ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 липня 2019 рокуЛьвів№857/5276/19
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
головуючого судді: Матковської З.М.,
суддів: Бруновської Н.В., Затолочного В.С.,
при секретарі судового засідання: Луців І.І.
з участю представника позивача Плосконос С.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДФС в Закарпатській області на рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 27 березня 2019 року у справі №260/1212/18, головуючий суддя Гаврилко С.Є., рішення проголошене о 08.49 год, у м. Ужгороді, повний текст рішення складений 03.04.2019 р., за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Натура Фудс до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС в Закарпатській області третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю Лайкфуд про визнання протиправними і скасування рішення та зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю Натура Фудс звернулось з позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Закарпаткьій області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Товариство з обмеженою відповідальністю Лайкфуд про визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову а такій реєстрації від 22.08.2018 № 890775/41967267 про відмову в реєстрації податкової накладної від 13.07.2018 р. № 1, що подана ТОВ Натура Фудс , зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 13.07.2018 р. № 1, що видана ТОВ Натура Фудс .
Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 27 березня 2019 року позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 22 серпня 2018 року № 890775/41967267 про відмову в реєстрації податкової накладної від 13 липня 2018 року № 1. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 13 липня 2018 року № 1. Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Натура Фудс за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Закарпатській області сплачений судовий збір у розмірі 1762,00 грн.
Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції, відповідачем ГУ ДФС у Закарпатській області, подана апеляційна скарга суть якої зводиться до того, що у поданому позивачем пакеті документів були відсутні документи, що підтверджують операції з придбання та постачання товару та про відсутність вказаних документів чітко вказано у рішення. Отже, оскаржуваним рішенням становлено, що позивачем подано документи, які не є остатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної. Просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення, яким в задоволенні позову відмовити в повному обсязі.
Позивачем поданий відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначає, що рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, прийнятим з дотриманням норм матеріального та процесуального права. Зокрема вказує на те, що позивачем надано усі необхідні документи, натомість рішення відповідача не містить чіткого визначення підстав для прийняття комісією рішення про відмову в реєстрації податкових накладних. Просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду без змін.
В судовому засіданні апеляційного розгляду справи представник позивача проти апеляційної скарги заперечив, просив апеляційну скарг залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.
Відповідачі в судове засідання не прибули, хоча належним чином були повідомлені про дату судового засідання засобами електронного зв`язку на офіційну електронну адресу. Відповідно до ч. 2 ст. 313 КАС України, неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з огляду на наступне.
Судом встановлено та з матеріалів справи слідує, що Товариство з обмеженою відповідальністю Натура Фудс зареєстроване 27 лютого 2018 року та основним видам діяльності товариства є 10.39 Інші види перероблення та консервування фруктів і овочів .
05 березня 2018 року TOB Натура Фудс укладено договір оренди комплексу виробничих та складських приміщень загальною площею 3211,8 м2, який знаходиться за адресою Берегівський район, с. Мужієво, вул. Ракоці Ференца II буд. 239 .
Відповідно до договору відповідального зберігання від 14 травня 2018 року № 14/05 ТОВ Консервний завод передає, а TOB Натура Фудс приймає на відповідальне зберігання протягом строку цього договору товарно-матеріальні цінності. Відповідно до акту приймання-передач від 06 червня 2018 року позивачу було передано майно на загальну суму 322342,20 грн.
Відповідно до договору купівлі-продажу від 02 липня 2018 року № 02/07 ТОВ Консервний завод передає у власність належний йому товар, а TOB Натура Фудс приймає та зобов`язується оплатити його.
Рух товарно-матеріальних цінностей підтверджується видатковою накладною № 246 від 02 липня 2018 року, видатковою накладною № 259 від 02 липня 2018 року, видатковою накладною № 249 від 10 липня 2018 року та видатковою накладною № 258 від 10 липня 2018 року, товарно-транспортними накладними та сертифікатами якості; видатковою накладною № РН-0000051 від 27 липня 2018 року, товарно-транспортною накладною від 27 липня 2018 року № 542, сертифікатом якості та звітом про дебетові і кредитові операції по рахунку товариства за 27 липня 2018 року; видатковою накладною № 3176 від 18 липня 2018 року, експрес-накладною № 20400095045104 від 20 липня 2018 року, сертифікатом якості та звітом про дебетові і кредитові операції по рахунку товариства за 18 липня 2018 року; накладною № 22 від 20 липня 2018 року, товарно-транспортною накладною від 20 липня 2018 року № 531, сертифікат якості виробника та заключною випискою за 26 липня 2018 року; накладною № 1 від 16 липня 2018 року, заключною випискою за 19 липня 2018 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку № 631 за липень-серпень 2018 року.
Судом встановлено, що ТОВ Натура Фудс на підставі укладеного Договору поставки № 29/06-18-НФ від 29 червня 2018 року з ТОВ ЛайкФуд отримало попередню оплату у розмірі 2640664,64 (у тому числі ПДВ 20% - 440110,77 грн.) грн., яка в подальшому спрямована позивачем, як оплата за товар згідно договору № 02/07 від 02 липня 2018 року..
Позивачем була виписана податкова накладна № 1 від 13 липня 2018 року на суму ПДВ у розмірі 440110,77 грн.
Вказану податкову накладну № 1 від 13 липня 2018 року позивачем було надіслано до податкового органу для реєстрації. Однак, 27 липня 2018 року така реєстрація була зупинена та запропоновано платнику податку надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
16 серпня 2018 року позивачем до ДФС було подано пояснення по податковій накладній від 13 липня 2018 року № 1 на суму ПДВ в розмірі 440 110,77 грн. відповідно до якого останній вказав, що у зв`язку з отриманням оплати від покупця ТОВ ЛайкДуд у розмірі 2640660,64 грн. у TOB Натура Фудс виникло зобов`язання по реєстрації податкової накладної на суму 2640664,64 грн.. До вказаного пояснення позивачем було додано копії документів в кількості на 63 аркушах.
Рішенням № 890775/41967267 від 22 серпня 2018 року комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації відмовила у реєстрації податкової накладної, з підстав не надання позивачем копії документів щодо договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них, договорів довіреності, актів, керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, первинних документів постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування та розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків, документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Суд першої інстанції позов задовольнив з тих підстав, що відповідачем в оскаржуваному рішенні не зазначено, які саме вимоги законодавства порушено позивачем при складанні документів, яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Апеляційний суд погоджується із висновками суду першої інстанції, вважає їх вірними та такими, що відповідають нормам матеріального права та обставинам справи з огляду на наступне.
Відповідно до статті 74 пункту 74.2. ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (стаття 74 пункт 74.3 ПК України).
Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних № 1246 від 29 грудня 2010 року (далі по тексту - Порядок № 1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку такої податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Аналогічні положення містить стаття 201 пункт 201.16 підпункт 201.16.1 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до статті 74 пункту 74.2 цього Кодексу.
Відповідно до статті 201 пункту 201.16 підпункту 201.16.1 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Таким чином, враховуючи позицію контролюючого органу щодо необхідності надання платником податків певних документів, йому необхідно чітко зазначати, яких саме документів бракує для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
У спосіб визначений пунктів 15 та 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 117 (далі по тесту Порядок № 117), позивачем направлено відповідачеві пояснення та первинні документи щодо зазначених господарських операцій та податкових накладних.
Пунктом 14 зазначеного Порядку № 117 передбачено перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Згідно з пунктом 21 Порядку № 117, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
З аналізу даних норм законодавства вбачається, що можливість надання платником податків документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію ризиковості платника податків.
У відповідності до статті 201 пункту 201.16 підпункту 201.16.2 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (стаття 201 пункт 201.16 підпункт 201.16.3 ПК України).
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 ПК України.
Абзацом 1 Постанови Кабінету Міністрів України Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації № 190 від 29.03.2017 (далі по тексту - Постанова №190) установлено, що комісія Державної фіскальної служби (далі - комісія ДФС) приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.
Абзацом 2 Постанови №190 визначено, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Таким чином, рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування , або надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування .
Судом першої інстанції правильно встановлено, що оскаржуване рішення не містить чіткого визначення підстав для прийняття Комісією рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.
Натомість із наданих суду первинних документів, які також надавалися позивачем до контролюючого органу, можливо встановити зміст господарських операцій по яких виписані податкові накладні, ці документи складені у відповідності до вимог законодавства, підтверджують поставку товару, а також придбання цього товару позивачем, фактичну передачу товару, перевезення, оплату коштів за товар, відповідність товару вимогам якості, тощо. Також судом зауважується, що в матеріалах справи міститься банківська виписка АТ КБ ПриватБанк за період з 13 липня 2018 року по 16 липня 2018 року, що додатково підтверджує розрахунки позивача з контрагентами.
З урахуванням наведеного вище, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що оскаржуване рішення є необґрунтованим, оскільки платником податків надано необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковою накладною у реєстрації якої було відмовлено.
Щодо позовних вимог про реєстрацію податкових накладних, слід зазначити, що відповідно до статті 201 пункту 201.16 підпункту 201.16.4. Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, відповідно до пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі Порядок № 1246) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).
Отже, оскільки рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної підлягає скасуванню то, відповідно, з урахуванням положень статті 201 пункту 201.16 підпункту 201.16.4, статті 201 пункту 201.10 Податкового кодексу України, пункту 19, пункту 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, то відповідно підлягає до задоволення позов в частині зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі спірну податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Натура Фудс .
На підставі вищезазначеного, суд першої інстанції дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі, оскільки
З оскаржуваного позивачем рішення відповідача про відмову у реєстрації податкової накладної, судом встановлено, що підставою для відмови у такій реєстрації стало надання позивачем копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, проте в оскаржуваному рішенні не зазначено, які саме вимоги законодавства порушено позивачем при складанні документів, яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Отже, оскаржуване рішення фіскального органу не відповідає вимогам щодо чіткості та зрозумілості, що породжує їх неоднозначне трактування, що, у свою чергу, впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарської операції, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (постачання товарів/послуг, або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
Крім цього, суд першої інстанції вірно зазначив, що в даній справі суд не надає оцінку реальності здійснення господарських операцій між позивачем та контрагентом, на підставі яких складено податкову накладну, оскільки дане питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до статті 61 пункту 61.1 ПК України.
Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції та вважає, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права, доводами апеляційної скарги висновки, викладені в судовому рішенні, не спростовуються і підстав для його скасування не вбачається.
Приведені в апеляційні скарзі доводи, висновку суду не спростовують, а зводяться до переоцінки доказів та незгоди з ними.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
За таких підстав апеляційна скарга задоволенню не підлягає, підстав для скасування рішення суду першої інстанції колегія суддів не знаходить.
Відповідно до ст. 139 КАС України, судові витрати перерозподілу не підлягають.
Керуючись статтями 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС в Закарпатській області - залишити без задоволення, а рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 27 березня 2019 року у справі №260/1212/18 - без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття, та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня проголошення, у разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Головуючий суддя З. М. Матковська судді Н. В. Бруновська В. С. Затолочний Повний текст постанови складено 15.07.2019р.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.07.2019 |
Оприлюднено | 16.07.2019 |
Номер документу | 83024610 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні