Рішення
від 04.07.2019 по справі 420/2390/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/2390/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 липня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Катаєвої Е.В.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Головного управління Держпраці в Одеській області (просп. Шевченка, 2, м. Одеса, 65044) до ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СУВОРОВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ (вул. Пушкіна,31, смт. Суворове, Ізмаїльський р-н, Одеська область, 68640) про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) дозвільної системи у сфері господарської діяльності,-

В С Т А Н О В И В:

До суду з адміністративним позовом (а.с.6-13,48-55) звернулось Головне управління Держпраці в Одеській області (далі - ГУ Держпраці) до ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СУВОРОВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ (далі - ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ ), в якому позивач просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду шляхом зобов`язання відповідача зупинити роботи з експлуатації устаткування напругою понад 1000В (трансформаторна підстанція 10/0,4 кВА КТП-№427); виконання робіт в діючих електроустановках напругою до та понад 1000В, які знаходяться за адресою: вул.Бессарабська,2-в, смт. Суворове, Ізмаїльський р-н, Одеська область; експлуатації водогрійних котлів продуктивністю понад 0,1 МВт (водогрійні котли Універсал-5М (2од.), які знаходяться за адресою вул.Пушкіна , 31, смт. Суворове, Ізмаїльський р-н, Одеська область, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

Позивач зазначив, що згідно з Положенням про Держпраці в Одеській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці від 03.08.2018 року №84, ГУ Держпраці відповідно до покладених на нього завдань, на відповідній території - території Одеської області реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Відповідно до наказу ГУ від 18.02.2019 № 257 у період з 18.03.2019 по 22.03.2019 посадовими особами ГУ було проведено планову перевірку ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ з метою перевірки дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.

В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що під час проведення планової перевірки було виявлено всього 41 порушення нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, з яких 17 позивач вважає такими, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

З метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей є підстави для негайного зупинення робіт з експлуатації устаткування напругою понад 1000 В (трансформаторна підстанція 10/0,4 кВА КТП - № 427) (п.п.1,2,20-22); виконання робіт в діючих електроустановках напругою до та понад 1000В (п.п. 2,4-6,11-14), які знаходяться за адресою: вул. Бессарабська, буд. 2-в, смт. Суворове, Ізмаїльський район, Одеська область; експлуатації водогрійних котлів продуктивністю понад 0,1 МВт (водогрійні котли Універсал -5М (2од.) (п.п.1,37-41), які знаходяться за адресою: вул. Пушкіна , буд . 31, смт . Суворове , Ізмаїльський район, Одеська область.

Частина 7 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності передбачає, що на підставі акту, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

З урахуванням встановлених порушень під час позапланової перевірки відповідача позивач просить задовольнити позов.

Ухвалою суду від 23.04.2019 року позов залишений без руху та наданий строк для усунення недоліків (а.с.38-40).

Ухвалою суду від 08.05.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрите провадження у справі. Вирішено розгляд справи здійснити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (а.с.2-4).

Ухвалою суду від 21.05.2019 року відмовлено ГУ Держпраці у задоволенні клопотання про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін (а.с.69-70).

Відповідач надав до суду відзив (а.с.75-82), в якому просив відмовити у задоволенні позову. Відповідач вважає, що позивачем порушені вимоги Порядку №295, оскільки інспектором одночасно направлені Акт перевірки та Приписи про усунення порушень, що позбавило ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ права надати зауваження на Акт перевірки.

У відзиві також зазначено, що на виконання Приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки в сфері цивільного захисту своєчасно вжиті заходи, перелік яких наведений у відзиві з наданням копій відповідних документів.

Відповідач вважає, що жодних підстав для негайного зупинення робіт з експлуатації устаткування напругою понад 1000 В (трансформаторної підстанції 10/0,4 кВА КТП -№427), виконання робіт в діючих електроустановках напругою до та понад 1000В, які знаходяться за адресою: вул. Бесарабська, буд . 2-6, смт. Суворове, Ізмаїльський район, Одеська область, експлуатації водогрійних котлів продуктивністю понад 0,1 МВт (водогрійні котли Універсал - 5М (2од.), які знаходяться за адресою: вул . Пушкіна, буд . 31 , смт. Суворове, Ізмаїльський район, Одеська область немає.

Представником позивача надана відповідь на відзив (а.с.172-176), в якій зазначено, що ГУ Держпраці вивчило відзив та надані до нього документи дійшла висновку про усунення відповідачем порушеннь викладені в рядках 4,14,20. Проте порушення викладені в рядках 1, 2, 5, 6,11,12,13, 21, 22, 37-41 не усунуті.

Представник позивача також вважає неспроможними посилання відповідача на те, що всупереч Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю №295 від 26.04.2017 (далі Порядок №295), інспектором праці було складено акт одночасно з приписом, що позбавило відповідача права надати зауваження, які є невід`ємною частиною акту. Порядок № 295 не стосується перевірок з питань охорони праці, а визначає процедуру здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю юридичними особами (включаючи їх структурні та відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами) та фізичними особами, які використовують найману працю. Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення перевірки щодо дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки визначені Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від від 05.04.2007 року (далі - Закон України №877-V).

Закону №877-V не містить положень, які забороняють складати припис та акт в один день за наявності зауважень або зобов`язують органи державної влади видавати припис тільки після отримання зауважень.

Справа розглянута у письмовому провадженні.

Правовідносини, які виникли між сторонами регламентуються Кодексом цивільного захисту України, Законом України №877-V, Положенням про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року №96 (далі Положення №96), Положенням про Держпраці в Одеській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці від 03.08.2018 року № 84 (далі Положєення №84).

Згідно з п.1 Положення №96 Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Пунктом 7 встановлено, що Держпраці України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Згідно з п.1 Положення № 84 головне управління є територіальним органом Держпраці України та здійснює свої повноваження на території Одеської області.

Відповідач ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ зареєстрований 20.01.1995 року, номер запису 15351200000000036, код ЄДРПОУ 03071874, організаційно-правова форма - державна організація (установа, заклад), засновник Міністерство освіти і науки України.

Відповідно до наказу від 18.02.2019 року №257, посвідчення та направлення на проведення перевірки (а.с.15-19) у період з 18.03.2019 по 22.03.2019 посадовими особами ГУ було проведено планову перевірку ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ ) з метою перевірки дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.

За результатами перевірки складено Акт №15/14.6/02-357 від 22.03.2019 року (а.с.20-25), згідно з яким під час проведення планової перевірки було виявлено всього 41 порушення нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.

Позивач вважає, що 17 порушень викладені в рядках 1, 2, 4, 5, 6, 11, 12, 13, 14, 20, 21, 22, 37-41 розділу V Акту перевірки Акт №15/14.6/02-357 від 22.03.2019 року є такими, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей:

- ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ не отримано дозвіл від органів Держпраці відповідно до додатку 3 до Порядку Постанови КМУ від 26.10.2011г. № 1107 на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки: устаткування напругою понад 1000 (- трансформаторна підстанція10/0,4 кВА КТП№ 427); водогрійні котли продуктивністю понад 0,1 МВт (водогрійні котли Універсал - 5М (2од.) (п.1);

- встановленим порядком не складена декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки відповідно до додатків 6,7 Постанови КМУ від 26.10.2011р. №1107: Роботи в діючих електроустановках напругою до та понад 1000 В; Зварювальні роботи (п.2);

- відповідальна особа за електрогосподарство не має висновку медичного огляду, а саме - ОСОБА_1 (п.4);

- не представлена група допуску з електробезпеки відповідальної особи за електрогосподарство, а саме: - ОСОБА_1(п.5);

- відповідальний за електрогосподарство, не представлено психофізіологічну експертизу 3 наданням відповідного висновку, а саме: - ОСОБА_1(п.6);

- не проведено виміри опори ізоляції проводів та кабелів, петлі фаза-нуль атестованою електротехнічною лабораторією, чим порушено п. 1.3.1. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1 -1.21 -98 (п.11);

- в ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ здійснюється експлуатація електрообладнання без проведення вимірів заземлювальних пристроїв атестованою електротехнічною лабораторією, чим порушено вимоги п.1.3.1 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1 -1.21 -98 (п.12);

- не представлені паспорти систем заземлюючих пристроїв на електрообладнання та устаткування, чим порушено п.1.3.1. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98 (п.13);

- засоби індивідуального захисту, пристрої та інструменти, що застосовуються для обслуговування електроустановок, не оглядаються та не пройшли випробування лабораторією , чим порушено п.5.2 Правил експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01 (п.14);

- експлуатується електрообладнання без проведення технічного опосвідчення безпечного стану (згідно відповідним критеріям) трансформаторних підстанцій з оформленням відповідного акту, чим порушено п.1.3.1. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98, а саме: КТП-№427 потужністю 160/10/0,4 кВА (п.20);

- не проводиться поточний ремонт трансформатора КТП-№427 потужністю 160/10/0,4 кВА залежно від умов їх експлуатації (п.21);

- КТП №427 потужністю трансформатора 160 кВА 10/0,4 кВ не проведено виміри атестованою електротехнічною лабораторією, чим порушено п.1.3.1. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98, а саме: Трансформатора (п.22);

- не проведено позачергове навчання та перевірка знань посадових осіб і спеціалістів з питань охорони праці з метою ознайомлення з новими нормативно-правовими актами, Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18, чим порушено п.5.7 Типового положення про службу охорони праці. НПАОП 0.00-4.12-05 (п.37);

- наказом по підприємству не призначена особа на час відсутності відповідального за справний стан та безпечну експлуатацію котлів. Виконання його обов`язків має бути покладено на іншого відповідального працівника відповідним наказом по підприємству, чим порушено P.VI1, п.1.2 НПАОП 0.00-1.81-18 (п.38);

- на підприємстві відсутні журнали (паспорта) нагляду обладнання під тиском (водогрійни котли), які повинні містити відповідні дані, чим порушено п.6.1-6.4 P.VII Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18(п.39);

- не представлені дані про проведення технічного огляду (первинного, періодичного), експертного обстеження відповідно до п.7,8 Постанови КМУ №687 від 26.05.2004р. наступного обладнання: Водогрійні котли Універсал 5-М - 2 од.,чим порушено п. 1.1-1.28 P.VIII Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18 (п.40);

- працівники допущені до обслуговування та експлуатації водогрійних котлів не пройшли медичний огляд та навчання з охорони праці у встановленому порядку, чим порушено п.2.1 P.VII Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00- 1.81-18 (п.41).

Позивач також видав позивачу Приписи про усунення порушень від 22.03.2019 року №15/14.6/02-357-553 та №15/14.6/02-357-554, в яких зазначено про необхідність усунення порушень, у тому числі вищезазначених 17 порушень у строк до 22.05.2019 року (а.с.26-29).

Відповідач у відзиві просив відмовити у задоволенні позову з підстав як відсутності на його думку порушень, які зазначені позивачем як підстава для застосування заходів реагувння, так і з підстав усунення порушень відповідно до вимог Приписів.

Відповідно відповідач вважав усунутими порушення зазначені у п.4,14,20 Акту перевірки, з чим погодився позивач, зазначивши про це у відповіді на відзив.

Статтею 7 Закону України №877-V встановлено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

Звертаючись до суду з даним позовом позивач вважає частину встановлених під час перевірки порушень такими, що згрожують здоров`ю та життю працівників.

Статтею 4 Закону України Про охорону праці визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, зокрема, на принципах пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Враховуючи положення ст.7 Закону України №877-V суд вважає помилковим зі сторони позивача визначення усунення порушень, які загрожують життю та здоров`ю працівників, шляхом видачі Припису стосовно їх порушень, що призвело фактично до звернення до суду з даним позовом до спливу строку наданого у Приписі для усунення порушень (строк усунення у Приписі - 22.05.2019 року, позов надійшов до суду 22.04.2019 року).

Статтею 7 Закону України №877-V чітко визначено, що у разі виявлення порушення вимог законодавства, які дають підстави для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг орган державного нагляду (контролю) звертається з відповідним позовом до адміністративного суду. А у разі необхідності вжиття інших заходів реагування складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Позивач зазначив у Приписі необхідність усунення всіх встановлених перевіркою порушень, у тому числі порушень, які, на його думку, загрожують життю та здоровью людей. У той же час позивач звернувся до суду з даним позовом, зазначивши частину порушень, які зазначені у Приписі та які, на його думку, загрожують життю та здоров`ю людей, як підставу для застосування заходів реагування.

Суд дослідивши акт перевірки, доводи сторін, дійшов висновку про обгрунтованість позову та необхідність його часткового задоволення, оскільки не всі порушення зазначені позивачем є підставою для застосування заходів реагування.

Суд вважає недоведеним позивачем, що порушення зазначені у п.37, 38, 39, 41 є такими, що безпосереньо загрожують життю та здоров`ю працівників, та відповідно такі порушення повинні бути усунуті шляхом виконання виданого Припису. Відповідальність за невиконання припису встановлена законодавством, зокрема, КпАПУ.

У відзиві на позов ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ фактично не заперечував більшої частини порушень, які стали піставою для звернення до суду позивача з вказаним позовом. Вказані порушення відповідач почав усувати після отримання Приписів, які не оскаржував у встановленому законодавством порядку.

Відповідач повністю усунув порушення зазначені у п.4,14,20 Акту перевірки.

На стадії виконання згідно з відзивом знаходяться питання усунення порушень, викладені у п.1 (укладені договори, проте дозволи не отримані), п.2 (заплановано до 30.08.2019 року скласти декларації відповідності), п.5 (ОСОБА_1 проходить навчання для отримання допуску).

Згідно з п.6 відповідальний за електрогосподарство, не представив психофізіологічну експертизу, а саме: ОСОБА_1 .

Позивач зазначив, що ОСОБА_1 дійсно отримав сертифікат серія НОМЕР_1 , на який посилається у відзиві відповідач, надавши його копію, але вказаний сертифікат свідчить про проходження профіклактичного наркологичного огляду, що не є тотожнім висновку психофізіологічної експертизи.

Суд вважає, що вказане порушення наявне, оскільки частиною 3 ст.5 Закону України Про охорону праці встановлено, що працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров`я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.

Відповідач у відзиві також заперечував наявність порушень встановлених у п.11,12,13 Акту перевірки, надавши до відзиву протоколи вимірювання 2017 року, та заперечував наявність порушення вказаного у п.21 Акту щодо не проведення поточного ремонту трансформатора КТП-№427 потужністю 160/10/0,4 кВА посилаючись на те, що він не потребує поточного ремонту та знаходиться у робочому стані.

Проте вказані доводи відповідача спростовані позивачем у відповіді на відзив.

Зокрема, представник позивача зазначив, що ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ надав протоколи вимірів № 14/1, № 14/2, №14/3, № 14/4, № 23/1, № 23/2, № 23/3, №23/4 за 2017 рік, але ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ є навчальним закладом, а тому виміри опору ізоляції проводів та кабелів петлі фаза-нуль повинні проводитися 1 раз на рік. Не представлені всі паспорти систем заземлюючих пристроїв на електрообладнання та устаткування, чим порушено п.1.3.1. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98.

Також є неспроможними доводи відповідача щодо відсутності порушення зазначеного у п.21 Акту: не проводиться поточний ремонт трансформатора КТП-№427 потужністю 160/10/0,4 кВА залежно від умов їх експлуатації. ДНЗ СУВОРОВСЬКИЙ ПАЛ вказує, що КТП-№ 427 перебуває в робочому стані та поточного ремонту не потребує. Проте, згідно пункту 4.34 Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом від 25.07.2006 № 258 4.34. Поточні ремонти трансформаторів (реакторів) проводяться залежно від умов їх експлуатації, відповідно до затвердженого графіка. Так, поточні ремонти: трансформаторів, які регулюються під навантаженням (з РПН), необхідно проводити один раз на рік;трансформаторів без РПН: головних трансформаторів підстанції на напругу 35 кВ і вище - не рідше ніж один раз на 2 роки;інших трансформаторів - за необхідності, але не рідше ніж один раз на 4 роки;трансформаторів, установлених в місцях посиленого забруднення, - згідно з виробничими інструкціями. Таким чином, знаходження трансформатору у робочому стані не виключає необхідності здійснення його поточного ремонту.

Відповідач не надав належних та допустимих доказів щодо відсутності порушень, які загрожують життю та здоров`ю людей, або їх повного усунення. Таким доказом, крім іншого, міг бути акт перевірки позивача щодо усунення відповідачем порушень, у тому числі, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спичинити загрозу життю та здоров`ю людей.

Вказаний акт складається за результатами позапланової перевірки з підстав, зокрема: - подання суб`єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням; - перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових заходів органом державного нагляду (контролю). Відповідач не оскаржував Приписі та не звертася до позивача з відповідною заявою щодо перевірки з метою встановлення усунення та відсутності порушень, які загрожують життю та здоров`ю людей.

Таким чином, судом встановлені підстави для задоволення позову, а саме наявність встановлених пунктами 1,2,5,6,11,12,13,21,22,40 розділу V Акту перевірки №15/14.6/02-357 від 22.03.2019 року порушень, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Суд не приймає до уваги доводи представника відповідача в обгрунтування заперечень, що всупереч Порядку №295, інспектором було складено акт одночасно з приписом, що позбавило позивача права надати зауваження на Акт перевірки, з огляду на те, що вказаний Порядок не регламентує спірні правовідносини, оскільки виданий відповідно до ч.1 ст.259 КЗпПУ ( Нагляд і контроль за додержанням законодавства про працю ), а не ст.ст.260,263,265 КЗпПУ, які регламентують державний нагляд за охороною праці.

З урахуванням встановлених обставин суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог позивача.

Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, повязані із залученням свідків та проведенням експертиз. Таким чином, судовий збір з відповідача стягненню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 2,9, 12,139,242-246 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області (просп. Шевченка, 2, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 39781624) до ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СУВОРОВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ (вул. Пушкіна,31, смт. Суворове, Ізмаїльський р-н, Одеська область, 68640, код ЄДРПОУ 03071874) про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) дозвільної системи у сфері господарської діяльності - задовольнити частково.

Застосувати до ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СУВОРОВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ (вул. Пушкіна,31, смт. Суворове, Ізмаїльський р-н, Одеська область, 68640, код ЄДРПОУ 03071874) заходи реагування у сфері державного нагляду шляхом зобов`язання ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СУВОРОВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ зупинити роботи з експлуатації устаткування напругою понад 1000В (трансформаторна підстанція 10/0,4 кВА КТП-№427); виконання робіт в діючих електроустановках напругою до та понад 1000В, які знаходяться за адресою: вул. Бессарабська,2-в, смт. Суворове, Ізмаїльський р-н, Одеська область; експлуатації водогрійних котлів продуктивністю понад 0,1 МВт (водогрійні котли Універсал-5М (2од.), які знаходяться за адресою вул. Пушкіна,31, смт. Суворове, Ізмаїльський р-н, Одеська область, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили у порядку ст.255 КАС України.

Рішення може бути оскаржене у порядку та строки встановлені ст.295-297 КАС України.

Суддя Е.В.Катаєва

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.07.2019
Оприлюднено08.07.2019
Номер документу82854918
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/2390/19

Рішення від 04.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 21.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 08.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні