Рішення
від 08.07.2019 по справі 908/799/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 32/61/19

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08.07.2019 Справа № 908/799/19

м.Запоріжжя

За позовом Концерну "Міські теплові мережі" (69091 м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, 137)

до відповідача: Приватного підприємства Дизайн-фірма "Інтернал" (69057, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, буд 19, кв. 57; 69000, м. Запоріжжя, вул. Брюллова, 11)

про спонукання укласти договір,

Суддя Колодій Н.А.

За участю представників сторін:

Від позивача: Савел`єв А.А. (дов. № 478/20-19 від 15.01.19)

Від відповідача: не з`явився

СУТЬ СПОРУ:

02.04.2019 до господарського суду Запорізької області надійшла позовна заява Концерну "Міські теплові мережі" до Приватного підприємства Дизайн-фірма "Інтернал", в якій позивач просить вважати укладеним договір № 340576 від 21.01.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води" між Концерном "Міські теплові мережі" та Приватним підприємством Дизайн- фірма "Інтернал".

Ухвалою суду від 09.04.2019 відкрито загальне провадження у справі № 908/799/19, підготовче засідання призначено на 13.05.2019. Ухвалою суду від 13.05.2019 відкладено підготовче провадження на 03.06.2019. Ухвалою суду від 03.06.2019 продовжено строк підготовчого провадження, закрито підготовче провадження, судове засідання по суті призначено на 08.07.2019.

У судовому засіданні 08.07.2019 представник позивача підтримав позовні вимоги. На підставі ст.ст. 3, 6, 203, 208, 626, 327, 628, 638, 642, 643, 649 ЦК України, ст.ст. 179, 181, 187, 275 ГК України, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою КМУ 21.07.2005 № 630, Наказу Мінбуду від 22.11.2005 № 4 Про затвердження порядку відключення та постачання гарячої води при відмові споживача від централізованого теплопостачання просить позов задовольнити.

Представник відповідача у судові засідання не з`являвся, про причини неявки суд не повідомив, письмовий відзив суду не надав. Ухвали суду направлялись на адресу, вказану в позовній заяві та у в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: АДРЕСА_1 . Також ухвала суду від 03.06.2019 була направлена на адресу нежитлового приміщення відповідача, а саме: АДРЕСА_2 . Отже, згідно зі ст. 120 та ст. 242 ГПК України, про дату, час і місце слухання справи відповідача повідомлено належним чином.

Відповідно до ч. 1 ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті.

Суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представника відповідача на підставі наявних в справі матеріалів.

Розглянувши матеріали справи та вислухавши пояснення представника позивача, суд

УСТАНОВИВ

Концерн Міські теплові мережі є юридичною особою, яка відповідно до п. 2.2 Статуту здійснює виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії для потреб населення для обігріву житла і побутових потреб, комунально-побутових потреб підприємств, бюджетних установ та організацій, інших категорій споживачів, її збут тощо.

На виконання своєї мети Концерн Міські теплові мережі здійснює постачання теплової енергії до нежитлового приміщення № АДРЕСА_2 цокольного поверху (літ. А-9), яке розташоване за адресою: АДРЕСА_2 .

Зазначене нежитлове приміщення розташоване у багатоквартирному житловому будинку, відповідне обладнання якого приєднане до внутрішньобудинкових систем, опалення приміщення є невід`ємною частиною системи опалення житлового будинку, опалення подається централізовано, що вбачається з акта обстеження системи теплоспоживання від 04.06.2019.

Між тим, нежитлове приміщення за адресою: АДРЕСА_2 , прим. АДРЕСА_2 цокольного поверху (літ. А-9), належить на праві власності Приватному підприємству Дизайн-фірмі "Інтернал" (відповідачу у справі) на підставі договору купівлі-продажу нежитлового приміщення № 1721 від 30.11.2010, посвідчений приватним нотаріусом Запорізького міського нотаріального округу Малишевою Л.С. Зазначене підтверджується Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно.

Відповідно до Акту обстеження системи теплоспоживання від 04.06.2019, складеному комісією позивача, приміщення ПП Дизайн-фірми "Інтернал" розташоване у багатоквартирному житловому будинку, відповідне обладнання якого приєднане до внутрішньобудинкових систем, опалення приміщення є невід`ємною частиною системи опалення житлового будинку, опалення подається централізовано.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач 26.01.2019 направив на адресу відповідача лист № 377/091 від 22.01.2019 з пропозицією оформити договір про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води № 340576 та один примірник повернути на адресу теплопостачальної організації. Разом з листом відповідачу було направлено 2 примірники договору.

Даний лист було повернуто позивачу із відміткою поштової організації За закінченням терміну зберігання . У зв`язку з чим, позивач звернувся з позовом до суду з вимогою визнати договір № 340576 від 21.01.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води" укладеним в редакції позивача.

Розглянувши матеріали справи, суд знаходить доводи позивача обґрунтованими, а позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Свобода договору закріплена у ст.ст. 6, 627 ЦК України, яка полягає у тому, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначені у мов договору, не є обмеженою.

При цьому, частиною 3 ст. 179 ГК України встановлено, що укладення господарського договору є обов`язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов`язком для суб`єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов`язковості укладення договору для певних категорій суб`єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі, зокрема, типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови.

Правовідносини у сфері теплопостачання регулюються, зокрема, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України Про житлово-комунальні послуги , Законом України Про теплопостачання , Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими Постановою КМУ 21.07.2005 № 630.

За змістом ст. 5 Закону України Про житлово-комунальні послуги послуги з надання теплової енергії в гарячій воді є одним з видів комунальних послуг.

Відповідно до ст. 6 Закону України Про житлово-комунальні послуги учасниками правовідносин у сфері житлово-комунальних послуг є: споживачі (індивідуальні та колективні); управитель; виконавці комунальних послуг.

Так, відповідно до ст. 1 Закону України Про теплопостачання споживачем теплової енергії є фізична або юридична особа, яка використовує теплову енергію на підставі договору.

Зазначене кореспондується з положеннями Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими Постановою КМУ 21.07.2005 № 630, а саме: споживач теплової енергії це фізична або юридична особа, яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.

Пунктом 8 розділу 2 Правил встановлено, що послуги надаються споживачеві згідно з договором, що оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - договір).

Аналогічний припис міститься у ст. 19 Закону України Про теплопостачання . Так, даною статтею визначено, що теплогенеруюча організація має право постачати вироблену теплову енергію безпосередньо споживачу згідно з договором купівлі-продажу.

Приписами ст. 24 закону України Про теплопостачання встановлено, що основним обов`язком споживача теплової енергії є, зокрема, своєчасне укладання договору з теплопостачальною організацією на постачання теплової енергії .

З системного аналізу наведених норм вбачається, що договір про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення є окремим видом договору, укладення кого є обов`язковим в силу закону. Відмова споживача послуг від укладення такого договору суперечить вимогам чинного законодавства.

Відповідно до ч. 7 ст. 179 ГПК України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

Статтею 181 ГК України передбачено загальний порядок укладання господарських договорів. Зокрема, пункт 3 ст. 181 ГШК України встановлює, що сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.

Як вже зазначалось, позивач, як теплопостачальна організація, 26.01.2019 направив на адресу відповідача два примірники договору № 340576 від 21.01.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води". Проте Укрпоштою договори було повернуто позивачу у зв`язку з закінченням терміну зберіганням поштової кореспонденції. Тобто відповідачем не підписаний зі свого боку договір.

Слід зазначити, що проект договору № 340576 від 21.01.2019 "Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води" містить всі істотні умови, передбачені для даного виду договорів.

Матеріалами справи підтверджено, що теплова енергія постачається до приміщення за адресою: : АДРЕСА_2, прим. АДРЕСА_2 цокольного поверху (літ. А-9), що належить на праві власності Приватному підприємству Дизайн фірмі "Інтернал". Таким чином, ПП Дизайн-фірмі "Інтернал" є споживачем теплової енергії та гарячої води і відсутність укладеного договору порушує норми діючого законодавства.

Відповідно до положень ст. ст. 3, 6, 12-15, 20, 630 ЦК України теплопостачальна організація вправі звернутись за захистом свого права на підставі п. 1. ч. 2 ст. 16 ЦК України (визнання права) шляхом визнання договору укладеним на умовах, передбачених нормативним актом, що мітить відповідний обов`язок.

За таких обставин суд дійшов до висновку, що позивач довів обґрунтованість заявлених ним позовних вимог. Позовні вимоги є законними, обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 2 ст. 187 ГК України день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

Згідно зі ст. 129 ГПК України витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 129, 202, 233, 236 - 238 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати договір № 340576 від 21 січня 2019 року Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води між Концерном Міські теплові мережі (69091 м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, 137; код ЄДРПОУ 32121458) та Приватним підприємством Дизайн-фірма "Інтернал" (69057, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, буд 19, кв. 57; код ЄДРПОУ 19264061) укладеним у наступній редакції:

ДОГОВІР № 340576

про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води

м. Запоріжжя "21" січня 2019 року

КОНЦЕРН МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ в особі начальника відділу збуту КОНЦЕРНУ МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ ОСОБА_1 , що діє на підставі довіреності від 02.01.2019 № 412/20-19. (далі по тексту - виконавець), з однієї сторони, та ПП ДФ ІНТЕРНАЛ (надалі - Споживач), в особі


, що діє на підставі
, який (яка) є власником (орендарем) нежитлового приміщення (далі споживач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене.

Предмет договору

1. Виконавець зобов`язується своєчасно надавати споживачеві відповідної якості послуги з централізованого опалення, гарячої води (необхідне підкреслити), а споживач зобов`язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, що передбачені договором.

2. Суб`єкти користування послугами:

1) власник (наймач, орендар) нежитлового примiщення (квартири) -


;

(кiлькiсть осiб)

2) власник (орендар) нежитлового приміщення по АДРЕСА_2

3) наявність у власності транспортних засобів


.

3. Характеристика об`єкта надання послуг:

1) опалювальна площа (об`єм) нежитлового приміщення 123,70 кв.м.:

4. Характеристика засобiв облiку води i теплової енергiї:

Порядковий номерВид засобу облiку води i теплової енергiїТип засобу облiку води i теплової енергiїЗаводський номерПерше показанняМiсце встановленняПримiтка

Тарифи на послуги та їх загальна вартiсть

5. Тарифи на послуги становлять:

1) з централiзованого опалення:

з будинковими або без будинкових приладів обліку теплової енергії 1499,940 (з ПДВ) гривень за Гкал;

2) з централізованого постачання гарячої води _-_ (з ПДВ) гривень за куб. метр.

6. Орієнтовний розмір річної плати за надані послуги (з урахуванням податку на додану вартість) згідно з нормативами (нормами) споживання на момент укладення цього договору становить 20939,16 гривень, у тому числі за:

централізоване постачання гарячої води 0,00 гривень за куб.метр;

централізоване опалення 20939,16 грн. та додатково згідно з пунктом 11 цього договору


грн.

7. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води і теплової енергії справляється за їх показаннями згідно з пунктами 10-13 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою КМ України №630 від 21.07.2005р. (далі - Правила).

Оплата спожитих послуг

8. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.

У разі застосування авансової системи оплати послуг платежі вносяться за __-__ місяців у розмірі _-_ гривень.

9. Послуги сплачуються готівкою або в безготівковій формі.

10. За наявності у нежитловому приміщенні засобів обліку води і теплової енергії справляння плати за нормативами (нормами) споживання не допускається, крім випадків, передбачених договором на встановлення засобів обліку.

11. За централізоване опалення нежитлового приміщення (будинку садибного типу) плата справляється згідно з нормативами (нормами) споживання та додатково за перевищення розрахункової потужності приладів опалення (радіаторів) на - _-_ відсотків - _-_ гривень.

12. Плата за послуги вноситься на рахунок із спеціальним режимом використання:

Поточний рахунок зі спеціальним режимом використання № НОМЕР_1 у філії - Запорізьке обласне управління ПАТ Державний ощадний банк України , МФО 313957, Код ЄДРПОУ 32121458, Свідоцтво платника податка ПДВ № 11030127, ІПН: 321214508249.

13. За несвоєчасне внесення плати iз споживача стягується пеня у розмiрi, встановленому законом.

14. У разi ненадання послуг, надання їх не в повному обсязi, зниження якостi, зокрема вiдхилення їх кiлькiсних та/або якiсних показникiв вiд затверджених нормативiв (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розмiру плати.

Права та обов`язки сторiн

15. Споживач має право на:

1) отримання своєчасно та належної якостi послуг згiдно iз законодавством та умовами цього договору;

2) отримання в установленому законодавством порядку iнформацiї про перелiк послуг, їх вартiсть, загальну суму мiсячного платежу, структуру тарифiв, нормативiв (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчi властивостi;

3) вiдшкодування збиткiв, завданих його майну та/або примiщенню, шкоди, заподiяної його життю чи здоров`ю внаслiдок неналежного надання або ненадання послуг;

4) зменшення розмiру плати в разi ненадання послуг, надання їх не в повному обсязi, зниження якостi, зокрема вiдхилення їх кiлькiсних та/або якiсних показникiв вiд затверджених нормативiв (норм) споживання;

5) усунення виконавцем виявлених недолiкiв у наданнi послуг протягом установленого Кабiнетом Мiнiстрiв України строку;

6) перевiрку кiлькiсних та/або якiсних показникiв надання послуг (якiсть i тиск води, температура гарячої води, температура повiтря у примiщеннях тощо) у порядку, встановленому Правилами, iншими актами законодавства України та цим договором. Витрати, пов`язанi з перевiркою кiлькiсних i якiсних показникiв надання послуг, вiдшкодовуються виконавцем у разi обґрунтованостi звернення споживача та споживачем - у разi необґрунтованостi такого звернення;

7) установлення засобiв облiку води i теплової енергiї та взяття їх на абонентський облiк;

8) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сферi житлово-комунальних послуг;

9) внесення за погодженням з виконавцем у договiр змiн, що впливають на розмiр плати за послуги;

10) звiльнення вiд плати за послуги у разi їх ненадання та отримання компенсацiї за перевищення строкiв проведення аварiйно-вiдбудовних робiт;

11) укладення з виконавцем договору про замiну або ремонт технiчно несправних санiтарно-технiчних приладiв, пристроїв, обладнання та засобiв облiку.

12) надавати данні щодо показань приладу(-дів) обліку (надалі - дані) та отримувати інформацію про нарахування та платежі через online сервіс Личный кабинет для предприятий и организаций на сайті Концерну МТМ (www.teploseti.zp.ua).

16. Споживач зобов`язаний:

1) оплачувати послуги в установлений договором строк;

2) повiдомляти виконавця мiсяця про змiни, що вiдбулися у станi санiтарно-технiчного та iнженерного обладнання (за умови проведення розрахункiв за наданi послуги згiдно з нормативами (нормами) споживання);

3) забезпечити доступ до вiдповiдної iнженерної мережi, арматури, нежтлових приміщень засобiв облiку води i теплової енергiї представникiв виконавця за наявностi в них вiдповiдного посвiдчення для:

лiквiдацiї аварiй - цiлодобово;

встановлення i замiни санiтарно-технiчного та iнженерного обладнання, проведення технiчного та профiлактичного огляду, зняття контрольних показань засобiв облiку води i теплової енергiї - згiдно з вимогами нормативно-правових актiв у сферi житлово-комунальних послуг;

4) дотримуватися вимог нормативно-правових актiв у сферi житлово-комунальних послуг;

5) забезпечувати цiлiснiсть засобiв облiку води i теплової енергiї та не втручатися в їх робот

6) у разi несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню в установленому законом та цим договором розмiрi;

7) своєчасно вживати заходiв до усунення виявлених несправностей, пов`язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

8) за власний рахунок проводити ремонт та замiну санiтарно-технiчних приладiв, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;

9) своєчасно проводити пiдготовку приміщення (будинку садибного типу) i його санiтарно-технiчних приладiв, пристроїв та обладнання до експлуатацiї в осiнньо-зимовий перiод;

10) у разi встановлення виконавцем факту несанкцiонованого втручання в роботу засобiв облiку води i теплової енергiї вiдшкодовувати вартiсть робiт з проведення їх експертизи, метрологiчної повiрки та ремонту згiдно iз законодавством;

11) вiдшкодовувати виконавцю витрати з проведення аналiзу якiсних показникiв послуг у разi необґрунтованостi претензiй.

17.Виконавець має право:

1) нараховувати у разi несвоєчасного внесення споживачем плати за наданi послуги пеню у розмiрi, встановленому законодавством i цим договором;

2) здійснювати нарахування за надані послуги за розрахунковий період;

3) вносити за погодженням iз споживачем змiни у цей договiр, що впливають на розмiр плати за послуги з оформленням додаткової угоди до нього;

4) вимагати вiд споживача дотримання нормативно-правових актiв у сферi житлово-комунальних послуг;

5) вимагати вiд споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов`язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або вiдшкодування вартостi вiдповiдних робiт;

6) доступу до примiщення споживача для лiквiдацiї аварiй, у тому числi несанкцiонованого, вiдповiдно до встановленого законом порядку усунення недолiкiв у роботi санiтарно-технiчного та iнженерного обладнання, його встановлення i замiни, проведення технiчного та профiлактичного огляду i перевiрки показань квартирних засобiв облiку води i теплової енергiї вiдповiдно до законодавства;

7) у разi виникнення сумнiвiв щодо правильностi показань засобiв облiку води i теплової енергiї звернутися до акредитованої лабораторiї для проведення експертизи їх технiчного стану та метрологiчної повiрки;

8) здійснювати перевірку показань засобів обліку в порядку, визначеному законом і договором.

18. Виконавець зобов`язаний:

1) своєчасно надавати споживачу послуги в установлених обсягах, належної якостi, безпечнi для його життя, здоров`я та якi не спричиняють шкоди його майну, вiдповiдно до вимог законодавства, Правил та цього договору;

2) iнформувати споживача про здійснення перевірки показань засобів обліку, адресу та номер телефону диспетчерської, аварiйної або аварiйно-диспетчерської служби (зазначаються в договорi i рахунках на сплату послуг,

3) після отримання показань засобів обліку, якщо вони відрізняються від розрахованих за показаннями будинкового лічильника, виконавець здійснює коригування плати за надану послугу в наступному розрахунковому періоді шляхом зменшення або збільшення обсягів спожитої споживачем послуги, що відображається окремо у виставленому рахунку (платіжному документі) наступного періоду;

4) надавати споживачевi в установленому порядку iнформацiю про перелiк послуг, їх вартiсть, загальну вартiсть мiсячного платежу, структуру тарифiв, нормативи (норми) споживання, режим надання послуг, їх споживчi властивостi, якiснi показники надання послуг, граничнi строки усунення аварiй або iнших порушень порядку надання послуг, можливі способи передачі показань квартирних засобів обліку (шляхом заповнення відповідних граф у платіжних документах, за допомогою телефонного зв`язку чи електронних сервісів, запроваджених виконавцем, тощо), а також iнформацiю про Правила (зазначається у цьому договорi,

5) контролювати установленi мiжповiрковi iнтервали,

6) проводити два рази на рiк перевiрку стану внутрiшньобудинкових систем багатоквартирного будинку iз складенням вiдповiдного акта;

7) повiдомляти споживача про плановану перерву в наданнi послуг через засоби масової iнформацiї, а також письмово не пiзнiше нiж за 10 днiв до її настання (крiм перерви, що настає внаслiдок аварiї або дiї непереборної сили) iз зазначенням причини та часу перерви в наданнi послуг;

8) забезпечувати за заявою споживача взяття у тижневий строк на абонентський облiк засобiв облiку;

9) утримувати внутрiшньобудинковi мережi у належному технiчному станi, здiйснювати їх технiчне обслуговування та ремонт;

10) iнформувати споживача протягом доби з дня виявлення недолiкiв у роботi внутрiшньобудинкових iнженерних систем та/або iнженерного обладнання, що розташованi за межами багатоквартирного будинку або житлового будинку (у разi його особистого звернення - невiдкладно), про причини та очiкувану тривалiсть зупинення надання послуг або обмеження їх кiлькостi, а також про причини порушення якiсних показникiв надання послуг;

11) усувати аварiї та iншi порушення порядку надання послуг,

12) звiльняти вiд плати за послуги у разi їх ненадання та виплачувати компенсацiю за перевищення строкiв проведення аварiйно-вiдбудовних робiт;

13) проводити перерахунок розмiру плати за надання послуг у разi ненадання їх або надання не в повному обсязi, в порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України та визначеному цим договором;

14) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов`язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

15) вiдшкодовувати збитки, завданi майну та/або примiщенню споживача, шкоду, що заподiяна його життю чи здоров`ю внаслiдок неналежного надання або ненадання послуг, а також моральну шкоду в порядку та розмiрi, якi визначаються вiдповiдно до законодавства i цього договору;

16) сплачувати споживачу неустойку (штраф, пеню) у разi ненадання послуг або надання послуг неналежної якостi у порядку та у випадках, передбачених законодавством i цим договором;

17) виконувати iншi обов`язки вiдповiдно до законодавства та цього договору.

18) Споживач з 10 по 12 число місяця, наступного за розрахунковим, повинен отримати від Теплопостачальної організації за адресою: вул. Цитрусова, буд. № 9, тел. 239-70-23, 239-70-28, документи за розрахунковий період:

- рахунок;

- акт приймання-передачи наданих послуг;

-Виконавец надає складені в електронній формі, зареєстровані та оформлені відповідно до вимог податкового законодавства податкові документи на всю суму забов`язань, що виникли не пізніше 15-ти календарних днів від дати виникнення податкових забов`язань, згідно вимог Податкового кодексу України.

Вiдповiдальнiсть сторiн

19. Споживач несе вiдповiдальнiсть згiдно iз законодавством i цим договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актiв у сферi житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежiв за послуги - шляхом сплати пенi;

3) втручання у роботу засобiв облiку води i теплової енергiї;

4) порушення зобов`язань, установлених законодавством i цим договором.

20. Виконавець несе вiдповiдальнiсть у разi:

1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподiяння збиткiв, завданих майну та/або примiщенню споживача, шкоди, що заподiяна його життю чи здоров`ю, - шляхом вiдшкодування збиткiв;

2) надання послуг не в повному обсязi, зниження їх якостi, зокрема зниження їх кiлькiсних та/або якiсних показникiв - шляхом зменшення розмiру плати та виплати споживачевi компенсацiї за перевищення строкiв проведення аварiйно-вiдбудовних робiт у розмiрi, встановленому законодавством,


вiдсоткiв мiсячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;

3) порушення прав споживачiв згiдно iз законодавством;

4) порушення зобов`язань, установлених цим договором або законодавством.

Точки розподiлу, в яких здiйснюється передача послуг вiд виконавця споживачевi

21. Точками розподiлу, в яких здiйснюється передача послуг вiд виконавця споживачевi, є:

1) у багатоквартирному будинку послуги з:

централiзованого опалення - вiдгалуження вiд стоякiв у межах приміщення;

постачання холодної та гарячої води - пiсля першої водозапiрної арматури на вiдгалуженнi вiд стояка у приміщенні споживача;

Порядок встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг та розв`язання спорiв

22. У разi неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повiдомляє про це виконавця в уснiй формi за допомогою телефонного зв`язку чи у письмовiй формi за адресами, що зазначенi в цьому договорi.

У повiдомленнi зазначається прiзвище, iм`я та по батьковi, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повiдомлення споживача незалежно вiд його форми (усна або письмова) обов`язково реєструється представником виконавця у журналi реєстрацiї заявок споживачiв. Представник виконавця зобов`язаний повiдомити споживачевi вiдомостi про особу, яка прийняла повiдомлення (прiзвище, iм`я та по батькові), реєстрацiйний номер повiдомлення та час його прийняття.

23. Представник виконавця, якому вiдомi причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов`язаний невiдкладно повiдомити про це споживача та зробити вiдповiдну вiдмiтку в журналi реєстрацiї заявок, що є пiдставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

24. Представник виконавця, якому не вiдомi причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов`язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязi або перевiрки кiлькiсних та/або якiсних показникiв надання послуг. У разi необхiдностi проведення такої перевiрки у примiщеннi споживача представник виконавця повинен з`явитися до споживача не пiзнiше визначеного у договорi строку.

25. У разi незгоди з результатами перевiрки кiлькiсних та/або якiсних показникiв надання послуг споживач i виконавець визначають час i дату повторної перевiрки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу мiсцевого самоврядування, а також представник об`єднання споживачiв. За результатами проведення повторної перевiрки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який пiдписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу мiсцевого самоврядування, а також представником об`єднання споживачiв.

26. За результатами перевiрки складається акт-претензiя про неналежне надання або ненадання послуг (далi - акт-претензiя), який пiдписується споживачем та представником виконавця згiдно з додатком 2 до Правил. Акт-претензiя складається у двох примiрниках по одному для споживача та виконавця.

23. У разi неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевiрки кiлькiсних та/або якiсних показникiв або необґрунтованої вiдмови вiд пiдписання акта-претензiї такий акт вважається дiйсним, якщо його пiдписали не менш як два споживачi.

28. Акт-претензiя реєструється уповноваженими особами виконавця у журналi реєстрацiї актiв-претензiй згiдно з додатком 3 до Правил. Виконавець зобов`язаний розглянути такий акт i повiдомити протягом трьох робочих днiв споживача про її задоволення або про вiдмову у задоволеннi з обґрунтуванням причин такої вiдмови. У разi ненадання протягом установленого строку виконавцем вiдповiдi вважається, що вiн визнав викладенi в актi-претензiї факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензiй споживачiв розв`язуються у судi. Споживач має право на досудове розв`язання спору шляхом задоволення пред`явленої претензiї.

Форс-мажорнi обставини

29. Сторони звiльняються вiд вiдповiдальностi згiдно з цим договором у разi настання дiї непереборної сили (дiї надзвичайних ситуацiй техногенного, природного або екологiчного характеру), яка унеможливлює надання вiдповiдної послуги згiдно з умовами договору.

Строк дiї договору

30. Цей договiр укладається на строк один рік i набирає чинностi з дня його укладення. Договiр вважається щороку продовженим, якщо за мiсяць до закiнчення строку його дiї однiєю iз сторiн не буде письмово заявлено про його розiрвання або необхiднiсть перегляду.

У відповідності до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони погодилися, що умови Договору застосовуються до відносин між Споживачем і Теплопостачальною організацією, які виникли до його укладання - з 03.05.2018 року.

31. Договiр може бути розiрваний достроково у разi:

зникнення потреби в отриманнi послуги або вiдмови споживача вiд користування послугами виконавця;

переходу права власностi (користування) на квартиру (будинок садибного типу) до iншої особи;

невиконання умов договору сторонами договору.

32. Договiр складено у двох примiрниках, один з яких зберiгається у споживача, другий - у виконавця.

Іншi умови

Порядок доступу до житла та іншого володіння споживача для ліквідації аварій, проведення оглядів технічного стану, перевірки показань засобів обліку гарячої води і теплової енергії визначається згідно ст. 17 Закону України від 28 червня 2004 року "Про житлово-комунальні послуги" та інших нормативно-правових актів.

Своїм підписом під цим договором споживач засвідчує факт ознайомлення з нормативно-правовими актами в сфері житлово-комунальних послуг, в т.ч. посилання на, які містяться у цьому договорі.

Своїм підписом споживач надає згоду на автоматизоване оброблення його персональних даних та надання інформації третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно з чинним законодавством, а також надає згоду на безстрокове збереження персональних даних незалежно від терміну дії договору та його закінчення.

Для постійного зв`язку з Теплопостачальною організацією та узгодження всіх питань, пов`язаних з виконанням умов цього договору,

Споживач призначає свого відповідального за теплове господарство в особі


(посада, прізвище, ім`я та по батькові)

Робочий телефон


Цілодобовий черговий тел. Споживача

Теплопостачальна організація призначає відповідального представника в особі:

Майстра теплових мереж


(прізвище, ім`я та по батькові)

Робочий телефон 239-70-28

Електрона пошта:


Уповноваженим підрозділом по всім питанням взаємовідносин за даним Договором є :

Філія КОНЦЕРНУ „МТМ" Шевченківського району розташована за адресою:

69071, м. Запоріжжя, вул. Цитрусова, 9, тел. бухгалтерії 239-70-29; тел. відділу збуту 239-70-28, 239-70-23.

Юридичні адреси сторін та платіжні реквізити і підписи сторін:

Теплопостачальна організація КОНЦЕРН „МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"Споживач ПП ДФ ІНТЕРНАЛ 69091 м.Запоріжжя, б-р Гвардійський, 137 Поточний рахунок зі спеціальним режимом використання № НОМЕР_1 Установа банку: Філія - Запорізьке обласне управління ПАТ „Державний ощадний банк України" МФО 313957 Код ЕДРПОУ 32121458 Свідоцтво платника ПДВ № 11030127 ІПН: 321214508249 Начальник відділу збуту КОНЦЕРНУ „МТМ"


С.І. Суліма (підпис) М.П.Адреса: 69068,м.Запоріжжя, вул. Брюллова,буд.11, прим.№147 Поточний рахунок №
У
МФО
Код ІНН: Адреса для листування

Телефон


(підпис) М.П. .

Стягнути з Приватного підприємства Дизайн-фірми "Інтернал" (69057, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, буд 19, кв. 57; код ЄДРПОУ 19264061) на користь Концерном Міські теплові мережі (69091 м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, 137; код ЄДРПОУ 32121458) суму 1921 (одну тисячу дев`ятсот двадцять одну) грн. судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Згідно ст. 241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Відповідно до ст. 256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його (її) проголошення.

Повне судове рішення складено 11.07.2019.

Суддя Н.А. Колодій

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення08.07.2019
Оприлюднено12.07.2019
Номер документу82969900
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/799/19

Судовий наказ від 02.09.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Рішення від 08.07.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Ухвала від 03.06.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Ухвала від 13.05.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Ухвала від 09.04.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні