Постанова
від 04.07.2019 по справі 340/282/19
ВЕРХОВИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа№340/282/19

Провадження № 3/340/124/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 липня 2019 року селище Верховина

Суддя Верховинського районного суду Івано-Франківської області Бучинський А.Б., розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з Верховинського ВП Косівського ВП ГУНП України в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстроване та фактичне місце проживання: АДРЕСА_1 Устеріки АДРЕСА_2 район АДРЕСА_3 Івано-Франківська область, громадянина України, працює в Гринявському державному лісгопі, - за ч.1 ст. 130 КпАП України, -

в с т а н о в и в:

що ОСОБА_1 , 28.05.2019 о 17 год 05 хв, в селі Устеріки, Верховинського району, Івано-Франківської області, керував транспортним засобом, міні-трактором марки "R-175 A Бізон", номерний знак б НОМЕР_1 н, з явними ознаками алкогольного сп`яніння, а саме: різкий запах алкоголю з ротової порожнини, почервоніння обличчя, нестійка хода. Від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан сп`яніння відмовився, чим порушив вимоги п.2.5 Правил дорожнього руху України. Таким чином вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.130 КпАП України.

В судовому засіданні ОСОБА_1 вину у вчиненому адміністративному правопорушенні визнав, суду пояснив, що 28.05.2019 навчав сина керувати міні-трактором та був зупинений працівниками поліції. Від проходження медичного освідчення дійсно відмовився.

Крім визнання вини, особою яка притягається до адміністративної відповідальності, вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст.130 КпАП України підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення серія ДПР18 № 053707 від 28.05.2019, який складено з дотриманням вимог ст. 256 КпАП України, Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення в органах поліції, затвердженої наказом МВС України 06.11.2015 № 1376, Інструкції з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані не в автоматичному режимі, затвердженої наказом МВС України 07.11.2015 № 1395, згідно якого водій ОСОБА_1 керував транспортним засобом міні-трактором марки "R-175A БІЗОН" номерний знак б/н з явними ознаками алкогольного сп`яніння. Від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан сп`яніння відмовився, чим порушив вимоги п.2.5 Правил дорожнього руху України, складеному в присутності двох свідків ОСОБА_2 та ОСОБА_3 .

Згідно п. 27 Постанови Пленуму Верховного України №14 від 23.12.2005 року "Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті", відповідальність за ст. 130 КпАП України несуть особи, які керують транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого спяніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції. Стан сп`яніння встановлюють шляхом огляду правопорушника, який проводять згідно з Інструкцією про порядок направлення громадян для огляду на стан сп`яніння в заклади охорони здоров`я та проведення огляду з використанням технічних засобів. Якщо водій ухилявся від огляду, то відповідні його дії та ознаки сп`яніння необхідно зафіксувати в протоколі про адміністративне правопорушення, складеному у присутності двох свідків, що є підставою для притягнення до адміністративної відповідальності.

Керування транспортним засобом слід розуміти як виконання функцій водія під час руху такого засобу або інструктора-водія під час навчання учнів-водіїв, незалежно від того, керує особа транспортним засобом, який рухається своїм ходом чи за допомогою буксирування.

Відповідно п 2.5. Правил дорожнього руху України, водій повинен на вимогу поліцейського пройти в установленому порядку медичний огляд з метою встановлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.

При цьому, відмова особи, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції становить склад адміністративного правопорушення ч. 1 ст. 130 КпАП України.

З урахуванням наведеного, вважаю, що в діях ОСОБА_1 є ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 КпАП України.

Санкція ч.1 ст.130 КпАП України передбачає накладення штрафу на водіїв у розмірі шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік і на інших осіб - накладення штрафу в розмірі шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно п.1.10 Правил дорожнього руху України, водій - це особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія (посвідчення тракториста-машиніста, тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, тимчасовий талон на право керування транспортним засобом) відповідної категорії.

В судовому засіданні, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 пояснив, що посвідчення водія будь-якої категорії він не отримував, а тому в розумінні ст.130 КпАП України він не являється водієм, а є іншою особою. Крім того з долученої до матеріалів справи копії постанови про накладення адміністративного стягнення серія ДПО18 №276901 від 28.05.2019 вбачається, що ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.2 ст.126 КпАП України, а саме з керування транспортним засобом без посвідчення водія. Також згідно інформації наданої Територіальним сервісним центром №31/9/3/486, посвідчення водія ОСОБА_1 не видавалося.

Враховуючи вищенаведене, характер вчиненого правопорушення, особу порушника, який в силу вимог ст.130 КпАП України вважається іншою особою, ступінь його вини та обставини справи, вважаю, що до нього слід застосувати адміністративне стягнення у виді штрафу.

Окрім цього, у відповідності до положень ст.40-1 КпАП України, слід також стягнути з правопорушника судовий збір.

Керуючись ст.ст. 33, 40-1, 130, 284, 294 КпАП України, суд, -

п о с т а н о в и в :

визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 КпАП України та застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 600 (шістсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 10200 гривень 00 копійок (десять тисяч двісті гривень нуль копійок).

Стягнути з ОСОБА_1 в користь держави судовий збір в розмірі 384 гривні 20 копійок (триста вісімдесять чотири гривні двадцять копійок).

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення до Івано-Франківського апеляційного суду шляхом подачі апеляції через Верховинський районний суд Івано-Франківської області.

Суддя: Бучинський А.Б.

СудВерховинський районний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення04.07.2019
Оприлюднено08.07.2019
Номер документу82838089
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —340/282/19

Ухвала від 10.10.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Т.М. Кармазина

Ухвала від 02.10.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Т.М. Кармазина

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Ухвала від 25.09.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Т.М. Кармазина

Ухвала від 17.09.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Постанова від 04.07.2019

Адмінправопорушення

Верховинський районний суд Івано-Франківської області

Бучинський А. Б.

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Рішення від 25.03.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Т.М. Кармазина

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Т.М. Кармазина

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні