П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
09 липня 2019 р.м.ОдесаСправа № 815/1584/18
Головуючий в 1 інстанції: Марин П. П.
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Судді-доповідача - Осіпова Ю.В.,
суддів - Бойка А.В., Шевчук О.А.,
розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДФС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 14 червня 2018 року по справі за адміністративним позовом Приватного підприємства Спеціальні технології до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В:
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 14.06.2018 року адміністративний позов ПП Спеціальні технології задоволено частково. Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення від 28.03.2018 року №0011191407, №0011171407 та №004201407.
Не погоджуючись з зазначеним рішенням суду 1-ї інстанції ГУ ДФС в Одеській області 20.07.2018 року подало апеляційну скаргу.
Ухвалою судді Одеського апеляційного адміністративного суду (Скрипченко В.О.) від 30.07.2018 року зазначена апеляційна скарга була залишена без руху у зв`язку з тим, що по справі не сплачено судовий збір (державне мито). Апелянту надано 10-тиденний строк з моменту отримання копії ухвали від 30.07.2018р. для усунення зазначених у ній недоліків.
Разом з тим, на виконання вимог указу Президента України №455/2017 від 29.12.2017 року було ліквідовано Одеський апеляційний адміністративний суд та утворено П`ятий апеляційний адміністративний суд та, за результатами автоматичного розподілу, дану справу 18.10.2018 року передано судді П`ятого апеляційного адміністративного суду Осіпову Ю.В.
Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 06.11.2018 року вказану апеляційну скаргу було повернуто апелянту, у зв`язку з невиконанням ухвали від 30.07.2018 року.
24.05.2019 року на вказане рішення суду 1-ї інстанції представник ГУ ДФС в Одеській області повторно подав апеляційну скаргу.
Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 31.05.2019 року зазначена апеляційна скарга була залишена без руху у зв`язку з тим, що вона подана із пропуском встановленого законодавством строку та оскільки по справі не сплачено судовий збір (державне мито). Апелянту надано 10-тиденний строк з моменту отримання копії ухвали від 31.05.2019р. для усунення зазначених у ній недоліків.
Вказану ухвалу від 31.05.2019р., апелянтом було отримано 10.06.2019 року, що підтверджується поштовим повідомленням.
01.07.2019 року до суду апеляційної інстанції надійшла заява-клопотання від представника ГУ ДФС в Одеській області про поновлення строку подачі апеляційної скарги.
Так, як вбачається з клопотання апелянта про поновлення строків, представник податкового органу посилається на своє право на апеляційне оскарження, одночасно зазначаючи, що первинна апеляційна скарга була подана у встановлений законодавством строк та повернута з причин не слати судового збору.
Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи, копію оскаржуваного рішення апелянтом отримано 18.06.2018 року, що підтверджується поштовим повідомленням, однак апеляційна скарга подана 24.05.2019р., т.б. майже через 1 рік та, відповідно, із значним пропуском встановленого законодавством строку для подання апеляційної скарги на рішення.
Крім того, обставини, пов`язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у неї коштів, призначених для сплати судового збору, не звільняють контролюючий орган від обов`язку своєчасної сплати судового збору.
При цьому, слід звернути увагу, що аналогічної правової позиції дотримується і Верховний Суд, зокрема, у своїх ухвалах від 16.05.2018 року по справі №820/3345/17, від 15.05.2018 року по справі №826/10848/16.
А як слідує із приписів п.4 ч.1 ст.299 КАС України, суд апеляційної інстанції відмовляє у відкритті апеляційного провадження у справі, якщо скаржником у строк, визначений судом, не подано заяву про поновлення строку на апеляційне оскарження або наведені підстави для поновлення строку на апеляційне оскарження визнані судом неповажними.
Таким чином, беручи до уваги значний пропуск строку на апеляційне оскарження, оскільки апелянтом не виконано вимоги ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 31.05.2019р. - не сплачено судовий збір за подання апеляційної скарги та не зазначено поважних підстав для поновлення цього строку, то, колегія суддів вважає, що на даний час є усі законні підстави для повернення вказаної апеляційної скарги апелянту.
Керуючись ст.ст. 169, 298, 325, 329 КАС України, -
У Х В А Л И В:
У задоволенні клопотання Головного управління ДФС в Одеській області - відмовити.
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС в Одеській області - повернути апелянту.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її підписання, але може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя-доповідач: Ю.В. Осіпов
Судді: А.В. Бойко
О.А. Шевчук
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2019 |
Оприлюднено | 10.07.2019 |
Номер документу | 82896381 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Осіпов Ю.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні