Постанова
від 08.07.2019 по справі 461/3116/19
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №461/3116/19

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 липня 2019 року суддя Галицького районного суду м. Львова Городецька Л.М. розглянувши матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Коломия Івано Франківської області, громадянина України, українця, з вищою освітою, працюючого у військовій частині НОМЕР_1 , неодруженого, який зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1

за ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

в с т а н о в и в :

Згідно зпротоколом проадміністративне правопорушення№ 50-25/311 від 12 квітня 2019 року пропритягнення доадміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення, вбачається, що за результатами аналізу звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, поданого політичною партією «Конгрес українських націоналістів» (код ЄДРПОУ 00042458) за IV квартал 2018 року встановлено, що 27.12.2018 за розрахунковим документом № @2PL147785 на користь Партії ОСОБА_1 надано внесок у розмірі 10 000,00 грн. Наведена обставина свідчить, що особа знала і усвідомлювала свої дії. Відповідно до листа ДФС України від 25.02.2019 № 4172/5/99-99-17-02-16 зазначено, що за даними інформаційних систем ДФС у ОСОБА_1 обліковувався податковий борг станом на 27.12.2018 у розмірі 4 483,27 грн. Пунктом 8 частини першої статті 15 Закону України «Про політичні партії з Україні» передбачено, що не допускається здійснення внесків на підтримку політичної партії фізичними та юридичними особами, які мають непогашений податковий борг.

В судовому засіданні ОСОБА_1 не погодився із складеним протоколом, вважає, що підстави для притягнення його до відповідальності відсутні, разом з тим не заперечив, що в нього існували боргові зобов`язання, проте в подальшому він їх погасив.

Дані дії ОСОБА_1 кваліфіковані за ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Права особи, притягненої до адміністративної відповідальності, передбачені статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, вимоги статті 63 Конституції України ОСОБА_1 роз`яснені при складанні адміністративного протоколу.

Перевіривши матеріали справи, вважаю, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Факт вчинення адміністративного правопорушення стверджується також:

-протоколом про адміністративне правопорушення від 12 квітня 2019 року;

-звітом політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового контролю,

-актом про проведення аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового контролю,

-висновком про результат аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового контролю,

та іншими матеріалами справи, які знаходяться у об`єктивному взаємозв`язку між собою, нічим не спростовані, доповнюються та уточнюються іншими доказами.

У відповідності до ч. 1 ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.

Адміністративне правопорушення вчинене ОСОБА_1 зафіксоване в Акті про проведення аналізу Звіту про майно, доходи, витрати зобов`язання фінансового характеру від 14 березня 2019 року та Висновком про результати аналізу Звіту про майно, доходи, витрати зобов`язання фінансового характеру від 22 березня 2019 року № 992. Тому, суд вважає, що момент виявлення правопорушення є 14 березня 2019 року.

Згідно зі ст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.

Відповідно до положень п. 7 ст. 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення, провадження по справі про адміністративне правопорушення не може бути почато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 Кодексу.

Суд приходить до висновку, що провадження по справі підлягає закриттю на підставі п. 7 ст. 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення, у зв`язку із закінченням строку притягнення особи до адміністративної відповідальності, оскільки від моменту виявлення, а саме від 14 березня 2019 року до дня розгляду справи суддею минуло більше трьох місяців.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 38, 247, 283-284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд

ПОСТАНОВИВ:

Провадження по справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відносно ОСОБА_1 закрити у зв`язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду протягом десяти діб з дня винесення постанови через Галицький районний суд м. Львова.

Суддя Л.М.Городецька

Дата ухвалення рішення08.07.2019
Оприлюднено15.09.2022

Судовий реєстр по справі —461/3116/19

Постанова від 08.07.2019

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Городецька Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні