Постанова
від 27.06.2019 по справі 320/4956/19
МЕЛІТОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Дата документу 27.06.2019

Справа №320/4956/19

№ 3/320/878/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 червня 2019 року Мелітопольський міськрайонний суд Запорозької області у складі судді Урупи І.В.,

за участі прокурора - Керімова Е.І.

розглянувши матеріали про адміністративне правопорушення, які надійшли з Управління захисту економіки в Запорізькій області Департаменту захисту економіки НП України відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який є депутатом Мелітопольської районної ради Запорізької області, працюючого лікарем приймально-діагностичного відділення Мелітопольської центральної районної лікарні, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ІНОКПП НОМЕР_1

за ч. 1 ст.172-6 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 , який є депутатом Мелітопольської районної ради Запорізької області, та відповідно до п.п. б п. 1 ч.1 ст. 3,ст.45 Закону України Про запобігання корупції , примітки до ст. 172-6 КУпАП, будучи суб`єктом відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, зобов`язаний подати у період часу з 01.01.2019 по 01.04.2019 декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік , але у порушення вимог ч. 1 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції , рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 2 подав її несвоєчасно, лише 11.04.2019.

Своїми діями ОСОБА_1 вчинив правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, як несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

У судовому засіданні ОСОБА_1 пояснив, що на засіданні ради дійсно нагадувалось про те, що розпочався період декларування та необхідність подання декларацій до 01.04.2019, але він вважав, що це його не стосується, тому не приділив уваги.

Прокурор в судовому засіданні висловив думку щодо винуватості ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП , просив притягнути останнього до адміністративної відповідальності, оскільки ним були порушені вимоги антикорупційного законодавства та накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу.

Дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, вислухавши ОСОБА_1 , думку прокурора, суддя приходить до наступного.

У відповідності до вимог ст. 280 КУпАП , орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до вимог ст.251 КУпАП , доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Факт скоєння ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП , підтверджується зібраними по справі доказами:

Протоколом № 304 про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією від 21.06.2019;

Постановою Мелітопольської районної виборчої комісії Запорізької області №8 від 04.05.2018, згідно якої ОСОБА_1 зареєстровано депутатом Мелітопольської районної ради Запорізької області.

Витягом з протоколу № 22 засідання Мелітопольської районної ради сьомого скликання (двадцять друга сесія) від 21.06.2018, з якого вбачається, що прийнята до відома інформація голови Мелітопольської районної виборчої комісії ОСОБА_2 про визнання обраним депутатом Мелітопольської районної ради наступного за черговістю у виборчому списку Мелітопольської районної в Запорізькій області організації партії ОСОБА_3 Порошенка Солідарність ОСОБА_1

Інформацією Мелітопольської міської ради Запорізької області № 244/01-20 від 06.05.2019 згідно якої ОСОБА_1 набув повноваження депутата Мелітопольської районної ради сьомого скликання 21 червня 2018 року та продовжує їх здійснювати. В районній раді організована та періодично проводиться така форма роботи як День депутата та навчання працівників апарату районної ради, селищного та сільських голів, їх заступників та секретарів, під час якого депутати та посадові особи місцевого самоврядування були ознайомленні у тому числі з питанням про декларування майна, доходів, витрат і зобов`язань фінансового характеру, про складання, заповнення, подання, оприлюднення декларацій, про перевірку факту подання суб`єктом декларування декларацій відповідно до Закону України Про запобігання корупції та повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій, про рекомендації до чергового етапу електронного декларування. 21.03.2019 на засіданні тридцятої чергової сесії районної ради заступник голови попередила присутніх на сесії депутатів районної ради, у тому числі і ОСОБА_1 про своєчасне подання електронних декларацій.

Згідно Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування депутат ОСОБА_1 подав декларацію 11.04.2019.

Статтею 45 Закону України Про запобігання корупції передбачено, що до осіб, які зобов`язані подавати декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, визначені ч.1 та ч.2 цієї статті відносяться особи, зазначені у п, п.п. а і в п.2, п.5 ч.1 ст.3 цього Закону.

Відповідно до п.п. б п.1 ч.1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції суб`єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є депутати місцевих рад.

Таким чином, ОСОБА_1 , як депутат Мелітопольської районної ради Запорізької області відноситься до осіб, які зобов`язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та на нього поширюється дія Закону Про запобігання корупції .

Вимогами ст. 45 Закону України Про запобігання корупції передбачено, що особи, зазначені у п.1, п.п. а і в п.2, п.5 ч.1 ст.3 цього Закону зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Відповідно до п.п.1 п.5 розділу ІІ Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 3 від 10.06.2016, щорічна декларація суб`єкта декларування подається у період з 00 годин 00 хвилин 01 січня до 00 год.00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому продається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.

Отже, ОСОБА_1 був зобов`язаний подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік до 01.04.2019.

В судовому засіданні не було встановлено поважних причин неподання декларації у встановлений законом строк.

Доводи ОСОБА_1 про те, що він не знав, що є суб`єктом декларування до уваги не приймаються. Суб`єкти, на яких поширюється дія Закону України Про запобігання корупції чітко перелічені в Законі, а тому невиконання його вимог не може вважатися поважною причиною неподання декларації у визначений законом строк.

Таким чином, в ході розгляду справи про адміністративне правопорушення не було встановлено обставин, які спростовують суть адміністративного правопорушення та свідчать про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 172-6 КУпАП.

При накладенні стягнення за адміністративне правопорушення відповідно до ст. 33 Кодексу України про адміністративні правопорушення враховується характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності притягується вперше, а тому вважаю можливим накласти на нього стягнення у вигляді мінімального розміру штрафу, передбаченого ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.172-6 ч.1, 221, 247, 284 КУпАП, суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_1 винуватим у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення та піддати адміністративному стягненню у вигляді штрафу в дохід держави в розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 850 грн.

Термін пред`явлення до виконання до 27.09.2019.

Відповідно до вимог ст.ст.307 ч.1, 308 ч.2 Кодексу України про адміністративні правопорушення у разі несплати правопорушником штрафу протягом 15 днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинене правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати, пов`язані з обліком правопорушень.

Штраф належить сплаті на р/р НОМЕР_2 , КБК - 21081100, назва - Адміністративні штрафи та інші санкції , отримувач: Мелітопольське УК/Мелітополь/21081100, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ 37968956, МФО: 899998.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір в дохід держави у розмірі 384 грн. 20 коп. на доходний рахунок: рахунок отримувача 31211256026001, отримувач коштів ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код за ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача 899998, код класифікації доходів бюджету 22030106 Судовий збір , призначення платежу: судовий збір, п. 5. ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір .

Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з моменту її винесення.

Суддя:

Дата ухвалення рішення27.06.2019
Оприлюднено02.07.2019
Номер документу82738154
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —320/4956/19

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Рішення від 28.11.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Ухвала від 12.11.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Постанова від 27.06.2019

Адмінправопорушення

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Урупа І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні