Рішення
від 02.07.2019 по справі 360/2259/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

02 липня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2259/19

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Смішлива Т.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) справу за адміністративним позовом Головного управління ДФС у Луганській області до Комунального підприємства Лисичанської міської ради Електроавтотранс про стягнення податкової заборгованості,

ВСТАНОВИВ:

31 травня 2019 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДФС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДФС у Луганській області) до Комунального підприємства Лисичанської міської ради Електроавтотранс (далі - відповідач, КП ЛМР Електроавтотранс ), в якому позивач просить суд стягнути кошти з рахунків платника податків Комунального підприємства Лисичанської міської ради Електроавтотранс у банках, що обслуговують зазначеного платника з податку на додану вартість в розмірі 69529,49 грн за період з 30.06.2017 по 20.05.2019 в дохід державного бюджету.

В обґрунтуванням позовних вимог позивач зазначає, що відповідач суб`єкт підприємницької діяльності - юридична особа - комунальне підприємство Лисичанської міської ради Електроавтотранс , зареєстрований як суб`єкт підприємницької діяльності Лисичанським міським управлінням юстиції і внесено в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. На даний час, згідно з інформацією з ідентифікаційних та реєстраційних даних відповідача він перебуває на обліку в Лисичансько-Попаснянському управлінні Головного управління ДФС у Луганській області, державну реєстрацію відповідача не скасовано. За відповідачем станом на 22.05.2019 рахується податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт послуг) в загальному розмірі 69529,49 грн. Платником податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) є КП ЛМР Електроавтотранс . На виконання вимог Закону України від 21.12.2000 № 2181-ІІІ Про порядок погашення зобов`язання платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , який діяв на момент виникнення боргу у відповідача, ДПІ в м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області виставлена відповідачу податкова вимога від 06.02.2017 № 108-17, яка була надіслана відповідачу поштою та отримана уповноваженою особою 28.02.2018. Зазначена податкова вимога відповідачем не виконана, не оскаржена та є чинною.

Представник позивача, на виконання вимог ухвали суду від 04.06.2019 надав до суду копію наказу ДФС від 01.02.2019 № 80, копію положення про ГУ ДФС у Луганській області, копію акту камеральної перевірки від 09.01.2019 № 44/1232-5005-3850492, копію податкове повідомлення - рішення від 25.01.2019 № 001205005, інтегровану картку платника податку з податку на додану вартість станом на 11.06.2019 (арк. спр. 38-61).

Ухвалу суду від про відкриття провадження від 14.08.2018 направлено на адресу відповідача, що підтверджується супровідним листом (арк.спр. 55), на день розгляду справи відповідача не надав до суду відзиву на позов та доказів на підтвердження або спростування обставин, зазначених у позові.

Ухвалою суду від 30.07.2018 позовну заяву залишено без руху (арк.спр. 45)

Ухвалою суду від 04.06.2019 про відкриття провадження в адміністративній справі суд вирішив розглядати дану справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) (арк. спр. 1-2).

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено таке.

Комунальне підприємство Лисичанської міської ради Електроавтотранс , ідентифікаційний код 38504922, зареєстроване в Лисичансько-Попаснянському управлінні ДПІ у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області як платник податків за основним місцем обліку (арк. спр. 19-20).

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до статті 14 Податкового кодексу України:

грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов`язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 14.1.175 пункту 14.1).

штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1).

Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов`язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб`єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (пункт 20.1.18 пункту 20.1).

Відповідно до пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Згідно з пунктом 203.2 статті 203 Податкового кодексу України платник податку зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Відповідно до пункту 49.16 статті 49 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний погасити податкове зобов`язання, самостійно визначене ним у такій податковій декларації, протягом строків, установлених Кодексом.

Відповідно до пункту 54.1 статті 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

КП ЛМР Електроавтотранс подано до Лисичансько-Попаснянського відділення ДПІ в м. Лисичанську податкові декларації та уточнюючі розрахунки податкових зобов`язань з податку на додану вартість, у яких самостійно визначені податкові зобов`язання, а саме:

- податкова декларація від 20.02.2019 № 9026864537 за січень 2019 року із визначенням суми, яка сплачується до бюджету у розмірі 1687,00 грн (рядок 18) (термін сплати 01.03.2019) (арк. спр. 8);

- податкова декларація від 18.03.2019 № 9050326675 за лютий 2019 року із визначенням суми, яка сплачується до бюджету у розмірі 146,00 грн (рядок 18) (термін сплати 30.03.2019) (арк. спр. 9);

- уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань від 19.02.2019 № 9025428948 за грудень 2018 року, згідно з яким платником податків збільшено податкове зобов`язання на 7011,00 грн, нараховано самостійно суму штрафу у зв`язку з виправленням помилки 210,00 грн (арк. спр. 10);

- уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань від 17.05.2019 № 9103024792 за березень 2019 року, згідно з яким платником податків збільшено податкове зобов`язання на 15913,00 грн (арк. спр. 11);

- уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань від 20.05.2019 № 9103766667 за березень 2019 року, згідно з яким платником податків зменшено податкове зобов`язання на 15913,00 грн, нараховано самостійно суму штрафу у зв`язку з виправленням помилки 477,00 грн (арк. спр. 12).

З огляду на вищезазначені норми податкового законодавства України, КП ЛМР Електроавтотранс є платником податку на додану вартість та несе обов`язки з самостійної сплати податкового зобов`язання з податку на додану вартість згідно самостійно поданих до контролюючого органу податкових декларацій. Відповідно до пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Згідно з пунктом 203.2 статті 203 Податкового кодексу України сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Відповідно до пункту 120-1.1. статті 120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу.

У разі реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог цього Кодексу щодо своєчасності реєстрації таких документів в Єдиному реєстрі податкових накладних, штрафні санкції, передбачені пунктом 120-1.2 цієї статті, не застосовуються.

Головним управлінням ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку КП ЛМР Електроавтотранс з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за період з січня по червень 2017 року. За результатами перевірки складено акт від 09.01.2019 № 44/1232-5005/38504922 (арк. спр. 50).

На підставі акта камеральної перевірки Головним управлінням ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення форми Н від 25.01.2019 № 0001205005, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у загальному розмірі 25930,51 грн (арк. спр. 48).

Згадане податкове повідомлення-рішення отримано представником відповідача 28.01.2019 (арк. спр. 48 зв.).

Відповідач правом оскаржити зазначене податкове повідомлення-рішення не скористався, у визначений пунктом 57.3 статті 57 ПК України строк грошове зобов`язання, визначене контролюючим органом, у повному обсязі не сплатив.

Податковий борг (недоїмка) відповідача з податку на додану вартість на загальну суму 69529,49 грн виник за період з 30.06.2017 по 20.05.2019 у зв`язку з несплатою сум узгодженого податкового зобов`язання з податку на додану вартість.

На підставі пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) - підпункт 129.1.1; при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов`язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) - підпункт 129.1.2; при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання - підпункт 129.1.3.

Відповідно до пункту 129.4. статті 129 Податкового кодексу України на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов`язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день. На суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

Таким чином, у зв`язку з несвоєчасною сплатою податкового боргу КП ЛМР Електроавтотранс контролюючим органом на підставі статті 129 Податкового кодексу України, враховуючи відомості з Автоматизованої інформаційної системи Податковий блок , було нараховано пеню на загальну суму - 6359,04 грн за період з 29.09.2017 по 19.05.2019.

Наявність у відповідача податкового боргу з податку на додану вартість станом на час розгляду даної адміністративної справи підтверджена розрахунками податкового боргу (арк. спр. 13, 14) та зворотнім боком інтегрованої картки платника податків з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (арк. спр. 21-27, 51-61).

Відповідачем суду не надано доказів сплати цього податкового боргу.

Таким чином станом на день розгляду справи відповідачем не сплачено до бюджету узгоджених сум податкового боргу на загальну суму 69529,49 грн. (40670,00 грн - основного платежу, 22500,45 грн - за штрафними (фінансовими) санкціями та 6359,04 грн - пені).

Пунктом 59.1 статті 59 Податкового кодексу України передбачено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Податковим органом на адресу відповідача надіслана податкова вимога форми Ю від 06.02.2017 № 108-17 рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення. яка вручена платнику уповноваженому представнику відповідача 28.02.2017 (арк. спр. 18).

Відповідно до пункту 42.2 статті 42 Податкового кодексу України документи вважаються врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платників рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.

Згідно з пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги (пункт 95.2 статті 95 Податкового кодексу України).

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (п.95.3 статті 95 Податкового кодексу України).

Оскільки податкова вимога від 06.02.2017 № 107-17 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.

Посилання позивача в позовній заяві на Закон України від 21.12.2000 № 2181-ІІІ Про порядок погашення зобов`язання платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , суд вважає помилковим та не приймає до уваги, оскільки зазначений закон втратив чинність 01.01.2011 у зв`язку з прийняттям Податкового кодексу України.

Внаслідок того, що відповідачем на дату судового розгляду справи податковий борг з податку на додану вартість добровільно не сплачено, суд вважає позовні вимоги про стягнення з відповідача суми податкового боргу з податку на додану вартість в загальному розмірі 69529,49 грн обґрунтованими, доведеними і такими, що належать задоволенню в повному обсязі.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).

З викладеного слідує, що витрати суб`єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб`єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб`єкту владних повноважень, не підлягає.

Такі обмеження у можливостях суб`єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.

Оскільки Головне управління ДФС у Луганській області у вказаній справі є суб`єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Головного управління ДФС у Луганській області до Комунального підприємства Лисичанської міської ради Електроавтотранс про стягнення податкової заборгованості задовольнити повністю.

Стягнути з рахунків у банках Комунального підприємства Лисичанської міської ради Електроавтотранс (код за ЄДРПОУ 38504922, місцезнаходження: 93106, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. ім. В. Сосюри, буд. 129) в дохід Державного бюджету України податковий борг з податку на додану вартість за період з 30 червня 2017 року по 20 травня 2019 року у загальному розмірі 69529,49 грн (шістдесят дев`ять тисяч п`ятсот двадцять дев`ять гривень 49 коп.), з яких: 40670,00 грн - основного платежу, 22500,45 грн - за штрафними (фінансовими) санкціями та 6359,04 грн - пені на розрахунковий рахунок 31112029012051, код платежу 14060100, отримувач - УК у м. Лисичанську/ м. Лисичанськ / 14060100, ОКПО 37800278, МФО 899998, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Т.В. Смішлива

Дата ухвалення рішення02.07.2019
Оприлюднено03.07.2019
Номер документу82752115
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення податкової заборгованості

Судовий реєстр по справі —360/2259/19

Рішення від 02.07.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 04.06.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні