Дата документу 12.06.2019
Справа № 334/3106/19
Провадження № 3/334/885/19
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 червня 2019 року суддя Ленінського районного суду м. Запоріжжя Турбіна Т.Ф., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, що надійшли з Головного управління ДФС у Запорізькій області у відношенні:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , громадянки України, яка працює продавцем на ТОВ Товариство Такт (ЄДРПОУ 32889718), зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1
за ч.1 ст. 155-1 КУпАП, -
ВСТАНОВИВ:
Згідно наданих суду матеріалів, 25.04.2019 року відносно ОСОБА_1 було складено протокол про адміністративне правопорушення № 310, згідно якого остання за результатами фактичної перевірки кафе Ай-Петрі , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , в якому у ТОВ Товариство Такт остання працює продавцем, вчинила порушення порядку проведення розрахунків, а саме: не проведення розрахункової операції через зареєстрований опломбований у встановленому порядку та переведений у фіскальний режим роботи, реєстратор розрахункових операцій па суму 115,00 грн., нещоденний друк на реєстраторі розрахункових операцій фіскальних звітних чеків, а саме: Z звіт № 0579 за 01.08.2016 року було роздруковано 02.08.2016 року, Z звіт № 1234 за 23.05.2018 року - роздруковано 24.05.2018 року, у зв`язку з чим було порушено п.п. 1,2,9 ст. 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг від 06.07.1995 року №265/95-ВР, що підтверджується Актом перевірки від 12.04.2019 року №0174/08/01/14/32389718 та за що передбачена адміністративна відповідальність за ч.1 ст.155-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В судовому засіданні ОСОБА_1 пояснила, обставини, за яких відносно неї було складено адміністративний протокол, вину у вчиненому визнала.
Вислухавши пояснення правопорушниці, вивчивши матеріали справи, оцінивши у сукупності надані докази, суд приходить до наступних висновків.
Положеннями п.1,2,9 ст. 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг передбачено, що суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов`язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції; щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій.
Згідно ч.1 ст. 155-1 КУпАП, порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг тягне за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції, від двох до п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п`яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
За таких обставин, оцінивши наведені докази, суд приходить до висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП доведена матеріалами справи
Вирішуючи питання щодо розміру адміністративного стягнення слід врахувати особу правопорушника, ставлення до правопорушення, відсутність обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність.
Враховуючи всі обставини, суд приходить до висновку про можливість накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу, передбаченого санкцією ч.1 ст. 155-1 КУпАП.
Відповідно до ст.283 КУпАП постанова суду (судді) про накладення адміністративного стягнення повинна містити положення про стягнення з особи, щодо якої її винесено, судового збору. Відповідно до ст.4 п.2 Закону України Про судовий збір з ОСОБА_1 підлягає стягненню на користь держави судовий збір у розмірі 384,20 грн.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. ч.1 ст.155-1, 280, 283-284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
ПОСТАНОВИВ:
Визнати ОСОБА_1 винною у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП.
Накласти на ОСОБА_1 стягнення у вигляді штрафу у розмірі двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 34,00 гривні (тридцять чотири гривні 00 коп.).
Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір в дохід держави у сумі 384,20 грн. (триста вісімдесят чотири гривні 20 коп.).
Постанова може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя: Турбіна Т. Ф.
Суд | Ленінський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2019 |
Оприлюднено | 04.07.2019 |
Номер документу | 82779194 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Ленінський районний суд м. Запоріжжя
Турбіна Т. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні