КРАМАТОРСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

Справа № 234/6733/19

Провадження № 1-кс/234/5223/19

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 липня 2019 року м. Краматорськ

Слідчий суддя Краматорського міського суду Чернобай А.О.,

секретар судового засідання Ястребов А.О.,

за участю прокурора- Діброва С.С.

підозрюваного ОСОБА_1

адвоката Павличука В.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора відділу організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням, яке здійснюється слідчими територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Краматорську, що поширює свою діяльність на Донецьку область прокуратури Донецької області Діброва С.С. про відсторонення від посади:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Ковпаки, Новоайдарського району, Луганської області, з вищою освітою, працюючого начальником міжнародного пункту пропуску Просяне Луганської області ДФС, одруженого, на утриманні неповнолітніх дітей не має, мешкаю чого за адресою: АДРЕСА_1 ,

ВСТАНОВИВ:

До Краматорського міського суду надійшло клопотання прокурора відділу організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням, яке здійснюється слідчими територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Краматорську, що поширює свою діяльність на Донецьку область прокуратури Донецької області Діброва С.С., про відсторонення від посади підозрюваного ОСОБА_1 .

Клопотання про заходи забезпечення кримінального провадження відповідає вимогам ст. 155 КПК України.

Підозрюваний ОСОБА_1 отримав копію клопотання та матеріали, що обґрунтовують клопотання 02.07.2019 року о 10 год. 55 хв.

Захисник Павличук В.П. отримав копію клопотання та додані до нього матеріали, що обґрунтовують клопотання, 02.07.2019 року.

Із клопотання вбачається, що у провадженні територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Краматорську, перебуває кримінальне провадження за № 62018050000000011 від 07.12.2018 року за підозрою начальника митного посту Просяне Луганської митниці ДФС ОСОБА_1 у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що наказом Державної фіскальної служби України № 251-о від 29.05.2018 року ОСОБА_1 призначено на посаду заступника начальника митного посту Просяне Луганської митниці ДФС.

В подальшому, наказом Державної фіскальної служби України № 687-о від 09.04.2019 року ОСОБА_1 переведено з посади заступника начальника митного посту Просяне Луганської митниці ДФС на рівнозначну посаду начальника митного посту Просяне Луганської митниці ДФС.

Відповідно до наказу Луганської митниці ДФС № 179-о від 09.04.2019 року радник податкової та митної справи ІІ рангу ОСОБА_1 приступив до виконання службових обов`язків на посаді начальника митного посту Просяне Луганської митниці ДФС з 09.04.2019 року.

Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України Про державний захист працівників суду та правоохоронних органів , органи доходів і зборів відносяться до правоохоронних органів.

Відповідно до положення про Луганську митницю ДФС, затвердженої наказом Державної фіскальної служби від 27.08.2014 року № 82, Луганська державна фіскальна служба України є територіальним органом Державної фіскальної служби України, яка підпорядковується Державній фіскальній службі України.

Згідно пункту 1 Положення про Державну фіскальну службу України (далі - ДФС), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 року № 236, ДФС є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску.

Згідно з п. 1 Примітки до ст. 364 КК України службовими особами у ст. ст. 364,368,3682,369цього Кодексу є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Відповідно до п. 2 Примітки до ст. 368 КК України службовими особами, які займають відповідальне становище, у ст.ст. 368, 368 2 , 369 та 382 цього Кодексу є особи, зазначені у п. 1 Примітки до ст. 364 цього Кодексу, посади яких згідно ізст. 6Закону України Про державну службу належать до категорії Б , судді, прокурори і слідчі, а також інші, крім зазначених у п. 3 Примітки до цієї статті, керівники і заступники керівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів та одиниць.

Таким чином, радник податкової та митної справи ІІ рангу ОСОБА_1, як керівник структурного підрозділу (одиниці) органу державної влади - начальник митного посту Просяне Луганської митниці ДФС, при виконанні службових обов`язків за посадою постійно здійснює функції представника влади, обіймає в органі державної влади посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, у зв`язку з чим є службовою особою, яка займає відповідальне становище.

Відповідно до наданих ОСОБА_1 повноважень, як заступнику начальника митного посту Просяне , а в подальшому начальника митного посту Просяне Луганської митниці ДФС, останній постійно здійснював функції представника влади та обіймав посаду в державній установі, виконуючи організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, будучи службовою особою, яка займає відповідальне становище, вчинив корупційне кримінальне правопорушення за наступних обставин.

Діючи всупереч своїх службових обов`язків, з корисливих мотивів, маючи умисел на одержання неправомірної вигоди, ОСОБА_1 упродовж грудня 2018 - квітня 2019 років, створював умови для вимагання та подальшого одержання від представника ТОВ ВК Дорстроймеханізація ОСОБА_4 , який здійснює свою діяльність на вказаному товаристві на підставі довіреності від 26.11.2018 року, неправомірної вигоди в розмірі 700 (сімсот) доларів США, за безперешкодне переміщення через митний пост Просяне Луганської митниці ДФС вантажної техніки вказаного підприємства та не притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 482 МК України, що тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів, транспортних засобів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, транспортних засобів і транспортних засобів, що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України поза митним контролем .

При цьому, ОСОБА_1 повідомив ОСОБА_4 , що сума неправомірної вигоди буде складати 700 (сімсот) доларів США за кожну, переміщену через митний пост Просяне , одиницю техніки, а також повідомив, що вказані грошові кошти йому повинен передавати особисто водій вантажної техніки, котра здійснює перетин державного кордону України. У разі ненадання ОСОБА_1 представником ТОВ ВК Дорстроймеханізація ОСОБА_4 указаної суми неправомірної вигоди через водія вантажної техніки, він, використовуючи своє службове становище, шляхом притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 482 МК України, буде перешкоджати останньому у подальшому переміщенні через митний пост Просяне вантажної техніки ТОВ ВК Дорстроймеханізація , застосовуючи санкції вказаної статті.

24.04.2019 року, близько 13 години 30 хвилин,в адміністративній будівлі митного посту Просяне , за адресою: Луганська область, Марківський район, с. Просяне, ОСОБА_1 затриманов порядку ст. 208 КПК України після отримання від водія ОСОБА_5 неправомірної вигоду у сумі 700 (сімсот) доларів США.

25.04.2019 року ОСОБА_1 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.

Наявність обґрунтованої підозри ОСОБА_1 у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, підтверджується зібраними у кримінальному провадженнями доказами, а саме:

-заявою ОСОБА_4 від 07.12.2018;

-протоколами допиту свідка ОСОБА_4 від 10.12.2018р., 08.01.2019р. та 24.04.2019 р.;

-протоколом огляду мобільного телефону ОСОБА_4 від 10.12.2018, 08.01.2019р., 02.01.2019р.

-протоколом затримання підозрюваного ОСОБА_1 від 25.04.2019р.;

-протоколами допиту свідка ОСОБА_5 від 01.04.2019р. та 24.04.2019р.;

-протоколом обшуку митного посту Просяне Луганської митниці ДФС від 24.04.2019 р.

-протоколом обшуку місця проживання ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_1 , від 24.04.2019.

-протоколом обшуку автомобіля ОСОБА_1 від 24.04.2019 року.

-протоколом огляду та вручення грошових коштів ОСОБА_4 від 24.04.2019 р.

25.04.2019 року, відповідно до ухвали слідчого судді Краматорського міського суду Донецької області, ОСОБА_1 обрано запобіжний захід вигляді тримання під вартою з можливістю внесення застави у межах 60 (шістдесят) розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб в сумі 115260 грн., якою він скористався та його звільнено з під варти.

17.05.2019 року ухвалою слідчого судді Краматорського міського суду ОСОБА_1 відсторонено від посади начальника митного посту Просяне Луганської митниці ДФС до 23.06.2019 включно.

24.06.2019 року ухвалою слідчого судді Краматорського міського суду строк досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні продовжено до 6 місяців, тобто до 25.10.2019 року.

На даний час органом досудового розслідування виконані не всі слідчі та процесуальні дії, які є необхідними для забезпечення всебічного, повного та об`єктивного досудового розслідування та судового розгляду.

У сторони обвинувачення існує об`єктивна потреба у проведенні слідчих та процесуальних дій, завершення яких потребує додаткового часу.

Так, у ході досудового розслідування необхідно виконати наступне:

1. Отримати розсекречені матеріали негласних слідчих (розшукових) дій стосовно ОСОБА_1 , у тому числі ухвал слідчих суддів Київського апеляційного суду та Донецького апеляційного суду.

2. Провести огляд розсекречених та долучених до кримінального провадження матеріалів негласних слідчих (розшукових) дій.

3. Шляхом проведення слідчих та процесуальних дій перевірити причетність інших осіб до скоєння вказаного кримінального правопорушення.

4. Отримати висновок технічної експертизи документів (грошових коштів).

5. Отримати ухвалу суду на проведення судово-балістичної експертизи та після проведення даної експертизи отримати висновок експерта.

6. Після виконання вищевказаних слідчих (розшукових) дій, дослідження отриманих результатів негласних слідчих (розшукових) дій, а також висновків експертиз, за наявності підстав, вирішити питання щодо повідомлення ОСОБА_1 про нову підозру або зміну раніше повідомленої підозри.

7. За результатами проведених слідчих (розшукових) дій, дослідження отриманих результатів негласних слідчих (розшукових) дій та висновків експертиз, за необхідності, провести додаткові допити свідків з метою встановлення всіх обставин вчинення злочину.

8. Підготувати матеріали кримінального провадження, речові докази та інші документи для виконання з стороною захисту вимог ст. 290 КПК України.

Проведення вказаних слідчих (розшукових) та процесуальних дій, долучення їх результатів, у тому числі висновків експертиз, а також ухвал апеляційних судів, на підставі яких проведено негласні слідчі (розшукові) дії, має значення для судового розгляду, оскільки спрямовані на встановлення істини в даному кримінальному провадженні, отримання доказів, що мають істотне значення для встановлення обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні та доведенні винуватості ОСОБА_1 в інкримінованому йому злочині.

Провести зазначені слідчі (розшукові) та процесуальні дії неможливо з об`єктивних причин, оскільки вони виконуються послідовно, по мірі проведення комплексу інших необхідних слідчих (розшукових) дій, та після встановлення нових даних щодо вчиненого злочину, а також зважаючи на значний обсяг запланованих процесуальних дій, потреба у здійсненні яких безпосередньо пов`язана з перевіркою показань учасників кримінального провадження, зокрема, свідків та інших отриманих доказів і зумовлена метою забезпечення повноти, всебічності та неупередженості дослідження обставин кримінального провадження.

26.06.2019 року слідчим суддею Краматорського міського суду відмовлено у задоволенні клопотання прокурора про продовження строків відсторонення ОСОБА_1 від займаної посади.

При цьому, ОСОБА_1 відповідно до ст. 12 КК України підозрюється у вчиненні тяжкого злочину, за який законом, згідно санкції ч. 3 ст. 368 КК України, передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, з конфіскацією майна.

Необхідність відсторонення підозрюваного ОСОБА_1 , від займаної посади обумовлюється, тим що перебування останньої на посаді начальника митного пусту Просяне Луганської митниці ДФС сприяло вчиненню злочину, передбаченого ч.3 ст. 368 КК України, а також в силу свого службового становища, перебуваючи на посаді начальника митного посту Просяне Луганської митниці ДФС ОСОБА_1 має доступ до речей і документів, що мають значення для даного кримінального провадження, таким чином може знищити, сховати або спотворити такі речі чи документи, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення. Також, використовуючи свої службові повноваження, які передбачають наявність організаційно розпорядчих функцій, використовуючи своє службове становище може впливати на свідків чи інших учасників кримінального провадження, перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Наведені обставини свідчать про можливість знищення документів та впливати на свідків підозрюваним ОСОБА_1 в разі перебування останнього на відповідній посаді.

Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх доказів, які вказують на вчинення підозрюваним ОСОБА_1 кримінального правопорушення та наявні достатні підстави вважати, що підозрюваний ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді начальника митного посту Просяне Луганської митниці ДФС може знищити чи підробити речі і документи, які мають суттєве значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, а також запобігання у подальшому протиправній поведінці підозрюваного ОСОБА_1 не можливе без відсторонення останнього від займаної посади.

У судовому засіданні прокурор підтримав клопотання та просив його задовольнити.

Підозрюваний ОСОБА_1 та захисник Павличук В.П. у судовому засіданні заперечували проти задоволення клопотання, просили відмовити у задоволенні клопотання.

Заслухавши прокурора, підозрюваного та захисника, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя прийшов до наступних висновків.

У відповідності до частини 1 статті 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно пункту 4 частини 2 статті 131 КПК України заходами забезпечення кримінального провадження є відсторонення від посади.

Згідно зі статтею 43 Конституції України, кожен громадянин має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає, а тому будь-які обмеження щодо реалізації цього права, у тому числі і відсторонення особи від посади під час кримінального провадження, повинно здійснюватися виключно з підстав та у порядку, передбаченому КПК України.

Частиною 3 статті 132 КПК України передбачено, що застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Відповідно до ст. 154 КПК України, відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину середньої тяжкості, тяжкого чи особливо тяжкого злочину, і незалежно від тяжкості злочину - щодо особи, яка є службовою особою правоохоронного органу.

Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців. Строк відсторонення від посади може бути продовжено відповідно до вимог статті 158 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 1 ст. 157 КПК України, слідчий суддя, суд відмовляє у задоволенні клопотання про відсторонення від посади, якщо слідчий, прокурор не доведе наявність достатніх підстав вважати, що такий захід необхідний для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного чи обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Відповідно до ч. 2 ст. 157 КПК України, при вирішенні питання про відсторонення від посади слідчий суддя, суд зобов`язаний врахувати такі обставини: 1) правову підставу для відсторонення від посади; 2) достатність доказів, які вказують на вчинення особою кримінального правопорушення; 3) наслідки відсторонення від посади для інших осіб.

Як вбачається з копії ухвали слідчого судді Краматорського міського суду Донецької області від 25.04.2019 року відносно підозрюваного ОСОБА_1 , якому обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою з визначенням розміру застави в сумі 115260 грн. З покладенням обов`язків: повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання, роботи; утримуватися від спілкування зі свідками у кримінальному провадженні.

24.04.2019 року внесено заставу визначену судом та 02.05.2019 року ОСОБА_1 звільнено з-під варти.

Згідно матеріалів клопотання, ОСОБА_1 органом досудового розслідування підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.

25.04.2019 року ОСОБА_1 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.

Наявність обґрунтованої підозри ОСОБА_1 у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, підтверджується зібраними у кримінальному провадженнями доказами, а саме:

-заявою ОСОБА_4 від 07.12.2018;

-протоколами допиту свідка ОСОБА_4 від 10.12.2018р., 08.01.2019р. та 24.04.2019 р.;

-протоколом огляду мобільного телефону ОСОБА_4 від 10.12.2018, 08.01.2019р., 02.01.2019р.

-протоколом затримання підозрюваного ОСОБА_1 від 25.04.2019р.;

-протоколами допиту свідка ОСОБА_5 від 01.04.2019р. та 24.04.2019р.;

-протоколом обшуку митного посту Просяне Луганської митниці ДФС від 24.04.2019 р.

-протоколом обшуку місця проживання ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_1 , від 24.04.2019.

-протоколом обшуку автомобіля ОСОБА_1 від 24.04.2019 року.

-протоколом огляду та вручення грошових коштів ОСОБА_4 від 24.04.2019 р.

Відповідно до Рішення Європейського суду з прав людини у справі Фокс, Кемпбелл і Хартлі проти Сполученого Королівства , наявність обґрунтованої підозри передбачає наявність фактів і відомостей, на підставі яких об`єктивний спостерігач зробив би висновок про те, що дана особа могла вчинити злочин.

З клопотання та матеріалів кримінального провадження вбачається, що ОСОБА_1 обґрунтовано підозрюється у скоєні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, який відповідно до ст. 12 КК України відноситься до тяжких злочинів.

На даний час ОСОБА_1 перебуває на посаді начальника митного посту "Просяне" Луганської митниці ДФС, тобто є службовою особою, а тому об`єктивно в змозі незаконно впливати на свідків, знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають значення для встановлення обставин кримінального правопорушення та продовжити вчиняти окремі злочини у сфері службової діяльності.

Згідно ч. 5 ст. 65 Закону України Про запобігання корупції особа, якій повідомлено про підозру у вчиненні нею злочину у сфері службової діяльності, підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом.

Злочин, у якому підозрюється ОСОБА_1 , скоєно саме під час перебування на вказаній посаді з використанням наданих йому повноважень, про що викладено у формулюванні підозри, тобто перебування його на цій посаді сприяло вчиненню злочину.

Слідчим суддею враховано, що ОСОБА_1 характеризується позитивно, раніше не судимий.

Злочин, передбачений ч. 3 ст. 368 КК України, у вчиненні якого обвинувачується ОСОБА_1 , згідно розділу 17 Кримінального Кодексу України - є злочином у сфері службової діяльності, у зв`язку з чим, законом передбачено обов`язкове відсторонення обвинуваченого від посади.

Таким чином, суд вважає, що клопотання слідчого є обґрунтованим, та викладені у ньому обставини підтверджують необхідність застосування до підозрюваного заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від посади на два місяці.

Обмеження конституційного права ОСОБА_1 на працю на посаді начальника митного посту "Просяне" Луганської митниці ДФС є виправданим та відповідає його завданням на даній стадії кримінального провадження.

Будь-яких негативних наслідків відсторонення ОСОБА_1 від посади для інших осіб не встановлено. Відсторонення від посади має тимчасовий характер, тому не тягне за собою звільнення особи з займаної посади та не порушує конституційне право особи на працю.

За таких обставин, клопотання прокурора відділу організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням, яке здійснюється слідчими територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Краматорську, що поширює свою діяльність на Донецьку область прокуратури Донецької області Діброва С.С., про відсторонення від посади ОСОБА_1 підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 154-158 КПК України, суд, -

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора відділу організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням, яке здійснюється слідчими територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Краматорську, що поширює свою діяльність на Донецьку область прокуратури Донецької області Діброва .С.С. про відсторонення від посади ОСОБА_1 - задовольнити.

Відсторонити ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , від посади начальника митного посту Просяне Луганської митниці ДФС, строком до 05 вересня 2019 року включно.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її проголошення.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Донецького апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення, а підозрюваним в той же строк, але з моменту вручення йому копії ухвали суду.

Ухвала набирає чинності після закінчення строку на її оскарження.

Вступна та резолютивна частина ухвали постановлені, проголошені та вручені 08.07.2019 року. Повний текст ухвали виготовлений 09 липня 2019 року.

Слідчий суддя А.О. Чернобай

Зареєстровано 14.07.2019
Оприлюднено 14.07.2019
Дата набрання законної сили 08.07.2019

Судовий реєстр по справі 234/6733/19

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Ухвала від 23.07.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 23.07.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 08.07.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 08.07.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 26.06.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 26.06.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 26.06.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 24.06.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 24.06.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 06.06.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 05.06.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 17.05.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Перевірити компанію

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм Месенджер

Опендатабот для телефону