ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 липня 2019 року Справа № 160/3918/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіЮркова Е.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи у місті Дніпро адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Ягідний дар до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
26 квітня 2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю Ягідний дар до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області з вимогами, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 21.05.2019 року:
- визнати протиправними дії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо відмови у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи у 2019 році ТОВ Ягідний дар (код ЄДРПОУ 37538306);
- зобов`язати Головне управління ДФС у Дніпропетровській області поновити Товариству з обмеженою відповідальністю Ягідний дар (код ЄДРПОУ 37538306) статус платника єдиного податку четвертої групи з 1 січня 2019 року та надати довідку про підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на виконання вимог п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України позивач через програмне забезпечення М.Е.Dос подав до Лівобережної ОДПІ податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи, відомості про наявність земельних ділянок, розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва, що підтверджується квитанцією № 1 щодо документа податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи (з додатками), де зазначено, що документ доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 19.02.2019 р. в 12:03:28. У квитанції №2 щодо податкової декларації єдиного податку четвертої групи (з додатками) зазначено, що документ доставлено до районного рівня 464 ГУ ДФС у Дніпропетровській області (Індустріальний р-н М.Д) 19.02.2019 р. в 12:03:28 та зазначено, що прийнято пакет. До Новомосковської ОДПІ позивач також надіслав податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи, розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018 рік, відомості про наявність земельних ділянок, яка також була прийнята контролюючим органом. Листом від Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № 33730/10/04-36-53-43 від 22.03.2019 р. у повідомлено, що ТОВ Ягідний дар до 20 лютого 2019 року подано лише звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік, відомості про наявність земельних ділянок, які додаються до звітної декларації та розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробника за 2018 рік. Загальну декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік, відомості про наявність земельних ділянок, які додаються до загальної декларації, ТОВ Ягідний дар подані до Лівобережної ДНІ 06.03.2019 року за №№ 9038365978, 9038365967, тому звітність від 06.03.2019 року не визнано податковою та присвоєно статус Історія подання . На підставі викладеного та у відповідності до вимог діючого законодавства у Лівобережного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області відсутні законні підстави для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи у 2019 році ТОВ Ягідний дар код 37538306. Такі дії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо відмови у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи у 2019 році ТОВ Ягідний дар позивач вважає протиправними з огляду на те, що всі документи, що були надані ТОВ Ягідний дар до контролюючих органів були прийняті, позивач виконав всі вимоги, передбачені законодавством щодо подання податкової звітності і надав всі необхідні документи у повному обсязі. Також вказує, що Податковий кодекс України не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав загальну податкову декларацію, зазначену у п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи. При цьому, у листі відповідача № 33730/10/04-36-53-43 від 22.03.2019 року не вказані підстави для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб`єкта господарювання як платника єдиного податку, визначені п. 299.6 ст. 299 Податкового кодексу України, а тому відповідач повинен був зареєструвати позивача як платника єдиного податку. Вказане свідчить про те, що відповідач безпідставно вважав не підтвердженим статус платника єдиного податку четвертої групи позивача, через те, що останній не направив загальну податкову декларацію.
Ухвалою суду від 02.05.2019 року було відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
У встановлений судом строк відповідач, заперечуючи проти позову, надав свій відзив на позов (№ 29023 від 29.05.2019 року), де в обґрунтування своїх заперечень проти позову зазначив, що не погоджується з позовними вимогами та вважає їх необґрунтованими, посилаючись на те, що ТОВ Ягідний дар до 20 лютого 2019 року подано лише звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік, відомості про наявність земельних ділянок, які додаються до звітної декларації та розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018 рік. Загальну декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік, відомості про наявність земельних ділянок, які додаються до загальної декларації, ТОВ Ягідний дар подані до Лівобережної ДПІ 06.03.2019 року за № № 9038365978, 9038365967, тому звітність від 06.03.2019 року не визнано податковою та присвоєно статус Історія подання . На підставі викладеного та у відповідності до вимог діючого законодавства у Лівобережного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області були відсутні законні підстави для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи у 2019 році ТОВ Ягідний дар .
Позивачем 28.05.2019 року надано відповідь на відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що загальну декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік, відомості про наявність земельних ділянок, які додаються до загальної декларації, було подано 06.03.2019 року, за наслідками чого отримано електронні квитанції про її прийняття, відмови в прийнятті податкової декларації зі сторони податкового органу не було. За таких обставин вважається, що податкова декларація є прийнятою. Отже, податкова декларація прийнята податковим органом без зауважень. При цьому, від контролюючого органу не надходило повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації. Також наголошує, що з п. 299.10 ст. 299 Податкового кодексу України вбачається, що такої підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи як неподання загальної декларації Податковий кодекс України не передбачає.
Справа розглянута в межах строку розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, встановленого статтею 258 Кодексу адміністративного судочинства України - в межах шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Дослідивши матеріали, справи, з`ясувавши всі фактичні обставини на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини справи.
Матеріалами справи підтверджено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Ягідний дар (код ЄДРПОУ 37538306) є юридичною особою, яка зареєстрована 18.03.2011 року у встановленому законом порядку, перебуває на обліку в Головному управлінні Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області.
Судом встановлено, що ТОВ Ягідний дар 19.02.2019 року подано до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік разом з додатками: відомості про наявність земельних ділянок, розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018 рік, що підтверджується квитанціями № 1,в яких зазначено, що документ доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 19.02.2019 року. Також у квитанціях № 2 щодо податкової декларації єдиного податку четвертої групи (з додатками) зазначено, що документ доставлено до районного рівня 464 ГУ ДФС у Дніпропетровській області (Індустріальний р-н М.Д) 19.02.2019 року та значиться, що прийнято пакет.
Також 19.02.2019 року ТОВ Ягідний дар подано до Новомосковської ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (за місцем розташування земельних ділянок) податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи, розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2019 рік, разом з додатками: відомості про наявність земельних ділянок, розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2019 рік, що підтверджується квитанціями № 1, в яких зазначено, що документ доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 19.02.2019 року. Також у квитанціях № 2 щодо податкової декларації єдиного податку четвертої групи (з додатками) зазначено, що документ доставлено до районного рівня 423 ГУ ДФС у Дніпропетровській області (Новомосковський р-н) 19.02.2019 року та значиться, що прийнято пакет.
06.03.2019 року ТОВ Ягідний дар подано до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області загальну звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік.
Листом від 22.03.2019 року № 33730/10/04-36-53-43 Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомлено ТОВ Ягідний дар про те, що ТОВ Ягідний дар до 20 лютого 2019 року подано лише звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік, відомості про наявність земельних ділянок, які додаються до звітної декларації та розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018 рік. Загальну декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік, відомості про наявність земельних ділянок, які додаються до загальної декларації, ТОВ Ягідний дар подані до Лівобережної ДПІ 06.03.2019 року за № № 9038365978, 9038365967, тому звітність від 06.03.2019 року не визнано податковою та присвоєно статус Історія подання . На підставі викладеного та у відповідності до вимог діючого законодавства у Лівобережного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області були відсутні законні підстави для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи у 2019 році ТОВ Ягідний дар .
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.
Так, за приписами пункту 291.1 статті 291 Податкового кодексу України суб`єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку, зокрема четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у тому числі юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.
Згідно підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:
загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);
звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);
розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;
відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.
У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).
Водночас, підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 Податкового кодексу України передбачено, що платники єдиного податку четвертої групи: самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.
Наказом Міністерства фінансів України 06.06.2017 року № 557 затверджено Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, який визначає основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб`єктами електронного документообігу (далі - Порядок).
Пунктам 3-9 розділу ІІ Порядку вказано, що автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов`язкових реквізитів та з використанням надійного засобу ЕЦП, керуючись цим Порядком, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами).
Після накладання ЕЦП автор здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) засобами телекомунікаційного зв`язку до адресата протягом операційного дня.
Автор здійснює надсилання електронних документів з урахуванням встановлених законодавством граничних строків для подання таких документів.
Електронні документи, відправлені автором після закінчення строку, встановленого законодавством для подання аналогічних документів в паперовому вигляді, вважаються поданими з порушенням строків їх подання.
У разі якщо адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка.
Автоматизована перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення.
Згідно приписів пунктів 11-12 розділу ІІ Порядку перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.
У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у пункті 10 цього розділу, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі.
Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.
Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено законодавством та цим Порядком, формується друга квитанція.
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).
За змістом, внесених з 01 січня 2015 року у Податковий кодекс України змін, окрему четверту групу єдиного податку створено замість фіксованого сільськогосподарського податку, і основною умовою для набуття сільськогосподарським підприємством статусу платника єдиного податку є наявність частки сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) період, що дорівнює або перевищує 75 %, а не необхідність встигнути до 20 лютого подати пакет документів.
Відповідно до пункту 299.1, пункту 299.2 статті 299 Податкового кодексу України реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.
Податковий кодекс України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку (пункту 299.10 статті 299 Податкового кодексу) або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи (пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу), але не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.
Підставами для прийняття контролюючим органом рішення про анульовання реєстрації платником єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого орган є виключно:
1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв`язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;
2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;
3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2 та підпунктом 298.8.6 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;
4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків;
5) якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 цього Кодексу.
Повноваження податкового органу не визнавати податкову звітність податковою декларацією передбачені пунктом 48.7 статті 48 Податкового кодексу України, а саме: податкова звітність не визнається податковою декларацією у разі порушення будь-якої норми статті 48 Податкового кодексу України. Зокрема, це відсутність обов`язкових реквізитів: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; місцезнаходження (місце проживання) платника податків тощо.
В даному випадку податковим органом не було встановлено невідповідності поданих податкових декларацій вимогам статті 48 Податкового кодексу України. Крім того, відповідач не наділений повноваженнями не визнавати звітність, у зв`язку з пропущенням платником податку строку на подачу декларації, встановленого підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України (пропущення встановлених цією нормою строків).
Суд акцентує увагу, що за приписами пункту 6 розділу ІІ наведеного Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами електронні документи, відправлені автором після закінчення строку, встановленого законодавством для подання аналогічних документів в паперовому вигляді, вважаються поданими з порушенням строків їх подання.
Отже загальна звітна податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік, подана ТОВ Ягідний дар 06.03.2019 року, є поданою з порушенням строку подання, та не може бути визнана з підстави порушення строку її подання, такою, що не визнана податковою звітністю з встановленням статусу Історія подання .
При цьому, Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області не наведено належних аргументів того, з яких саме причин звітність позивача (загальна звітна податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік, подана ТОВ Ягідний дар 06.03.2019 року) не визнана податковою звітністю.
Аналізуючи викладене суд приходить до висновку, що Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області було неправомірно не визнано подану звітність ТОВ Ягідний дар податковою.
З урахуванням викладеного, суд приходить до переконання, що дії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо відмови у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи у 2019 році ТОВ Ягідний дар є протиправними, оскільки фактично безпідставно позбавляють позивача права на реєстрацію платником єдиного податку 4 групи як сільськогосподарського товаровиробника.
Згідно частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Суд наголошує, що будь-яке рішення чи дії суб`єкта владних повноважень мають бути законними та обґрунтованими, прийнятими чи вчиненими в межах наданих повноважень, повинні містити конкретні об`єктивні факти, на підставі яких його ухвалено або вчинено.
Відповідно до пунктів 1, 3 частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
У даному випадку судом встановлено, що лист Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 22.03.2019 року № 33730/10/04-36-53-43 не містить чіткого визначення підстав та мотивів для прийняття рішення про анульовання ТОВ Ягідний дар реєстрації платником єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку, що свідчить про його необґрунтованість.
Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України).
Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно частини першої статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Під час розгляду справи Головне управління ДФС у Дніпропетровській області, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, не навів мотивів вчинення дій щодо відмови у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи у 2019 році ТОВ Ягідний дар .
З огляду на вище зазначене, суд вважає, що дії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо відмови у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи у 2019 році ТОВ Ягідний дар є протиправними.
З огляду на викладене, доводи позивача є обґрунтованими, а позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю Ягідний дар підлягає задоволенню.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.
Згідно частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позовної заяви до суду в розмірі 1921,00 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням № 511 від 12.04.2019 року.
Отже, сплачений позивачем судовий збір за подачу позовної заяви до суду в сумі 1921,00 грн. підлягає стягненню з Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області за рахунок бюджетних асигнувань.
Керуючись ст.ст. 2, 9, 72-77, 139, 241-246, 250, 251, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальніст Ягідний дар (49045, м. Дніпро, вул. Шахтинська, буд. 65, ЄДРПОУ 37538306) до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а, ЄДРПОУ 39394856) про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправними дії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо відмови у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи у 2019 році ТОВ Ягідний дар (код ЄДРПОУ 37538306).
Зобов`язати Головне управління ДФС у Дніпропетровській області поновити Товариству з обмеженою відповідальністю Ягідний дар (код ЄДРПОУ 37538306) статус платника єдиного податку четвертої групи з 1 січня 2019 року та надати довідку про підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальніст Ягідний дар (49045, м. Дніпро, вул. Шахтинська, буд. 65, ЄДРПОУ 37538306) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а, ЄДРПОУ 39394856) судові витрати у розмірі 1921,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення суду складений 02 липня 2019 року.
Суддя (підпис) Е.О. Юрков
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.07.2019 |
Оприлюднено | 24.07.2019 |
Номер документу | 83136379 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні