УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
17.07.2019м. ДніпроСправа № 904/5090/18
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Владимиренко І.В. розглянувши матеріали справи
Кредитори:
1. Акціонерне товариство "БМ-2018", м. Київ
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія з управління активами" Комплексний фінансовий сервіс" Пайового венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду" Фонд соціального розвитку", м. Київ.
3. Товариство з обмеженою відповідальністю "Залізпостачтранс", м. Київ
Боржник: Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕСНА-ФІНАНС" (49051, м. Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, 14А; ЄДРПОУ 37270014)
про визнання банкрутом
Представники:
від боржника ліквідатор Черненченко Д.А. особисто
від кредиторів представники не з`явилися
від ГУ ДФС у Дніпропетровській області представник Коваленко Д.В.
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою суду від 13.06.19р. клопотання ліквідатора № 01-34/51-06 від 13.06.19р. про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" та повноважень ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" Черненченка Д .А. на 3 місяці прийнято до розгляду. Призначено судове засідання для розгляду клопотання ліквідатора № 01-34/51-06 від 13.06.19р. про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" та повноважень ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" Черненченка Д.А . на 3 місяці на 17.07.2019р. о 12:15год. Продовжено строк ліквідаційної процедури на 3 місяці до 27.06.19р., господарський суд Дніпропетровської області вирішив продовжити строк ліквідаційної процедури ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" та повноважень ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" Черненченка Д .А. до дати судового засідання до 17.07.2019р.
Ухвалою суду від 08.07.19р. клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області № б/н від 08.07.2019р. прийнято до розгляду в судовому засіданні, яке призначено на 17.07.2019р. о 12:15 год.
16.07.19р. до суду від ліквідатора надійшло заперечення на клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області. Судом заперечення прийнято до розгляду.
В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину ухвали.
Розглянувши також в судовому засіданні 17.07.2019р. клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 08.07.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/5090/18 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута, заслухавши присутніх учасників провадження у справі про банкрутство, суд встановив наступне.
Згідно з пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.
Відповідно до п. 78.1. п. 78.1.7. ст. 78 Податкового Кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків;
Згідно п. 78.4. ст. 78 Податкового Кодексу України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.
Відповідно до п. 81.1 ст. 81 Податкового Кодексу України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу; копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки. Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки. Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється. При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення. У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.
В своєму клопотанні ГУ ДФС у Дніпропетровській області просить суд зобов`язати ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" надати ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" без зазначення періоду.
До свого клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області надало наказ заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 1187-п від 26.02.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" в якому наказано наступне: провести документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" з 27.02.2019р. тривалістю 5 робочих днів, з дотримання вимог податкового, валютного законодавства та іншого законодавства за період з 01.01.2011р. по теперішній час та з питання дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 по теперішній час.
Але, господарським судом встановлено, що до клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області в супереч Податкового Кодексу України, не надано доказів про надсилання письмового повідомлення ліквідатору Черненченко Д.А., який є ліквідатором по справі про банкрутство ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" чи посадовим особам боржника ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" про дату початку та місце проведення такої перевірки.
ГУ ДФС у Дніпропетровській області також не надало суду, своїх обґрунтувань та їх підтверджень, щодо не проведення в строки визначені в наказі заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 1187-п від 26.02.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС".
На даний час строк визначений в наказі заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 1187-п від 26.02.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" сплинув.
Також, господарський суд зазначає, що постановою суду від 28.11.2018р. визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕСНА-ФІНАНС" (49051, м. Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, 14А; ЄДРПОУ 37270014) - банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 4 місяці. Ліквідатором ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" призначено Черненченко Дениса Альбертовича ( АДРЕСА_1 ; ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ).
Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Отже, Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено граничний строк для проведення ліквідаційної процедури який становить дванадцять місяців.
Господарський суд вважає, що у ГУ ДФС у Дніпропетровській області є достатньо часу для проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС".
Отже, враховуючи вищенаведене, господарський суд вирішив клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 08.07.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/5090/18 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута залишити без задоволення.
Розглянувши у судовому засіданні 27.03.2019 року клопотання ліквідатора № 01-34/51-06 від 13.06.19р. про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" та повноважень ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" Черненченко Д.А. на 3 місяці, заслухавши присутніх учасників провадження у справі, господарським судом встановлено наступне.
В судовому засіданні ліквідатор зазначив наступне, що на даний час заходи ліквідаційної процедури боржника завершені не в повному обсязі, а саме на даний час нереалізовані активи банкрута та ліквідатору необхідний додатковий час, для завершення усіх заходів ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.
Постановою суду від 28.11.2018р. визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕСНА-ФІНАНС" (49051, м. Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, 14А; ЄДРПОУ 37270014) - банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 4 місяці.
Судом встановлено, що річний строк встановлений Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не закінчився.
Враховуючи вищевикладене, господарський суд вирішив клопотання ліквідатора № 01-34/51-06 від 13.06.19р. про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" та повноважень ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" Черненченко Д.А. на 3 місяці задовольнити.
Продовжити строк ліквідаційної процедури ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" та повноважень ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" Черненченко Д.А. на 3 місяці.
Керуючись ст.ст. 37, 38, 40, 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,
УХВАЛИВ:
Клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 08.07.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/5090/18 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута залишити без задоволення.
Клопотання ліквідатора № 01-34/51-06 від 13.06.19р. про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" та повноважень ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" Черненченко Д.А. на 3 місяці задовольнити.
Продовжити строк ліквідаційної процедури ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" та повноважень ліквідатора ТОВ "ДЕСНА-ФІНАНС" Черненченко Д.А . на 3 місяці.
Зобов`язати ліквідатора - після закінчення ліквідаційної процедури надати до суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів, всі документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена у 10-ти денний строк до Центрального апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.
Копію ухвали направити: кредиторам, ліквідатору, ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
Суддя І.В. Владимиренко
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 17.07.2019 |
Оприлюднено | 22.07.2019 |
Номер документу | 83149537 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні