/2019 (№ 761/41071/18) та адміністративний протокол № 50-25/103 від 25 січня 2019 року щодо ОСОБА_1 за ст.. 212-21 КУпАП, зареєстрований в Шевченківському районному суді м. Києва за № 3/761/2054/2019 (№ 761/6778/19) в одне провадження, присвоївши йому єдиний номер - № 3/761/1911/2019 (№ 761/41071/18).

Закрити провадження в справі щодо ОСОБА_1 у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративних правопорушень, передбачених ст.ст. 188-46, 212-21 КУпАП.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 та частиною першою статті 287 КУпАП.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд м. Києва.

Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено.

Суддя Т.В.Левицька

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.04.2019
Оприлюднено02.07.2019
Номер документу82736066
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —761/41071/18

Постанова від 23.04.2019

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Левицька Т. В.

Постанова від 27.12.2018

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Головчак М. М.

Постанова від 07.11.2018

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Фролова І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні