5/4786
УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський,3/65
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Від "05" липня 2007 р. Справа № 5/4786
Господарський суд Житомирської області у складі:
Судді Брагіної Я.В.
при секретарі Сульженко О.Л.
за участю представників сторін
від позивача Варянка Р.Я. - дов. №14-11/1555 від 26.03.07р.
від відповідача не з'явився
Прокурор: Новотурова С.В. - посв. №28
Розглянув у відкритому судовому засіданні в м.Житомирі справу за позовом Прокурора Чуднівського району в інтересах держави в особі Головного управління державного казначейства України в Житомирській області (м. Житомир)
до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Світанок" (с. Стовпів Чуднівського району)
про стягнення 2640 грн.
Прокурор в інтересах позивача звернувся до господарського суду Житомирської області з позовом про стягнення з відповідача в доход Державного бюджету 2640,00 грн. державних коштів, використаних не за цільовим призначенням.
Представник позивача та прокурор в судовому засіданні позов підтримали.
Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, свого представника в судове засідання не направив, хоча про час та місце розгляду справи повідомлявся своєчасно та належним чином.
Нез'явлення представника відповідача, належним чином повідомленого про час та місце розгляду справи не є перешкодою для прийняття рішення у справі.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача та прокурора, господарський суд,-
ВСТАНОВИВ:
Проведеною контрольно-ревізійним відділом у Чуднівському районі Житомирської області перевіркою законності використання бюджетних коштів, які надійшли з державного бюджету в Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Світанок" встановлено, що дане товариство в 2004р.-2005 р.р. отримало компенсацію за посів ярих зернових культур в сумі 24031 грн. та за період з 01.01.04р. по 01.04.05р. отримало 49250,50 грн. дотацій від реалізації молока.
Перевіркою також встановлено, що 2640,00 грн. відповідач використав не за цільовим призначенням, а саме: сплатив за касове обслуговування - 40,00 грн., за електроенергію - 2000,00 грн. та відсотки за користування кредитом в сумі 595,80 грн., що підтверджується банківськими виписками та платіжним дорученням від 12.01.05р. (а.с.34-36).
За наслідками вказаної перевірки складений Акт №06-25/51 від 28.10.05р. (а.с.5-7).
Згідно висновку контрольно-ревізійного відділу, відповідачем було порушено вимоги постанови Кабіненту Міністрів України №96 від 30.01.04р."Про затвердження Порядку використання коштів державного бюджету, які виділяються для часткової компенсації витрат сільськогосподарських підприємств з посіву ярих зернових культур", постанови Кабінету Міністрів України №1223 від 22.09.04р. "Про внесення змін до постанови КМУ №96 від 30.01.05р." та постанови Кабінету Міністрів України №805 від 12.05.99р. "Про порядок нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними переробним підприємством молоко та м'ясо в жівій вазі".
Відповідно до п.10 постанови Кабінету Міністрів України №96 від 30.01.04р."Про затвердження Порядку використання коштів державного бюджету, які виділяються для часткової компенсації витрат сільськогосподарських підприємств з посіву ярих зернових культур" з відповідними змінами, отримані суми компенсації спрямовуються суб'єктами на часткову компенсацію витрат з посіву ярих зернових культур, в тому числі як першочергові платежі на погашення заборгованості з виплати заробітної плати та платежів до бюджетів усіх рівнів, придбання пально-мастильних матеріалів, запасних частин, насіння, мінеральних добрив та засобів захисту рослин.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України №805 від 12.05.99р. "Про порядок нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними переробним підприємством молоко та м'ясо в живій вазі", кошти, виділені для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам використовуються виключно для розвитку тваринництва.
Відповідно до ч.2 ст.119 Бюджетного кодексу України, у разі нецільового використання бюджетних коштів, отриманих у вигляді субвенції, зазначені кошти підлягають обов'язковому поверненню до відповідного бюджету у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Станом на день вирішення спору, в матеріалах справи відсутні докази про повернення відповідачем до держбюджету 2640,00 грн.
Відповідач вказаний акт Контрольно-ревізійного управління №06-25/51 від 28.10.05р. підписав без заперечень, позов прокурора не оспорив.
Таким чином, позовні вимоги є обгрунтованими, заявленими відповідно до чинного законодавства та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі - 2640,00 грн.
Судові витрати стягненню не підлягають відповідно до ч.4 ст.94 КАС України.
На підставі постанови Кабіненту Міністрів України №96 від 30.01.04р."Про затвердження Порядку використання коштів державного бюджету, які виділяються для часткової компенсації витрат сільськогосподарських підприємств з посіву ярих зернових культур", постанови Кабінету Міністрів України №1223 від 22.09.04р. "Про внесення змін до постанови КМУ №96 від 30.01.05р.", постанови Кабінету Міністрів України №805 від 12.05.99р. "Про порядок нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними переробним підприємством молоко та м'ясо в жівій вазі"., керуючись ст.ст. 94, 158-163, 167, 254, п.6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України, господарський суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Світанок", 13225, с.Стовпів Чуднівського району Житомирської області, вул. Шевченка, 19, р/р 260022582 АППБ "Аваль", МФО 311528, ідентифікаційний код 13561467:
- на користь Державного бюджету України в особі Головного управління Державного казначейства України у Житомирській області, 10008, м.Житомир, вул.1-го Травня,24, р/р 31117115600630, МФО 811039, код 220660717, ідентифікаційний код 22060617 - 2640,00 грн. бюджетних коштів, використаних не за цільовим призначенням.
Постанова господарського суду може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення шляхом подачі заяви, а в разі складення постанови суду у повному обсязі відповідно до ст.160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі.
Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого КАС України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений КАС України, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя
Віддрукувати:
1 - в справу
2 - позивачу;
3 - відповідачу;
4,5 - прокурору
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2007 |
Оприлюднено | 22.08.2007 |
Номер документу | 831614 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Брагіна Я.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні