Рішення
від 02.07.2019 по справі 520/4798/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

02 липня 2019 р. справа № 520/4798/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Біленського О.О.,

при секретарі судового засідання - Поволяєвій К.В.,

за участі:

представників позивача - Хоматов Ю.В., Козлов В.В.,

представника відповідача - Книга Ю.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Комунального початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу Дитяча музична школа №9 ім. В.І. Сокальського (вул. Єсеніна, буд. 8, м. Харків, 61072, код ЄДРПОУ 02222182 ) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м.Харків, вул. Пушкінська, буд.46, код ЄДРПОУ 39599198) про скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Комунальний початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Дитяча музична школа №9 ім. В.І. Сокальського (далі - ДМШ №9) звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, в якому просить суд:

- скасувати рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 16 січня 2019 року №0001055606 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (перерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

В обґрунтування позову позивачем зазначено, що з 01.06.2018 року в ДМШ №9, яка знаходилась на обслуговуванні в централізованій бухгалтерії Відділу культури по Шевченківському району, була створена власна бухгалтерія для самостійного ведення бухгалтерського обліку згідно наказу Департаменту культури Харківської міської ради №173 від 17.04.2018 року Про виведення з обслуговування централізованою бухгалтерією при Відділі культури по Шевченківському району КПСМНЗ Дитяча музична школа № 9 ім. В.І. Сокальського та КПСМНЗ Дитяча музична школа №1 ім. Л. Бетховена . Позивачем була допущена помилка в призначені платежу з перерахування Єдиного внеску, а саме не змінено код платника в платіжних дорученнях №3 від 14.06.2018 року на суму 415039,00 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року, №7 від 18.06.2018 року на суму 4160,00 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року, №13 від 25.06.2018 року на суму 1184,01 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року, №18 від 25.06.2018 року на суму 55948,12 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року. У зв`язку з наведеним у позивача помилково утворилася заборгованість зі сплати ЄСВ, оскільки замість коду ДМШ №9 ЄДРПОУ 02222182, був зазначений код централізованої бухгалтерії 37460151. Представник позивача наполягає, що незважаючи на наявну помилку, кошти були перераховані саме з рахунків ДМШ №9, зареєстрованих в Головному управлінні ДФС у Харківській області, та надійшли до бюджету своєчасно. При виявлені цієї помилки адміністрація ДМШ №9 негайно звернулася до Центральної ОДП1 м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області (вих. лист № 30 від 01.08.18р.) з проханням усунути цю помилку та зарахувати перелічені вище платежі за ДМШ №9. Проте, 28.01.2019 року адміністрація ДМШ №9 отримала поштою Рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 16 січня 2019 року № 0001055606 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (перерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за несплату єдиного внеску в сумі: 98556,60 грн. за період з 21.07.2018 р. до 11.09.2018р., а також податковим органом була нарахована пеня в розмірі 23031,34 грн. Усього на загальну суму 121587,94 грн. Позивач не погоджується із застосованими штрафними санкціями, вважає їх застосування протиправними, оскільки внесок був перерахований своєчасно та у повному обсязі, але за іншим кодом. Перераховані кошти, як помилково чи безпідставно сплачені, централізованій бухгалтерії при Відділі культури по Шевченківському району поверненні не були, а були зараховані до доходів Пенсійного фонду України. За заявою платника (ДМШ №9) контролюючий орган зарахував сплачені кошти без їх повернення платнику.

Представник відповідача подав до суду відзив на адміністративний позов, в якому просив суд відмовити у задоволенні позову з огляду на те, що за наявності самостійно визначеної у звіті №9140304491 від 10.07.2018 суми єдиного внеску та сплати на відповідний рахунок органу доходів і зборів з порушенням законодавчо встановленого строку, ГУ ДФС у Харківській області було правомірно винесено рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені № 0001055606 від 16.01.2019 року на загальну суму 121587,94 грн. Відповідно до наданих представником відповідача додаткових пояснень у справі вбачається, що до складу суми оскаржуваного рішення лягли суми задекларовані платником самостійно, відповідно до звітів за червень 2018 року на суму 476331,17 грн. та за липень 2018 року на суму 24351,8 грн. Загальна сума заборгованості за два місяці склала 500682,97 грн., але при наявності переплати у розмірі 7900,0 грн., то сума на яку нараховувалась штрафна санкція за несвоєчасну сплату склала 492782,97 грн. З огляду на викладене, відповідач вважає, що оскаржуване рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 16 січня 2019 року №0001055606 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (перерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску винесено правомірно та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Представники позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримали та просили задовольнити адміністративний позов з підстав та мотивів, викладених в ньому.

Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував, підтримав правову позицію, викладену у відзиві та просив суд у задоволенні позову відмовити.

Заслухавши пояснення представників учасників справи, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що Комунальний початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Дитяча музична школа №9 ім. В.І. Сокальського зареєстрований у якості юридичної особи згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з 14.10.1994 року.

На виконання наказу Департаменту культури Харківської міської ради №173 від 17.04.2018 року Про виведення з обслуговування централізованою бухгалтерією при Відділі культури по Шевченківському району КПСМНЗ Дитяча музична школа №9 ім. В.І. Сокальського та КПСМНЗ Дитяча музична школа №1 ім. Л. Бетховена , з 01.06.2018 року в ДМШ №9, яка знаходилась на обслуговуванні в централізованій бухгалтерії Відділу культури по Шевченківському району, була створена власна бухгалтерія для самостійного ведення бухгалтерського обліку.

Позивачем самостійно задекларовані суми єдиного соціального внеску, зокрема, відповідно до звітів за червень 2018 року на суму 476331,17 грн. та за липень 2018 року на суму 24351,8 грн.

Судом встановлено, що позивачем самостійно здійснювалась сплата вказаних зобов`язань, що підтверджується платіжними дорученнями: №3 від 14.06.2018 року на суму 415039,00 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року, №7 від 18.06.2018 року на суму 4160,00 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року, №13 від 25.06.2018 року на суму 1184,01 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року, №18 від 25.06.2018 року на суму 55948,12 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року.

Зі змісту вказаних платіжних доручень вбачається, що замість коду ДМШ №9 ЄДРПОУ 02222182, в призначенні платежу був зазначений код централізованої бухгалтерії 37460151, що не відповідало дійсності. При цьому, інформація про платника у зазначених платіжних дорученнях в повній мірі відповідала фактичним даним позивача.

При виявлені цієї помилки адміністрація ДМШ №9 негайно звернулася до Центральної ОДП1 м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області (вих. лист № 30 від 01.08.18р.) з проханням усунути цю помилку та зарахувати перелічені вище платежі за ДМШ №9.

З наявних матеріалів справи, а саме розрахунку штрафної санкції, що була надана представником відповідача вбачається, що лише 11.09.2019 року відповідачем було прийнято висновок про перерахування коштів та зараховано сплачені позивачем кошти на належний рахунок.

Також, з вказаного розрахунку штрафної санкції вбачається, що позивачем самостійно було сплачено залишок зобов`язань відповідно до звітів за червень 2018 року та за липень 2018 року за платіжними дорученнями №57 від 14.08.2018 року на суму 22130,00 грн., №67 від 29.08.2018 року на суму 900665,25 грн., №73 від 29.08.2018 року на суму 4493,30 грн., №41 від 27.07.2018 року на суму 13442,28 грн. та №46 від 27.07.2018 року.

З облікової картки позивача зі сплати єдиного соціального внеску вбачається, що борг позивача виник у зв`язку з несплатою ЄСВ саме з 20.07.2018 року, відповідно своєчасно переховані позивачем кошти не були зараховані відповідачем на належний рахунок.

З огляду на наявність заборгованості, ГУ ДФС у Харківській області сформовано рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 16 січня 2019 року №0001055606 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (перерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, яка є предметом оскарження в межах даної справи.

По суті спірних правовідносин судом встановлено наступне.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" від 08 липня 2010 року N 2464-VI (далі - Закон України N2464) єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

На підставі Закону України №2464 розроблено Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 року №449.

Згідно з положеннями ч. 2 ст. 8 та ст. 12 Закону N 2464, єдиний внесок не входить до системи оподаткування. Завданнями центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є забезпечення адміністрування єдиного внеску шляхом його збору, ведення обліку надходжень від його сплати та здійснення контролю за сплатою єдиного внеску.

Відповідно до п.1 ч.2 ст.6, п.8 ст.9 Закону України №2464 платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок. Платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Частиною 12 статті 9 Закону України №2464 передбачено, що єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов`язаннями із сплати єдиного внеску зобов`язань із сплати податків, інших обов`язкових платежів, передбачених законом, або зобов`язань перед іншими кредиторами зобов`язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов`язаннями, крім зобов`язань з виплати заробітної плати (доходу).

Відповідно до п.3 ч.1 ст.7 Закону України №2464, єдиний внесок нараховується для платників, зазначених у п.4 ч. 1 ст. 4 цього Закон, які обрали спрощену систему оподаткування, на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому, сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Платники, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний соціальний внесок (п. 2 ч. 6 розділу ІV Інструкції 449).

Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України № 2464, сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом, є недоїмкою.

Пунктом 2 частини одинадцятої статті 25 Закону України № 2464 передбачено, що орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.

Відповідно до частини 2 пункту 2 розділу VIІ Інструкції 449, розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів. При застосуванні штрафів, зазначених у цьому підпункті, приймається одне рішення на всю суму сплаченої (погашеної) недоїмки незалежно від періодів та кількості випадків сплати за зазначені періоди.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (перерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску виноситься за даними інформаційної системи та без проведення перевірки.

Як встановлено в ході судового розгляду справи, позивачем надано докази сплати ЄСВ, що підтверджується платіжними дорученнями: №3 від 14.06.2018 року на суму 415039,00 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року, №7 від 18.06.2018 року на суму 4160,00 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року, №13 від 25.06.2018 року на суму 1184,01 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року, №18 від 25.06.2018 року на суму 55948,12 грн. з терміном сплати до 20.07.2018 року, при цьому встановлено, що єдиний соціальний внесок сплачено своєчасно, на відповідний рахунок, однак в призначенні платежу невірно зазначено код ЄДРПОУ платника.

Згідно з положеннями розділу VII Інструкції №449, за порушення норм законодавства про єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до платників, на яких згідно із Законом покладено обов`язок нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, застосовуються фінансові санкції (штрафи та пеня) відповідно до Закону.

Відповідно до п. 8 розділу VI Інструкції №449 за рахунок сум, що надходять від платника єдиного внеску або від державної виконавчої служби, погашаються суми недоїмки, штрафних санкцій та пені у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі якщо платник має несплачену суму недоїмки, штрафів та пені, сплачені ним суми єдиного внеску зараховуються в рахунок сплати недоїмки, штрафів та пені у порядку календарної черговості їх виникнення.

Пунктом 11 ст. 9 Закону України №2464 передбачено, що у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Згідно з п.11 ст. 25 Закону України 2464 орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску штрафні санкції за неперерахування або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.

Відповідно до положень ч.10 статті 25 Закону України 2464, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

З огляду на викладене, для підтвердження факту несплати єдиного внеску, необхідно встановити, що платник єдиного внеску не вчиняв дії, спрямовані на перерахування єдиного внеску до державного бюджету. Здійснення помилки під час перерахування єдиного внеску до державного бюджету в строк, встановлений п.1 ч.2 ст.6, п.8 ст.9 Закону України 2464, має кваліфікуватися як дія, хоча й помилкова. Відтак дії, які не містять ознак бездіяльності платника єдиного внеску при його сплаті, не можуть бути підставою для застосування штрафів, передбачених п.11 ст. 25 Закону України 2464. Помилкове зазначення іншого коду ЄДРПОУ платника в платіжному дорученні під час сплати суми збору не є достатньою правовою підставою для висновку про несплату необхідної суми єдиного внеску у визначений вказаною нормою Закону строк, а відтак і для застосування на підставі п.11 ст.25 Закону штрафних (фінансових) санкцій.

Також, позивачем фактично було здійснено необхідні дії для повного та своєчасного виконання свого обов`язку щодо сплати єдиного внеску.

Судом встановлено, що позивачем вживалися заходи для своєчасної та повної сплати єдиного внеску та фактично була здійснена сплата єдиного внеску, що було підтверджено належними доказами під час судового розгляду справи.

Таким чином, оскільки перерахування коштів з помилковим зазначенням в призначенні платежу коду ЄДРПОУ платника не вплинуло на виконання обов`язку платника зі сплати єдиного внеску та ним самостійно нараховане зобов`язання за зазначеним платежем, суд вважає безпідставним та необґрунтованим твердження контролюючого органу, що помилка платника податків може бути достатньою підставою для винесення рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (перерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Окрім цього, судом встановлено, що кошти, перераховані позивачем за платіжними дорученнями №3 від 14.06.2018 року на суму 415039,00 грн., №7 від 18.06.2018 року на суму 4160,00 грн., №13 від 25.06.2018 року на суму 1184,01 грн., №18 від 25.06.2018 року на суму 55948,12 грн., як помилково чи безпідставно сплачені, централізованій бухгалтерії при Відділі культури по Шевченківському району поверненні не були, а були зараховані до доходів Пенсійного фонду України, за заявою позивача контролюючий орган зарахував сплачені кошти без їх повернення платнику, що повністю спростовує позицію відповідача про наявність у діях позивача ознак несплати (перерахування) або несвоєчасної сплати (несвоєчасного перерахування) єдиного внеску.

Вказаної правової позиції дотримується колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України, провівши системний аналіз законодавства, яким врегульовано спірні правовідносини, та яка використана у рішенні Колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України від 02.12.2015 р. у справі №21-3920а15.

Окрім цього, у постанові Верховного Суду від 21.02.2018 року по справі №813/1008/16 зазначено, що помилка при зазначенні невідповідного рахунку, не може слугувати підставою для застосування до позивача штрафних санкцій та нарахування пені за несвоєчасне перерахування ЄСВ.

Аналогічна позиція викладена у постановах Верховного Суду від 29 січня 2019 року по справі №803/1039/17, від 30 жовтня 2018 року по справі №824/7/16-а.

Відповідно до ч.5 ст.242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином суд приходить до висновку, що рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 16 січня 2019 року №0001055606 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (перерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 19, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Комунального початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу Дитяча музична школа №9 ім. В.І. Сокальського (вул. Єсеніна, буд. 8, м. Харків, 61072, код ЄДРПОУ 02222182 ) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м.Харків, вул. Пушкінська, буд.46, код ЄДРПОУ 39599198) про скасування рішення - задовольнити.

Скасувати рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 16 січня 2019 року №0001055606 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (перерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 39599198) на користь Комунального початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу Дитяча музична школа №9 ім. В.І. Сокальського (вул. Єсеніна, буд. 8, м. Харків, 61072, код ЄДРПОУ 02222182) судовий збір у сумі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне судове рішення складено 08.07.2019 року.

Суддя Біленський О.О.

Дата ухвалення рішення02.07.2019
Оприлюднено10.07.2019
Номер документу82867723
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування рішення

Судовий реєстр по справі —520/4798/19

Рішення від 02.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

Рішення від 02.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

Ухвала від 20.05.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні