Рішення
від 16.07.2019 по справі 560/2177/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/2177/19

РІШЕННЯ

іменем України

16 липня 2019 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Тарновецького І.І., суддів Лабань Г.В. , Ковальчук О.К.

за участі:секретаря судового засідання Бачок А.М. представника позивача - ОСОБА_1 розглянувши адміністративну справу за позовом Політичної партії Всеукраїнського об`єднання "Свобода" в особі уповноваженої особи партії ОСОБА_1 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - ОСОБА_2 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 про визнання протиправною і скасування постанови,

ВСТАНОВИВ:

14 липня 2019 року позивач звернувся до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193, за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - ОСОБА_2 , в якому просить суд визнати протиправною і скасувати постанову від 09.07.2019 № 40 "Про встановлення факту невиконання секретарем комісії своїх обов`язків".

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що постановою окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 від 09.07.2019 № 40 встановлено факт невиконання секретарем комісії своїх обов`язків. На думку позивача вказана постанова від 09.07.2019 № 40 прийнята з порушенням вимог законодавства, а тому підлягає скасуванню, оскільки у відповідача не було належних і допустимих доказів для встановлення факту невиконання секретарем комісії своїх обов`язків. Також позивач зазначає, що під час розгляду проекту постанови Про встановлення факту невиконання секретарем комісії своїх обов`язків виборчою комісією було допущено порушення розгляду документів, заяв щодо порядку організації та проведення виборів, що потягло за собою прийняття протиправного рішення. А тому враховуючи зазначене позивач звернувся до суду з адміністративним позовом.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 16.07.2019 відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 16.07.2019 залучено до участі у справі № 560/2177/19, як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - секретаря окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 ОСОБА_2

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив суд адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

Відповідач та третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, в судове засідання не з`явилися, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

Заслухавши пояснення представника позивача та дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

ОСОБА_2 є секретарем окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 (від Політичної партії Всеукраїнського об`єднання "Свобода"), що підтверджується додатком № 21 до Постанови ЦВК від 31.05.2019 № 919 та посвідченням № ОВК-3027 від 31.05.2019.

08.07.2019 членом окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 ОСОБА_4 подано голові окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року одномандатного виборчого округу № 193 ОСОБА_5 доповідну записку, в якій член комісії просив на найближчому засіданні комісії № 193 розглянути питання порушення присяги секретарем ОВК ОВО № 193, що виявилося, як систематичне невиконання покладених на неї обов`язків, а саме дії (бездіяльність) секретаря комісії № 193 ОСОБА_2 фактично мало не призвели до порушення процедури та термінів утворення ДВК одномандатного виборчого округу № 193.

09.07.2019 окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193, як визначено в оскаржуваній постанові, розглянула на своєму засіданні доповідну записку члена окружної виборчої комісії ОСОБА_3 , та встановила, що секретарем окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 ОСОБА_2 допущено порушення присяги члена комісії, що виявилось у не виконанні останньою покладених на неї обов`язків, а саме секретар ОСОБА_2 надала системному адміністратору ОСОБА_6 постанову № 27 Про відхилення кандидатур до складу дільничних виборчих комісій від 04.07.2019 (та інші, якими було відхилено кандидатури на засіданні комісії № 193 04.07.2019 року) лише 05.07.2019 року близько 11 год. 00 хв., при цьому, ІАС Вибори вже почала видруковувати необхідні матеріали для проведення процедури жеребкування, яку було завершено о 15 год. 00 хв. 05.07.2019. В результаті недбалості ОСОБА_2 видалення відхилених кандидатур розпочалося о 15 год. 20 хв. 05.07.2019 року і завершилося близько 17 год. 30 хв. Внаслідок чого формування дільничних комісій та керівного складу розпочалося близько 18 год.00 хв. 05.07.2019 року. Бездіяльність (можливо навмисна дія) секретаря комісії позбавила комісію фактично трьох додаткових годин на утворення ДВК.

За результатами розгляду доповідної записки члена окружної виборчої комісії ОСОБА_3 , 09.07.2019 о 17 год. 50 хв. окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 прийняла постанову "Про встановлення факту невиконання секретарем комісії своїх обов`язків" № 40.

Позивач не погодившись із прийнятою відповідачем постановою оскаржив її до суду.

Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд зазначає наступне.

Відповідно до частин 1 та 2 статті 6 Закону України Про вибори народних депутатів України передбачено, що вибори депутатів є вільними. Громадянам України забезпечуються умови для вільного формування своєї волі та її вільного виявлення при голосуванні. Застосування насильства, погроз, обману, підкупу чи будь-яких інших дій, що перешкоджають вільному формуванню та вільному виявленню волі виборця, забороняється.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 11 Закону України Про вибори народних депутатів України виборчий процес - це здійснення суб`єктами, визначеними статтею 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом. Виборчий процес здійснюється на засадах: 1) дотримання принципів виборчого права, зазначених у статтях 2-10 цього Закону; 2) законності та заборони незаконного втручання будь-кого у цей процес; 3) політичного плюралізму та багатопартійності; 4) публічності і відкритості; 5) свободи передвиборної агітації, рівного доступу всіх кандидатів у депутати і партій - суб`єктів виборчого процесу до засобів масової інформації незалежно від їх форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками (власниками) яких є партії, кандидати у депутати в одномандатному окрузі; 6) неупередженості органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, судів, підприємств, закладів, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до партій - суб`єктів виборчого процесу, кандидатів у депутати.

Відповідно до ст.12 Закону України Про вибори народних депутатів України суб`єктами виборчого процесу є: 1) виборець; 2) Центральна виборча комісія, а також інша виборча комісія, утворена відповідно до цього Закону; 3) партія, що висунула кандидата у депутати; 4) кандидат у депутати, зареєстрований у порядку, встановленому цим Законом; 5) офіційний спостерігач від партії, яка висунула кандидатів у депутати у загальнодержавному окрузі, від кандидата у депутати в одномандатному окрузі, від громадської організації, який зареєстрований у порядку, встановленому цим Законом (далі - офіційний спостерігач від партії, кандидата у депутати, громадської організації).

Частиною 7 статті 26 Закону України Про вибори народних депутатів України встановлено, що Центральна виборча комісія одночасно з формуванням складу окружної виборчої комісії призначає голову, заступника голови, секретаря такої виборчої комісії. Секретар окружної чи дільничної виборчої комісії повинен володіти державною мовою в обсязі, необхідному для ведення діловодства.

Окружна виборча комісія утворюється Центральною виборчою комісією не пізніш як за шістдесят два дні до дня голосування у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії у кількості не менше дванадцяти і не більше вісімнадцяти осіб (ч. 1 ст. 27 Закону України Про вибори народних депутатів України ).

Статтею 31 Закону України Про вибори народних депутатів України визначено повноваження окружної виборчої комісії, зокрема: 1) забезпечує підготовку та проведення виборів депутатів в одномандатному окрузі та в загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу; 2) здійснює в межах відповідного одномандатного округу контроль за додержанням і однаковим застосуванням законодавства про вибори депутатів виборцями, дільничними виборчими комісіями та їх членами, органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування, посадовими і службовими особами цих органів, підприємствами, закладами, установами, організаціями та їх посадовими особами, засобами масової інформації, їх власниками, посадовими особами та творчими працівниками, кандидатами у депутати, партіями, їх представниками та уповноваженими особами, довіреними особами кандидатів у депутати в одномандатних округах, офіційними спостерігачами, громадськими організаціями; 3) надає правову, організаційно-методичну, технічну допомогу дільничним виборчим комісіям, організовує навчання членів цих комісій з питань організації виборчого процесу; 5) утворює дільничні виборчі комісії відповідно до цього Закону, крім випадку, передбаченого у частині тринадцятій статті 28 цього Закону; 6) скликає у разі необхідності за власною ініціативою засідання дільничної виборчої комісії; 7) вирішує питання використання коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів депутатів, у порядку, встановленому Центральною виборчою комісією; 8) контролює дотримання органами, уповноваженими на це законом, законодавства щодо складання списків виборців по виборчих дільницях на території одномандатного округу, контролює надання їх для загального ознайомлення; 9) контролює діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення приміщеннями для голосування, транспортом, засобами зв`язку, обладнанням, у межах своєї компетенції розглядає і вирішує інші питання матеріально-технічного забезпечення виборів депутатів на території одномандатного округу; 10) передає дільничним виборчим комісіям виборчі бюлетені, бланки іншої документації відповідно до цього Закону, забезпечує контроль за обліком виборчих бюлетенів у межах одномандатного округу; 11) забезпечує виготовлення інформаційних плакатів, плакатів, що роз`яснюють порядок голосування та відповідальність за порушення законодавства про вибори депутатів, печаток дільничних виборчих комісій та передає їх дільничним виборчим комісіям, а також забезпечує виготовлення іншої виборчої документації; 12) надає правову, організаційно-методичну, технічну допомогу дільничним виборчим комісіям, організовує навчання голів, заступників голів, секретарів дільничних виборчих комісій; 13) заслуховує інформацію дільничних виборчих комісій, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань підготовки і проведення виборів; 14) реєструє офіційних спостерігачів від партії, кандидата у депутати, громадської організації; 15) розглядає заяви і скарги на рішення, дії або бездіяльність дільничних виборчих комісій і приймає рішення з цих питань; 16) встановлює підсумки голосування в загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та одномандатному окрузі, складає протоколи про підсумки голосування, передає протоколи та іншу виборчу документацію, передбачену цим Законом, Центральній виборчій комісії; 17) визнає голосування на виборчій дільниці недійсним у випадках, передбачених цим Законом; 18) забезпечує передачу на зберігання до відповідної архівної установи виборчої та іншої документації в порядку, встановленому Центральною виборчою комісією; 19) узагальнює інформацію щодо поданих до окружної виборчої комісії заяв та скарг, що стосуються процесу виборів депутатів, а також результатів їх розгляду, вивішує цю інформацію на стенді офіційних матеріалів комісії для загального ознайомлення та подає її до Центральної виборчої комісії у встановленому нею порядку для розміщення на її офіційному веб-сайті; 20) здійснює інші повноваження, передбачені цим та іншими законами України.

Згідно з ч. ч. 1, 8 ст. 33 Закону України Про вибори народних депутатів України виборча комісія є колегіальним органом. Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою комісії, в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. Засідання виборчої комісії веде голова комісії або його заступник; у разі невиконання ними цієї функції або у разі їх відсутності, у тому числі у день голосування, зокрема, при підрахунку голосів на виборчій дільниці, встановленні підсумків голосування в межах території одномандатного округу комісія на кожному такому засіданні визначає із свого складу головуючого на засіданні з числа членів комісії.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 35 Закону України Про вибори народних депутатів України документування діяльності окружних та дільничних виборчих комісій здійснюється у порядку, встановленому цією статтею та порядком ведення діловодства виборчих комісій, який затверджується Центральною виборчою комісією. На засіданні виборчої комісії ведеться протокол засідання, який веде секретар комісії. За відсутності секретаря комісії чи у разі невиконання ним своїх повноважень на засіданні комісія обирає зі свого складу секретаря засідання, який виконує обов`язки секретаря комісії на відповідному засіданні та при оформленні документів засідання. Протокол засідання комісії підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (чи секретарем засідання). Протокол засідання комісії надається для ознайомлення членам комісії на їх вимогу не пізніше наступного засідання комісії, при цьому член комісії має право його підписати. Протокол засідання комісії може бути наданий для ознайомлення суб`єкту виборчого процесу на його вимогу не пізніше наступного засідання комісії. У цей же строк протокол засідання виборчої комісії вивішується на стенді офіційних матеріалів комісії для загального ознайомлення та надсилається до Центральної виборчої комісії. Центральна виборча комісія оприлюднює протокол засідання виборчої комісії на своєму офіційному веб-сайті невідкладно після його надходження.

Згідно ч.ч. 6-7 ст. 35 Закону України Про вибори народних депутатів України , з питань поточної діяльності комісія може приймати протокольні рішення, зміст яких заноситься до протоколу виборчої комісії та не оформлюється окремим документом. Виборча комісія складає акти та протоколи. Акт комісії засвідчує певний факт або певну подію, виявлені і визнані комісією. Протокол комісії встановлює підсумки певних дій, виконаних комісією.

Відповідно до п.4.2 Порядку ведення діловодства у виборчих комісіях та комісіях з референдумів крім рішень зазначених у пункті 2.2., 2.3 цього Порядку, комісія складає акти та протоколи. Акт комісії засвідчує певний факт або подію, виявлені і визнані комісією. Протокол комісії встановлює підсумки певних дій, виконаних комісією.

Обов`язки члена виборчої комісії передбачено частиною 9 ст. 36 Закону України Про вибори народних депутатів України , де визначено, що член виборчої комісії зобов`язаний: додержуватися Конституції України, цього та інших законів України та актів законодавства з питань підготовки і проведення виборів; брати участь у засіданнях виборчої комісії; виконувати рішення виборчої комісії та обов`язки, покладені на нього згідно з їх розподілом у комісії.

Аналізуючи наведені норми, суд зазначає, що встановлення факту порушення правил проведення виборів чи перешкоджання роботі виборчій комісії має засвідчуватись відповідним актом, який є носієм доказової інформації.

Однак, відповідачем до суду не надано доказів складення Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 акту про встановлення факту невиконання секретарем окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 ОСОБА_2 своїх обов`язків, так як і самого акту комісії, як передбачено Законом України Про вибори народних депутатів України .

Також, відповідачем не надано, а судом не встановлено жодних протокольних рішень, які б підтверджували встановлення порушень вимог виборчого законодавства секретарем комісії.

Водночас, з матеріалів справи судом встановлено, що факт невиконання секретарем окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 своїх обов`язків, засвідчено у доповідній записці від 08.07.2019 члена окружної виборчої комісії ОСОБА_3 , що у свою чергу не передбачено чинним законодавством України.

Також, в оскаржуваній постанові зазначено, що секретар окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 ОСОБА_2 надала системному адміністратору ОСОБА_6 постанову № 27 Про відхилення кандидатур до складу дільничних виборчих комісій від 04.07.2019 (та інші, якими було відхилено кандидатури на засіданні ОВК ОВО № 193 04.07.2019 року) лише 05.07.2019 року близько 11 год. 00 хв., внаслідок чого формування дільничних комісій та керівного складу розпочалося близько 18 год.00 хв. 05.07.2019 року, що в свою чергу на думку комісії позбавило останню трьох додаткових годин на утворення ДВК.

Однак, суд критично оцінює такий висновок окружної виборчої комісії, оскільки згідно п. 2.4. Порядку використання окружними виборчими комісіями з виборів народних депутатів України інформаційно-аналітичної системи Вибори народних депутатів України , що затверджений постановою ЦВК № 954 від 06.06.2019 (далі по тексту - Порядок) передбачено, що постанова, прийнята окружною виборчою комісією, оформляється відповідно до вимог частин третьої, четвертої статті 35 Закону та встановленого Центральною виборчою комісією Порядку ведення діловодства у виборчих комісіях і засвідчується печаткою окружної виборчої комісії. Після цього секретар комісії (секретар засідання) негайно передає постанови (у разі наявності додатків до постанови - разом із додатками) системному адміністратору (оператору) на час, необхідний для створення її електронної версії шляхом сканування.

З матеріалів справи вбачається, що секретарем окружної виборчої комісії передано постанову № 27 Про відхилення кандидатур до складу дільничних виборчих комісій від 04.07.2019 (та інші, якими було відхилено кандидатури на засіданні ОВК ОВО № 193 04.07.2019 року) системному адміністратору (оператору) в межах часу, необхідного для створення її електронної версії шляхом сканування, з дотриманням норм Порядку.

Відтак, в ході розгляду справи відповідачем не доведено, а судом не встановлено не виконання секретарем окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 ОСОБА_2 її обов`язків передбачених законодавством України.

Також, судом встановлено, що у доповідній записці від 08.07.2019 члена окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 ОСОБА_3 та у постанові окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 "Про встановлення факту невиконання секретарем комісії своїх обов`язків" № 40 не наведено жодних обставин, які визначали настання негативних наслідків для виборчого процесу за результатами неналежного виконання секретарем комісії ОСОБА_2 своїх обов`язків, щодо утворення ДВК окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193.

Отже, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову шляхом визнання протиправною і скасування постанови від 09.07.2019 № 40 "Про встановлення факту невиконання секретарем комісії своїх обов`язків".

Згідно ч. 9 ст. 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Суд зазначає, що позивачем до суду подано дану позовну заяву без доказів сплати судового збору.

При цьому позивачем заявлено одну вимогу немайнового характеру, таким чином, враховуючи викладене, вимоги Закону України Про судовий збір , суд вважає за доцільне стягнути з Політичної партії Всеукраїнського об`єднання "Свобода" до спеціального фонду Державного бюджету України (отримувач: УК у м. Хмельницькому/м. Хмельницький/22030101, код отримувача (ЄДРПОУ): 38045529, банк: Казначейство України (ЕАП), МФО: 899998, рахунок №34313206084006, код класифікації доходів бюджету: 22030101, найменування коду класифікації доходів бюджету - Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050) судовий збір у розмірі 1921,00 грн.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на вищевикладене, суд дійшов висновку про стягнення з окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 за рахунок бюджетних асигнувань Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 на користь Політичної партії Всеукраїнського об`єднання "Свобода" судовий збір у розмірі 1921,00 грн.

Керуючись ст.ст.7, 9, 241-246, 250, 255, 273 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 від 09.07.2019 № 40 "Про встановлення факту невиконання секретарем комісії своїх обов`язків".

Стягнути з Політичної партії Всеукраїнського об`єднання "Свобода" до спеціального фонду Державного бюджету України (отримувач: УК у м. Хмельницькому/м. Хмельницький/22030101, код отримувача (ЄДРПОУ): 38045529, банк: Казначейство України (ЕАП), МФО: 899998, рахунок №34313206084006, код класифікації доходів бюджету: 22030101, найменування коду класифікації доходів бюджету - Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050) судовий збір у розмірі 1921,00 грн.

Стягнути з окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 за рахунок бюджетних асигнувань окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 на користь Політичної партії Всеукраїнського об`єднання "Свобода" судовий збір у розмірі 1921,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Хмельницький окружний адміністративний суд у дводенний строк з дня його проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Позивач: Політична партія Всеукраїнського об`єднання "Свобода" (02140, м. Київ, вул. Вишняківська, будинок 6-А, квартира 70, код ЄДРПОУ - 00013215)

Відповідач: Окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 (майдан Відродження, буд. 1, м. Кам`янець - Подільський, Хмельницька область, 32300, код ЄДРПОУ - 43038949)

Третя особа: Секретар окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 ОСОБА_2 (майдан Відродження, буд. 1, м. Кам`янець - Подільський, Хмельницька область, 32300).

Повне рішення складене 16 липня 2019 року о 19 год. 10 хв.

Головуючий суддя Судді І.І. Тарновецький Г.В. Лабань О.К. Ковальчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.07.2019
Оприлюднено18.07.2019
Номер документу83067977
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/2177/19

Ухвала від 16.07.2019

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

Рішення від 16.07.2019

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

Ухвала від 16.07.2019

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні