Рішення
від 16.07.2019 по справі 420/2316/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/2316/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 липня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Корой С.М., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,-

В С Т А Н О В И В:

18.04.2019 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов позову Головного управління Держпраці в Одеській області до об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 , в якому позивач просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку МУКАЧІВСЬКИЙ 2007 (пров. Мукачівський, б. 4-В, м. Одеса, Одеська обл., 65012, код ЄДРПОУ: 35048989) шляхом зобов'язання Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку МУКАЧІВСЬКИЙ 2007 (код ЄДРПОУ: 35048989) зупинити виконання робіт та експлуатацію електрообладнання, а саме: ВРУ - 0,4 кВ, газового обладнання та ліфту пасажирського, зав. №D2NA3552, 2005 року випуску, виробництво ПрАТ ОТІС , облік. №7237, які знаходяться за адресою: пров. Мукачівський, б. 4-В, м. Одеса, у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до наказу Головного управління від 18.04.2018р. № 370 у період з 15.05.2018 р. по 21.05.2018 р. посадовими особами Головного управління було проведено планову перевірку Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 з метою перевірки дотримання вимог законів та нормативно-правових актів про охорону праці, під час проведення якої було виявлено всього 19 порушення нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, з яких 9 створюють загрозу життю та здоров'ю людей. Позивач, посилаючись на положення ст. 4 Закону України Про охорону праці , яким визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, у тому числі на принципах пріоритету життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці та на виявлені порушення законодавства, викладені у рядках №№1,12,13,14,15,19 розділу Акту перевірки суб'єкта господарювання від 21.05.2018р. № 15/14.3/10-386, у зв'язку з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю людей, просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 .

Ухвалою суду від 22.04.2019 року позов залишено без руху та надано позивачу строк на усунення недоліків позову.

06.05.2019 року представник позивача усунув недоліки визначені ухвалою суду.

Ухвалою суду від 17 травня 2018 року судом прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження у справі, встановлено сторонам строки для подання заяв по суті справи.

Судом вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до ст.262 КАС України.

Копію ухвали суду від 17.05.2018 року отримано відповідачем за адресою, яка зазначена у позовній заяві 27.05.2019 року.

В той же час, 06.06.2019 року керівник об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 - Хлєбніков М.П. ознайомився з матеріалами справи, про що свідчить його підпис на відповідній заяві про ознайомлення (а.с.49).

Однак, ані у визначений судом строк, ані станом на 16.07.2019 року з боку відповідача відзиву на позовну заяву не надходило.

Статтею 258 КАС України визначено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Відповідно до ч.1 ст.120 КАС України перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Згідно з ч.6 ст.120 КАС України якщо закінчення строку припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем строку є перший після нього робочий день.

З урахуванням положень ч.1, ч.6 ст.120. ст..258 КАС України, останнім днем для вирішення даної справи є 16.07.2019 року.

Отже, дана адміністративна справа вирішується судом 16.07.2019 року у межах строку, визначеного ст. 258 КАС України.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-79 КАС України, судам встановлено наступні факти та обставини.

У період з 15.05.2018р. по 21.05.2018р. на підставі наказу від 18.04.2018 року №370 та направлення від 23.04.2018 року №15/01-29-0639 посадовими особами Головного управління Держпраці в Одеській області проведено планову перевірку дотримання об'єднанням співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.

Під час проведення перевірки перевіряючими Головного управління Держпраці в Одеській області встановлено 19 порушень ОСББ Мукачівський 2007 Закону України Про охорону праці від 14 жовтня 1992 року N 2694-XII, у тому числі які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, а саме:

- до технічного обслуговування і ремонту, експлуатації об'єктів системи газопостачання ОСББ згідно заключеного договору допущений суб'єкт господарювання, що не має дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки чим порушено п. 6 Постанова КМУ від 26.10.2011 року № 1107, п. 3.2 НПАОП 0.00- 1.76-15 (п.1 розділу V акту);

- не отримано дозвіл територіального органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охороні праці на експлуатацію ліфта чим порушено п. 6 ПКМУ №1107 від 26.10.2011р. (п.12 розділу V акту);

- для перевірки не надано технічний паспорт ліфта. Відсутні відомості щодо проведених оглядів та випробувань, чим порушено п. 9.7.15 НПАОП 0.00-1.02-08 (п.13 розділу V акту);

- не забезпечено утримання ліфта у справному стані, а саме: відсутній пристрій контролю навантаження кабіни, чим порушено п. 9.7.1. НПАОП 0.00-1.02-08 (п.14 розділу V акту);

- у машинному приміщенні прокладені комунікації, які не відносяться до ліфта, а саме: труби системи опалювання, чим порушено п. 6.5.24 НПАОП 0,00-1.02-08 (п.13 розділу V акту);

- не призначений працівник відповідальний за організацію експлуатації ліфта, чим порушено п. 9.7.1. НПАОП 0.00-1.02-08. (п.19 розділу V акту);

Встановлення вищеозначених порушень Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 слугувало підставою для звернення Головного управлінням Держпраці в Одеській області до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.

Постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. N 442 Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади вирішено утворити державну службу України з питань праці, реорганізувавши шляхом злиття Державну інспекцію з питань праці та Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки і поклавши на Службу, що утворюється, функції з реалізації державної політики, які виконували органи, що припиняються (крім функцій з реалізації державної політики у сфері охорони надр), а також функції з реалізації державної політики у сфері гігієни праці та функції із здійснення дозиметричного контролю робочих місць.

Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015року №96 (далі - Положення №96) Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов'язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Відповідно до п.3 Положення №96 основними завданнями Держпраці є: реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб; реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Пунктом 7 Положення №96 визначено, що Держпраці України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Наказом Державної служби України з питань праці від 04 лютого 2016року №8, затверджено Положення про Головне управління Держпраці в Одеській області, у пункті 1 якого зазначено, що головне управління є територіальним органом Держпраці України та здійснює свої повноваження на території Одеської області.

Таким чином Державна служба України з питань праці та її територіальні органи, зокрема Головне управління Держпраці в Одеській області є повноважним органом щодо реалізації державної політики охорони праці із здійснення державного регулювання і контролю у сфері діяльності, пов'язаної з об'єктами підвищеної небезпеки

Статтею 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно зі статтею 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Статтею 1 Закону України Про охорону праці визначено, що охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.

Відповідно до статті 38 Закону України Про охорону праці державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Відповідно до пп. 16 п. 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015року №96 Держпраці здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення; виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення та перевірки їх знань;

Відповідно до положень ч.6,7 ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт. На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Так, судом встановлено, що під час проведення перевірки відповіда фахівцем Головного управління Держпраці в Одеській області встановлено, що Об'єднанням співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 допущено порушення п. 6 Постанови КМУ від 26.10.2011 року № 1107, п. 3.2 НПАОП 0.00- 1.76-15 (п.1 розділу V акту); п.9.7.15 НПАОП 0.00-1.02-08 (п.13 розділу V акту); п. 9.7.1. НПАОП 0.00-1.02-08 (п.14 розділу V акту); п. 6.5.24 НПАОП 0.00-1.02-08 (п.13 розділу V акту); п. 9.7.1. НПАОП 0.00-1.02-08. (п.19 розділу V акту).

Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року затверджено порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - Порядок №1107).

Відповідно до п.6 Порядку №1107 дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:

роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;

виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов`язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.

У разі коли дозвіл на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки отримано виробником або постачальником до прийняття зобов`язань щодо їх постачання, роботодавець може застосовувати зазначені машини, механізми, устатковання на підставі завіреної в установленому законодавством порядку копії дозволу, одержаної від такого виробника або постачальника.

Відповідно до пункту 9.2.1 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 7 жовтня 2008р. за №937/15628 у процесі експлуатації ліфти підлягають технічним оглядам і експертним обстеженням.

Згідно з п.9.2.2 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, ліфти повинні підлягати технічним оглядам: первинному (повному); періодичному (черговому) (не рідше одного разу на 24 місяці протягом установленого строку служби); позачерговому.

Відповідно до пункту 9.7.1 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 7 жовтня 2008року за №937/15628 суб'єкт господарювання, який має намір розпочати (продовжити) експлуатацію ліфтів, повинен отримати дозвіл відповідно до вимог законодавства і забезпечувати їх утримання в справному стані та безпечно експлуатувати шляхом організації належного технічного обслуговування, технічного огляду та ремонту. З цією метою він повинен: - призначати наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів та організацію їх експлуатації; - призначати наказом електромеханіків, які одночасно є відповідальними особами за їх справний стан; - призначати наказом ліфтерів і операторів диспетчерського зв'язку (якщо такий є).

Згідно з п. 6.5.24 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08) у машинному приміщенні не дозволяється зберігати устатковання та матеріали, що не використовуються для технічного обслуговування та ремонту ліфтів. А також не дозволяється встановлювати устатковання і прокладати комунікації, які не належать до ліфта, за винятком систем, які призначені для опалення і вентиляції вказаних приміщень. Пускорегулювальні пристрої вказаних систем і комунікацій повинні бути розміщені поза цими приміщеннями.

Відповідно до п.9.7.15 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08) робота ліфта не дозволяється, якщо: відсутній паспорт чи відомості про реєстрацію; не проведено технічний огляд або експертне обстеження ліфта; закінчився зазначений у паспорті термін роботи ліфта; не призначено наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів, за організацію експлуатації та за справний стан ліфтів; відсутній атестований обслуговуючий персонал (електромеханіки, ліфтери); не виконані приписи посадових осіб спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охорони праці; знос канатів перевищує встановлені норми; є тріщини, деформації в металоконструкціях ліфта; несправні прилади і пристрої безпеки, а також мають місце інші несправності, які впливають на безпечну експлуатацію ліфта.

Згідно з п. 3.2 Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 15.05.2015 № 285 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 червня 2015 р. за № 674/27119 (НПАОП 0.00- 1.76-15) власник (балансоутримувач та/або орендар (наймач)) повинен забезпечити утримання систем газопостачання відповідно до вимог чинного законодавства України.

Відповідно до ч.5 ст.4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Отже, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається наступна процедура реалізації контролюючим органом своїх повноважень: у випадку наявності підстав для застосування одного з таких заходів як: 1) повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), 2) реалізації продукції, 3) виконання робіт, 4) надання послуг, будь-який орган контролю без попереднього прийняття розпорядчого документа безпосередньо звертається до суду із адміністративним позовом, предметом якого є застосування одного з вищенаведених заходів.

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, судом з'ясовано, що у разі встановлення на Підприємстві загрози життю та здоров'ю людей, Головне управління Держпраці в Одеській області звертається до суду з позовом про зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг тощо.

Зважаючи на вищевикладене, з урахуванням встановлених фахівцем Головного управління Держпраці в Одеській області під час проведення перевірки Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 порушень відповідачем вимог з охорони праці та промислової безпеки, наявність яких відповідачем жодним чином не спростовано, суд дійшов висновку щодо правомірності позовних вимог Головного управління Держпраці в Одеській області до об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку МУКАЧІВСЬКИЙ 2007 (пров. Мукачівський, б. 4-В, м. Одеса, Одеська обл., 65012, код ЄДРПОУ: 35048989) шляхом зобов'язання Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку МУКАЧІВСЬКИЙ 2007 (код ЄДРПОУ: 35048989) зупинити виконання робіт та експлуатацію електрообладнання, а саме: ВРУ - 0,4 кВ, газового обладнання та ліфту пасажирського, зав. №D2NA3552, 2005 року випуску, виробництво ПрАТ ОТІС , облік. №7237, які знаходяться за адресою: пров. Мукачівський, б. 4-В, м. Одеса, у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей.

Згідно статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи..

Згідно частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області підлагає задоволенню.

Керуючись ст.ст.72-77, 139, ч.9 ст.205, ст.ст.241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області до об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Мукачівський 2007 про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду - задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку МУКАЧІВСЬКИЙ 2007 (пров. Мукачівський, б. 4-В, м. Одеса, Одеська обл., 65012, код ЄДРПОУ: 35048989) шляхом зобов'язання Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку МУКАЧІВСЬКИЙ 2007 (код ЄДРПОУ: 35048989) зупинити виконання робіт та експлуатацію електрообладнання, а саме: ВРУ - 0,4 кВ, газового обладнання та ліфту пасажирського, зав. №D2NA3552, 2005 року випуску, виробництво ПрАТ ОТІС , облік. №7237, які знаходяться за адресою: пров. Мукачівський, б. 4-В, м. Одеса, у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання до П'ятого апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи:

Позивач - Головне управління Держпраці в Одеській області (65044, Одеська обл., місто Одеса, проспект Шевченка, будинок 2, код ЄДРПОУ 39781624);

Відповідач - Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "МУКАЧІВСЬКИЙ 2007" (65012, Одеська обл., місто Одеса, пров.Мукачівський, будинок 4-В, код ЄДРПОУ 35048989).

Суддя Корой С.М.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.07.2019
Оприлюднено17.07.2019
Номер документу83039122
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/2316/19

Рішення від 16.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

Ухвала від 17.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні