Рішення
від 16.07.2019 по справі 420/1346/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/1346/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 липня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючого судді Бойко О.Я.,

за участю:

секретаря судового засідання Белінського Г.В.,

представник позивача не з`явився,

представника відповідача Юренко А.В., за довіреністю,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в загальному позовному провадженні справу за адміністративним позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю ІВА (адреса: 67470, Одеська область, Роздільнянський район, с. Єгорівка) до Головного управління ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) про визнання протиправними та скасування наказів № 1301 від 22.02.2019 р.№857 від 07.02.2019 р. (зі змінами),-

І. Суть спору:

05.03.2019 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю ІВА до Головного управління ДФС в Одеській області , у якому позивач просить:

1. Визнати протиправним та скасувати Наказ Головного управління ДФС в Одеській області № 1301 від 22.02.2019 року Про внесення змін до Наказу ГУ ДФС в Одеській області від 07.02.2019 № 857 Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код ЄДРПОУ 03767819) .

2. Визнати протиправним та скасувати Наказ Головного управління ДФС в Одеській області № 857 від 07.02.2019 року (зі змінами внесеними наказом ГУ ДФС в Одеській області від 22.02.2019 № 1301) Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код ЄДРПОУ 03767819) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 року з 11 березня 2019 року тривалістю 10 робочих днів .

3. Визнати протиправними дії Головного управління ДФС в Одеській області з призначення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код ЄДРПОУ 03767819), що оформлено Наказом Головного управління ДФС в Одеській області № 1301 від 22.02.2019 року Про внесення змін до Наказу ГУ ДФС в Одеській області від 07.02.2019 № 857 Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код ЄДРПОУ 03767819) та Наказом Головного управління ДФС в Одеській області № 857 від 07.02.2019 року (зі змінами внесеними наказом ГУ ДФС в Одеській області від 22.02.2019 № 1301) Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код ЄДРПОУ 03767819) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 року з 11 березня 2019 року тривалістю 10 робочих днів .

ІІ. Аргументи сторін.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив наступне.

Із оприлюдненого на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України 22.12.2018 Плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік позивач дізнався про включення до зазначеного плану-графіку СТОВ ІВА .

Позивач зазначив, що засобами поштового зв`язку 11.02.2019 року ним отримано: наказ № 857 від 07.02.2019 Про проведення документальної виїзної перевірки СТОВ ІВА (код за ЄДРПОУ 03767819) за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 року з 25 лютого 2019 року тривалістю 10 робочих днів; повідомлення від 07.02.2019 року № 33/15-32 про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код за ЄДРПОУ 03767819) за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 року з 25 лютого 2019 року тривалістю 10 робочих днів.

25.02.2019 позивач отримав, Наказ відповідача № 1301 від 22.02.2019 року Про внесення змін до Наказу Головного управління ДФС в Одеській області від 07.02.2019 року № 857 Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код за ЄДРПОУ 03767819) , яким змінено: дату початку і тривалості перевірки; період діяльності, який має бути перевірено.

Позивач вважає, зазначені Накази відповідача протиправними та такими, що належать до скасування, оскільки у Головного управління ДФС в Одеській області не було підстав вносити зміни у Наказ від 07.02.2019 № 857, у зв`язку із тим, що внесення таких змін законодавством України не передбачено.

Також позивач посилається на те, що Наказ Головного управління ДФС в Одеській області від 07.02.2019 року № 857 Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код за ЄДРПОУ 03767819) за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 року з 25 лютого 2019 року тривалістю 10 робочих днів (за змінами, внесеними Наказом ГУ ДФС в Одеській області від 22.02.2019 № 1301) не містить підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та не скріплений печаткою контролюючого органу, а тому є недійсним.

11.03.2019 р. ухвалою Одеський окружний адміністративний прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження за правилами загального позовного провадження.

15.04.2019 р. ухвалою занесеною до протоколу судового засідання, суд, продовжив підготовче провадження до 90 днів.

08.05.2019 р. ухвалою занесеною до протоколу судового засідання, суд, закрив підготовче провадження та призначив розгляд справи по суті.

Представник позивача у судове засідання не з`явилася про день, час та місце розгляду справи повідомлена належним чином та завчасно.

08.07.2019 р. від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи без участі представника позивача.

Представник відповідача у судовому засіданні у задоволенні позову просила відмовити з підстав викладених у відзиві на адміністративний позов (а.с.50-54).

В обґрунтування відзиву представник відповідача зазначила, що СТОВ ІВА (код за ЄДРПОУ 03767819 ) було внесено у план-графік на основі інформаційно-аналітичної довідки щодо діяльності підприємства, яке включається до плану-графіку перевірок. У лютому місяці 2019 року у зв`язку з необхідністю виправлення технічної помилки у Наказі від 07.02.2019 року № 857 в частині періоду перевірки, винесений оскаржуваний Наказ від 22.02.2019 № 1301, про що повідомлено позивача листом, направленим 22.02.2019 року.

За таким обставин, відповідач вважає, що оскаржуваний Наказ від 22.02.2019 № 1301 винесений в межах компетенції та у спосіб, що передбачені законодавством, що регулює спірні правовідносини та обґрунтовано, а дії посадових осіб відповідача з проведення перевірки позивача, направлені на реалізацію такого наказу, є правомірними.

Представник позивача до суду надала відповідь на відзив (а.с. 72-75), у зазначила, що планова документальна виїзна перевірка може бути призначена лише відповідно до плану-графіку проведення документальних перевірок і проводитися в межах строків, передбачених у плані-графіку. Як зазначає позивач, нормами Податкового кодексу України не передбачено можливості зміни дати початку і тривалості перевірки та періоду діяльності, який має бути перевірено, у вже прийнятому наказі про призначення документальної планової виїзної перевірки, за межами строків передбачених у плані-графіку. Також позивач посилається на те, що будь-які зміни до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків повинні бути внесені виключно Головою ДФС, а не Головним управлінням ДФС в Одеській області.

Заслухавши вступне слово представника відповідача, з`ясувавши обставини на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, та дослідивши письмові докази, якими вони обґрунтовуються. Суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить до задоволення.

ІІІ. Обставини, встановлені судом.

Так, суд встановив, що позивач як платник податків перебуває на податковому обліку в Роздільнянській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області.

07.02.2019 відповідач прийняв Наказ № 857 Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код за ЄДРПОУ 03767819) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2016 р. по 31.12.2017 р. з 25.02.2019 р. тривалістю 10 робочих днів (а.с.23).

Наказ № 857 прийнятий на підставі пп.20.1.4, п. 20.1, ст.20, п.77.1 ст.77 ПК України та відповідно до плану-графіка на 2019 р. проведення планових виїзних перевірок суб`єктів господарювання (а.с.80-81).

07.02.2019 відповідач виніс повідомлення № 33/15-32 про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (а.с.26).

Зазначений наказ та повідомлення позивач отримав 11.02.2019 засобами поштового зв`язку (а.с. 27).

22.02.2019 відповідач прийняв Наказ № 1301 Про внесення змін до Наказу Головного управління ДФС в Одеській області від 07.02.2019 року № 857 Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код за ЄДРПОУ 03767819) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2016 р. по 30.09.2018 року з 11 березня 2019 року тривалістю 10 робочих днів (а.с. 25).

Згідноіз тексту наказу, він прийнятий, у зв`язку з технічною помилкою при винесені наказу ГУ ДФС в Одеській області від 07.02.2019 року № 857, на підставі пп. 20.1.4, п. 20.1, ст. 20, п. 77.1, ст. 77 Податкового Кодексу України та відповідно до плану-графіку на 2019 рік проведення планових виїзних перевірок суб`єктів господарювання (а.с. 25, 68).

22.02.2019 відповідач виніс повідомлення № 59/15-32 про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (а.с.28).

Зазначений наказ та повідомлення позивач отримав 25.02.2019 засобами поштового зв`язку.

Надаючи належну правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

ІV Джерела права та висновки суду.

Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до приписів п.21.1 ст.21 ПК України посадові особи контролюючих органів зобов`язані, зокрема: дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; забезпечувати сумлінне виконання покладених на контролюючі органи функцій; забезпечувати ефективну роботу та виконання завдань контролюючих органів відповідно до їх повноважень; не допускати порушень прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.

Згідно з пп.20.1.4 п. 20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Підпунктом 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Відповідно до пп.77.1 ст.77 ПК України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок. План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

Згідно з пп.77.4. ст. 77 ПК України про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Отже, суд зазначає, що планова документальна виїзна перевірка може бути призначена лише відповідно до плану - графіка проведення документальних перевірок і проводитися в межах строків, передбачених у плані - графіку.

Системний аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що необхідними умовами для проведення планової документальної перевірки платника податків є включення останнього до плану-графіка перевірок та видача наказу про її проведення, а також вручення такому платнику податків посадовою особою контролюючого органу, зазначеною в направленні на проведення перевірки, наказу та направлення на її проведення, які в свою чергу повинні відповідати вимогам встановленим ПК України.

Наказом Міністерства фінансів України від 06.02.2015 №524 затверджено Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків.

Формування переліку платників податків до розділів I та II плану-графіка проводиться за критеріями ризиків згідно з вимогами пункту 5 цього розділу, у тому числі за даними інформаційних систем ДФС. При плануванні на I квартал наступного року враховуються показники за результатами діяльності платника податків за 9 місяців поточного року, на II та III квартали - за попередній рік, на IV квартал - за перше півріччя поточного року. Якщо податковим (звітним) періодом для податку на прибуток платника податків є календарний рік, при плануванні враховуються показники за попередній рік (п. 2 Розділу ІІІ вказаного Порядку).

До плану-графіка в першу чергу включаються платники податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, обов`язкових платежів (п. 3 Розділу ІІІ Порядку).

Структурні підрозділи ДФС надають Департаменту аудиту ДФС до 25 числа другого місяця кварталу аргументовані пропозиції для врахування при формуванні плану перевірок ризикових платників податків, які належать до кластерних об`єднань платників податків, та їх контрагентів з обґрунтуванням необхідності включення. Пропозиції структурних підрозділів ДФС направляються Департаментом аудиту ДФС до територіальних органів ДФС для використання при формуванні плану-графіка на наступний квартал (п. 4 Розділу ІІІ Порядку).

З аналізу вказаних правових норм вбачається, що план - графік проведення перевірок на відповідний квартал має формується у визначені терміни та включати платників податків, які мають найбільші критерії ризику визначені у відповідності до вищевказаного Порядку, у тому числі за даними інформаційних систем ДФС.

Відповідальність за якість формування плану-графіка та його коригування, у тому числі якість відбору платників для перевірок на підставі встановлених ризиків у їх діяльності, розрахунок періоду перевірки, термінів проведення перевірки, періодичності включення платників податків до плану-графіка, виконання інших вимог, передбачених законом, покладається на територіальний орган ДФС, який сформував план-графік (коригування плану-графіка) (п. 5 вказаного Порядку).

Суд встановив, що ДФС України на головній сторінці офіційного веб-порталу (http:sfs.gpov.ua) повідомило, що платники податків зможуть ознайомитися з планом графіком на 2019 р. на веб-сайті ДФС у термін, встановлений ПК України (до 27.12.2018 р.).

Так, згідно з оприлюдненим на офіційному веб-порталі (http:sfs.gpov.ua) ДФС України затверджений наказом голови ДФС України планом-графіком перевірок суб`єктів господарювання на 2019 р. планова документальна перевірка СТОВ ІВА була внесена до плану-графіку із визначенням часу її проведення лютий 2019 р. (а.с.81).

Тобто, на дату винесення відповідачем оскаржуваних наказів (22.02.2019 р.) СТОВ ІВА значилося в Плані-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків за 2019 р. з місцем початку перевірки - лютий 2019 р., а не березень 2019 року.

Також суд встановив, що відповідно до наказу № 1301 Про внесення змін до Наказу Головного управління ДФС в Одеській області від 07.02.2019 року № 857 Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код за ЄДРПОУ 03767819) , змінені період діяльності, який має бути перевірений, проведення перевірки призначене на 11.03.2018 р.

Крім того, суд зазначає, що будь-якого коригування плану-графіка податковим органом у встановленому Порядку не проводилось, а відтак перенесення (зміна) термінів планової перевірки позивача не погоджувалось відповідачем у встановленому порядку з Головою ДФС.

Верховний Суд у постанові від 14.11.2018 р. у справі №823/89/17 зазначив, що планова документальна виїзна перевірка призначається відповідно до плану-графіку проведення планових документальних перевірок, а положеннями ПК України не передбачено можливості змінити наказом період проведення планової документальної виїзної перевірки за межами строків, передбачених планом - графіком.

Відповідно до ч.5 ст.242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином, суд робить висновок, що відповідач порушуючи порядок та затверджений центральним органом влади план-графік перевірок не дотримуючись податкового законодавства, порушив права позивача прийняв оскаржуваний наказ № 1301 від 22.02.2019 р. про проведення перевірки позивача пізніше ніж встановлено планом-графіком на 2019 р.

Суд критично ставиться до твердження відповідача про те, що оскаржуваний Наказ від 22.02.2019 № 1301 винесений, у зв`язку з необхідністю виправлення технічної помилки у Наказі від 07.02.2019 року № 857 в частині періоду перевірки, виходячи з того, що нормами ПК України не передбачено можливості зміни періоду проведення планової виїзної документальної перевірки, в тому числі шляхом прийняття наказу про внесення змін до наказу, яким призначено проведення такої перевірки.

Також зміна періоду діяльності, який має бути перевірено, платника податків, дати початку і тривалості перевірки, - не може бути віднесено до усунення технічної помилки.

Таким чином, суд робить висновок, що наказ № 1301 Про внесення змін до Наказу Головного управління ДФС в Одеській області від 07.02.2019 року № 857 Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код за ЄДРПОУ 03767819) винесено за відсутності законних підстав, а тому він є протиправним та належить до скасування.

Відповідно до цього і дії відповідача, який на реалізацію вказаного наказу є такими, що порушують порядок проведення планової виїзної перевірки.

Згідно з п.3 ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Відповідно до ч.2 статті 77 КАС України: В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача .

Враховуючи викладене вище, суд робить висновок, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що належать до задоволення.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно з платіжних доручень від 04.03.2019 №№ 170,172 (а.с. 12, 13) позивач при зверненні до суду з даним адміністративним позовом сплатив судовий збір на загальну суму 5763, 00 грн.

За таких обставин, суд присуджує на користь позивача СТОВ ІВА за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління ДФС в Одеській області судовий збір в розмірі 5763,00 грн.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

На підставі викладеного, керуючись, ст. ст. 2, 139, 244-246 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

1.Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати Наказ Головного управління ДФС в Одеській області № 1301 від 22.02.2019 року Про внесення змін до Наказу ГУ ДФС в Одеській області від 07.02.2019 № 857 Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код ЄДРПОУ 03767819) .

3. Визнати протиправним та скасувати Наказ Головного управління ДФС в Одеській області № 857 від 07.02.2019 року (зі змінами внесеними наказом ГУ ДФС в Одеській області від 22.02.2019 № 1301) Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код ЄДРПОУ 03767819) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 року з 11 березня 2019 року тривалістю 10 робочих днів .

4. Визнати протиправними дії Головного управління ДФС в Одеській області з призначення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код ЄДРПОУ 03767819), що оформлено Наказом Головного управління ДФС в Одеській області № 1301 від 22.02.2019 року Про внесення змін до Наказу ГУ ДФС в Одеській області від 07.02.2019 № 857 Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код ЄДРПОУ 03767819) та Наказом Головного управління ДФС в Одеській області № 857 від 07.02.2019 року (зі змінами внесеними наказом ГУ ДФС в Одеській області від 22.02.2019 № 1301) Про проведення документальної планової виїзної перевірки СТОВ ІВА (код ЄДРПОУ 03767819) за період з 01.01.2016 по 30.09.2018 року з 11 березня 2019 року тривалістю 10 робочих днів .

5. Стягнути з Головного управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646, 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю ІВА (код ЄДРПОУ: 03767819, адреса: 67470, Одеська область, Роздільнянський район, с. Єгорівка) судовий збір у розмірі 5763(п`ять тисяч сімсот шістдесят три),00 грн.

6.Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду,зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України через Одеський окружний адміністративний суд до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

7. Позивач - Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю ІВА (адреса: 67470, Одеська область, Роздільнянський район, с. Єгорівка, код ЄДРПОУ 03767819).

Відповідач - Головне управління ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 39398646).

Повний текст рішення виготовлений та підписаний суддею 16 липня 2019 року.

Суддя О.Я. Бойко

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.07.2019
Оприлюднено18.07.2019
Номер документу83039055
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/1346/19

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 02.09.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 08.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Рішення від 12.08.2019

Цивільне

Новопсковський районний суд Луганської області

Пронька В. В.

Ухвала від 09.08.2019

Цивільне

Новопсковський районний суд Луганської області

Пронька В. В.

Рішення від 16.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні