ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 липня 2019 року справа №200/2120/19-а
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді: Гаврищук Т.Г.
суддів: Компанієць І.Д.
Сіваченко І.В.
за участю секретаря судового засідання Кобець О.А.,
за участю сторін по справі:
позивач: ОСОБА_1 (за ордером), ОСОБА_2 .
відповідач1: не з`явився
відповідач2: не з`явився
відповідач3: не з`явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕМИС на рішення Донецького окружного адміністративного суду (суддя - Смагар С.В.) від 15 квітня 2019 року (повне судове рішення складено 15 квітня 2019 року) у справі № 200/2120/19-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕМИС до Начальника головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Якименка Івана Васильовича, Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області, Державного інспектора, Начальника відділу контролю за використанням та охороною земель у Волноваському, Мангушському, Нікольському районах та м. Маріуполі Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Клочко Лариси Анатоліївни про визнання дій протиправними, визнання протиправними та скасування наказу від 11 грудня 2018 року № 488-ДК та припису від 19 грудня 2018 року №488-ДК/0275Пр/03/01/-18,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом до Начальника головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Якименка Івана Васильовича, Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області, Державного інспектора, Начальника відділу контролю за використанням та охороною земель у Волноваському, Мангушському, Нікольському районах та м. Маріуполі Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Клочко Лариси Анатоліївни про визнання протиправними дії начальника Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Якименка Івана Васильовича щодо проведення перевірки відносно Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕМИС ; визнання протиправними дії начальника відділу контролю за використанням та охороною земель у Волноваському, Мангушському, Нікольському районах та м. Маріуполі Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Клочко Лариси Анатоліївни щодо проведення перевірки відносно Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕМИС ; визнання протиправним та скасування наказу Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 11 грудня 2018 року № 488-ДК Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності ; визнання протиправним та скасування припису начальника відділу контролю за використанням та охороною земель у Волноваському, Мангушському, Нікольському районах та м. Маріуполі Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Клочко Лариси Анатоліївни від 19 грудня 2018 року № 488-ДК/0275Пр/03/01/-18, прийнятий за наслідками проведення перевірки.
Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 15 квітня 2019 року у задоволенні позовних вимог відмовлено в повному обсязі.
В апеляційній скарзі позивач просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення про задоволення позову в повному обсязі.
В обґрунтування доводів апеляційної скарги позивач посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права. Позивач вважає, що судом першої інстанції не прийнято до уваги сформовану позицію Верховного Суду, яка викладена в постанові від 10.07.2018 року по справі №818/1511/17 (К/9901/47597/18). На час винесення спірного наказу та проведення перевірки, законодавцем не було розроблено та затверджено окрему процедуру та порядок здійснення контрольних заходів з питань перевірки стану дотримання суб`єктами господарювання вимог земельного законодавства. На даний час питання врегулюванні виключно нормами Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , відповідно, на спірні правовідносини поширюються положення Закону України Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Крім того, мається ряд процедурних порушень, допущених при прийнятті оскаржуваних актів ГУ Держгеокадастру у Донецькій області. Судом не прийнято до уваги, що акт обстеження земельної ділянки від 19.12.2018 року № 488-ДК/536/АО/Ю/01/-18 складено за формою, визначеною у додатку 4 Порядку планування та здійснення контрольних заходів з питань перевірки стану дотримання суб`єктами господарювання вимог земельного законодавства, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 19.02.2019 року №104, який втратив чинність згідно наказу Мінагрополітики та продовольства України від 20.01.2017 року №24. Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єтом - земельної ділянки від 19.12.2018 року № 488-ДК/591/АП/09/01/-18 складено за формою, визначеною у додатку до наказу Мінагрополітики та продовольства України від 12.07.2012 року №424, який втратив чинність 20.01.2017 року на підставі наказу Мінагрополітики та продовольства України від 20.01.2017 року №24. Судом також не прийнято до уваги, що Законом України Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності №1728-VIII (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) до 31 грудня 2018 року встановлено мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Позивач також вважає, що відповідач зобов`язаний був користуватися положеннями Інструкції з оформлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель матеріалів про адміністративні правопорушення, затв. наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 19 січня 2017 року N 6. Статтею 188-5 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність, зокрема, за використання земельної ділянки без правовстановлюючих документів. Разом з тим, ГУ Держгеокадастру у Донецькій області не склало протокол про адміністративне правопорушення та не здійснювало розгляд справи про адміністративне правопорушення, у зв`язку з чим відсутні підстави для покладення зобов`язання щодо усунення вказаних порушень земельного законодавства. Позивач також зазначає, що ним здійснено всі необхідні дії щодо приведення документів у відповідність та не з його вини сьогодні й досі відсутній правовстановлюючий документ на земельну ділянку.
Відповідачі, у судове засідання не прибули, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.
Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника позивача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, відзив на скаргу, дійшла висновку про те, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає виходячи з наступного.
Судом першої інстанції та під час апеляційного провадження встановлено, що позивач зареєстроване як юридична особа за кодом ЄДРПОУ 34745953, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 24 травня 2016 року, перебуває на обліку в Маріупольській об`єднаній державній податковій інспекції Головного ДФС у Донецькій області.
Наказом Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використання та охорону земель усіх категорій і форм власності від 11 грудня 2018 року № 488-ДК прийнято рішення про здійснення державного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведення перевірки земельної ділянки, як об`єкта перевірки, із земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення державної форми власності з кадастровим номером НОМЕР_1 площею 0,3000 га, що розташована за межами населених пунктів на території Бердянської сільської ради Мангушського району Донецької області.
Державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель - начальником відділу контролю за використанням та охороною земель у Волноваському, Мангушському, Нікольському районах та м. Маріуполь - Клочко Л.А, відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 11 грудня 2018 року № 488-ДК, виданий з урахуванням листа Маріупольської місцевої прокуратури №1 від 3 грудня 2018 року № 69-15406 вих. 18, у термін з 11 грудня 2018 року по 21 грудня 2018 року здійснено захід державного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведення перевірки земельної ділянки, як об`єкту перевірки, із земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення державної форми власності з кадастровим номером НОМЕР_1 площею 0,3000 га, що розташована за межами населених пунктів на території Бердянської сільської ради Мангушського району Донецької області.
Листами від 14 грудня 2018 року № 18-5-0.45-1222/90-18, № 28-5-0.45-1222/90-18 Управлінням з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області позивачу було запропоновано залучити представників ТОВ ВЕМИС для участі у проведенні вищезазначеного заходу та забезпечити їх присутність при перевірці вищезазначеної земельної ділянки 19 грудня 2018 року. Інформацію про представника ТОВ ВЕМИС з зазначенням посади необхідно було надати до Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області у письмовому та електронному вигляді.
Докази направлення ТОВ ВЕМИС до Управління відповідного повідомлення в матеріалах справи відсутні.
Перевірка вищезазначеної земельної ділянки була проведена 19 грудня 2018 року із залученням спеціаліста-землевпорядника Бердянської сільської ради Мангушського району Донецької області Буценко ОСОБА_3 ., прокурора Маріупольської місцевої прокуратури № 1 Дороганя О.В. Представники ТОВ ВЕМИС на перевірку не з`явились. В результаті перевірки було встановлено: земельна ділянка із земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення державної форми власності з кадастровим номером НОМЕР_1 площею 0,3000 та, цільове призначення - для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, що розташована за межами населених пунктів на території Бердянської сільської ради Мангушського району Донецької області за адресою: Мангушський район, с. Бердянське, вулиця Щастя, будинок 51. Згідно договору оренди земельної ділянки від 11 січня 2008 року на підставі розпорядження голови Першотравневої райдержадміністрації від 27 грудня 2017 року № 602 зазначена земельна ділянка надана в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю Вемис (код ЄДРПОУ 34745953) строком на 10 років. Дата державної реєстрації речового права 11 січня 2008 року. Договір оренди, термін дії якого скінчився 11 січня 2018 року, не поновлено. На земельній ділянці знаходиться автозаправний комплекс загальною площею 481,1 кв.м (магазин-кафе, паливні резервуари, навіс під заправні колонки, пожежні резервуари, газова установка), що належить на праві власності ТОВ Вемис , державна реєстрація речового права 27 липня 2017 року, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1316088114239. Вищезазначена земельна ділянка використовується ТОВ Вемис (директор Воєвутко ОСОБА_4 ) без правовстановлюючих документів, чим порушено вимоги статей 124,125 Земельного кодексу України.
За результатами перевірки складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки від 19 грудня 2018 року № 488-ДК/591/АП/09/01/-18, акт обстеження земельної ділянки від 19 грудня 2018 року 488-ДК/536/АО/Ю/01/-18, припис від 19 грудня 2018 року № 488-ДК/0275Пр/03/01/-18 з вимогою усунути виявлені порушення земельного законодавства, а саме вжити заходи щодо оформлення правовідносин з власником земельної ділянки у відповідності з діючим законодавством України у 30-ти денний термін. Про виконання припису повідомити до 19 січня 2019 року.
Припис від 19 грудня 2018 року № 488-ДК/0275Пр/03/01 /-18 було надіслано позивачу поштою 21 грудня 2018 року, квитанція від 21 грудня 2018 року № 8755501904082, про що зазначено у приписі від 19 грудня 2018 року.
Наведені обставини сторонами не оспорюється.
Статтею 188 Земельного кодексу України визначено, що державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.
У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2016 року № 482 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" організація та здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності є завданнями Держгеокадастру.
Згідно з пунктом 25-1 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 15, Держгекадастр відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використання та охороною земель усіх категорій і форм власності.
Правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель визначає Закон України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" від 19 червня 2003 року № 963-IV (далі Закон № 963-IV), за приписами статті 4 якого об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.
Згідно зі статтею 5 Закону № 963-IV державний контроль за дотриманням вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
За приписами статті 6 Закону № 963-IV до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать, зокрема, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю та виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.
Відповідно до статті 9 Закону № 963-IV державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються, зокрема, шляхом проведення перевірок.
Статтею 10 Закону № 963-IV передбачено, що державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право, зокрема: давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків; складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності.
Колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції про те, що аналіз наведених правових норм дозволяє дійти висновку про те, що державний контроль за охороною та використанням земель може здійснюватися державним інспектором ГУ Держгеокадастру, у тому числі, шляхом проведення перевірок. Для реалізації завдань у сфері здійснення контролю за використанням та охороною земель державний інспектор має право, зокрема, видавати приписи, складати акти перевірки .
Як вбачається з Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, копія якої міститься в матеріалах справи, 27 липня 2017 року державним реєстратором була проведена державна реєстрація речового права, а саме автозаправного комплексу, розміщеного за адресою АДРЕСА_1 , власником якого є позивач. Отже, відповідно до вищезазначених норм, право оренди земельної ділянки, на якій розташований автозаправний комплекс виник у позивача з 27 липня 2017 року - з дати проведення державної реєстрації речового права.
Відповідно до статей 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Як встановлено судом та не заперечується сторонами, позивачем не було продовжено дію договору оренди від 11 січня 2008 року, строк дії якого закінчився 11 січня 2018 року.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції про те, що відповідачем правомірно було винесено припис від 19 грудня 2018 року № 488-ДК/0275Пр/03/01/-18 з вимогою усунути виявлені порушення земельного законодавства, а саме вжити заходи щодо оформлення правовідносин з власником земельної ділянки у відповідності з діючим законодавством.
Звертаючись до суду з позовом, позивач не надав жодного доказу на підтвердження здійснення відповідних заходів щодо продовження дії зазначеного вище договору чи оформлення у інший спосіб, передбачений чинним законодавством, право користування спірною земельною ділянкою.
Окрім того, долучений під час апеляційного провадження лист-повідомлення від 01.12.2017 року щодо продовження дії договору не містить в собі доказів про його направлення адресату Мангушській районній державній адміністрації.
Посилання позивача на те що, перевірка проведена у відсутності підстав, які надають право проведення перевірок, визначених Законом України Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 3 листопада 2016р. № 1728-VIII (далі - Закон № 1728), яким встановлений до 31 грудня 2018 року мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів зі здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, колегією суддів не прийнято до уваги виходячи з наступного.
Згідно зі статтею 6 Закону № 1728 дія цього Закону не поширюється на відносини, що виникають під час проведення заходів нагляду (контролю) органами, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2017 року № 1104 було затверджено перелік органів державного нагляду (контролю), на які не поширюється дія Закону України Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , до якого включено, зокрема, Держгеокадастр та його територіальні органи.
Посилання позивача на постанову Верховного суду від 10 липня 2018 року у справі №818/1511/17 колегією суддів не прийнято до уваги, оскільки в ній викладена правова позиція з урахуванням, встановленого Законом України Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності до 31 грудня 2017 року мораторія на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Окрім того, як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, на підставі оскаржуваного наказу від 11 грудня 2018 року № 488-ДК Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використання та охорону земель усіх категорій і форм власності здійснено перевірку земельної ділянки , як об`єкта перевірки, а не суб`єкта господарювання - ТОВ ВЕМИС .
Колегія суддів також зазначає, що рішенням Конституційного Суду України від 16 квітня 2009 року № 7-рп/2009 визначено, що ненормативні акти передбачають конкретні приписи, звернені до окремого суб`єкта чи юридичної особи, застосовуються одноразово і після реалізації вичерпують свою дію. Ненормативні правові акти є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені після їх виконання.
Тому, наказ Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використання та охорону земель усіх категорій і форм власності від 11 грудня 2018 року № 488-ДК є ненормативним правовим актом одноразового застосування, який вичерпав свою дію фактом виконання та, відповідно не може бути скасованим.
Аналогічна правова позиція була викладена Верховним судом у постанові від 25 січня 2019 року справа №823/1154/18.
Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки від 19 грудня 2018 року № 488-ДК/591/АП/09/01/-18, акт обстеження земельної ділянки від 19 грудня 2018 року 488-ДК/536/АО/Ю/01/-18, припис від 19 грудня 2018 року № 488-ДК/0275Пр/03/01/-18 не містять в собі відомостей про те, що вони складені за формою, встановленою наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України від 19 лютого 2013 року № 104 та від 12 липня 2012 року № 424, які втратили чинність, а тому доводи позивача колегією суддів не прийняті до уваги.
Згідно п.2 Інструкції з оформлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель матеріалів про адміністративні правопорушення, затв. наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 19 січня 2017 року N 6, вимоги цієї Інструкції є обов`язковими для виконання державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (далі - Держгеокадастру) та її територіальних органів (далі - державні інспектори), яким відповідно до законодавства України надано право складати протоколи про адміністративні правопорушення, розглядати справи про адміністративні правопорушення та накладати адміністративні стягнення, які діють як державні інспектори сільського господарства відповідно до статті 244 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У спірних правовідносинах не було виявлено порушення законодавства у сфері використання та охорони земель, за яке Кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а тому доводи позивача про те, що відповідач у спірних правовідносинах зобов`язаний був користуватися цієї Інструкцією, колегія суддів вважає помилковими.
Статтею 188-5 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність за невиконання законних розпоряджень чи приписів, інших законних вимог посадових осіб органів, які здійснюють державний контроль у галузі охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів, радіаційної безпеки або охорону природних ресурсів, ненадання їм необхідної інформації або надання неправдивої інформації, вчинення інших перешкод для виконання покладених на них обов`язків, а не за використання земельної ділянки без правовстановлюючих документів, як помилково зазначив позивач.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла висновку про те, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України підставами для скасування рішення є порушення судом норм матеріального чи процесуального права.
Доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновку про те, що при розгляді справи судом першої інстанції було допущено неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.
Суд дійшов висновку про те, що підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні, а тому відхиляє апеляційну скаргу і залишає судове рішення без змін.
Керуючись статтями 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕМИС на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 15 квітня 2019 року у справі № 200/2120/19-а - залишити без задоволення.
Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 15 квітня 2019 року у справі № 200/2120/19-а - залишити без змін.
Вступна та резолютивна частина постанови прийнята у нарадчій кімнаті та проголошена у судовому засіданні 17 липня 2019 року.
Постанова у повному обсязі складена у нарадчій кімнаті 18 липня 2019 року.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з 17 липня 2019 року та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий: Т.Г. Гаврищук
Судді: І.Д. Компанієць
І.В. Сіваченко
Суд | Перший апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.07.2019 |
Оприлюднено | 19.07.2019 |
Номер документу | 83102595 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні