Ухвала
від 16.07.2019 по справі 520/7624/18
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 520/7624/18

Провадження № 1-кс/520/7107/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16.07.2019 року

Слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі клопотання старшого слідчого СВ Київського ВП в м.Одесі ГУ НП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 про дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 12014160020000076 від 24.02.2014 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.364, ч. 5 ст.191, ч.1 ст.366, ч.2, ч.3 ст.212, ч.2 ст.205, ч.3 ст.209, ч.3, 4 ст.358, ч.1 ст.255 КК України та за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.255, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч.3 ст.212, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч.1 ст.366, ч.3 ст. 27, ч.4 ст.28, ч.1 ст.364, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч.2 ст.205, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч.3 ст.358, ч.3 ст. 27, ч.4 ст.28, ч.4 ст.358, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч.3 ст.209 КК України,

ВСТАНОВИВ:

До Київського районного суду м. Одеси надійшло клопотання слідчого, погоджене прокурором про тимчасовий доступ до речей та документів.

Як вбачається з клопотання, СВ Київського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12014160020000076 від 24.02.2014 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366, ч.2, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3, 4 ст. 358, ч.1 ст.255 КК України та за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 255, ч. 3 ст. 27, ч. 4 ст. 28, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 27, ч. 4 ст. 28, ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 27, ч. 4 ст. 28, ч. 1 ст. 364, ч. 3 ст. 27, ч. 4 ст. 28, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 27, ч. 4 ст. 28, ч. 3 ст. 358, ч. 3 ст. 27, ч. 4 ст. 28, ч. 4 ст.358, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч. 3 ст. 209 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_5 приблизно у 2011 році за попередньою змовою з ОСОБА_6 (досудове розслідування здійснюється у іншому кримінальному провадженні у зв`язку з оголошенням його розшуку) та іншими особами, досудове розслідування стосовно яких проводиться у іншому кримінальному провадженні, створено злочинну організацію з метою вчинення тяжких та особливо тяжких злочинів, зокрема умисного ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку, фіктивного підприємництва, організації підроблення службовими особами первинних фінансово-господарських документів, використання завідомо підроблених документів, легалізації (відмиванні) доходів, одержаних злочинним шляхом, в особливо великому розмірі.

Суть діяльності злочинної організації полягала у створенні та реєстрації ряду фіктивних суб`єктів підприємницької діяльності (юридичних осіб резидентів та нерезидентів) з метою прикриття незаконної діяльності, пов`язаної із ввезенням на територію України та розповсюдженням нафтопродуктів, відкриттям митних складів на нафтобазах, розташованих у різних областях України, для розміщення на них нафтопродуктів та їх митного оформлення, документальним оформленням фіктивного вивезення нафтопродуктів за територію України, реалізацією нафтопродуктів підприємствам - нафтотрейдерам (резидентам України), організацією підроблення первинних фінансово-господарських документів щодо здійснення продажів нафтопродуктів; зарахуванням, списанням та переведенням безготівкових коштів, які надійшли на банківські рахунки фіктивних підприємств, подальшої легалізації (відмивання) доходів, отриманих злочинним шляхом, координацією та сприянням незаконній діяльності службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Метою злочинної організації ОСОБА_5 було отримання незаконного збагачення за рахунок коштів, не сплачених до державного бюджету у вигляді обов`язкових податків, зборів та платежів, які мали б бути сплачені у випадку випуску у вільний обіг на митній території України імпортованих нафтопродуктів.

Взявши на себе функцію загального керівництва злочинною організацією, ОСОБА_5 залучив до участі в ній як співорганізаторів довірених осіб із свого найближчого оточення, які мали відповідну кваліфікацію, а також достатній досвід роботи у сфері нафтопереробки, перевалки нафтопродуктів та їх оптової реалізації, а також осіб з достатнім досвідом управління суб`єктами господарювання, діяльність яких, зокрема, пов`язана із здійсненням будь-яких операцій із нафтопродуктами.

За замислом ОСОБА_5 , осередки зазначеної злочинної організації повинні були діяти у різних регіонах держави, виконуючи відведені їм функції щодо ввезення на митну територію України від імені створених його злочинним угрупуванням офшорних компаній та фіктивних підприємств нафтопродуктів під виглядом їх транзиту з подальшим розміщенням зазначених нафтопродуктів на митних складах, розташованих у різних областях України, реалізацією вказаних не розмитнених нафтопродуктів із цих митних складів вітчизняним оптовим покупцям, без сплати до державного бюджету відповідних податків, зборів і платежів та оформлення при цьому фіктивних документів щодо вивозу нафтопродуктів за межі митної території України.

Маючи значний фінансовий капітал, отриманий від незаконної діяльності вказаних суб`єктів господарської діяльності та вплив на державні органи влади, а саме ІНФОРМАЦІЯ_2 та інші служби, ОСОБА_5 у 2011 році приступив до виконання задуманого плану вчинення злочинних дій.

Для успішної реалізації злочинного умислу ОСОБА_5 та інші члени злочинної організації вступили у попередню змову з невстановленими службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , які зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, діючи в їх інтересах, навмисно створили їм умови для ввезення та незаконного розповсюдження нафтопродуктів без сплати зборів, податків та платежів.

Для реалізації розробленого плану злочинної діяльності ОСОБА_5 організував створення ряду суб`єктів господарської діяльності, як вітчизняних, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »(код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », а також інші невстановлені суб`єкти підприємницької діяльності, так і підприємств-нерезидентів, в тому числі й офшорних - « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (Британські Віргінські Острови), « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (Республіка Панама), « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (Британські Віргінські Острови) та інші невстановлені.

Для надання злочинній діяльності легального вигляду та створення позитивного іміджу в суспільстві, ОСОБА_5 вирішив об`єднати фіктивні підприємства єдиними брендами - групами компаній, спочатку - у 2011 році, « ІНФОРМАЦІЯ_5 », а пізніше, у лютому 2013 року - « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (« ІНФОРМАЦІЯ_13 »). З цією метою зареєстровані відповідні однойменні материнські підприємства у формі товариств з обмеженою відповідальністю.

З використанням останніх, а також фіктивних суб`єктів господарської діяльності резидентів та підконтрольних офшорних компаній - нерезидентів, на територію України ввозились нафтопродукти в митному режимі «транзит» та в подальшому на підставі підроблених документів нібито вивозились за межі митної території України на адресу вищевказаних підконтрольних офшорних компаній.

Крім того, за вказівкою ОСОБА_5 у період з січня 2012 року по лютий 2014 року члени злочинної групи підшукали та взяли в оренду від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПП « ОСОБА_7 » бази зберігання нафтопродуктів, якими вони фактично керували, та які вони використовували для незаконної реалізації нафтопродуктів.

Також, членами злочинної організації у 2013 році придбано

ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » з метою прикриття фіктивної переробки і реекспорту нафтопродуктів за контрактами з компаніями-нерезидентами, які в дійсності реалізовувались на території України без сплати обов`язкових платежів (зборів).

Водночас, з метою документального забезпечення фіктивного вивезення нафтопродуктів за межі митної території України, 22.11.2011 ОСОБА_5 для забезпечення реалізації злочинної схеми з ухилення від сплати податків придбано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », розташований за адресою: АДРЕСА_1 .

У період з початку 2012 року по лютий 2014 року ОСОБА_5 , діючи за попередньою змовою із ОСОБА_8 та іншими співучасниками, організували придбання нафтопродуктів на світовому ринку від імені офшорних компаній « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (Британські Віргінські Острови), « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (Панама), « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (Британські Віргінські Острови) у підприємств виробників та постачальників з різних країн світу, а саме: Білорусії, Росії, Румунії, Болгарії, Швейцарії, Нідерландів, Греції, Італії, Туркменістану, Великобританії, Сербії, Узбекистану, Казахстану, Естонії, Бельгії, Німеччини, Австрії, Татарстану, Польщі, Угорщини, Ізраїлю, США, а також їх ввезення на територію України автомобільним, залізничним та морським транспортом від імені фіктивних підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПП « ОСОБА_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в режимі «митний склад» паливно-мастильних матеріалів (бензин автомобільний АИ-92, RON 95, паливо дизельне тощо).

У зазначений період часу ОСОБА_5 за попередньою змовою з ОСОБА_8 , ОСОБА_9 та невстановленими слідством особами здійснено незаконну реалізацію нерозмитнених нафтопродуктів від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » підприємствам нафтотрейдерам на загальну суму понад 36 млрд. грн.

При цьому, ОСОБА_5 та інші співучасники, з метою прикриття своєї протиправної діяльності щодо реалізації нерозмитнених нафтопродуктів, організували виготовлення невстановленими особами завідомо підроблених первинних бухгалтерських та фінансово-господарських документів, а саме: договорів, угод, контрактів, додаткових угод, актів прийому передачі, актів виконаних робіт, податкових накладних, товарно-транспортних накладних тощо, до яких внесено завідомо неправдиві відомості про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » здійснювало поставки нафтопродуктів на адресу підприємств-нафтотрейдерів, хоча в дійсності дане підприємство не ввозило, не оформляло та не володіло жодними паливно-мастильними матеріалами та було створено виключно з метою прикриття незаконної діяльності.

Також, з цією ж метою ОСОБА_5 , ОСОБА_8 , ОСОБА_10 (вироком ІНФОРМАЦІЯ_17 від 05.04.2017 ОСОБА_10 засуджено за ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 364-1, ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 366, ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України), ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 (вироком Київського районного суду м.Одеси від 30.10.2017 ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 засуджено за ч. 5 ст. 27, ч. 4 ст. 28, ч. 1 ст. 364, ч. 5 ст. 27, ч. 4 ст. 28, ч. 1 ст. 366, ч. 5 ст. 27, ч. 4 ст.28, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 255 КК України) та інші невстановлені співучасники, організували виготовлення товарно-транспортних накладних, до яких внесені завідомо неправдиві відомості про переміщення нафтопродуктів, які знаходяться в митному режимі «митний склад», з територій нафтобаз ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПП « ОСОБА_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за межі території України в митному режимі «реекспорт» через порт Рені, хоча згідно інформації ДП « ІНФОРМАЦІЯ_18 » ці нафтопродукти перевезені по території України та розміщені на нафтобазах підприємств нафтотрейдерів, які їх придбали у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » без розмитнення та сплати належних податків, зборів та платежів.

В результаті вказаних злочинних дій членами злочинної організації, створеної ОСОБА_5 , за період з 07.12.2012 по лютий 2014 року спричинено державі України збитки у виді не сплати митних платежів на суму 2 012 962 233, 39 грн.

Надалі, отриманий в результаті вчинення фіктивного підприємництва прибуток, ОСОБА_5 та співучасники легалізували (відмили), а саме частину прибутку використовували для сплати залізничних та автомобільних перевезень нафтопродуктів, оренди нафтобаз, а частину коштів перерахували на рахунки фіктивних суб`єктів підприємницької діяльності, в особливо великих розмірах.

Крім того, проведеним розслідуванням встановлено, що приблизно у 2011 році створено злочинну організацію з метою імпорту на митну територію України нафти і нафтопродуктів та подальшою їх реалізацією на митній території України без сплати обов`язкових митних платежів і зборів. У вищезазначеній схемі злочинної діяльності були задіяні службові особи приватних підприємств, посадові особи державних органів, у тому числі й співробітники митниці та інших органів.

Зокрема, у вищезазначеній схемі злочинної діяльності були задіяні офшорні компанії нерезиденти « ІНФОРМАЦІЯ_19 », « ІНФОРМАЦІЯ_11 », « ІНФОРМАЦІЯ_9 », « ІНФОРМАЦІЯ_10 », « ІНФОРМАЦІЯ_20 », а також ряд підприємств - резидентів.

В ході досудового розслідування встановлено, що фіктивне оформлення вивезення нафтопродуктів в митних режимах транзиту и реекспорту на адресу зазначених нерезидентів через пункт митного пропуску у ІНФОРМАЦІЯ_21 здійснювалось через термінал ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_22 » ПМП « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ПП « ОСОБА_7 » та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 ». Фактично нафтопродукти до митниці призначення не надходили, а реалізовувалися на митній території України без сплати обов`язкових платежів та податків.

З метою збирання доказів вчинення кримінального правопорушення та встановлення розміру завданих збитків, у відповідності до ст. 93 КПК України, 26.11.2018 року прокурором у кримінальному провадженні направлено запит №04/2/4-7127-14 до ІНФОРМАЦІЯ_23 про надання завірених копій документів, а саме: митних декларацій зі всіма додатками з електронної бази (договори, контракти, інвойси, реєстри транспорту, акти, доручення, довіреності, тощо) згідно переліку декларацій.

ІНФОРМАЦІЯ_24 листом від 03.01.2019 року №15/9/26-70-61-03 відмовлено в наданні копій документів та повідомлено про надання відповідної інформації за рішенням суду про тимчасовий доступ до охоронюваної законом інформації.

Слідчий зазначає, що у володінні ІНФОРМАЦІЯ_23 перебувають митні декларації зі всіма додатками з електронної бази (договори, контракти, інвойси, реєстри транспорту, акти, доручення, довіреності, тощо) та відповідна службова документація митних органів, які самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; з метою подальшого встановлення обставин та фактів щодо вчинення кримінального правопорушення, якими на сьогоднішній день слідство не володіє та які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, встановленню повного кола осіб, причетних до скоєння злочину, з метою подальшого доведення протиправних дій та доведення причетності осіб до даного злочину, встановлення фактів, що підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні, необхідно отримати тимчасовий доступ до оригіналів митних декларацій зі всіма додатками (договори, контракти, інвойси, реєстри транспорту, акти, доручення, довіреності, тощо) та до баз даних де зберігаються вказані документи в електронному вигляді, з можливістю вилучення, оригіналів документів в повному обсязі зі всіма додатками, а у випадку відсутності оригіналів, належним чином завірених роздруківок зазначених документів із відповідних баз даних, в паперовому вигляді та в електронному вигляді на оптичному носії інформації.

Відповідно до матеріалів клопотання, документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_23 є необхідними для встановлення розміру завданих збитків, зокрема для їх вивчення спеціалістами в ході проведення аналітичного дослідження та експертами при проведенні судово-економічної експертизи на підставі висновків аналітичного дослідження, проведення аналітичного дослідження та відповідної експертизи без вказаних документів неможливе.

Оригінали документів потрібні у зв`язку із тим, що вказані документи містять підписи осіб, які можуть бути причетні до вчинення кримінального правопорушення, а також містять відбитки підприємств, які були задіяні при вчиненні кримінальних правопорушень. Серед іншого, також вказані декларації містять підписи та відбитки печаток представників митних органів, які підтверджують надходження нафтопродуктів на митну територію України та їх подальше переміщення. Тобто, вилучення оригіналів документів, відповідно до змісту клопотання слідчого, потрібне для проведення відповідних досліджень та експертиз.

В судове засідання слідчий та прокурор не з`явились.

Вивчивши клопотання та матеріали, якими обґрунтовуються доводи клопотання слідчий суддя приходить до наступного.

Відповідно до ч.1 ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до вимог статті 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

У клопотанні зазначаються:

1) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання;

2) правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;

3) речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати;

4) підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

5) значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні;

6) можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю;

7) обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Відповідно до приписів ч.5 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Так, матеріалами, наданими з клопотанням, слідчим не доведено достатніх підстав вважати, що зазначені в клопотанні документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Крім того, посилання на необхідність зазначених документів для проведення експертизи слідчий суддя також вважає недоречним, так як матеріалами, доданими до клопотання слідчого не доведено необхідності надання експерту оригіналів документів, зазначених в клопотанні слідчого.

Слідчим не тільки не надано суду ухвалу слідчого судді про призначення експертизи, але і не надано клопотання експерта, щодо необхідності використання зазначених в клопотанні слідчого документів.

Таким чином, враховуючи, що слідчим в своєму клопотанні не було обґрунтовано необхідність в застосуванні заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до речей та документів, а саме до оригіналів зазначених в клопотанні документів, слідчий суддя приходить до переконання, що подане клопотання задоволенню не підлягає.

Вказане клопотання можливо розглянути без виклику осіб, у володінні яких знаходяться зазначені у клопотанні слідчого документи.

Керуючись ст.ст.160, 309 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні клопотання старшого слідчого СВ Київського ВП в м.Одесі ГУ НП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 про дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 12014160020000076 від 24.02.2014 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.364, ч. 5 ст.191, ч.1 ст.366, ч.2, ч.3 ст.212, ч.2 ст.205, ч.3 ст.209, ч.3, 4 ст.358, ч.1 ст.255 КК України та за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.255, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч.3 ст.212, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч.1 ст.366, ч.3 ст. 27, ч.4 ст.28, ч.1 ст.364, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч.2 ст.205, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч.3 ст.358, ч.3 ст. 27, ч.4 ст.28, ч.4 ст.358, ч.3 ст.27, ч.4 ст.28, ч.3 ст.209 КК України відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення16.07.2019
Оприлюднено20.02.2023

Судовий реєстр по справі —520/7624/18

Ухвала від 12.07.2023

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Журавльов О. Г.

Ухвала від 07.06.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чаплицький В. В.

Ухвала від 07.06.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чаплицький В. В.

Ухвала від 06.01.2022

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Журавльов О. Г.

Ухвала від 10.01.2022

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Яковлєва Світлана Володимирівна

Ухвала від 20.12.2021

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чаплицький В. В.

Ухвала від 20.12.2021

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чаплицький В. В.

Ухвала від 23.11.2021

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чаплицький В. В.

Ухвала від 17.12.2021

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 14.12.2021

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Фомін Сергій Борисович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні