Ухвала
від 15.07.2019 по справі 759/12647/19
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

пр. № 1-кс/759/4312/19

ун. № 759/12647/19

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 липня 2019 року слідчий суддя Святошинського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС восьмого СВ РКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві капітана податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури міста Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018110000000001 від 04.01.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

12.07.2019 року до Святошинського районного суду м. Києва звернувся старший слідчий з ОВС восьмого СВ РКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві капітан податкової міліції ОСОБА_3 з клопотанням, погодженим прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури міста Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018110000000001 від 04.01.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) в період з 2016 року, діючи на території м. Києва, в результаті відображення в бухгалтерському обліку та податковій звітності нібито проведених фінансового-господарських операцій з купівлі авіаційного палива, послуг з оренди/суборенди повітряних суден, комплектів запасних частин для усунення дефектів системи запалювання повітряного судна Bell 430, комплектів запасних частин та витратних матеріалів для повітряних суден Bell 407, EC 145, ВНТ-407, Р-44 тощо в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), в діяльності яких вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на надання неправомірних податкових вигод, з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту з податку на додану вартість, умисно ухилились від сплати податку на додану вартість на суму 4233 562 грн., що є особливо великим розміром.

Відповідно до матеріалів кримінального провадження встановлено, що засновниками та службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) за попередньою змовою з невстановленими особами створено схему по мінімізації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) податкових зобов`язань з податку на додану вартість та податку на прибуток, яка полягає у відображенні в бухгалтерському обліку та податковій звітності нібито проведених фінансового-господарських операцій з купівлі авіаційного палива, послуг оренди/суборенди повітряних суден, комплектів запасних частин та витратних матеріалів для повітряних суден тощо в підприємств з ознаками фіктивності.

В матеріалах кримінального провадження містяться докази, які свідчать про відсутність у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ) будь-яких виробничих потужностей, транспортного та торгівельного обладнання, сировини, матеріалів для здійснення основних видів діяльності, офісних та складських приміщень тощо.

Крім того, проведеними оглядами встановлено, що по ланцюгу постачання товарів/робіт/послуг, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ) не придбавали авіаційне паливо, послуги з оренди/суборенди повітряних суден, комплекти запасних частин для усунення дефектів системи запалювання повітряного судна Bell 430, комплекти запасних частин та витратних матеріалів для повітряних суден Bell 407, EC 145, ВНТ-407, Р-44, а відображали купівлю м`ясних виробів, бензину, наборів для бульйону, тушок курчат, світильних приладів, будівельних матеріалів та інших товарів широкого асортименту.

Також, проведеними оглядами встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »» (код НОМЕР_1 ), сформувавши податковий кредит від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), в період 2016 - 2017 років відображено постачання послуг з аеровізуального огляду та обстеження магістральних газопроводів, технічного обслуговування повітряних суден, робіт щодо підтримання льотної придатності повітряних суден, організації забезпечення експлуатації повітряних суден тощо для ряду підприємств, частина яких фінансуються з бюджету, в т.ч.: АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »/філія « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_6 ), ІНФОРМАЦІЯ_8 (код НОМЕР_7 ), ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_9 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_10 ), ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_15 ).

01.03.2018 за місцем розташування приміщення, яке використовується ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 ; за місцем проживання директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) ОСОБА_6 за адресою: АДРЕСА_2 , а також за адресою розташування офісного приміщення, яке використовується ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), а саме: на другому поверсі будівлі, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 , власником якого є ІНФОРМАЦІЯ_16 , було проведено три санкціоновані обшуки, за результатами яких жодних документів, які мають значення для подальшого досудового розслідування, а саме: документів щодо проведених фінансово-господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) та підприємствами з ознаками фіктивності - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), вилучено не було.

Так, в ході досудового розслідування постала необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей та документів, що містять відомості про фінансово-господарську діяльність ІНФОРМАЦІЯ_8 (код НОМЕР_7 ), а також речей та документів, які відображають фінансово-господарські взаємовідносини між ІНФОРМАЦІЯ_8 (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) та вилученні речей та оригіналів документів.

Речі та документи, до яких необхідно здійснити тимчасовий доступ, містять в собі фактичні дані, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, а також свідчать про факт укладення між товариствами вказаних договорів, надають можливість встановлення особи яка укладала договори, дату укладення, предмет, період дії, місце укладення, права та обов`язки сторін, відповідно до фінансово-господарських договорів між підприємствами, дають можливість встановити відтиски печаток, підписів осіб, які укладали вказані договори; свідчать про ідентифікаційні ознаки ТМЦ, робіт (послуг), про факт сплати податків товариством по фінансово-господарським взаємовідносинами з контрагентами, дати, суми сплати податків, свідчать про те, хто саме здійснював сплату за ТМЦ, виконаних робіт, наданих послуг, час, суми, обсяг фінансово-господарських операцій; про факт сплати службовими особами товариства за ТМЦ, виконані роботи, надані послуги; свідчать хто саме виконав та прийняв ТМЦ, роботи (послуги), згідно фінансово-господарських договорів, час, місце, об`єкт, обсяг та їх вартість; свідчать про відповідність товарообігу, виконаних робіт, наданих послуг між сторонами фінансово-господарських взаємовідносин; свідчать про фактичну реєстрацію виданих та отриманих податкових накладних службовими особами товариства, встановити службових осіб підприємства, які внесли податкові накладні до вказаного реєстру; свідчать про факт відвантаження ТМЦ, про час, місце завантаження та відвантаження ТМЦ, інформацію про постачальника, про особу, яка приймала ТМЦ, обсяг, вартість ТМЦ згідно фінансово-господарських документів; свідчать про виробника, дату виробництва, якість (відповідність) ТМЦ державним стандартам якості (відповідності) придбаних підприємством, відповідно до фінансово-господарських договорів між підприємствами; про подальший рух товарів, виконання робіт, надання послуг, про факт продажу (передачі) ТМЦ, виконання робіт, надання послуг, кому відвантажувались ТМЦ, надавались послуги, для кого виконувались роботи, час, місце, та обсяги виконаних операцій підприємством, відповідно до фінансово-господарських договорів; про реєстрацію одержання/сплати грошових коштів по фінансово-господарським взаємовідносинам підприємств на території України; свідчать про реєстрацію ТМЦ, які знаходились на складських приміщеннях товариства; про товарообіг ТМЦ на складських приміщеннях підприємства та про внутрішньогосподарське переміщення; про проведення інвентаризацій на товаристві та фактична наявність майна на балансі підприємства та інше.

Речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати: документи, в яких містяться відомості про фінансово-господарську діяльність ІНФОРМАЦІЯ_8 (код НОМЕР_7 ) за 2016-2017 роки, а також речі та документи, які відображають фінансово-господарські взаємовідносини між ІНФОРМАЦІЯ_8 (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), а саме: документів фінансово-господарської діяльності; документів податкової звітності; бухгалтерської звітності; договорів або угод з додатками та доповненнями; заявок; договорів з перевізниками з додатками та доповненнями, заявок на перевезення, товарно-транспортних накладних; митних декларацій на товари з додатками та доповненнями, міжнародних транспортних накладних; рахунків-фактур; банківських виписок; платіжних доручень; актів прийому-передачі; доручень; актів виконаних робіт; актів взаємозвірки; реєстрів виданих та отриманих податкових накладних; податкових накладних; видаткових накладних; журналу-ордеру по рахунку № 361 (Розрахунки з вітчизняними покупцями); журналу-ордеру по рахунку № 281 (Товари на складі); документів за результатами проведення інвентаризацій; карток складського обліку; журналів складського обліку; актів приймання нафти або нафтопродуктів за кількістю за формою N 5-НП; журналів обліку надходження нафти і нафтопродуктів за формою N 6-НП; журналів реєстрації проведення вимірювань нафтопродуктів (нафти) у резервуарах Форма N 7-НП; відвантажувальних відомостей за формою N 4-НП; зведених актів приймання-здавання нафтопродуктів за формою N 11-НП; товарних балансових звітів перекачувальних станцій за формою N 12-НП; відомостей на відпуск нафтопродуктів за формою N 16-НП; довідок про книжкові залишки нафтопродуктів (нафти) за формою N 22-НП; актів вимірювання нафтопродуктів (нафти) у резервуарах за формою N 3-НП; товарних книг кількісного руху нафтопродуктів (нафти) за формою N 31-НП; журналів реєстрації результатів вимірювань СВКН за формою N 33-НП; актів приймання-здавання нафти за формою N 34-НП; актів інвентаризації N 24-НП; журналів контролювання за виконанням розпоряджень щодо проведення інвентаризації N 21-НП тощо, передбачених «Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України» затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв`язку України, ІНФОРМАЦІЯ_17 , ІНФОРМАЦІЯ_18 20.05.2008 № 281/171/578/155; журналів входу-виходу осіб на територію офісних, торгівельних, складських та виробничих приміщень; журнал обліку в`їзду-виїзду транспорту на територію офісних, торгівельних, складських та виробничих приміщень; штатного розпису працівників підприємства; сертифікатів, свідоцтв на товари; документів на використання складів, пунктів приймання та зберігання паливно-мастильних матеріалів, паливних складів, цистерн, резервуарів, виробничих ділянок, автомобільних транспортних засобів та причепів; договорів зберігання, актів приймання-передачі майна на відповідальне зберігання/з відповідального зберігання; актів перевірок технічного стану та визначення придатності повітряних суден до польотів; статуси льотної придатності повітряних суден; сертифікатів передачі до експлуатації; карт-нарядів технічного обслуговування, програм технічного обслуговування; схвалень, рішень, погоджень ІНФОРМАЦІЯ_19 програм технічних обслуговувань, обльотів; дозволів на використання повітряного простору для виконання польотів; відомостей про льотний склад повітряних суден; сертифікатів льотної придатності повітряних суден тощо.

Оригінали зазначених фінансово-господарських документів необхідно вилучити у ІНФОРМАЦІЯ_8 (код НОМЕР_7 ), оскільки, вони необхідні для використання під час проведення ревізій, інвентаризацій, податкових та інших перевірок, експертного дослідження, а також для встановлення особи, яка підписувала дані документи у кримінальному провадженні.

У відповідності до п. 7 п.п. 4 «Рішення координаційної наради з проблем судової експертизи при Міністерстві юстиції України» від 02 березня 2012 року, проведення експертизи по копіям документів, а саме її висновок, формулюється виключно у вірогідній формі з відповідним обґрунтуванням, зокрема, фактом відсутності оригіналу документа, тому у слідства виникає необхідність у безпосередньому вилучені саме оригіналів документів, а не їх копій.

Беручи до уваги вищевикладене та, враховуючи те, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей та документів неможливо, слідчий звернувся із клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 .

Старший слідчий з ОВС восьмого СВ РКП СУРФ ГУ ДФС у м. Києві капітан податкової міліції ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, суду надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, а тому суд вважає за можливе розглянути клопотання без участі слідчого.

З урахуванням заяви слідчого, відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних звуко- та відеозаписувальних засобів не здійснювалась.

Дослідивши клопотання та додані матеріали, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Відповідно доч.1ст.159КПК України,тимчасовий доступдо речейі документівполягає унаданні сторонікримінального провадженняособою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно частини 5, 6 статті 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не виключають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачаються довести за допомогою цих речей і документів.

Отже, надання тимчасового доступу до речей і документів здійснюється виключно у випадку доведення стороною кримінального провадження у своєму клопотанні обставини, передбачені ч. 5, 6 ст. 163 КПК України.

Наданими доказами доведено, що без вилучення в оригіналі вказаних вище документів, орган досудового розслідування буде позбавлений можливості іншим способом отримати відповідні докази та в подальшому використовувати їх в процесі доказування, що унеможливить проведення повного, всебічного та об`єктивного досудового розслідування.

Виходячи з вимог КПК України, слідчий суддя не вбачає підстав для задоволення клопотання слідчого в частині щодо надання доступу до речей і документів оперативним співробітникам ГУ ДФС у м. Києві за дорученням слідчого, оскільки, єдиним процесуальним документом, що надає право особі на тимчасовий доступ до речей і документів є ухвала слідчого судді (а не доручення слідчого), в якій має бути зазначено конкретне прізвище, ім`я та по батькові особи, якій надається право на доступ до речей і документів, то в цій частині клопотання задоволенню не підлягає.

Слід врахувати і те, що згідно п. 7 ст. 164 КПК України строк дії ухвали про тимчасовий доступ до документів не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.

Стаття 166 КПК України визначає наслідки невиконання ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів, яка підлягає роз`ясненню.

Керуючись ст.ст. 159-164, 166, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого з ОВС восьмого СВ РКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві капітана податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури міста Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018110000000001 від 04.01.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, - задовольнити частково.

1. Надати старшому слідчому з особливо важливих справ восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 (код НОМЕР_7 ), в яких містяться відомості про фінансово-господарську діяльність АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ) за 2016 - 2017 роки, а також речей та документів, які відображають фінансово-господарські взаємовідносини між ІНФОРМАЦІЯ_8 (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), та надати дозвіл на вилучення зазначених речей та оригіналів документів, в т.ч.: документів фінансово-господарської діяльності; документів податкової звітності; бухгалтерської звітності; договорів або угод з додатками та доповненнями; заявок; тендерної документації з усіма додатками та доповненнями; договорів з перевізниками з додатками та доповненнями, заявок на перевезення, товарно-транспортних накладних; митних декларацій на товари з додатками та доповненнями, міжнародних транспортних накладних; рахунків-фактур; банківських виписок; платіжних доручень; актів прийому-передачі; доручень; актів виконаних робіт/наданих послуг; актів взаємозвірки; реєстрів виданих та отриманих податкових накладних; податкових накладних; видаткових накладних; журналу-ордеру по рахунку № 361 (Розрахунки з вітчизняними покупцями); журналу-ордеру по рахунку № 281 (Товари на складі); документів за результатами проведення інвентаризацій; карток складського обліку; журналів складського обліку; актів приймання нафти або нафтопродуктів за кількістю за формою N 5-НП; журналів обліку надходження нафти і нафтопродуктів за формою N 6-НП; журналів реєстрації проведення вимірювань нафтопродуктів (нафти) у резервуарах Форма N 7-НП; відвантажувальних відомостей за формою N 4-НП; зведених актів приймання-здавання нафтопродуктів за формою N 11-НП; товарних балансових звітів перекачувальних станцій за формою N 12-НП; відомостей на відпуск нафтопродуктів за формою N 16-НП; довідок про книжкові залишки нафтопродуктів (нафти) за формою N 22-НП; актів вимірювання нафтопродуктів (нафти) у резервуарах за формою N 3-НП; товарних книг кількісного руху нафтопродуктів (нафти) за формою N 31-НП; журналів реєстрації результатів вимірювань СВКН за формою N 33-НП; актів приймання-здавання нафти за формою N 34-НП; актів інвентаризації N 24-НП; журналів контролювання за виконанням розпоряджень щодо проведення інвентаризації N 21-НП тощо, передбачених «Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України» затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв`язку України, ІНФОРМАЦІЯ_17 , ІНФОРМАЦІЯ_18 20.05.2008 № 281/171/578/155 тощо.

2. Надати старшому слідчому з особливо важливих справ восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 тимчасовий доступ до оригіналів речей та документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 (код НОМЕР_7 ) з можливістю вилучення копій речей та документів за 2016 - 2017 роки, а саме: журналів входу-виходу осіб на територію офісних, торгівельних, складських та виробничих приміщень; журнал обліку в`їзду-виїзду транспорту на територію офісних, торгівельних, складських та виробничих приміщень; штатного розпису працівників підприємства; сертифікатів, свідоцтв на товари; документів на використання складів, пунктів приймання та зберігання паливно-мастильних матеріалів, паливних складів, цистерн, резервуарів, виробничих ділянок, автомобільних транспортних засобів та причепів; договорів зберігання, актів приймання-передачі майна на відповідальне зберігання/з відповідального зберігання; актів перевірок технічного стану та визначення придатності повітряних суден до польотів; статуси льотної придатності повітряних суден; сертифікатів передачі до експлуатації; карт-нарядів технічного обслуговування, програм технічного обслуговування; схвалень, рішень, погоджень ІНФОРМАЦІЯ_19 програм технічних обслуговувань, обльотів; дозволів на використання повітряного простору для виконання польотів; відомостей про льотний склад повітряних суден; сертифікатів льотної придатності повітряних суден тощо.

В іншій частині клопотання відмовити.

Строк дії вказаної ухвали один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання вказаної ухвали, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів на підставі цієї ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Заперечення на дану ухвалу може бути подано під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення15.07.2019
Оприлюднено17.02.2023
Номер документу83054447
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів, в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018110000000001 від 04.01.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України

Судовий реєстр по справі —759/12647/19

Ухвала від 15.07.2019

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Бабич Н. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні