ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"15" липня 2019 р. Справа № 924/332/19
Господарський суд Хмельницької області у складі судді Гладюка Ю. В., при секретарі Сарело Р.О., розглянувши матеріали справи
за позовом Славутської міської ради, м. Славута
до публічного акціонерного товариства "Славутський завод залізобетонних виробів", м. Славута
про внесення змін до договору оренди землі
за участю представників сторін:
від позивача - не з`явився
від відповідача - не з`явився
встановив:
Позивач, з урахуванням зміни предмету позову просить суд внести зміни до договору оренди землі від 23.02.2016р., реєстраційний номер 13398343, укладеного між Славутською міською радою та ПАТ "Славутський завод залізобетонних виробів", а саме:
- п. 4 договору викласти в наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.19 становить 1 143 962, 43 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі дев`ятсот шістдесят дві грн. 43 коп.)";
- абзац 3 п. 8 договору викласти в такій редакції: "Грошова плата вноситься відповідно до ст. 288 Податкового Кодексу України щомісячно в рівних частках на рахунок № 33211812022005, МФО 899998, код ЄДРПОУ 38009078, банк одержувач ГУ ДКСУ Казначейство України (ЕАП), призначення платежу 18010600 (орендна плата з юридичних осіб за оренду землі) протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового звітного місяця";
- внести зміни до абзацу другого пункту 8 договору, замінивши слова та цифри "24 236, 83 грн. (двадцять чотири тисячі двісті тридцять шість грн. 83 коп.)" на слова та цифри "34 318, 87 грн. (тридцять чотири тисячі триста вісімнадцять грн. 87 коп.)".
Обгрунтовуючи позов, позивач зазначає таке. 23.02.16 між сторонами укладено договір оренди землі щодо земельної ділянки площею 3794 м. кв., кадастровий номер НОМЕР_1 0023, яка знаходиться в АДРЕСА_1 . Цільове призначення орендованої землі - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
Згідно вказаного договору (п. 8) орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі: річна орендна плата становить 3% від нормативної грошової оцінки та складає 24 236, 83 грн. Згідно п. 11 договору розмір річної орендної плати переглядається один раз на рік та/або у разі зміни розмірів земельного податку, ставки орендної плати за землю, встановленої органом місцевого самоврядування, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації визначених законодавством та зміни розміру нормативної грошової оцінки землі.
06.07.18 Славутською міською радою прийнято рішення № 2-31.2/2018 „Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Славута Хмельницької області» яким: вартість одного квадратного метра земель м. Славута визначено у розмірі 226, 06 грн.; нормативну грошову оцінку земель м. Славута введено в дію з 01.01.19; передбачено внесення змін до договорів оренди землі, які були укладені раніше, у зв`язку з введенням в дію нормативної грошової оцінки землі, шляхом укладення додаткових угод; рішення міської ради, яким введено в дію попередню нормативну грошову оцінку землі втратило чинність.
Згідно витягу з техдокументації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 484, нормативна грошова оцінка орендованої відповідачем землі складає 1 143 962, 43 грн., станом на 01.01.19.
Вищевказані обставини свідчать про те, що настали умови (зміна компетентним органом одного з параметрів, який враховується при обрахунку орендної плати), які згідно п. 11 договору оренди, є підставою до внесення змін у договір, які стосуються розміру орендної плати.
Позивач направив на адресу відповідача листи № 04-31/256 та № 04-31/257 з пропозицією внесення відповідних змін до договору оренди. Відповіді на дані листи не отримано. Таким чином, з урахуванням того, що відповідач продовжує користуватися землею та не надіслав повідомлення про розірвання договору, позивач змушений захистити свої права (договірне закріплення зміненого розміру орендної оплати) в суді, шляхом подання позову.
Законодавчим обґрунтуванням позову є посилання на ст. ст. 15, 21, 30 Закону „Про оренду землі» , ст. ст. 632, 651 ЦК України, ст. ст. 271, 288 Податкового кодексу України, ст. 26 Закону „Про місцеве самоврядування в Уркаїні» , ст. 188 ГК України.
Позивач свого представника в судове засідання не направив, надіслав клопотання про проведення засідання в режимі відео конференції. Враховуючи, що дане клопотання отримано судом менш, а ніж за п`ять днів до судового засідання воно не може бути задоволене судом.
Крім того (безпосередньо перед судовим засіданням), від позивача надійшло клопотання про розгляд справи без участі його представника, в якому також повідомлено про підтримання позову у повному об`ємі.
Представник відповідача до суду не з`явився, письмового відзиву не подав. Повідомляючи відповідача про дати, час і місце судових засідань, йому направлялись відповідні ухвали (від 15.04.19, від 13.05.19, від 22.05.19, від 02.07.19), які повернуті поштою з відмітками "За закінченням терміну зберігання" та "інші причини". Проте, суд виходить з того, що відповідач належним чином повідомлений про розгляд справи судом, оскільки адреса відповідача, за якою направлялись вищевказані ухвали, відповідно до витягу з ЄДРЮОФОПГФ є реєстраційною.
При цьому, суд прийняв до уваги положення ч. 7 ст. 120 ГПК України де вказано, що у разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає. В даному судом враховується відсутність у суду інформації стосовно іншої адреси відповідача.
Матеріалами справи встановлено.
27 червня 2014 року Славутською міською радою прийнято рішення номер 14.2-43/2014 яким затверджено ПАТ „Славутський завод залізобетонних виробів» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 3 794 кв.м. по вул АДРЕСА_1 (кадастровий номер НОМЕР_2 04:007:0023) під об`єктами нерухомого майна для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі у м. АДРЕСА_1 , користувач - ПАТ „Славутський завод залізобетонних виробів» , нормативно грошова оцінка земельної ділянки площею 3 794 м. кв. станом на 20.01.16 складає 807 894, 36 грн.
Рішенням Славутської міської ради від 21.01.16 № 18.4-4/2016 внесено зміни до п. 8 рішення Славутської міської ради від 27.06.14 № 14.2-43/2014 доповнивши його словами наступного змісту: „та передати вказану земельну ділянку в користування на умовах оренди строком на 10 років, встановити розмір орендної плати на рівні 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки» . ПАТ „Славутський завод залізобетонних виробів протягом 20 днів з дня прийняття даного рішення укласти договір оренди землі та провести державну реєстрацію речового права користування землею у порядку передбаченому законодавством.
23 лютого 2016 року між Славутською міською радою (орендодавець) та ПАТ „Славутський завод залізобетонних виробів» (орендар) укладено договір оренди землі, за яким орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку за цільовим призначенням для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, яка знаходиться в АДРЕСА_1 , згідно з п. 8 рішення Славутської міської ради від 27.06.14 № 14.2-43/2014р. з змінами відповідно до п. 3 рішення Славутської міської ради від 21.01.16 № 18.4-4/2016.
Згідно п. 2 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 3794 м. кв., кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_3 . Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 807 894, 36 грн. (п. 4).
Відповідно п. 8 договору орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі: річна орендна плата становить 3% від нормативної грошової оцінки та складає 24 236, 83 грн. Грошова плата вноситься відповідно до ст. 288 Податкового Кодексу України щомісячно в рівних частках на рахунок № НОМЕР_4 , МФО 815013, код ЄДРПОУ 38009078 Славутського УДКСУ у Хмельницькій області код платежу 18010600 (орендна плата з юридичних осіб за оренду землі) протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового звітного місяця.
Згідно п. 11 договору розмір орендної плати переглядається один раз на рік та/або у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, ставки орендної плати за землю, встановленої органом місцевого самоврядування, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; зміни розміру нормативної грошової оцінки землі; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, підтвердженого документами; в інших випадках, передбачених законодавством.
Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв`язується у судовому порядку (п. 32).
Договір підписаний обома сторонами, скріплений їх печатками та підписаний представниками відділу з питань регулювання земельних відносин. Також договір містить напис про реєстрацію від 09.02.16 № 11.
Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 23.02.16 № 53869028 земельна ділянка у АДРЕСА_1 , кадастровий номер НОМЕР_3 перебуває у комунальній власності, власником є територіальна громада м. Славута в особі Славутської міської ради.
Відповідно витягу з Держреєстру речових прав на нерухоме майно від 23.02.16 № 53869812 орендарем земельної ділянки площею 0, 3794 га у АДРЕСА_1 , кадастровий номер НОМЕР_3 є ПАТ „Славутський завод залізобетонних виробів» .
Рішенням Славутської міської ради від 06.07.18 № 2-31.2/2018: затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Славута Хмельницької області, розроблену ТОВ „Земельні інформаційні системи» згідно договору № 143 від 11.04.18; введено в дію нормативну грошову оцінку земель м. Славута Хмельницької області з 01.01.19; визначено, що відповідно до технічної документації середня (базова) вартість одного метра вадратного земель м. Славута складає 226, 06 грн.; зобов`язано внести зміни до договорів оренди землі, які були укладені раніше, у зв`язку з введенням в дію нормативної грошової оцінки землі шляхом укладення додаткових угод; вирішено вважати таким, що з 01.01.19 втратить чинність рішення Славутської міської ради № 4.16-17/2012 від 27.03.12 „Про введення в дію нормативної грошової оцінки земель міста Славута Хмельницької області з 01.04.12»
За витягом з техдокументації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, кадастровий номер НОМЕР_3 у м. Славута, вул. Зарічна, 2, від 08.02.19 оформленого ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області (міськрайонне управління у Славутському районі та м. нетішин) нормативно грошова оцінка даної земельної ділянки становить 1 143 962, 43 грн.
Листами від 18.02.19 № 04-31/256 та 04-31/257 позивач направив відповідачу примірники додаткових угод про внесення змін до договору оренди землі від 23.02.16 відповідно до рішення міської ради від 06.07.18 „Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки землі м. Славута Хмельницька область» з 01.01.19.
Докази направлення вказаних листів - фіскальні чеки № 3000000740072 і 3000000740064 від 19.02.19 та рекомендоване повідомлення про вручення відправки з штампом пошти і підписом щодо отримання.
Дослідивши матеріали справи, наявні у справі докази та давши їм оцінку в сукупності, судом враховується таке.
Обгрунтовуючи поданий позов, позивач зазначає про прийняття компетентним органом рішення щодо введення в дію нової нормативної грошової оцінки землі, яка є більшою у порівнянні з тією, яка врахована при визначенні орендної плати, встановленої в договорі. Такі обставини, в силу укладеного між сторонами договору є підставою внесення відповідних змін в нього.
Вказані обставини свідчать про те, що спірні відносини виникли у сфері оренди землі.
Згідно зі ст. 93 Земельного кодексу України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності. Орендодавцями земельних ділянок є їх власники або уповноважені ними особи. Відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються законом.
Відповідно до ст. 6 Закону України „Про оренду землі» (з наступними змінами та доповненнями) орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим та іншими законами України і договором оренди землі.
Приписами ст. ст. 13, 15 Закону „Про оренду землі» встановлено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобовязаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобовязаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства. Істотними умовами договору оренди землі є: обєкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату. За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови.
У відповідності до положень ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Згідно зі ст. 21 Закону „Про оренду землі» орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
За ст. 289.1. Податкоуого кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Стаття 13 Закону „Про оцінку земель» визначає випадки, коли проведення грошової оцінки земельних ділянок є обов`язковим. Зокрема, вказана норма визначає, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок, поряд з іншим, проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Вищевказані законодавчі вимоги свідчать про те, що визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності здійснюється з обов`язковим врахуванням нормативної грошової оцінки землі. Тому, враховуючи, що земельна ділянка, яка є об`єктом укладеного між сторонами договору (внесення змін до якого є предметом спору) належить до комунальної власності (згідно витягу з Держреєстру речових прав від 23.02.16 номер 53869028 дана земельна ділянка перебуває у комунальній власності), розмір орендної плати за користування нею має відповідати діючій нормативній грошовій оцінці землі.
Як видно з рішення Славутської міської ради від 06.07.18 № 2-31.2/2018, органом місцевого самоврядування: затверджено техдокументацію з нормативної грошової оцінки земель м. Славута Хмельницької області, розроблену ТОВ „Земельні інформаційні системи» згідно договору № 143 від 11.04.18; введено в дію нормативну грошову оцінку земель м. Славута з 01.01.19; зобов`язано внести зміни до договорів оренди землі, які були укладені раніше, у зв`язку з введенням в дію нормативної грошової оцінки землі, шляхом укладення додаткових угод.
Необхідно зазначити, що дане рішення прийнято міською радою в межах її компетенції і у відповідності до норм Закону „Про місцеве самоврядування» . Зокрема за п. 34 ч. 1 ст. 26 даного закону до виключної компетенції міської ради належить вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин. Крім того, доказів визнання недійсним чи скасування у встановлених законом порядках, даного рішення міської ради, у справі немає. В зв`язку з цим, таке рішення має враховуватись судом при прийнятті судового рішення.
Згідно ч. 1 ст. 73 вищевказаного Закону акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Згідно п. 32 укладеного між сторонами договору у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв`язується у судовому порядку. Суд враховує, що ненадання відповіді відповідачем на звернення позивача (листи № 04-31/256 та 04-31/257) щодо внесення змін у договір, свідчить про наявність спору.
Відповідно до ст. 30 Закону „Про оренду землі» зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Господарський суд зазначає, що порядок зміни господарських договорів визначений ст. 188 Господарського кодексу України, відповідно до положень ч.ч. 2-4 якої сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Відповідно до ч. 2 ст. 651 Цивільного кодексу України договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом .
Згідно зі ст. 652 Цивільного кодексу України у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов`язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов: 1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане; 2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися; 3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору; 4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона. Зміна договору у зв`язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.
Згідно п. 11 укладеного між сторонами договору зміна розміру нормативної грошової оцінки землі є однією з підстав перегляду розміру орендної плати.
Врахувавши вищевказані законодавчі норми та договірні положення, а також зміну компетентним органом нормативної грошової оцінки землі в м. Славута, в тому числі орендованої відповідачем (перебуває в м. Славута, вул АДРЕСА_2 Зарічна, 2), що є також істотною зміною обставин, якими сторони керувалися при укладені договору (оскільки збільшення нормативної грошової оцінки землі призводить до збільшення розміру орендної плати, яка є істотною умовою договору), та підставою перегляду розміру орендної плати згідно договору, суд знаходить доводи позивача відносно необхідності внесення змін у договір обґрунтованими.
При цьому, слід вказати, що як видно з умов укладеного між сторонами договору, нормативна грошова оцінка землі, яка обрана сторонами при визначенні орендної плати в момент укладення договору складає 807 894, 36 грн. Враховуючи, що згідно п. 8 договору річна орендна плата становить 3% від нормативної грошової оцінки землі, грошове вираження такої плати на момент укладення договору складає 24 236, 83 грн. (807 894, 36 х 3% = 24 236, 83), що і зазначено в договорі.
Згідно витягу з техдокументації про нормативну грошову оцінку орендованої відповідачем землі, нормативна грошова оцінка цієї землі, станом на 08.02.19 (після введення в дію нової нормативної грошової оцінки) складає 1 143 962, 43 грн. Тобто, одна з розрахункових величин, яка включається в розрахунок орендної плати, станом на час вирішення справи, збільшилася по відношенню до її значення на момент укладення договору. Таким чином, станом на час вирішення спору 3% від нормативної грошової оцінки землі в 1 143 962, 43 грн. має складати (1 143 962, 43 х 3% ) 34 318, 87 грн., суму яких і просить внести позивач у договір, шляхом внесення змін
Господарський суд зауважує, що можливість внесення змін до умов договору оренди земельної ділянки в частині розміру орендної плати внаслідок зміни розміру нормативної грошової оцінки прямо передбачена як положеннями п. 11 договору оренди, так і приписами чинного законодавства. Наведе дозволяє господарському суду дійти висновку, що сплата відповідачем на користь позивача орендної плати за користування земельною діяльною комунальної власності без урахування нової грошової оцінки починаючи з 01.01.19 порушує права орендодавця на отримання орендної плати, розрахованої з урахуванням вимог Закону „Про оцінку земель» .
Підсумовуючи викладене суд доходить висновку про наявність правових підстав для внесення заявлених в позові змін до договору оренди від 23.02.16 р. які стосуються нормативної грошової оцінки землі та розміру орендної плати, розрахованої з урахуванням вказаної оцінки.
За таких обставин позов обґрунтований і підлягає задоволенню.
Судові витрати, згідно ст. 129 ГПК, покладаються на відповідача
Керуючись ст.ст. 232, 233, 236, 237, 238, 240, 241, 256 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Внести зміни до договору оренди землі від 23.02.2016р., реєстраційний номер 13398343, укладеного між Славутською міською радою та публічним акціонерним товариством "Славутський завод залізобетонних виробів", а саме:
- пункт 4 договору викласти в такій редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.19 становить 1 143 962, 43 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі дев`ятсот шістдесят дві грн. 43 коп.)";
- абзац 3 пункту 8 договору викласти в такій редакції: "Грошова плата вноситься відповідно до ст. 288 Податкового Кодексу України щомісячно в рівних частках на рахунок № 33211812022005, МФО 899998, код ЄДРПОУ 38009078, банк одержувач ГУ ДКСУ Казначейство України (ЕАП), призначення платежу 18010600 (орендна плата з юридичних осіб за оренду землі) протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового звітного місяця";
- внести зміни до абзацу 2 пункту 8 договору, замінивши слова та цифри "24 236, 83 грн. (двадцять чотири тисячі двісті тридцять шість грн. 83 коп.)" на слова та цифри "34 318, 87 грн. (тридцять чотири тисячі триста вісімнадцять грн. 87 коп.)".
Стягнути з публічного акціонерного товариства „Славутський завод залізобетонних виробів» (30000, вул. Зарічна, 2, м. Славута, Хмельницька область, код 01373341) на користь Славутської міської ради (30000, вул. Соборності, 7, м. Славута, Хмельницька область, код 34270865) 1 921 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна грн. 00 коп.) судового збору.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. (ч.1, 2 ст. 241 ГПК України).
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. (ч.1 ст. 256 ГПК України).
Суддя Ю.В. Гладюк
Віддрук 3 прим:
1 - до справи
2 - відповідачу (30000, Хмельницька область, м. Славута, вул. Зарічна, буд. 2).
3 - позивачу (30000, м. Славута, вул. Соборності, 7, Хмельницька обл.
рек. з пов.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 15.07.2019 |
Оприлюднено | 16.07.2019 |
Номер документу | 83030061 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Гладюк Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні