Рішення
від 11.05.2019 по справі 160/2084/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 травня 2019 року Справа № 160/2084/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Олійника В. М. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Софт-Моб" до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ :

05 березня 2019 року товариство з обмеженою відповідальністю Софт-Моб звернулося до суду з позовом до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - відповідач-1), Державної фіскальної служби України (відповідач-2), в якій просить:

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Моб (ідентифікаційний код юридичної особи 40735450) таким, що відповідає пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податків, прийняте згідно з протоколом від 07.12.2018;

- зобов`язати Головне управління ДФС у Дніпропетровській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю Софт-Моб (ідентифікаційний код юридичної особи 40735450) з бази ризикових платників АІС Податковий блок режим - Журнал ризикових платників ;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України (ідентифікаційний код юридичної особи 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Моб (ідентифікаційний код юридичної особи 40735450) від 30.11.2018 №30008.

В обґрунтування позову позивачем зазначено, що 14 грудня 2018 року ним направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну від 30.11.2018 №30008. Згідно квитанції №1 від 15.12.2018, податкова накладна 30.11.2018 №30008 прийнята, реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .

29.01.2019 р. ТОВ Софт-Моб звернулося до відповідача-1 із заявою за вих. №230119/1 від 23.01.2019 р. про надання інформації' щодо причин блокування податкової накладної 30.11.2018 №30008 та надання документів, на підставі яких таке блокування здійснено. Відповідач -1 листом від 05.02.2019 №12242/10/04-36-16-03-14 повідомив, що за результатами аналізу діяльності ТОВ Софт-Моб на підставі рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ТОВ Софт-Моб включено до переліку ризикових платників податку, як такого, що відповідає критеріям ризиковості (протокол від 07.12.2018 року).

Позивач вважає, що внесення його до переліку ризикових платників є протиправним, нічим не підтверджено, до того ж, критерії ризиковості містяться в листі Державної фіскальної служби від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, який за своєю правовою природою носить роз`яснювальний та/або рекомендаційний характер. Тож, оскаржене рішення комісії відповідача має наслідком зупинення та в подальшому відмову в реєстрації направлених на реєстрацію податкових накладних та є нічим іншим як втручанням в господарську діяльність підприємства.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11 березня 2019 року у справі № 160/2084/19 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

11 квітня 2019 року від відповідача - 1 надійшов відзив на позовну заяву, в якому він заперечив проти позовних вимог та вказав, що 07.12.2018 року комісією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, розглянуто інформацію відносно діяльності ТОВ Софт-Моб (і.к. 40735450) та прийнято рішення про включення вказаного підприємства до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості. Вказане рішення було прийнято з урахуванням інформації, яка викладена у інформаційних довідках по вказаному платнику податків, наданих в межах Алгоритму дій відповідними структурними підрозділами (лист ДФС України від 03.12.2018 № 37560/7/99-99-07-05-04-17, Інформаційна довідка щодо включення до переліку ймовірно ризикових суб`єктів господарювання ТОВ Софт-Моб , службова записка від 03.12.2018 № 372/99-99-21-08-18, службова записка від 29.11.2018 № 359/99-99- 21-08-18).

Так, за результатами аналізу податкової інформації, ТОВ Софт-Моб відповідає п.1.6 критеріям ризиковості, наявна податкова інформація, що свідчить про ознаки здійснення ризикових операцій. Згідно даних ЄРПН станом на 06.12.2018 ТОВ Софт-Моб за 2018 рік зареєстровано податкові накладні складені в адресу контрагентів-покупців щодо реалізації продукції - пального, виробника якого неможливо встановити за ланцюгом постачання. Аналіз господарських операцій ТОВ Софт-Моб згідно критеріїв, визначених розд. 1.3 Рекомендованого порядку взаємодії підрозділів ДФС з метою оперативного реагування, подолання та контролю податкових ризиків з ПДВ, затвердженого наказом ДФС від 28.07.2015 № 543, свідчить про ризик оформлення виключно операцій з ознаками вигодотранспортуючого суб`єкта господарювання.

Згідно службової записки оперативно-аналітичного управління Головного оперативного управління ДФС України встановлено, що ТОВ Софт-Моб у серпні 2018 року скасовано реєстрацію книг обліку та РРО, ведення яких пов`язане з експлуатацією ним 17 автозаправних станцій, що розташовані на території Дніпропетровської області. Згідно останнього звіту про фінансовий стан, основні засоби на початок 2018 року та 30.09.2018 року відсутні.

Оперативно - аналітичним управлінням Головного оперативного управління ДФС України додатково встановлено, що у Єдиному державному реєстрі судових рішень наявна ухвала Печерського районного суду м. Києва від 31.07.2017 по справі № 757/43897/17к, у якій міститься інформація щодо ТОВ Галстер Груп та ТОВ Софт-Моб , які зареєстровані на номінальних керівників та засновників, підконтрольних учасникам злочинного угрупування, які фактично реального відношення до їх діяльності та управління коштами на їх рахунках не мають.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання виключити ТОВ Софт-Моб з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, то для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла за результатами податкового контролю і така інформація не може бути виключена з баз даних, якщо дії зі здійснення такого контролю не визнані протиправними в установленому порядку.

Висновки, наведені в протоколі, є відображенням дій працівників податкових органів і самі по собі не породжують правових наслідків для платника податків та, відповідно, такий протокол не порушує прав останнього. Внесення суб`єктом владних повноважень ТОВ Софт-Моб до переліку ризикових не створює жодних перешкод для діяльності платника податку.

11 квітня 2019 року від відповідача - 2 до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому він заперечив проти позовних вимог та вказав, що ним не вчинялось протиправних дій, які породжують, змінюють або припиняють права та обов`язки товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Моб , а тому вимоги до Державної фіскальної служби України є передчасними.

Суд, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позовна заява, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю Софт-Моб (і.к.40735450), зареєстроване як юридична особа 10.08.2016 Виконавчим комітетом Криворізької міської ради (номер запису про державну реєстрацію: 1 070 102 0000 064521).

14 грудні 2018 року товариство з обмеженою відповідальністю Софт-Моб направило до Єдиного державного реєстру податкових накладних на реєстрацію Податкову накладну від 30.11.2018 №30008, що підтверджується протоколом перевірки від 14.12.2018 о 17:56. Згідно з квитанцією № 1 від 15.12.2018 направлена на реєстрацію податкова накладна від 30.11.2018 №30008 прийнята, реєстрація зупинена, на підставі того, що ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку, платнику запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі -ЄРПН).

Як встановлено судом, зупинення реєстрації направленої до ЄРПН податкової накладної ТОВ Софт -Моб відбулось через включення платника до переліку підприємств, що відповідають критеріям ризиковості.

Так, 07.12.2018 р. за результатами засідання комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було прийнято рішення, оформлене протоколом №425, згідно якого комісія постановила віднести (внести) суб`єктів господарювання, зокрема, ТОВ Софт-Моб (і.к. 40735450) до відповідного переліку (бази даних ІС Податковий блок), як таких, що відповідають критеріям ризиковості.

Оскільки рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про внесення товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Моб до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, оформлене протоколом від 07.12.2018 №425 створює негативні наслідки для позивача, в контексті п. 19 ч. 1 ст. 4 КАС України воно є рішенням суб`єкта владних повноважень, яке суду належить перевірити на відповідність п. п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України.

У відповідності до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України зазначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з положеннями п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Як зазначено у п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.1 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого 21.02.2018 р. постановою Кабінету Міністрів України №117 (далі -Порядок №117), цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, а також права та обов`язки її членів.

Згідно з п.2 Порядку №117 Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Як зазначено у п.3 Порядку №117 комісія контролюючого органу діє в межах повноважень, визначених у Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.10 Порядку №117 зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Окремими положеннями Порядку №117 не визначено конкретних критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, натомість на підставі пункту 10 цього Порядку зобов`язано Державну фіскальну службу України визначити такі критерії та погодити їх з Міністерством фінансів України.

На час виникнення та розвитку спірних у цій справі правовідносин критерії ризиковості здійснення операцій були визначені листом Державної фіскальної служби України від 29.10.2018 № 3104/4/99-99-07-05-04-13 за погодженням із Міністерством фінансів України від 31.10.2018 №26010-06-5/28170. Критерії погоджено за умови, що вони будуть переглянуті протягом місяця.

В той же час, суд зазначає, що згідно наданих Міністерством юстиції України в листі від 31.05.2012 р. № 5476-0-33-12/10.1 роз`яснень листи - це службова кореспонденція, вони не є нормативно-правовими актами, можуть носити лише роз`яснювальний, інформаційний та рекомендаційний характер і не повинні містити нових правових норм, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер. Такі правові норми мають бути викладені виключно у нормативно-правовому акті, затвердженому відповідним розпорядчим документом уповноваженого відповідно до законодавства суб`єкта нормотворення, погодженому із заінтересованими органами та зареєстрованому в органах юстиції в порядку, встановленому законодавством про державну реєстрацію нормативно-правових актів. У разі встановлення листами нових правових норм вони підлягають відкликанню з місць застосування органом, що їх видав, та скасуванню.

Згідно з положеннями статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Лист Державної фіскальної служби України від 29.10.2018 № 3104/4/99-99-07-05-04-13 та лист Міністерства фінансів України від 31.10.2018 №26010-06-5/28170, якими визначаються оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, не є нормативно-правовими актами, оскільки не зареєстровані у Міністерстві юстиції України у відповідності до вимог ст. 117 Конституції України та Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року №731.

Така правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 02.04.2019 у справі №822/1878/18 (провадження К/9901/4668/19).

Тож, суд зазначає, що вказаний лист не може вважатися актом, який затверджено Державною фіскальною службою України та погоджено з Міністерством фінансів України, а є службовою кореспонденцією, яка носить роз`яснювальний, інформаційний або рекомендаційний характер та не може спричиняти для платника податків негативних наслідків.

Відповідно до п. п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

На підставі викладеного суд доходить висновку про те, що рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, яким товариство з обмеженою відповідальністю Софт-Моб віднесено до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, оформлене протоколом від 07.12.2018 №425, не відповідає вимогам п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки винесено необґрунтовано, без урахування усіх обставин, що мають значення для правильного прийняття рішення.

Посилання відповідача - 1 на Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків, затвердженого наказом Державної фіскальної служби України від 21.03.2018 р. №144, згідно якого усі платники податків, що подають на реєстрацію податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, перевіряються ДФС на відповідність критеріям ризиковості, які затверджено Державною фіскальною службою України та погоджено з Міністерством фінансів України, судом відхиляються, оскільки зазначений наказ втратив чинність на підставі наказу Державної фіскальної служби України від 03.08.2018 № 522, а отже, на момент направлення позивачем на реєстрацію податкової накладної та прийняття оскарженого рішення, оформленого протоколом від 07.12.2018 №425, такий Порядок вже втратив чинність.

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Виходячи з наведених положень, належним способом захисту прав позивача, який забезпечить його ефективне поновлення, є зобов`язання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю Софт-Моб (ідентифікаційний код юридичної особи 40735450) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Разом із тим, судом встановлено, що наслідком визнання платника податків таким, що відповідає критеріям ризиковості є зупинення реєстрації направлених таким платником на реєстрацію до ЄРПН податкових накладних, тобто фактично неможливість такої реєстрації підприємством постачальником/ виконавцем.

Так, як видно з матеріалів справи, позивачем 14 грудня 2018 року направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну від 30.11.2018 №30008, реєстрації якої згідно квитанції №1 від 15.12.2018 була зупинена, як встановлено судом, у зв`язку з включенням позивача до переліку ризикових платників.

Суд зазначає, що у відповідності до п. 201.10 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обов`язком постачальника товарів чи послуг.

Цьому обов`язку кореспондує обов`язок центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку-продавцем податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Частиною 5 статті 19 Господарського кодексу України встановлено, що незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб`єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються.

Беручи до уваги наведені норми, та враховуючи безпідставність включення позивача до переліку ризикових платників податків, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Моб (ідентифікаційний код юридичної особи 40735450) від 30.11.2018 №30008.

Таким чином позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.

У відповідності до ч.1, ч. 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст. ст. 139, 194, 205, 242-246, 250, 255, 262 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, яким товариство з обмеженою відповідальністю Софт-Моб віднесено до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, оформлене протоколом від 07.12.2018 № 425.

Зобов`язати Головне управління ДФС у Дніпропетровській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю Софт-Моб (ідентифікаційний код юридичної особи 40735450) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Моб (ідентифікаційний код юридичної особи 40735450) від 30.11.2018 №30008 датою її отримання.

Стягнути з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Моб судові витрати з оплати судового збору у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) В.М. Олійник

Рішення не набрало законної сили

11 травня 2019 року.

Суддя В.М. Олійник

З оригіналом згідно.

Суддя В.М. Олійник

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.05.2019
Оприлюднено09.07.2019
Номер документу82853896
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/2084/19

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 27.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 30.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 30.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 27.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 05.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Рішення від 11.05.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 11.03.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні