Рішення
від 12.07.2019 по справі 420/1791/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/1791/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 липня 2019 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Левчук О.А.,

за участю секретаря Лементовського О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі адміністративну справу за позовом приватного підприємства «Медичний центр «Вемамед» до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС в Одеській області від 28.12.2018 року № 0059061406.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що були відсутні підстави для проведення фактичної перевірки, оскільки позивачем звітність про використання реєстраторів розрахункових операцій подавалась в установлений законодавством строк, про що є відповідні підтвердження. Також, протягом 2015-2017 років ПП «Медичний центр «Вемамед» подавались на реєстрацію три книги обліку розрахункових операцій та протягом усього часу ПП «Медичний центр «Вемамед» сумлінно виконувались обов`язки щодо роздрукування фіскальних чеків, формування та роздрукування за наслідками операційного дня Z-звітів, вклеювання цих Z-звітів до КОРО, відображення у книзі КОРО відповідних записів та формування/подання обов`язкової звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій. Позивачем були виконані всі вимоги та формальності для реєстрації КОРО: придбані книги, після їх заповнення разом з відповідними заявами вони були подані на реєстрацію до контролюючого органу та через декілька днів отримані з відповідними відмітками про їх реєстрацію. Порядок № 547 не містить положень, згідно з якими на книгах КОРО проставлялись би особливі відмітки або спеціальні штампи та/або печатки, відтак єдиною позначкою щодо реєстрації є проставляння позначки щодо дати реєстрації. Контролюючий орган жодним чином з 2016 року не повідомив позивача про відсутність факту реєстрації книг КОРО, отримуючи щоквартально звітність про використання РРО та отримуючи Z-звіти за підсумками операційного дня. При цьому, ПП «Медичний центр «Вемамед» був впевнений, що КОРО, якими він користувався та заповнював, пройшли процедуру реєстрації, а отже жодних порушень з його боку немає. З титульних аркушів КОРО ПП «Медичний центр «Вемамед» вбачається усі необхідні дані посадовою особою контролюючого органу були заповнені, а отже у платника не було підстав вважати, що реєстрація КОРО не проведено. Суми, відображені у звітах про використання РРО повністю відповідають даним податкової звітності з єдиного податку. Також, постановою Правління НБУ від 29.12.2017 року № 148 затверджено нове Положення про ведення касових операцій у національній валюті, з набранням якої втрати чинність постанова № 637 та затверджені нові правила оприбуткування. На час перевірки у позивача в наявності були роздруковані у фіскальному касовому апараті Z-звіти, які вклеєні у книгу ОРО та внесені відповідні записи що книги обліку розрахункових операцій, що підтверджується відповідними записами та звітами.

Представником відповідача Головного управління ДФС в Одеській області до суду надано відзив на позовну заяву, у якому представник відповідача зазначає, що згідно наявної інформації на ПП «Медичний центр «Вемамед» була зареєстрована лише одна книга обліку розрахункових операцій за № 3000119886/1 від 24.06.2015 року, у якій готівкові кошти з 01.01.2016 року взагалі не оприбутковувались, книги обліку розрахункових операцій у 2016-2017 роках не реєструвалась, тому відповідно за порушення п. 2.6 Положення № 637 до ПП «Медичний центр «Вемамед» застосовано санкції передбачені Указом Президента України від 12.06.1995 року № 436/95, за неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) оприбуткування у касах готівки - у п`ятикратному розмірі неоприбуткованої суми.

Представником позивача до суду надано відповідь на відзив, в якій представник ПП «Медичний центр «Вемамед» вказав, що позивач належним чином оформлював та зберігав фіскальні чеки, зауважень щодо заповнення книг обліку розрахункових операцій у перевіряючих не було, жодних розбіжностей між даними КОРО та сумами, внесеними в касу підприємства посадовими особами контролюючого органу не встановлено. Вчинені дії ПП «Медичний центр «Вемамед» можуть свідчити лише про порушення вимог Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, а не приписів Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні.

Представником відповідача Головного управління ДФС в Одеській області до суду надано додаткові письмові пояснення, в яких представник відповідача зазначив, що на ПП «Медичний центр «Вемамед» була зареєстрована лише одна книга обліку розрахункових операцій, інші не реєструвались. При цьому, оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги відповідно до вимог глави 4 цього Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів. Таким чином, ГУ ДФС в Одеській області просить відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Ухвалою суду від 01 квітня 2018 року по справі № 420/1791/19 відкрито загальне позовне провадження.

Ухвалою суду від 28 травня 2019 року, занесеною до протоколу судового засідання, продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів.

Ухвалою суду від 06 червня 2019 року, занесено до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду по суті.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача до суду не з`явився, про дату, час та місце судового засідання був повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомив.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, 05.08.2008 року проведено державну реєстрацію приватного підприємства «Медичний центр «Вемамед» (код ЄДРПОУ 36043839), номер запису: 1 556 НОМЕР_1 (а.с. 15-17 т. 1).

28 листопада 2018 року з метою здійснення контролю щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності документа, що підтверджує державну реєстрацію юридичної особи та фізичних осіб-підприємців відповідно до закону, ліцензії, патентів, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товару та на підставі ст. 20, п.п. 80.2.4, п. 80.2 ст. 80 Податкового кодексу України Головним управлінням ДФС в Одеській області винесено наказ № 9312 про проведення з 05.12.2018 року фактичної перевірки ПП МЦ Вемамед , тривалістю 10 днів, за перевіряємий період з 01.01.2016 року по дату завершення фактичної перевірки (а.с. 29 т. 1).

14 грудня 2018 року за результатами перевірки фахівцями Головного управління ДФС в Одеській області складено та підписано акт (довідка) про результати фактичної перевірки, дата реєстрації в територіальних органах ДФС за місцем здійснення діяльності суб`єкта господарювання 17.12.2018 року, реєстраційний номер 1379/15/53/РРО/36043839 (а.с. 30-43, 237-240 т. 1).

Відповідно до пп. 2.2.14 розділу 2 акту посадовими особами контролюючого органу встановлено, зокрема, що відповідно до положення Про ведення касових операцій у національній валюті в Україні , затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2014 року № 637 (зі змінами і доповненнями), Закону України від 06.07.1195 року Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (зі змінами і доповненнями) - книга обліку розрахункових операцій прошнурована і належним чином зареєстрована в органах доходів і зборів ДФС, книга, що містить щоденні звіти, які складаються на підставі відповідних розрахункових документів щодо руху готівкових коштів. Готівкові кошти за період з 01.01.2016 року по 31.12.2017 року на загальну суму 821190,00 грн., не оприбутковані у книзі обліку розрахункових операцій, а саме на підприємстві зареєстрована, згідно бази даних Підсистема РРО лише одна книга обліку розрахункових операцій за № 3000119886/1 від 24.06.2015 року, у якій готівкові кошти з 01.01.2016 року взагалі не оприбутковувались, книги обліку розрахункових операцій у 2016-2017 роках не реєструвалась.

В розділі 3 акту перевірки від 14.12.2018 року посадовими особами зроблено висновок про порушення позивачем, зокрема, п. 2.6 гл. 2 Положення Про ведення касових операцій у національній валюті в Україні , затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 637 (зі змінами і доповненнями) (а.с. 30-43 т. 1).

Не погодившись з висновками акту перевірки від 14.12.2018 року ПП «Медичний центр «Вемамед» до ГУ ДФС в Одеській області подано заперечення, за результатами розгляду яких ГУ ДФС в Одеській області визначено, що висновки, викладені в акті фактичної перевірки від 14.12.2018 року (бланк 000971), зареєстрованого 17.12.2018 року за № 1379/15/53/РРО/36043839, відповідають дійсності та обґрунтовані (а.с. 44-47 т. 1).

28 грудня 2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області на підставі акта перевірки № 1379/15/53/РРО/36043839 від 17.12.2018 року та відповіді ГУ ДФС в Одеській області від 28.12.2018 року № 1875/10/15-32-14-06-05 на заперечення до акта перевірки та встановлених порушень п. 2.6 гл. 2 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України 15.12.2004 р. № 637, на підставі п.п. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України та абз. 3 ст. 1 Указу Президента від 12.06.1995 року № 436/95, винесено податкове повідомлення-рішення № 0059061406, яким до ПП «Медичний центр «Вемамед» застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 4105950,00 грн. (а.с.48 т. 1)

Відповідно до ст. 2 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг книга обліку розрахункових операцій - прошнурована і належним чином зареєстрована в органах доходів і зборів книга, що містить щоденні звіти, які складаються на підставі відповідних розрахункових документів щодо руху готівкових коштів, товарів (послуг).

Порядок ведення касових операцій у національній валюті України підприємствами (підприємцями), а також окремі питання організації банками роботи з готівкою визначений Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 637 (чинним на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до п. 1.2 Положення № 637 книга обліку розрахункових операцій (далі - КОРО) - прошнурована і належним чином зареєстрована в органах державної

податкової служби України книга, що містить щоденні звіти, які складаються на підставі відповідних розрахункових документів щодо руху готівкових коштів, товарів (послуг); готівка (готівкові кошти) - грошові знаки національної валюти України - банкноти і монети, у тому числі розмінні, обігові, пам`ятні монети, які є дійсними платіжними засобами; готівкова виручка (виручка) - сума фактично одержаних готівкових коштів від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) і позареалізаційні надходження; оприбуткування готівки - проведення підприємствами і підприємцями обліку готівки в касі на повну суму її фактичних надходжень у касовій книзі, книзі обліку доходів і витрат, книзі обліку розрахункових операцій; реєстратор розрахункових операцій (далі - РРО) - пристрій або програмно-технічний комплекс, у якому реалізовані фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових операцій під час продажу товарів (надання послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг).

Згідно п. 2.2 Положення № 637 підприємства (підприємці) здійснюють розрахунки готівкою між собою і з фізичними особами (громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, які не здійснюють підприємницької діяльності) через касу як за рахунок готівкової виручки, так і за рахунок коштів, одержаних із банків. Зазначені розрахунки проводяться також шляхом переказу готівки для сплати відповідних платежів. Підприємства (підприємці) здійснюють облік операцій з готівкою у відповідних книгах обліку.

Відповідно до п. 7.15 Положення № 637 уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно та в повній сумі оприбутковуватися. Порядок оприбуткування готівки в касах, у тому числі і під час розрахунків із застосуванням РРО (РК), визначено в пункті 2.6 цього Положення.

Згідно п. 2.6 Положення № 637 уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та в повній сумі оприбутковуватися. Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги відповідно до вимог глави 4 цього Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів. У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК). Підприємствам, яким Законом України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг надано право проводити розрахунки готівкою із споживачами без використання РРО та РК і специфіка функціонування яких унеможливлює оформлення ними кожної операції касовим ордером (продаж проїзних і перевізних документів; білетів державних лотерей; квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів тощо), дозволяється оприбутковувати готівку наприкінці робочого дня за сукупністю операцій у цілому за робочий день з оформленням касовими документами і відображенням у відповідній книзі обліку. Суми готівки, що оприбутковуються, мають відповідати сумам, визначеним у відповідних касових (розрахункових) документах.

Відповідно до абз. 3 ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 року № 436/95 Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки (чинного на момент виникнення спірних правовідносин) у разі порушення юридичними особами всіх форм власності, фізичними особами - громадянами України, іноземними громадянами та особами без громадянства, які є суб`єктами підприємницької діяльності, а також постійними представництвами нерезидентів, через які повністю або частково здійснюється підприємницька діяльність, норм з регулювання обігу готівки у національній валюті, що встановлюються Національним банком України, до них застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу, зокрема, за неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) оприбуткування у касах готівки - у п`ятикратному розмірі неоприбуткованої суми.

Таким чином, у разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є сукупність таких дій: фіксація повної суми фактичних надходжень готівки у фіскальних звітних чеках РРО (даних РК) та відображення на їх підставі готівки у КОРО. Невиконання будь-якої із цих дій є порушенням порядку оприбуткування готівки, за яке встановлена відповідальність, відповідно до абз. 3 ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 року № 436/95.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом в постанові від 31 липня 2018 року по справі № 813/2229/17, в постанові від 10 квітня 2019 року по справі № 806/1896/18.

Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 року № 547 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до п. 1, 2, 3 глави 2 розділу 2 Порядку № 547 суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов`язані зареєструвати книги обліку розрахункових операцій (далі - книги ОРО). Реєстрація книг ОРО здійснюється в контролюючому органі за основним місцем обліку суб`єкта господарювання як платника податків. Книга ОРО реєструється на кожний РРО або, якщо згідно із законодавством розрахунки можуть проводитися без застосування РРО, на окрему господарську одиницю. Кількість книг ОРО, що реєструються одночасно, не обмежується.

Згідно п. 4, 5, 6 глави 2 розділу 2 Порядку № 547 при реєстрації першої книги ОРО на окрему господарську одиницю в контролюючому органі їй присвоюється фіскальний номер. Фіскальний номер книги ОРО на окрему господарську одиницю складається з 10-розрядного числового порядкового номера реєстраційного запису в автоматизованій інформаційній системі реєстрації РРО Державної фіскальної служби України (далі - інформаційна система ДФС), алгоритм формування якого встановлює ДФС, та літери "г". Фіскальний номер книги ОРО на РРО складається з фіскального номера РРО та літери "р". Фіскальний номер другої та наступних книг ОРО складається з фіскального номера першої книги ОРО, зареєстрованої на ту саму окрему господарську одиницю або РРО, та проставленого через дріб порядкового номера наступної книги ОРО. Після скасування книги ОРО фіскальний номер закривається та надалі не використовується. Книга ОРО повинна бути прошнурована, послідовно пронумерована та мати належним чином установлені засоби контролю, щоб унеможливити розшнурування книги ОРО або вилучення її аркушів без порушення цілісності засобу контролю. Титульна сторінка книги ОРО має містити дані про суб`єкта господарювання, кількість аркушів, номер установленого засобу контролю та дані про РРО у разі реєстрації книги ОРО на РРО (модифікація, заводський і фіскальний номери, версія програмного забезпечення).

Відповідно до п. 7, 8 глави 2 розділу 2 Порядку № 547 для реєстрації першої та наступних книг ОРО на господарську одиницю в контролюючому органі суб`єкт господарювання подає до цього органу: заяву про реєстрацію книги ОРО та/або розрахункової книжки за формою № 1-КОРО (далі - реєстраційна заява); копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися книга ОРО; книгу ОРО на господарську одиницю. При поданні реєстраційної заяви суб`єктом господарювання пред`являється оригінал документа.

Перша книга ОРО на РРО реєструється одночасно з реєстрацією РРО. Датою реєстрації першої книги ОРО на РРО є дата реєстрації РРО. Підставою для реєстрації другої та наступних книг ОРО на РРО в контролюючому органі є надходження до цього органу реєстраційної заяви. Реєстраційна заява має бути підписана керівником суб`єкта господарювання або фізичною особою - підприємцем із зазначенням дати подання. Суб`єкти господарювання, які включені до системи подання податкових документів в електронному вигляді, можуть подавати заяви про реєстрацію книги ОРО на РРО в електронній формі засобами телекомунікаційного зв`язку з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронний цифровий підпис". Порядок та строки розгляду контролюючим органом заяв, поданих в електронному вигляді, є такими самими, як і для заяв, поданих у паперовому вигляді.

Під час проведення фактичної перевірки ПП «Медичний центр «Вемамед» фахівцями ГУ ДФС в Одеській області встановлено, що готівкові кошти за період з 01.01.2016 року по 31.12.2017 року на загальну суму 821190,00 грн., не оприбутковані у книзі обліку розрахункових операцій, оскільки на підприємстві зареєстрована, згідно бази даних Підсистема РРО лише одна книга обліку розрахункових операцій за № 3000119886/1 від 24.06.2015 року, у якій готівкові кошти з 01.01.2016 року взагалі не оприбутковувались.

Як вбачається з матеріалів справи надходження готівки за період з 01.01.2016 року по 31.12.2017 року в сумі 821190,00 грн., ПП «Медичний центр «Вемамед» проведена через РРО згідно підсумкових звітних чеків (Z-звітів), у повному обсязі була проведена в касі та занесена у книги обліку розрахункових операцій № 3000119886Р/1, № 3000119886Р/2, № НОМЕР_2 Р/3 (а.с. 111-226 т. 1).

Будь-яких розбіжностей між даними КОРО та сумами, внесеними в касу підприємства посадовими особами контролюючого органу не встановлено.

Разом з тим, судом встановлено, що книга обліку розрахункових операцій № 3000119886Р/1, зареєстрована ДПІ у Приморському районі м. Одеси 24.06.2015 року, що не заперечується відповідачем (а.с. 111 т. 1, 27 т. 2).

При цьому, дані щодо звернення ПП «Медичний центр «Вемамед» до податкового органу задля реєстрації книг обліку розрахункових операцій № 3000119886Р/2 та № НОМЕР_2 Р/3 відсутні.

Таким чином, позивач фактично в період з 01.01.2016 року по 31.12.2017 року використовував книги обліку розрахункових операцій № 3000119886Р/2 та № НОМЕР_2 Р/3, які не були зареєстровані в територіальному органі ДФС.

Разом з тим суд враховує, що вказані книги є другою та третьою книгами КОРО ПП «Медичний центр «Вемамед» , а відповідно до приписів Порядку № 547 фіскальний номер другої та наступних книг ОРО складається з фіскального номера першої книги ОРО, зареєстрованої на ту саму окрему господарську одиницю або РРО, та проставленого через дріб порядкового номера наступної книги ОРО.

Тобто фактично книги мали номер на день початку їх використання, але не були зареєстрована в органах ДФС.

Отже, суд вважає, що вчинені позивачем дії свідчать про порушення вимог Порядку № 547, а саме щодо порядку ведення книги ОРО, без своєчасної її реєстрації в органах ДФС, а не приписів Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, оскільки проведення готівкових коштів через РРО із роздрукуванням фіскальних чеків та збереженням їх у КОРО є свідченням їх занесення до фіскальної пам`яті, що виключає приховування відповідної виручки (а.с. 111-226 т. 1).

При цьому, порушення порядку ведення книги ОРО за умови відображення повної суми фактичних надходжень готівки у фіскальних звітних чеках РРО (даних РК) та здійснення обліку зазначених готівкових коштів у КОРО, не є належним доказом не оприбуткування готівки в касі підприємства.

Абзацом 3 ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 року № 436/95 Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки (чинного на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено застосовування фінансові санкцій у вигляді штрафу за неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) оприбуткування у касах готівки - у п`ятикратному розмірі неоприбуткованої суми.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що ГУ ДФС в Одеській області неправомірно застосовано до позивача штрафні санкції за порушення п. 2.6 Положення 637 у п`ятикратному розмірі неоприбуткованої суми, а тому податкове повідомлення - рішення від 28.12.2018 року № 0059061406 є протиправним та підлягає скасуванню.

При цьому, суд не приймає до уваги посилання позивача на відсутність підстав для проведення фактичної перевірки, так як ПП «Медичний центр «Вемамед» звітність про використання реєстраторів розрахункових операцій подавалась в установлений законодавством строк, про що є відповідні підтвердження, оскільки саме на етапі допуску до перевірки платник податків може поставити питання про необґрунтованість її призначення та проведення, реалізувавши своє право на захист від безпідставного та необґрунтованого здійснення податкового контролю щодо себе. Водночас, допуск до перевірки нівелює правові наслідки процедурних порушень, допущених контролюючим органом при призначенні податкової перевірки. Разом з тим, ПП «Медичний центр «Вемамед» не відмовляло посадовим особам ГУ ДФС в Одеській області в допуску до перевірки, тобто допустивши інспекторів до проведення перевірки ПП «Медичний центр «Вемамед» фактично визнало наявність підстав та наявність відповідних документів для її проведення.

Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, суд вважає, що адміністративний позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню в повному обсязі.

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При розподілі судових витрат суд враховує, що позивачем сплачено судовий збір у розмірі 19210,00 грн., згідно платіжного доручення № 521 від 25.03.2019 року (а.с. 3 т. 1).

Таким чином, відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, з Головного управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646, адреса місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, буд. 5) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь приватного підприємства «Медичний центр «Вемамед» (код ЄДРПОУ 36043839, адреса місцезнаходження: 65029, м. Одеса, вул. Княжа, 13, кв. 6) слід стягнути судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 19210,00 грн.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 132, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов приватного підприємства «Медичний центр «Вемамед» (код ЄДРПОУ 36043839, адреса місцезнаходження: 65029, м. Одеса, вул. Княжа, 13, кв. 6) до Головного управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646, адреса місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС в Одеській області від 28.12.2018 року № 0059061406.

Стягнути з Головного управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646, адреса місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, буд. 5) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь приватного підприємства «Медичний центр «Вемамед» (код ЄДРПОУ 36043839, адреса місцезнаходження: 65029, м. Одеса, вул. Княжа, 13, кв. 6) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 19210,00 грн. (дев`ятнадцять тисяч двісті десять гривень 00 копійок).

Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. 295, 297 КАС України, з урахуванням особливостей, встановлених п. 15.5 Розділу VII Перехідних Положень КАС України.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.

Повний текст рішення складено та підписано 12 липня 2019 року.

Суддя О.А. Левчук

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.07.2019
Оприлюднено14.07.2019
Номер документу82997551
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/1791/19

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 19.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Рішення від 12.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Рішення від 02.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні