Справа № 755/8361/19
Провадження №: 3/752/4857/19
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17.07.2019 року
Суддя Голосіївського районного суду м. Києва Бондаренко Г.В., розглянувши матеріали, що надійшли від Національного агентства з питань запобігання корупції, відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, адреса проживання та реєстрації: АДРЕСА_1 , який працює керівником політичної партії Солідарність правих сил , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , раніше адміністративному стягненню не піддавався,
про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, -
в с т а н о в и в:
згідно з протоколом, за результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру поданого 06 лютого 2019 року політичною партією Солідарність правих сил (код ЄДРПОУ 37133583) за IV квартал 2018 року (далі - Звіт Партії) за підписом керівника Партії ОСОБА_1 до Національного агентства та перевірки відповідності відображеної у Звіті Партії інформації вимогам законодавства України, зіставлення та звірки відомостей, зазначених у Звіті, з доданими до Звіту документами, відомостями з інформаційних баз даних державних органів та інших відомостей, які мають відображатися у Звіті Партії встановлено, що оформлення Звіту Партії, включені до нього звітні дані не відповідають, вимогам законодавства та неповноту відображеної у Звіті Партії інформації, а саме:
на титульній сторінці Звіту Партії та у таблиці 2) власник - юридична особа пункту 2.1 Відомості про нерухоме майно глави 2 Відомості про майно, у тому числі за кордоном, що перебуває на праві користування політичної партії розділу І Відомості про майно, нематеріальні цінності, цінні папери політичної партії Звіту, зазначено фактичне місцезнаходження: 03040, м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, буд. 98/2 та додано договір оренди № 25-16 від 30.05.2016. Проте у Звіті Партії не відображено відомості щодо здійснення орендної плати у розмірі та у строки визначені зазначеним вище договором та/або відомості щодо фінансових зобов`язань, які виникли у Партії на підставі договору оренди № 25-16 від 30.05.2016 року, а також не додано копію Акту прийому-передачі нерухомого майна за вищевказаною адресою, що є порушенням вимог пункту чотири та п`ять частини дев`ятої, дванадцятої статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні та підпункту 2 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 № 2 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за № 1185/29315 (далі - Положення про порядок подання Звіту; копія сторінок Звіту Партії та копія договору оренди додаються);
на титульній сторінці Звіту Партії зазначено рахунок ТВБВ N10026/084 філії Головного управління по м. Києву та Київській області АТ Ощадбанк , МФО 322669, проте зазначений рахунок не відображено у пункту 4 1.1 Грошові кошти на рахунках політичної партії розділу II Відомості про грошові кошти політичної партії та не додано довідку про рух коштів на вищезазначеному рахунку, що є порушення частини дванадцятої статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні та підпункту 2 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту (копія сторінок звіту додаються).
Вищезазначені порушення зафіксовані в Акті про проведення аналізу Звіту політичної партії Солідарність правих сил про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за IV квартал 2018 року від 20 березня 2019 року та Висновку про результати аналізу Звіту політичної партії Солідарність правих сил про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за IV квартал 2018 року від 29 березня 2019 року № 1034, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання політичній корупції від 29 березня 2019 року № 883 (копія Акту про проведення аналізу Звіту Партії та копія Висновку про результати аналізу Звіту Партії додаються).
Таким чином, ОСОБА_1 згідно протоколу вчинив порушення встановленого порядку подання Звіту Партії за IV квартал 2018 року, відповідальність за яке передбачена статтею 212 21 КУпАП.
ОСОБА_1 в судове засідання не з"явився.
Відповідн до п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП не містить положень про наявність у суду повноважень щодо встановлення обставин вчинення адміністративного правопорушення, наявності вини особи у його вчиненні у разі закриття провадження про адміністративні правопорушення.
Крім того, логічне тлумачення абзацу першого статті 247 КУпАП дозволяє дійти висновку, що встановлення зазначених у цій статті юридичних фактів є єдиною необхідною підставою для припинення будь-яких дій щодо притягнення особи до адміністративної відповідальності незалежно від встановлених будь-яких інших обставин, що підлягають з`ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення (стаття 280 КУпАП), у тому числі й вини особи у його вчиненні.
Таким чином, поєднання закриття справи з одночасним визнанням вини особи у вчиненні адміністративного правопорушення є взаємовиключними рішеннями, і прийняття таких двох взаємовиключних рішень в одній постанові про закриття справи свідчить про порушення права людини на справедливий суд, передбаченого статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. За правилами статті 284 КУпАП рішенням, що доводить вину особи, є постанова про накладення адміністративного стягнення або застосування заходів впливу, умовою якої є визначення вини.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, адміністративне стягнення може бути накладене не пізніше, як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - три місяці з дня його виявлення.
Як вбачається з матеріалів справи, адміністративне правопорушення вчинене ОСОБА_1 згідно з протоколом 06.02.2019 року, день виявлення правопорушення 20.03.2019 року, отже на момент розгляду справи судом минуло більш ніж три місяці з дня виявлення правопорушення.
Згідно правил п.7 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Враховуючи вищевикладене, вважаю за необхідне провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 212-21 КУпАП закрити у зв`язку з закінченням на момент розгляду справи, строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
На підставі викладеного та керуючись ст. 38, п.7 ст. 247, ст. 283-284 КУпАП, суддя
п о с т а н о в и в:
провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 212-21 КУпАП - закрити, у зв`язку з закінченням строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Голосіївський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення.
Суддя : Бондаренко Г.В.
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 17.07.2019 |
Оприлюднено | 18.07.2019 |
Номер документу | 83080845 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Голосіївський районний суд міста Києва
Бондаренко Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні