РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
11 липня 2019 р. Справа № 120/1774/19-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Богоноса М.Б.,
за участю:
секретаря судового засідання: Гродської В.О.
представника позивача: Дробахи С.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" до Головного управління ДФС у Вінницькій області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ
У Вінницький окружний адміністративний суд з адміністративним позовом звернулось товариство з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" до Головного управління ДФС у Вінницькій області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до норм Податкового кодексу України, Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" було складено податкові накладні № 1 від 01.03.2019 року, № 2 від 01.03.2019 року, № 3 від 01.03.2019 року, № 4 від 01.03.2019 року, № 5 від 05.03.2019 року та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак, рішеннями Комісії Головного управління ДФС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 1136646/42792348 від 09.04.2019 року, №1136647/42792348 від 09.04.2019 року, №1136648/42792348 від 09.04.2019 року, №1136646/42792349 від 09.04.2019 року, №1139418/42792348 від 12.04.2019 року відповідно відмовлено у реєстрації податкових накладних. Вважаючи рішення про відмову у реєстрації податкових накладних протиправними, з метою зобов`язання зареєструвати податкові накладні, позивач звернувся до суду з цим адміністративним позовом.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що Товариством виконано вимоги, вказані в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних, однак, незважаючи на це рішеннями відповідача було відмовлено у їх реєстрації з підстав - ненадання платником письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування.
З метою захисту своїх прав, позивач звернувся до суду із цим адміністративним позовом, у якому просить визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:
- від 09.04.2019 № 1136646/42792348 про відмову у реєстрації податкової накладної;
- від 09.04.2019 № 1136647/42792348 про відмову у реєстрації податкової накладної;
- від 09.04.2019 № 1136648/42792348 про відмову у реєстрації податкової накладної;
- від 09.04.2019 № 1136649/42792348 про відмову у реєстрації податкової накладної;
- від 12.04.2019 № 1139418/42792348 про відмову у реєстрації податкової накладної.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну/розрахунок Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти":
- від 01.03.2019 № 1 з 28 березня 2019 року;
- від 01.03.2019 № 2 з 28 березня 2019 року;
- від 01.03.2019 № 3 з 28 березня 2019 року;
- від 05.03.2019 № 4 з 28 березня 2019 року;
- від 05.03.2019 № 5 з 28 березня 2019 року.
Ухвалою суду від 04 червня 2019 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до судового розгляду на 02 липня 2019 року.
02 липня 2019 року на адресу суду надійшов відзив, у якому відповідач просив у задоволенні вимог позову відмовити повністю. Як на мотив для відзиву відповідач зіслався на те, що в реєстрації податкових накладних було відмовлено з підстав ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації зазначеної у податкових накладних/розрахунок коригування, реєстрація яких зупинена. У зв`язку із цим, відповідачем прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" в Єдиному реєстрі податкових накладних.
02 липня 2019 року судом постановлено ухвалу про відкладення розгляду справи у зв`язку із відсутністю доказів належного повідомлення про дату, час та місце розгляду справи відповідача у справі. Наступне судове засідання вирішено провести 11 липня 2019 року.
Представник позивача у судовому засіданні 11 липня 2019 підтримав позовні вимоги та просив суд їх задовольнити, мотивуючи свою позицію тим, що після зупинення реєстрації податкових накладних, позивачем було надано достатні для реєстрації податкових накладних первинні документи.
Представник відповідача у судове засідання не з`явився із невідомих причин, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся у встановленому Кодексом адміністративного судочинства України порядку.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд встановив наступне.
Позивач перебуває на податковому обліку в органах державної податкової служби з 04 лютого 2019 року (а.с.43-48).
13 лютого 2019 року між ТОВ "Вольтаж груп Дженерал" (Замовник) та ТОВ "Енергетичні продукти" (Виконавець) було укладено договір про надання послуг № ЕР-2019-02-13/2, відповідно до якого Виконавець зобов`язується надати Замовнику наступні послуги на об`єкті будівництва Будівництво фотогальванічної електростанції ТОВ "Електросолар" на території с. Велика Кириївка, Бершадського району вінницької області , а саме наладка інверторів INGECON SUN 3Play 100KW PRO.
В результаті господарської операції, що виникла на підставі зазначеного договору, Товариством з обмеженою відповідальністю Енергетичні продукти 01 березня 2019 року було сформовано податкову накладну № 1 та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.58).
Згідно результатів обробки податкову накладну прийнято, але реєстрація зупинена. Підставою зазначено: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам п.п.1.6 п.1 Критеріїв ризикованості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.59).
05 квітня 2019 року позивачем було надіслано в електронному вигляді до ДФС України документи з метою розблокування реєстрації податкової накладної від 01.03.2019 № 1 (а.с.60-79).
07 квітня 2019 року повідомлення, щодо подачі документів прийняті (а.с.80).
Проте, відповідачем прийнято рішення від 09.04.2019 № 1136646/42792348 про відмову в реєстрації податкової накладної від 01.03.2019 № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підставою вказано ненадання платником письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена. Додаткова інформація: у платника податків відсутні трудові ресурси, що унеможливлюють виконання наданих послуг (а.с.81).
19 квітня 2019 року позивачем подана скарга на рішення від 09.04.2019 № 1136646/42792348 про те, що контролюючим органом грубо порушено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.82-108).
19 квітня 2019 року скаргу на рішення комісії прийнято (а.с.109).
02 травня 2019 року розглянуто скаргу від 19.04.2019 та залишено її без задоволення, а рішення комісії без змін (а.с.110).
01 березня 2019 року позивачем було сформовано податкову накладну № 2 та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.126).
Згідно результатів обробки податкову накладну прийнято, але реєстрація зупинена. Підставою зазначено: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам п.п.1.6 п.1 Критеріїв ризикованості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.127).
05 квітня 2019 року позивачем було надіслано в електронному вигляді до ДФС України документи щодо розблокування податкової накладної від 01.03.2019 № 2 (а.с.128-145).
07 квітня 2019 року повідомлення, щодо подачі документів прийняті (а.с.146).
Проте, Рішенням відповідача від 09.04.2019 № 1136647/42792348 відмовлено у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підставою зазначено ненадання платником письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена. Додаткова інформація: у платника податків відсутні трудові ресурси, що унеможливлюють виконання наданих послуг (а.с.147).
19 квітня 2019 року позивачем подана скарга на рішення від 09.04.2019 № 1136647/42792348 у якій зазначено, що контролюючим органом грубо порушено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.148-174).
19 квітня 2019 року скаргу на рішення комісії прийнято (а.с.175).
02 травня 2019 року розглянуто скаргу від 19.04.2019 та залишено її без задоволення, а рішення комісії без змін (а.с.176).
01 березня 2019 року було сформовано податкову накладну № 3 та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.177).
Згідно результатів обробки податкову накладну прийнято, але реєстрація зупинена. Підставою зазначено: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризикованості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.178).
05 квітня 2019 року позивачем було надіслано в електронному вигляді до ДФС України документи щодо розблокування податкової накладної від 01.03.2019 № 3 (а.с.179-196).
08 квітня 2019 року повідомлення, щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операції прийняті (а.с.197).
Проте, Рішенням від 09.04.2019 № 1136648/42792348 відмовлено у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підставою зазначено ненадання платником письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена. Додаткова інформація: у платника податків відсутні трудові ресурси, що унеможливлюють виконання наданих послуг (а.с.198).
19 квітня 2019 року позивачем подана скарга на рішення від 09.04.2019 № 1136648/42792348 із посиланням на те, що контролюючим органом грубо порушено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.199-221).
19 квітня 2019 року скаргу на рішення комісії прийнято (а.с.222).
02 травня 2019 року розглянуто скаргу від 19.04.2019 та залишено її без задоволення, а рішення комісії без змін (а.с.223).
05 березня 2019 року сформовано податкову накладну № 4 та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.224).
Згідно результатів обробки податкову накладну прийнято, але реєстрація зупинена. Підставою зазначено: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризикованості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.225)
08 квітня 2019 року позивачем було надіслано в електронному вигляді до ДФС України документи для розблокування реєстрації податкової накладної від 05.03.2019 № 4 (а.с.226-243).
09 квітня 2019 року повідомлення, щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операції прийняті (а.с.244).
Проте, Рішенням від 09.04.2019 № 1136649/42792348 відмовлено у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підставою зазначено ненадання платником письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена. Додаткова інформація: у платника податків відсутні трудові ресурси, що унеможливлюють виконання наданих послуг (а.с.245).
19 квітня 2019 року позивачем подана скарга на рішення від 09.04.2019 № 1136649/42792348 із посиланням на те, що контролюючим органом грубо порушено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. т.1 246-т.2 16).
19 квітня 2019 року скаргу на рішення комісії прийнято (а.с.17 т.2).
02 травня 2019 року розглянуто скаргу від 19.04.2019 та залишено її без задоволення, а рішення комісії без змін (а.с.18 т.2).
05 березня 2019 року було сформовано податкову накладну № 5 та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.19 т.2).
Згідно результатів обробки податкову накладну прийнято, але реєстрація зупинена. Підставою зазначено: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризикованості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.20 т.2).
09 квітня 2019 року позивачем було надіслано в електронному вигляді до ДФС України документи для розблокування реєстрації податкової накладної від 05.03.2019 № 5 (а.с.21-41 т.2).
10 квітня 2019 року повідомлення, щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операції прийняті (а.с.42 т.2).
Проте, Рішенням від 12.04.2019 № 1139418/42792348 відмовлено у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підставою зазначено ненадання платником письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена. Додаткова інформація: у платника податків відсутні трудові ресурси, що унеможливлюють виконання наданих послуг (а.с.43 т.2).
19 квітня 2019 року позивачем подана скарга на рішення від 12.04.2019 № 1139418/42792348 із посиланням на те, що контролюючим органом грубо порушено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.44-70 т.2).
19 квітня 2019 року скаргу на рішення комісії прийнято (а.с.71 т.2).
02 травня 2019 року розглянуто скаргу від 19.04.2019 та залишено її без задоволення, а рішення комісії без змін (а.с.72 т.2).
Не погоджуючись із рішеннями відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних, позивач звернувся до суду з цим адміністративним позовом.
Визначаючись стосовно позовних вимог, суд виходив з наступного.
Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Згідно пп. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування є у тому числі, постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів / послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" від 29 грудня 2010 № 1246 (далі - Порядок від 29.12.10 №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку від 29.12.10 № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку від 29.12.10 №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21 лютого 2018 року № 117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Згідно з вимогами п. 4 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок від 21.02.18 № 177), у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна/розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.
Як вбачається з п. 5 Порядку від 21.02.18 № 177, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Згідно з вимогами п. п. 6 та 7 Порядку від 21.02.18 № 177 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:
1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;
2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.
Згідно документа Державної фіскальної служби України від 05.11.2018 року пп.1.6 п.1 "Критерії ризиковості платника податку і здійснення операцій", комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:
платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України";
платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців;
платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);
платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;
платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;
платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України;
наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.
Відповідно до вимог п. 12 та 13 Порядку від 21.02.18 № 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;
2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;
3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
В порушенні вказаних норм в квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної не зазначено за якою саме підставою позивача із указаних в п.п. 1.6 п. 1 Критеріїв віднесено до ризикових платників (а.с.59, 127, 178, 225, т.2-20).
На підставі ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" від 23 лютого 2006 року № 3477-IV, суд при розгляді цієї справи застосовує практику Європейського суду з прав людини.
Зокрема у справі Рисовський проти України Суд зазначив про особливу важливість принципу "належного урядування", який передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (див. рішення у справах "Беєлер проти Італії" [ВП], заява N 33202/96, п. 120, ECHR 2000-I, "Онер`їлдіз проти Туреччини" [ВП], заява N 48939/99, п. 128, ECHR 2004-XII, "Megadat.comS.r.l. проти Молдови", заява N 21151/04, п. 72, від 8 квітня 2008 року, і "Москаль проти Польщі", заява N 10373/05, п. 51, від 15 вересня 2009 року). Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (див., наприклад, рішення у справах "Лелас проти Хорватії", заява N 55555/08, п. 74, від 20 травня 2010 року, і "Тошкуце та інші проти Румунії", заява N 36900/03, п. 37, від 25 листопада 2008 року) і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (див. зазначені вище рішення у справах "Онер`їлдіз проти Туреччини", п. 128, та "Беєлер проти Італії", п. 119).
Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків (див. зазначене вище рішення у справі "Лелас проти Хорватії", п. 74).
Ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються (див., серед інших джерел, mutatis mutandis, зазначене вище рішення у справі "Пінкова та Пінк проти Чеської Республіки", п. 58, а також рішення у справі "Ґаші проти Хорватії", заява N 32457/05, п. 40, від 13 грудня 2007 року, та у справі "Трґо проти Хорватії", заява N 35298/04, п. 67, від 11 червня 2009 року).
Натомість у спорі який виник між сторонами суд встановив, що принципу "належного урядування" у розумінні практики Європейського суду з прав людини, відповідачем не дотримано. Зокрема, надсилаючи позивачу квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, відповідач не діяв у належний, чіткий та якомога послідовніший спосіб. Про вказане свідчить те, що пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної носить загальний характер, а із її змісту неможливо встановити які саме документи слід надати платнику.
У частині зазначення критерію ризиковості відповідач зіслався лише на номер пункту та не конкретизував, про який саме ризик платника податку йдеться.
Вказані недоліки квитанцій, окрім того, що характеризують рішення як необгрунтовані, ще й фактично ставлять платника податку у стан невизначеності у питанні документального спростування, існуючих на думку відповідача, ризиків.
Відтак, допущені державним органом помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються, як і не можуть покладати на таких осіб тягар відповідальності.
Попри це, позивач намагався виконати вимоги щодо подання документів. Оцінюючи дії платника податку та прийняті за наслідком їх вчинення рішення відповідача, суд враховує наступне.
Як видно із п. 15 Порядку від 21.02.2018 № 117, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).
Пунктом 16 Порядку від 21.02.2018 № 117 визначено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Згідно з вимогами п.п. 18-20 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
З метою реєстрації податкових накладних, позивач надіслав всі наявні документи, так як в квитанціях про зупинення, була відсутня інформація, які саме пояснення та документи потрібно направити для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме:
- договір оренди, який укладено між ОСОБА_1 (Орендодавець) та ТОВ "Енергетичні продукти" (Орендар) 05 лютого 2019 року, відповідно до якого Орендодавець передає а Орендар приймає в строкове платне користування нежиле приміщення, виробничий будинок з господарськими спорудами, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 441,21 м.кв. Вказане майно передане позивачу Актом прийому-передачі від 05.02.2019 року (а.с.49-50, 68);
-договір, який укладено між ТОВ "Енергетичні продукти" та ФОП Собчук ОСОБА_2 .М. від 15.02.2019 № СВ-19-02-15 про надання послуг, щодо виконання робіт зазначених в специфікаціях договору від 13.02.2019 № ЕР-2019-02-13/2, що є невід`ємною частиною договору. Згідно договору було виконано роботу по налагодженню інвенторів INGECON SUN 3Play 100KW PRO в якості субпідрядника (а.с.111-114);
-договір купівлі-продажу від 05 березня 2019 року № 0852600933 між ПАТ "Українська автомобільна корпорація, Філія "Автомобільний центр Київ" ПАТ "Українська автомобільна корпорація" та ТОВ "Енергетичні продукти" (а.с.51-57, 64-67);
-виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, про те що ТОВ "Енергетичні продукти" зареєстровані 04.02.2019 за адресою АДРЕСА_1 Вінницький район, АДРЕСА_1 (а.с.62-63);
-платіжне доручення від 03.04.2019 № 44 про сплату податку на доходи фізичних осіб із орендної плати за лютий-березень 2019 року в сумі 3278,57 грн., та № 45 про сплату військового збору із орендної плати за лютий-березень 2019 року в сумі 273,21 грн (а.с.70-72);
-договір про надання послуг між ТОВ "Вольтаж груп Дженерал" (Замовник) та ТОВ "Енергетичні продукти" (Виконавець) від 13.02.2019 № ЕР-2019-02-13/2, відповідно до якого Виконавець зобов`язується надати Замовнику наступні послуги на об`єкті будівництва Будівництво фотогальванічної електростанції ТОВ "Електросолар" на території с. Велика Кириївка, Бершадського району вінницької області , а саме наладка інверторів INGECON SUN 3Play 100KW PRO (а.с.73-75);
-акт № 1 від 01.03.2019 року про надання послуг до Договору № ЕР-2019-02-13/2, за яким Виконавць своєчасно, якісно та в повній мірі надав, а Замовник прийняв послуги вартістю 101 200,00 грн. з наладки інверторів INGECON SUN 3Play 100KW PRO (а.с.76-77);
-платіжне доручення від 05.03.2019 № 3992 про оплату за послуги згідно договору № ЕР-2019-02-13/2 від 13.02.2019 в сумі 101200,00 грн (а.с.78-79);
-платіжне доручення від 05.03.2019 № 3992 про оплату за послуги згідно договору № ЕР-2019-02-13/2 від 13.02.2019 в сумі 299000,00 грн (а.с.143-144);
-звіт про суму нарахованої заробітної плати Форми № 4 за третій місяць 2019 року (а.с.169-171);
-договір про надання послуг від 11.02.2019 № ЕР-2019-02-11 (а.с.190-192);
-акт від 01.03.2019 № 1 про надання послуг до Договору № ЕР-2019-02-11 (а.с.193-194);
-платіжне доручення від 05.03.2019 № 3991 про оплату за послуги згідно договору ЕР-2019-02-11 від 11.02.2019 в сумі 330000,00 грн (а.с.195-196);
-договір про надання послуг від 15.02.2019 № ЕР-2019-02-15 (а.с.237-239);
- акт № 1 від 07.03.2019 року про надання послуг до Договору № ЕР-2019-02-15 (а.с.240-241);
-платіжне доручення від 05.03.2019 № 3993 про оплату за послуги згідно договору ЕР-2019-02-15 від 15.02.2019 в сумі 429000,00 грн (а.с.242-243);
-договір про надання послуг від 13.02.2019 № ЕП-ВГ-2019-02-13 (а.с.32-34 т.2);
- акт від 09.04.2019 № 1 про виконання послуг по Договору № ЕП-ВГ-2019-02-13 (а.с. 35-36 т.2);
-платіжне доручення від 05.03.2019 № 7381 про оплату послуг згідно договору № ЕП-ВГ-2019-02-13 в сумі 190000,00 грн (а.с. 37-38 т.2);
-постанова про встановлення ТОВ "Енергія-СВ" зелений тариф на електричну енергію, вироблену на об`єктах електроенергетики, що використовують альтернативні джерела енергії, до 01.01.2030 року (а.с.39-41 т.2).
Відповідно до вимог п. 21 Порядку від 21.02.2018 № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Як слідує з п. 22 Порядку від 21.02.2018 № 117, рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.
Відповідно до пункту 23 Порядку від 21.02.2018 № 117, таке рішення приймається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку.
Суд зазначає, що рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування як і квитанції не містять конкретної інформації щодо причин та підстав для прийняття таких рішень, та містить фразу про те, що причиною його прийняття є: ненаданням платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена .
Тобто, в оскаржуваних рішеннях не зазначено, яких саме документів не вистачає для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних.
Проте, дослідивши та проаналізувавши надані позивачем копії документів суд встановив, що надіслані позивачем письмові пояснення з копіями первинних та інших документів, повністю відображають зміст господарських операцій ТОВ "Енергетичні продукти" та є достатніми для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних.
При цьому, наявними у справі матеріалами підтверджено, що електронні документи були складені позивачем відповідно до встановлених вимог, а саме: кожен документ оформлено окремим файлом у форматі PDF, із зазначенням реквізитів таких документів (реєстраційних номерів і дат, коротких найменувань).
Відтак, суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення є незаконними та необґрунтованими, оскільки платником податків надано всі необхідні документи для реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування.
Щодо посилання відповідача про відсутності трудових ресурсів у ТОВ "Енергетичні продукти" суд повідомляє наступне.
15.02.2019 року між ТОВ "Енергетичні продукти" та ФОП ОСОБА_3 було укладено договір № СВ-19-02-15 про надання послуг для вчасного та якісного виконання умов договору № ЕР-2019-02-13/2 та № ЕР-2019-02-11. Відповідно до умов договору ФОП ОСОБА_3 було виконано роботу по налагодженню інверторів INGECON SUN 3Play 100KW PRO в якості субпідрядника. Виконання договору підтверджується специфікацією від 15.02.2019 № 1 та актом від 28.02.2019 № 1 прийому-передачі виконаних робіт (а.с.111-114).
Також на підтвердження позивачем наявності трудових ресурсів ним було направлено до відповідача повідомлення про прийняття на роботу працівників, а саме:
- ОСОБА_4 від 04 лютого 2019 року (а.с.99-100);
- ОСОБА_5 від 12 квітня 2019 року (а.с.101-102);
- ОСОБА_6 та ОСОБА_7 від 16 квітня 2019 року (а.с.103-104);
-штатний розпис ТОВ "Енергетичні продукти" на 2019 рік (а.с.105-106);
-наказ про затвердження організаційної структури, структури та штатної чисельності, штатного розпису на 2019 рік (а.с.107-108).
Таким чином, суд дійшов висновку, що, зважаючи на наявність документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та контрагентами, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування.
В даному випадку, під час розгляду справи відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навів обґрунтованих мотивів прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Враховуючи вище викладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість та необхідність задоволення позовних вимог позивача у цій частині.
Що ж до позовних вимог в частині зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкові накладні/розрахунок коригування товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" в Єдиному реєстрі податкових накладних, то суд зазначає наступне.
Відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.
Так, пунктом 28 Порядку від 21.02.18 № 117, окрім іншого, визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
При цьому, згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та / або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДФС України.
Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства були достатніми для реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Відповідно ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкові накладні/розрахунок коригування товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовній вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати Рішення від 09.04.2019 № 1136646/42792348; від 09.04.2019 № 1136647/42792348; від 09.04.2019 № 1136648/42792348; від 09.04.2019 № 1136649/42792348, від 12.04.2019 № 1139418/42792348 прийняті Комісією Головного управління ДФС у Вінницькій області, яка діє у складі Головного управління ДФС у Вінницькій області та приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" від 01.03.2019 № 1; від 01.03.2019 № 2; від 01.03.2019 № 3, від 05.03.2019 № 4, від 05.03.2019 № 5 в Єдиному реєстрі податкових накладних, днем подання вказаних податкових накладних - 28.03.2019 року.
Стягнути із Державної фіскальної служби України, за рахунок бюджетних асигнувань, в користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" сплачений при зверненні до суду судовий збір у сумі 9605 грн. 00 коп. (дев`ять тисяч шістсот п`ять гривень 00 коп).
Стягнути із Головного управління ДФС у Вінницькій області за рахунок бюджетних асигнувань, в користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" сплачений при зверненні до суду судовий збір у сумі 9605 грн. 00 коп. (дев`ять тисяч шістсот п`ять гривень 00 коп).
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергетичні продукти" (код ЄДРПОУ 42792348, місцезнаходження: вул. Зарічна, 43, с. Ксаверівка, Вінницький район, Вінницька область, 23220)
Відповідач 1 Головне управління ДФС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 39402165, місцезнаходження: вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, Вінницька область, 21100)
Відповідач 2 Державна фіскальна служба України (код ЄДРПОУ 39292197, місцезнаходження: пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053)
Суддя Богоніс Михайло Богданович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2019 |
Оприлюднено | 19.07.2019 |
Номер документу | 83100455 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Богоніс Михайло Богданович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Богоніс Михайло Богданович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні