19.06.2019 Єдиний унікальний номер 205/4587/19
Єдиний унікальний номер: 205/4587/2019
Номер провадження: 3/205/2113/2019
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 червня 2019 року м. Дніпро
Суддя Ленінського районного суду м. Дніпропетровська Мовчан Д.В., розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов із Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , працює:
директором ТОВ ТРІСТАР ГРУП (ЄДРПОУ 38361018, місце знаходження: 49000, м. Дніпро,
вул. Мічуріна, буд. 9) , проживає за адресою:
АДРЕСА_1
про притягнення до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 41 КУпАП,-
ВСТАНОВИВ:
Із Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області до суду поступив адміністративний матеріал відносно гр. ОСОБА_1 .
Зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення № ДН 2405/1477/АВ/П/ПТ від 14.05.2019 року, що був складений інспектором праці Константиновою Іриною Ігорівною, вбачається, що за результатами інспекційного відвідування ТОВ ТРІСТАР ГРУП (ЄДРПОУ 38361018, місце знаходження: 49000, м. Дніпро, вул. Мічуріна, буд. 9) встановлено, що директор ТОВ ТРІСТАР ГРУП , ОСОБА_1 , вчинила правопорушення, яке виразилось у тому, що не було забезпечено достовірного обліку викуваної працівником роботи та бухгалтерських облік витрат на оплату праці у встановленому порядку, отже, порушено вимоги ч.2 ст. 30 Закону України Про оплату праці , за що передбачена адміністративна відповідальність за ч.1 ст. 41 КУпАП (порушення вимог законодавства про працю та про охорону праці).
Особа, що притягається до адміністративної відповідальності у судове засідання не з`явилась, про день та час розгляду справи повідомлялась належним чином, причин неявки суду не повідомила.
Дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку, що провадження у даній справі підлягає закриттю з огляду на нижченаведене.
Відповідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Частиною 1 ст. 41 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність, зокрема, за порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій законодавства про працю.
Обов`язок щодо збирання доказів вини особи у вчинені адміністративного правопорушення покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 КУпАП.
Протокол про адміністративне правопорушення № ДН 2405/1477/АВ/П/ПТ від 14.05.2019 року складений відносно ОСОБА_1 , згідно якого остання, обіймаючи посаду директора ТОВ ТРІСТАР ГРУП , допустила порушення вимог законодавства про працю.
В той же час, справа не містить жодного доказу, які б підтверджували, що вказана особа призначена на посаду директора вказаного товариства, що вона, як посадова особа, має адміністративно-господарські або організаційно-розпорядчі права, що саме вона в період інкримінованих їй діянь обіймала посаду директора ТОВ ТРІСТАР ГРУП .
Окрім цього, відповідно до ч. 1 ст. 251 КУпАП протокол про адміністративне правопорушення є доказом в справі.
Під час розгляду даної справи про адміністративне правопорушення встановлено, що, в порушення ч. 2 ст. 254 КУпАП, уповноважена посадова особа органу з питань праці, склавши протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , другий його екземпляр не вручила під розписку особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, чим порушена ч. 2 ст. 254 КУпАП , оскільки закон зобов`язує осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, вручити один із екземплярів протоколу про адміністративне правопорушення особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. В даному випадку будь-яких доказів вручення (особисто, за допомогою засобів поштового зв`язку тощо) матеріали справи не містять.
Суд зазначає, що норма ч. 2 ст. 254 КУпАП щодо порядку складення уповноваженою на те посадовою особою протоколу та його вручення під розписку особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, є імперативною а обов`язок вручення протоколу під розписку покладений саме на осіб, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення.
Згідно ч. 2 ст. 256 КУпАП протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У вказаному протоколі № ДН 2405/1477/АВ/П/ПТ від 14.05.2019 року відсутній підпис особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, а тому не зрозуміло, чи взагалі відомо ОСОБА_1 про те, що відносно неї складений протокол про адміністративне правопорушення, враховуючи те, що подія, за яку вона притягується до адміністративної відповідальності, сталася у 2018 році, а протокол за ч. 1 ст. 41 КУпАП складений лише 14.05.2019 року, у її відсутність.
Не ознайомивши особи, що притягається до адміністративної відповідальності з протоколом про адміністративне правопорушення уповноважена посадова особа органу з питань праці в порушення ч. 1 і ч.3 ст. 256 КУпАП не надала їй право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, в порушення ч. 1 ст. 268 КУпАП не роз`яснила такій особі її права як особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, про що свідчить зміст протоколу, в якому відсутній підпис ОСОБА_1 .
Викладене свідчить, що матеріали справи про адміністративне правопорушення справи є неналежно оформленими, та в них відсутні достатні та допустимі докази вини особи, що притягається до адміністративної відповідальності.
Відповідно до ч. 1ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв`язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
Таким чином, оцінюючи надані докази за своїм власним переконанням з позиції їх належності, достатності та допустимості, суддя приходить до висновку про відсутність у діях ОСОБА_1 складу правопорушення, передбаченого ч.1 ст.41 КУпАП, а відтак і про наявність підстав для закриття справи.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст.247, 268, 284 КУпАП, суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження по справі про адміністративне правопорушення відносно гр. ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , за ч.1 ст. 41 КУпАП - закрити, за відсутності складу адміністративного правопорушення.
Постанову може бути оскаржено до Дніпровського апеляційного суду через Ленінський районний суд м. Дніпропетровська шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя: Д. В. Мовчан
Суд | Ленінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 19.06.2019 |
Оприлюднено | 18.07.2019 |
Номер документу | 83063227 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Ленінський районний суд м.Дніпропетровська
Мовчан Д. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні