УХВАЛА
01 липня 2019 року
м. Київ
справа №1840/2784/18
адміністративне провадження №К/9901/17921/19
Верховний Суд у складі судді-доповідача Касаційного адміністративного суду Блажівської Н.Є., перевіривши касаційну скаргу Головного управління ДФС у Сумській області на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 20 листопада 2018 року та постанову Другого апеляційного адміністративного суду 28 травня 2019 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Білопільський елеватор до Головного управління ДФС у Сумській області про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю Білопільський елеватор звернулось до суду із позовом до Головного управління ДФС у Сумській області, в якому просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 13 квітня 2018 року: - №0001271402, яким йому зменшено суму від`ємного значення з податку на додану вартість, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду, у розмірі 102493,00 грн.; - №0001291402, яким зменшено суму від`ємного значення з податку на прибуток у розмірі 285225,00 грн.; - №0001331402, яким застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 413400,00 грн.; -№0001281402, яким визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 161846,00 грн. та застосовано штрафну санкцію у розмірі 40462,00 грн.; - №б/н, яким застосовано штрафні санкції у розмірі 1150,00 грн.
Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 20 листопада 2018 року, залишеним без змін постановою Другого апеляційного адміністративного суду 28 травня 2019 року, позов задоволено частково. Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Сумській області від 13 квітня 2018 року: - №0001271402 в частині зменшення суми від`ємного значення з податку на додану вартість, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у розмірі 99534,00 грн.; - № 0001331402, яким застосована штрафна (фінансова) санкція у розмірі 413400,00 грн.; - №0001281402, яким визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 161846,00 грн. та застосовано штрафну санкцію у розмірі 40462,00 грн.
26 червня 2019 року до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду надійшла зазначена касаційна скарга, в якій скаржник просить скасувати судові рішення в частині задоволених позовних вимог, однак яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки всупереч частини четвертої цієї статті скаржником не додано документ про сплату судового збору.
Так, правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України від 08 липня 2011 року №3674-VI Про судовий збір .
Відповідно до частини першої, підпункту третього пункту третього частини другої статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року №3674-VI Про судовий збір (у редакції, чинній на час подання касаційної скарги) судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Ставка судового збору за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду встановлюється у розмірі 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
За змістом підпункту першого пункту третього частини другої статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року №3674-VI Про судовий збір (в редакції, чинній на час звернення з цим позовом до суду першої інстанції) ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано юридичною особою, становила 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
В свою чергу, згідно із частиною четвертою статті 6 Закону України від 08 липня 2011 року №3674-VI Про судовий збір якщо скаргу (заяву) подано про перегляд судового рішення в частині позовних вимог (сум, що підлягають стягненню за судовим рішенням), судовий збір за подання скарги (заяви) вираховується та сплачується лише щодо перегляду судового рішення в частині таких позовних вимог (оспорюваних сум).
При цьому розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб - розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який вираховується станом на 1 січня календарного року, в якому подається відповідна заява або скарга, вчиняється процесуальна дія чи ухвалюється судове рішення (пункт 24 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України).
Статтею 7 Закону України від 07 грудня 2017 року №2246-VIII Про Державний бюджет України на 2018 рік з 01 січня 2018 року прожитковий мінімум для працездатних осіб установлено в розмірі 1762 гривні.
Позовна заява у даній справі подана юридичною особою у 2018 році, а спір у справі носить майновий характер і в частині задоволених позовних вимог ціна позову складає 715242,00 грн.
Отже, розмір судового збору за подання до суду цієї касаційної скарги становить 21457,26 гривень (715242,00 гривні*1,5 відсотка *200 відсотків).
Судовий збір підлягає сплаті за реквізитами:
Отримувач коштівУК у Печер.р-ні/Печерс.р-н/22030102 Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38004897 Банк отримувачаКазначейство України (ЕАП) Код банку отримувача (МФО) 899998 Рахунок отримувача 31219207026007 Код класифікації доходів бюджету 22030102 Судовий збір (Верховний Суд, 055 ) Призначення платежу *;101;
Суд вважає за необхідне встановити відповідачу десятиденний строк від дня отримання копії цієї ухвали для усунення недоліків касаційної скарги шляхом надання документа про сплату судового збору у розмірі, встановленому законом.
Враховуючи викладене та керуючись статтями 169, 332 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Сумській області на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 20 листопада 2018 року та постанову Другого апеляційного адміністративного суду 28 травня 2019 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Білопільський елеватор до Головного управління ДФС у Сумській області про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень залишити без руху.
Встановити особі, що подала касаційну скаргу, десятиденний з моменту отримання копії ухвали строк для усунення зазначеного недоліку.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й оскарженню не підлягає.
Суддя Н.Є.Блажівська
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2019 |
Оприлюднено | 03.07.2019 |
Номер документу | 82758655 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Блажівська Н.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні