Рішення
від 04.07.2019 по справі 160/4875/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 липня 2019 року Справа № 160/4875/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Голобутовського Р.З. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю "Логісттранс" до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області про визнання протиправною та скасування постанови, -

ВСТАНОВИВ :

29 травня 2019 року товариство з обмеженою відповідальністю Логісттранс звернулось до суду з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області, в якому просить:

- визнати протиправною та скасувати постанову Управління Укртрансбезпеки в Дніпропетровській області № 111416 від 02.05.2019р. про застосування адміністративно-господарського штрафу в сумі 1700 гривень.

В обґрунтування позову зазначено, що 02 травня 2019 року Управлінням Укртрансбезпеки в Дніпропетровській області винесена постанова № 111416 про застосування адміністративно-господарського штрафу у сумі 1700 грн. Проте, під час розгляду справи єдиним доказом на підставі якого Управління Укртрансбезпеки винесло постанову був акт, жодних інших документів на адресу Позивача не надходило. Жодних документів щодо зважування транспортного засобу Позивача, на адрес Позивача не надходило. Транспортний засіб під керуванням водія - ОСОБА_1 , внаслідок перевищення ваги не затримувався, подальший рух транспортного засобу не заборонявся, а це означає що не було перевищення вагових параметрів, що не відповідає п. 22.5 Правил дорожнього руху. Відповідач в порушення норм Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 №1567 та Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення Державною інспекцією України з безпеки на наземному транспорті, затвердженою наказом Міністрів інфраструктури України № 254 від 24.04.2013 р. не повідомив належним чином позивача про дату, час та місце розгляду справи, чим позбавив законного права бути присутнім під час розгляду справи, подати відповідні докази, висловити заперечення, скористатися послугами адвоката. Також згідно з графою акту що належить зазначено власника транспортного засобу, але відсутнє зазначення суб`єкта господарювання - Логісттранс , тож акт не може слугувати належним доказом.

Ухвалою судді від 30 травня 2019 року відкрито спрощене провадження у справі без виклику учасників справи.

13 червня 2019 року від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому останній заперечує проти позовних вимог, виходячи із такого. 11.03.2019 о 15-04 у на 185 км+125 м. на а/д М-04 Знам`янка - Луганськ - Ізварине працівниками Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області проведено документальний та габаритно-ваговий контроль транспортного засобу - спеціалізованого контейнеровоза, який належить ОСОБА_2 .- DAF XF 105.460 (номерний знак НОМЕР_1 ) з спеціалізованим напівпричіпом SHMITZ (номерний знак НОМЕР_2 ), на підставі якого встановлено перевищення нормативно дозволеної загальної маси транспортного засобу (57,28 тони, замість дозволених 44 тон). Зважаючи на зазначене співробітниками Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровської області на законних підставах було віднесено транспортний засіб Позивача до великовагових. А на підставі цього ними була законно складено Акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №0015528 від 11.03.2019, Довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю №0020280 від 11.03.2019, Акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №110408 від 11.03.2019р. На виконання вимог п.26 Порядку Управління Укртансбезпеки у Дніпропетровській області ФОП Чирві А.В. було надіслано Повідомлення про розгляд справи №1260/22-19 від 25.03.2019, в якому зазначалося про необхідність явки до Управління для вирішення питання про притягнення до відповідальності на 18.04.2019р. (за актом №110408 від 11.03.2019р.). Після чого власник ТЗ з`явився до Управління та надав заперечення, пояснення та копію договору оренди ТЗ, відповідно до якого з`ясувалось, що перевізником є Позивач - ТОВ Логісттранс , а тому є виникла потреба у виклику належного перевізника для з`ясування обставин порушення. На адресу позивача було направлено Повідомлення про розгляд справи №623/23-19 від 19.04.2019 із запрошенням до Управління з`явитися 02.05.2019р, в якому зазначалось про необхідність явки до Управління (за актом №110408 від 11.03.2019) для вирішення питання притягнення до відповідальності, однак, таким правом він не скористався та не надав документ про оплату плати за проїзд великовагових ТЗ за виявлений випадок проїзду дорогами України. Начальником Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області було проведення розгляд акту та винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №111416 від 02.05.2019 відповідно до якого до ТОВ Логісттранс застосовано адміністративно-господарський штраф у сумі 1700 гривень, яку також направлено Позивачу та повернуто із зазначенням тієї ж причини. Постанова винесена, оскільки за результатами точного габаритно-вагового контрою перевізником допущено перевищення нормативно дозволеної загальної маси транспортних засобів (57,28 тони замість дозволених 44 тон), однак, не було отримано ані дозволу, ані внесено плату за проїзд. На підтвердження порушення вагових норм також складено акт про перевищення ТЗ нормативних параметрів №0015528 від 11.03.2019р., довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю№0020280 від 11.03.2019р. та квитанцію про здійснення зважування. Зауважив також, що оскільки водій не надав договору оренди ТЗ, що пізніше був наданий власником, у графах, що стосуються інформації про перевізника зазначено власника ТЗ - ОСОБА_2 ., з якого і вимагалася плата за проїзд дорогами загального користування. Щодо посилань позивача на п.п.21, 22 Порядку №897 щодо заборони подальшого руху, як доказу відсутності порушення, зазначив, що в Управління відсутні повноваження щодо заборони руху великовагового транспортного засобу. Щодо порядку розгляду справи за оскаржуваною постановою зазначив, що справа розглядалась не в порядку притягнення до адміністративної відповідальності, а в порядку, що передбачений Господарським кодексом України із застосуванням відповідної санкції, а тому посилання на недотримання відповідної інструкції є недоречним. Відтак, відсутні порушення у порядку прийняття рішення, як відсутні ознаки його протиправності.

Згідно з ч.ч. 5, 8 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами. З власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. При розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Начальником Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №111416 від 02.05.2019р., відповідно до якого до ТОВ Логісттранс застосовано адміністративно-господарський штраф у сумі 1700грн.

Відповідно до абз. 3 п. 1 постанови КМУ № 442 від 10.09.2014 р. Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті реорганізовується шляхом злиття з Державною інспекцією України з безпеки на морському та річковому транспорті, а також підпорядкувавши службі, що утворюється - Державній службі України з безпеки на транспорті, Державну спеціальну службу транспорту.

Постановою Кабінету Міністрів України № 103 від 11.02.2015р. затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті (далі - Укртрансбезпека)

Відповідно до п. 1 Положення, Укртрансбезпека є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

У відповідності до п. 8 Положення Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи та Держспецтрансслужбу.

Пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України № 592 від 26.06.2015р. Деякі питання забезпечення діяльності Державної служби з безпеки на транспорті утворені територіальні органи Державної служби з безпеки на транспорті як структурні підрозділи апарату Служби за переліком згідно з додатком 3, зокрема, Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області.

Розпорядженням КМУ № 1378-р від 16.12.2015р. Питання Державної служби з безпеки на транспорті здійснення функцій і повноважень, покладених на Державну інспекцію України з безпеки на наземному транспорті (Укртрансінспекцію), припинено та забезпечено можливість їх виконання Укртрансбезпекою.

З огляду на викладене, Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області під час здійснення своїх повноважень діє як суб`єкт владних повноважень, якому надано повноваження щодо здійснення державного нагляду та контролю за дотриманням перевізниками законодавства про автомобільний транспорт з правом прийняття відповідних рішень, обов`язкових до виконання.

Частиною 2 статті 29 Закону України Про дорожній рух передбачено, що з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається в порядку встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, і за плату, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 3, 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006р. (далі - Порядок № 1567) державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Відповідно до п. 1 Порядку 1567 останній визначає процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб`єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародні автомобільне сполучення, виконанням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення на міжобласних автобусних маршрутах, вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій, внесенням перевізниками - нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами.

Згідно з п. 14 Порядку 1567 рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об`єктах, що використовуються суб`єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту.

Таким чином, аналізуючи Порядок № 1567, у рамках проведення рейдової перевірки можливе здійснення габаритно-вагового контролю.

Пунктом 15 Порядку № 1567 вказано виключний перелік питань, що перевіряється контролюючими особами під час здійснення рейдової перевірки, зокрема, в частині виконання внутрішніх вантажних перевезень перевіряється:

- наявність визначених ст. 48 Закону України Про автомобільний транспорт документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом;

- додержання водієм режиму праці та відпочинку;

- виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.

Відповідно до п. 16 Порядку № 1567, під час рейдової перевірки можливе здійснення габаритно-вагового контролю.

Постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007 Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - Порядок № 879).

Відповідно до п. 3 Порядку № 879, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та відповідними підрозділами МВС, що забезпечують безпеку дорожнього руху.

Згідно з пп. 4 п. 2 Порядку № 879 габаритно-ваговий контроль - це контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів.

Відповідно до пп. 3 п. 2 Порядку № 879 великовагові та великогабаритні транспортні засоби - транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 № 1306. При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки.

Пунктом 6 Порядку № 879 вказано, що габаритно-ваговий контроль, крім документального, здійснюється виключно в пунктах габаритно-вагового контролю посадовими особами та/або працівниками відповідних органів.

Відповідно до п. 20 Порядку № 879, за результатами точного та/або документального габаритно-вагового контролю посадові особи та/або працівники Укртрансбезпеки або її територіальних органів визначають належність транспортного засобу до великовагових та/або великогабаритних.

11.03.2019 р. о 15год.04хв. на 185 км+125 м на а/д М-04 Знам`янка - Луганськ - Ізварине працівниками Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області проведено документальний та габаритно-ваговий контроль транспортного засобу - спеціалізованого контейнеровоза, який належить ОСОБА_2 .- DAF XF 105.460 (номерний знак НОМЕР_1 ) з спеціалізованим напівпричіпом SHMITZ (номерний знак НОМЕР_2 ), на підставі якого встановлено перевищення нормативно дозволеної загальної маси транспортного засобу (57,28 тони, замість дозволених 44 тон).

Згідно з договором оренди транспортних засобів від 01 березня 2019р. ОСОБА_2 (орендодавець) передав вищевказаний транспортний засіб в оренду ТОВ Логісттранс (орендар) до 01 березня 2021р.

Відтак, на момент перевірки, позивач користувався транспортним засобом на праві оренди.

Зважаючи на зазначене, співробітниками Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровської області на законних підставах було віднесено транспортний засіб позивача до великовагових.

02.05.2019 р. начальником Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області було проведення розгляд акту та винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №111416 відповідно до якої до ТОВ Логісттранс застосовано адміністративно-господарський штраф у сумі 1700 гривень, яку також направлено позивачу.

Постановою від 02.05.2019р. №111416 встановлено порушення ст. 48 Закону України Про автомобільний транспорт , відповідальність за що передбачена абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт - надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до статті 48 Закону України Про автомобільний транспорт автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:

для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством;

для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.

У разі перевезення небезпечних вантажів крім документів, передбачених частиною другою цієї статті, обов`язковими документами також є:

для автомобільного перевізника - ліцензія на надання відповідних послуг;

для водія - свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення певних небезпечних вантажів, свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, письмові інструкції на випадок аварії або надзвичайної ситуації.

У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.

Відповідно до п. 22.5 Правил дорожнього руху України, за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

Перевізником допущено перевищення нормативно дозволеної загальної маси транспортних засобів (57,28 тони замість дозволених 44 тон), однак, не було отримано дозволу, не було внесено плату за проїзд.

Постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007 Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - Порядок №879).

Рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності через центри надання адміністративних послуг.

Дозвіл оформлюється уповноваженим підрозділом Національної поліції на підставі погоджувальних документів з власниками вулично-дорожньої мережі, залізничних переїздів, мостового господарства, служб міського електротранспорту, електромереж, електрифікації, електрозв`язку, в яких визначаються умови і режим проїзду зазначених транспортних засобів.

Допускається перевищення вагових параметрів порівняно з визначеними у пункті 22.5 Правил дорожнього руху на 2 відсотки (величина похибки) без оформлення відповідного дозволу та внесення плати за проїзд.

Пункт 25 Правил в свою чергу зазначає, що забороняється проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів без дозволу, зазначеного у пункті 4 цих Правил, або документа, який підтверджує внесення плати за проїзд, що повинні знаходитися у водія і пред`являтися на вимогу уповноважених осіб.

На момент перевірки у водія був відсутній належний дозвіл водія на перевезення вантажів з перевищенням вагових обмежень.

Щодо посилань позивача на п.п.21, 22 Порядку №897 щодо заборони подальшого руху, як доказу відсутності порушення, суд зазначає таке.

Порядком взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування, затвердженого спільним Наказом Міністерства інфраструктури та МВС № 1007/1207 від 10.12.2013 визначено (пункт 4-5):

Посадові особи Укртрансінспекції під час здійснення габаритно-вагового контролю:

1) визначають місця проведення габаритно-вагового контролю за погодженням з відповідним підрозділом МВС відповідно до вимог Порядку здійснення габаритно-вагового контролю;

2) розробляють та погоджують з відповідними підрозділами МВС, службами автомобільних доріг графіки роботи пунктів габаритно-вагового контролю в частині організації та проведення робіт зі зважування транспортних засобів;

3) здійснюють зупинку транспортного засобу для здійснення габаритно-вагового контролю у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) з дотриманням Правил дорожнього руху та Порядку зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті та її територіальних органів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2013 року № 422;

4) видають довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю (додаток 1);

5) складають акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних або вагових параметрів та визначають суму плати за проїзд за формулою розрахунку відповідно до пунктів 30 - 31-1 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю;

6) у разі невиконання водієм транспортного засобу вимог посадових осіб Укртрансінспекції щодо зупинки транспортного засобу для проведення габаритно-вагового контролю повідомляють про це працівників відповідних підрозділів МВС;

7) у разі відмови водія транспортного засобу від проходження габаритно-вагового контролю складають акт про відмову водія від проходження габаритно-вагового контролю (додаток 2);

8) реєструють транспортні засоби, щодо яких здійснювався габаритно-ваговий контроль і параметри яких перевищують нормативні, у журналі обліку великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів (додаток 3);

9) при здійсненні габаритно-вагового контролю перевіряють у водіїв великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів наявність дозволів на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, оформлених та виданих в установленому законодавством порядку;

10) у разі відсутності документів, визначених статтею 48 Закону України Про автомобільний транспорт , застосовують до автомобільних перевізників адміністративно-господарські штрафи, визначені статтею 60 Закону України Про автомобільний транспорт .

Відтак, в Управління відсутні повноваження щодо заборони руху великовагового транспортного засобу.

Щодо доводів позивача про те, що йому не було відомо про складення акту проведення перевірки відповідачем, то суд критично ставиться до таких доводів, оскільки акт №110408 від 11.03.2019р. підписаний водієм ОСОБА_1 .

Щодо посилань позивача на відсутність документів щодо зважування транспортного засобу, то це спростовується наявним у матеріалах справи доказами, а саме: актом про перевищення ТЗ нормативних параметрів №0015528 від 11.03.2019р., довідкою про результати здійснення габаритно-вагового контролю №0020280 від 11.03.2019р. та квитанцію про здійснення зважування ТЗ номерний знак НОМЕР_1 від 11.03.2019р.

Щодо порушення відповідачем порядку розгляду справи за оскаржуваною постановою, суд зауважує, що справа розглядалась не в порядку притягнення до адміністративної відповідальності, як зазначає позивач. Застосування адміністративно-господарських санкцій до суб`єктів господарювання передбачено Господарським кодексом України.

Виходячи із вищевикладеного, враховуючи відсутність належного дозволу у водія на перевезення вантажів з перевищенням вагових обмежень, суд доходить висновку про правомірність вказаної постанови Управління Укртрансбезпеки в Дніпропетровській області, відтак, позовні вимоги є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 9, 72-77, 242-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України,

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовної заяви товариства з обмеженою відповідальністю Логісттранс до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області про визнання протиправною та скасування постанови - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Р.З. Голобутовський

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.07.2019
Оприлюднено08.07.2019
Номер документу82853979
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/4875/19

Рішення від 04.07.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Ухвала від 30.05.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні