Рішення
від 11.07.2019 по справі 240/4054/19
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 липня 2019 року м. Житомир

справа № 240/4054/19

категорія 111020000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Горовенко А.В.,

розглянувши у письмовому провадженні у приміщенні суду за адресою: 10014, місто Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23, адміністративну справу за позовом Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області до Малинської міської ради Житомирської області та Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Виробниче комунальне житлово-ремонтне експлуатаційне підприємство Малинської міської ради, про звернення стягнення податкового боргу у розмірі 1253414,56 грн,-

встановив:

Головне управління Державної фіскальної служби у Житомирській області звернулося до суду з позовом, в якому просить:

- звернути стягнення податкового боргу Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради Житомирської області у розмірі 1253414,56 грн на кошти Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області.

В обґрунтування позову зазначає, що Виробниче комунальне житлово-ремонтне експлуатаційне підприємство Малинської міської ради має заборгованість перед бюджетом зі сплати податку на додану вартість та податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у розмірі 1253414,56 грн. Описане у податкову заставу майно зазначеного підприємства перебуває у власності територіальної громади м.Малина в особі Малинської міської ради, саме тому, відповідно до вимог п.п.87.3.7 п.87.3 ст.87 Податкового кодексу України не може бути використане, як джерело погашення податкового боргу платника податків. Враховуючи, що засновником і власником усього майна Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради є Малинська міська рада Житомирської області та наявність відкритих рахунків саме у Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області, позивач просить звернути стягнення вказаного податкового боргу на кошти Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області.

Відповідно до ухвали Житомирського окружного адміністративного суду від 02.04.2019 провадження у справі відкрито, справу призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні на 26.04.2019 за правилами загального позовного провадження.

Згідно з протокольною ухвалою суду від 26.04.2019 закрито підготовче провадження у справі та призначено розгляд справи по суті позовних вимог на 23.05.2019.

Відповідно до протокольної ухвали суду від 23.05.2019 у судовому засіданні оголошена перерва до 27.06.2019 для додаткового вивчення правової позиції сторін.

Представник позивача в судовому засіданні 27.06.2019 позовні вимоги підтримала з підстав, викладених у позовній заяві та просила їх задовольнити.

Додатково зазначила, що невжиття Малинською міською радою Житомирської області, яка є засновником і власником усього майна Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради у порядку ст.96 Податкового кодексу України заходів щодо погашення податкового боргу та відсутність у третьої особи по справі власного майна, яке може бути джерелом погашення такого боргу, є підставою для звернення стягнення податкового боргу Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради у розмірі 1253414,56 грн на кошти Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області.

Представник відповідачів - Малинської міської ради Житомирської області та Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирська області в судовому засіданні заперечував проти задоволення позовних вимог з підстав, викладених у відзивах на позовну заяву від 22.04.2019 (за вх.№8866/19 та вх.№9481/19) та просив у задоволенні позову відмовити.

В обґрунтування правової позиції зазначив, що невжиття Малинською міською радою Житомирської області на вимогу контролюючого органу у порядку ст.96 Податкового кодексу України заходів щодо погашення податкового боргу Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради не свідчить про належність підстав для звернення до суду з позовом про звернення стягнення заборгованості за рахунок Виконавчого комітету Малинської міської ради.

Вказує, що Малинська міська рада Житомирської області (код ЄДРІІОУ 26556344) і Виконавчий комітет Малинської міської ради Житомирської області (код ЄДРПОУ 04053364) це дві різні юридичні особи.

Малинська міська рада Житомирської області не приймала рішень про відмову в задоволенні вимог Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області, викладених у її листах.

На лист від 22.02.2018 №1549/5/06-30-53-17 Виконавчим комітетом Малинської міської ради було надано інформацію про те, що лист розглянуто на засіданні комісії з питань погашення заборгованості із зарплат, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Керівника підприємства зобов`язано погасити заборгованість.

На лист від 22.03.2018 №2202/5/06-30-5317 Виконавчий комітет Малинської міської ради поінформував, що описані у податкову заставу об`єкти нерухомого майна перебувають у власності територіальної громади міста в особі міської ради, а не Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради.

Тобто, у вказаних листах не містилась відмова у вчиненні дій відповідно до положень ст. 96 Податкового кодексу України, а було викладено позицію Малинської міської ради щодо звернень Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області.

Виконавчим комітетом Малинської міської ради, визначено, що Малинська міська рада має прийняти рішення про виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків.

На даний час Малинською міською радою Житомирської області вирішується питання про прийняття сесією ради рішення щодо порушення справи про банкрутство Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради.

Також зазначав, що виконавчий комітет Малинської міської ради, як самостійна юридична особа (код ЄДРПОУ 04053364) має відкриті рахунки у органах Державного казначейства України, які відкриті для обслуговування бюджету територіальної громади міста Малина, але використання коштів міського бюджету здійснюється за рішеннями міської ради. З огляду на що вважає, що така обставина як наявність відкритих рахунків, не може бути підставою для залучення до справи, як відповідача, виконавчого комітету міської ради.

Представник третьої особи - Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради брала участь у судовому засіданні 23.05.2019 та надала пояснення по справі аналогічні, викладеним у письмових поясненнях від 23.05.2019 за вх.№12597/19. Зазначила, що не заперечує проти наявності у підприємства податкового боргу, який воно не в змозі сплатити, зважаючи на свою збитковість.

Також вказує, що основною статутною діяльністю підприємства є надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.

Джерелом доходів підприємства є виключно кошти, що надходять від населення за надані комунальні послуги. Вартість послуг (тарифи) встановлена окремо для кожного будинку, який є в управлінні підприємства і закріплена відповідним рішенням Малинської міської ради. Станом на 1 травня 2019 року борг населення перед підприємством становить 1258987,81 грн.

Окрім того, відповідно до постанови Житомирського окружного адміністративного суду від 16.10.2014 у справі №806/4262/14 за позовом Малинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області до Малинської міської ради, третя особа - Виробниче комунальне житлово-ремонтне експлуатаційне підприємство Малинської міської ради, звернуто стягнення податкового боргу Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради на кошти Малинської міської рад. Вказане судове рішення набрало законної сили 22.12.2014 (а.с. 188-190).

В ході судового розгляду справи, 27.06.2019, судом оголошено зміст позовної заяви, заслухано пояснення представника позивача, представника відповідачів та представника третьої особи, досліджено письмові докази, долучені до матеріалів справи та відповідно до протокольної ухвали, суд на місці ухвалив перейти до подальшого розгляду справи у письмовому провадженні.

Суд зазначає, що судове рішення у справі, постановлене у письмовому провадженні, складене у повному обсязі відповідно до ч.4 ст.243 КАС України, з урахуванням положень ст.193 КАС України.

Згідно з ч.5 ст.250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Суд, розглянувши матеріали справи, оцінивши наявні докази за своїм внутрішнім переконанням, зазначає наступне.

Судом встановлено, що Виробниче комунальне житлово-ремонтне експлуатаційне підприємство Малинської міської ради як платник податків перебуває на обліку в Малинській об"єднаній Державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (а.с. 12-15, 16-17).

Матеріали справи свідчать, що відповідно до зведеного розрахунку за Виробничим комунальним житлово-ремонтним експлуатаційним підприємством Малинської міської ради обліковується податковий борг у розмірі 1253414,56 грн, а саме:

- зі сплати податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), у розмірі 848603,98 грн, з яких: 808104 грн - основний платіж; 3017,6 грн - штрафна (фінансова) санкція; 37482, 38 грн - пеня;

- зі сплати податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у розмірі 404810,58 грн, з яких: 332482,01 грн - штрафна (фінансова) санкція; 72328,57 грн - пеня (а.с.18).

Існування податкового боргу у Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради учасниками справи не заперечується.

Позивачем здійснювались заходи щодо стягнення податкового боргу Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради в судовому порядку.

Відповідно до постанови Житомирського окружного адміністративного суду від 20.12.2016 у справі №806/2618/16 позов Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області задоволено: стягнуто з Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради на користь державного бюджету в особі Малинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області податковий борг у розмірі 91860,13грн з рахунків платника податків відкритих у банківських та фінансових установах, обслуговуючих такого платника податків (а.с.19-20).

Згідно з постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 05.01.2017 у справі №806/2387/16 позов Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області задоволено: стягнуто з Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради на користь Малинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області податковий борг у розмірі 1161591,67 грн з рахунків, відкритих у банківських та фінансових установах, що обслуговують такого платника податків (а.с.21-22).

Листом від 22 лютого 2018 року №1549/5/06-30-53-17 Головне управління Державної фіскальної служби в Житомирській області звернулось до Малинської міської ради, в якому повідомило, що станом на 01.02.2018 за Виробничим комунальним житлово-ремонтним експлуатаційним підприємством Малинської міської ради обліковується податковий борг у розмірі 2580,5 тис. грн (у т.ч. місцевий бюджет - 350,6 тис. грн), який має тенденцію до щомісячного зростання та накопичення.

Крім того, контролюючий орган просив у найкоротший термін прийняти одне із передбачених положеннями ст. 96 Податкового кодексу України рішення щодо погашення податкового боргу Виробничим комунальним житлово-ремонтним експлуатаційним підприємством Малинської міської ради про що поінформувати контролюючий орган (а.с.27).

У подальшому позивач листами від 22 березня 2018 року №2202/5/06-30-53-17, 02 травня 2018 року №3442/5/06-30-53-1710 та від 03 серпня 2018 №6509/5/06-30-53-17-10 звертався до голови Малинської міської ради Житомирської області в яких повідомляв, що 26.07.2017 на Виробничому комунальному житлово-ремонтному експлуатаційному підприємстві Малинської міської ради на підставі рішення заступника Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області №2-17 від 24.07.2017 було проведено опис активів, на які поширюється право податкової застави, що зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна.

Відповідно до п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України та на підставі постанови суду від 02.11.2017 у справі №806/2696/17 Малинським управлінням Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області було прийнято рішення про погашення усієї суми податкового боргу шляхом продажу майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Оскільки платник не погасив податкову заборгованість у встановлені законодавством строки, Малинській міській раді Житомирської області необхідно прийняти рішення щодо надання дозволу на продаж активів Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради для погашення податкового боргу. Про прийняте рішення позивач просив повідомити у встановлений законодавством строк (а.с.28, 29, 30).

Виконавчий комітет Малинської міської ради Житомирської області листом від 23.03.2018 №448/03-08 на лист від 22.02.2018 №1549/5/06-30-53-17 повідомив Головне управління Державної фіскальної служби у Житомирській області про те, що комісією з питань заборгованості, проводиться роз"яснювальна робота з керівником Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради відносно недопущення податкового боргу (а.с.31).

На лист від 22.03.2018 №2202/5/06-30-53-17 Виконавчий комітет Малинської міської ради Житомирської області у листі №585/03-08 від 10.04.2018 повідомив позивачу, що 26 липня 2017 року податковим керуючим Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області було складено Акт опису майна №2-17 від 26 липня 2017 із порушенням законодавства, в якому зазначено, що у податковій заставі перебуває майно: гараж цегляний, 1979 р.в; столярна майстерня, 1973 р.в; кафе «Лілея» , цегляна, 1985 р.в; приміщення магазину, цегляне, 1978 р.в.

Однак зазначене, майно перебуває у власності територіальної громади м.Малина в особі Малинської міської ради. У зв»язку з цим майно не підлягає продажу для погашення податкової заборгованості (а.с.32).

Зазначені листи виконавчого комітету Малинської міської ради контролюючий орган вважає за фактичну відмову в задоволенні вимог Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області відповідно до п.96.3 Податкового кодексу України, та як наслідок, наявність підстав для звернення до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до пп. 14.1.156 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Згідно з п. 87.2 ст. 87 ПК України (далі - ПК України) джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Відповідно до ст.88 ПК України з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення. Право податкової застави виникає у разі: несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку; несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу.

З урахуванням положень цієї статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому. Майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису.

Положеннями п.89.3 ст.89 цього Кодексу визначено, що до акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, яке пред`являється платнику податків, що має податковий борг.

Відповідно до положень ст.95 ПК України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Водночас особливості погашення податкового боргу державних та комунальних підприємств які не підлягають приватизації визначені в ст. 96 ПК України.

Відповідно до п.96.1 ст.96 ПК України у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу і витрат, пов`язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, контролюючий орган зобов`язаний звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків, з поданням щодо прийняття рішення про:

96.1.1. виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків. Рішення про фінансування таких витрат розглядається на найближчій сесії відповідної ради;

96.1.2. затвердження плану досудової санації такого платника податків, який передбачає погашення його податкового боргу;

96.1.3. ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії;

96.1.4. прийняття сесією відповідної ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків.

Відповідно до п.96.3 ст.96 ПК України відповідь щодо прийняття одного із зазначених у пунктах 96.1 та 96.2 цієї статті рішень надсилається контролюючому органу протягом 30 календарних днів з дня направлення звернення.

У разі неотримання зазначеної відповіді у визначений цим пунктом строк або отримання відповіді про відмову у задоволенні його вимог контролюючий орган зобов`язаний звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу чи органу місцевого самоврядування, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно.

Матеріали справи свідчать, що згідно зі статуту Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради засновником підприємства та власником усього його майна є Малинська міська рада Житомирської області (а.с.175-176).

Відповідно до доказів, долучених до матеріалів справи, Головне управління Державної фіскальної служби у Житомирській області на виконання вказаних норм у лютому, березні та травні 2018 року зверталося до Малинської міської ради Житомирської області з поданням, викладеним у листах про прийняття рішення відповідно до вимог п.96.1 ст.96 ПК України, зокрема надання дозволу на продаж активів Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради для погашення податкового боргу. Проте, у листах від 23.03.2018 №448/03-08 та від 10.04.2018 №585/03-08 Виконавчий комітет Малинської міської ради Житомирської області повідомив позивачу, що дане майно перебуває у власності територіальної громади м.Малина в особі Малинської міської ради та у зв»язку з чим не підлягає продажу для погашення податкового боргу.

Відтак, Малинською міською радою в особі Виконавчого комітету Малинської міської ради фактично було відмовлено в задоволенні подання, у зв`язку з чим виникли підстави і обов`язок, передбачені абз.2 п.96.3 ст.96 Податкового кодексу України, для звернення до суду із позовною заявою про стягнення податкового боргу.

Суд зазначає, що позивачем було дотримано процедуру стягнення податкового боргу з комунального підприємства встановлену приписами ст.87-95 ПК України, адже фактичної можливості для здійснення продажу майна Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради, яке перебуває у податковій заставі, у позивача немає, оскільки власником всього майна підприємства є Малинська міська рада, без прийняття рішення про надання дозволу якою здійснити продаж такого майна неможливо.

Щодо звернення стягнення податкового боргу на кошти Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області, суд зазначає наступне.

Статтями 1, 2 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.

Рада є виборним представницьким органом місцевого самоврядування, який складається з депутатів, і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати від її імені рішення.

Виконавчі органи створюються радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування.

Частинами 1, 3 статті 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є, зокрема, доходи місцевих бюджетів та інші кошти, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах. Місцеві бюджети є самостійними, вони не включаються до Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та інших місцевих бюджетів.

Частиною третьої, четвертої статті 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - голови відповідної ради, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб. До складу виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради входять також за посадою секретар відповідної ради, староста (старости).

Відповідно до частини третьої статті 12, частини п`ятої статті 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", очолює виконавчий комітет сільської, селищної, міської ради відповідно сільський, селищний, міський голова, районної у місті ради - голова відповідної ради.

З огляду на викладене, суд дійшов до висновку, що для належного виконання судового рішення у справі слід звернути стягнення податкового боргу Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради Житомирської області у розмірі 1253414,56 грн на кошти Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області.

Відповідно до ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Таким чином, суд вважає, що позовні вимоги про звернення стягнення податкового боргу Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради Житомирської області у розмірі 1253414,56 грн, підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 5 ст. 139 КАС України судові витрати з відповідачів не стягуються.

Керуючись статтями 6-9, 32, 77, 90, 139, 241-246, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, Житомирський окружний адміністративний суд,-

вирішив:

Позов Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (вул.Ю.Тютюнника, буд.7, м.Житомир, 10003, код ЄДРПОУ 39459195) до Малинської міської ради Житомирської області (пл.Соборна, буд.6а, м.Малин, Житомирська область, 11601, 26556344) та Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області (пл.Соборна, буд.6а, м.Малин, Житомирська область, 11601, код ЄДРПОУ 04053364), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Виробниче комунальне житлово-ремонтне експлуатаційне підприємство Малинської міської ради (вул.Українських повстанців, буд.27, м.Малин, Житомирська область, 11600, код ЄДРПОУ 03330198), про звернення стягнення податкового боргу у розмірі 1253414,56грн, - задовольнити.

Звернути стягнення податкового боргу Виробничого комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства Малинської міської ради Житомирської області у розмірі 1253414 (один мільйон двісті п"ятдесят три тисячі чотириста чотирнадцять) грн 56 (п"ятдесят шість) коп на кошти Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області, а саме:

- 848603 (вісімсот сорок вісім тисяч шістсот три) грн 98 (дев`яносто вісім) коп податковий борг зі сплати податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), з яких: 808104 (вісімсот вісім тисяч сто чотири) грн 00 (нуль) коп - основний платіж; 3017 (три тисячі сімнадцять) грн 60 (шістдесят) коп - штрафна (фінансова) санкція; 37482 (тридцять сім тисяч чотириста вісімдесят дві) грн 38 (тридцять вісім) коп - пеня;

- 404810 (чотириста чотири тисячі вісімсот десять) грн 58 (п"ятдесят вісім) коп зі сплати податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати, з яких: 332482 (триста тридцять дві тисячі чотириста вісімдесят дві) грн 01 (одна) коп - штрафна (фінансова) санкція; 72328 (сімдесят дві тисячі триста двадцять вісім) грн 57 (п"ятдесят сім) коп - пеня.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складення повного судового рішення.

Рішення складено у повному обсязі 11 липня 2019 року.

Суддя А.В. Горовенко

Дата ухвалення рішення11.07.2019
Оприлюднено12.07.2019

Судовий реєстр по справі —240/4054/19

Постанова від 19.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 18.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 22.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 05.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Постанова від 05.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 30.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 09.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 09.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 07.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні