Рішення
від 22.07.2019 по справі 360/2631/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

22 липня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2631/19

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Басова Н.М., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Заступника керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області до Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Лантратівський ліцей Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Заступника керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області до Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Лантратівський ліцей Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області, в якому просив суд:

-визнати протиправною бездіяльність Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області щодо оформлення права власності на будівлю і споруди та державної реєстрації права власності на будівлю і споруди Лантратівського ліцею Троїцької селищної ради Луганської області (вул. Шкільна, 2, с. Лантратівка, Троїцький район, Луганська область, 92114, код ЄДРПОУ; 24854391);

-зобов`язати Троїцьку селищну раду Луганської області вжити заходи щодо оформлення права власності на будівлю і споруди та державної реєстрації права власності на будівлю і споруди Лантратівського ліцею Троїцької селищної ради Луганської області (вул. Шкільна, 2, с. Лантратівка, Троїцький район, Луганська область, 92114, код ЄДРПОУ: 24854391) (а.с.5-14).

В обґрунтування позовних вимог зазначив наступне.

Троїцьким відділом Старобільської місцевої прокуратури Луганської області у межах, наданого ч. 4 ст. 23 Закону України Про прокуратуру , права витребувати за письмовим запитом, ознайомлюватися та безоплатно отримувати копії документів і матеріалів органів державної влади, вивчено інформації відділу освіти, молоді та спорту Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області. Вивченням інформації відділу освіти молоді та спорту Троїцької селищної ради № 499 від 31.05.2019 з`ясовано, що відповідно до рішення Троїцької районної ради № 20/10 від 06.03.2018, районною радою безоплатно зі спільної власності територіальних громад сіл, селища Троїцького району у власність Троїцької селищної ради передано бюджетні установи, заклади та їх майно розташовані на території Троїцької об`єднаної територіальної громади, у тому числі і приміщення Лантратівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області. Відділ освіти Троїцької райдержадміністрації на підставі Акту приймання передачі основних засобів від 14.06.2018 передав на баланс Троїцькій селищній раді, управління об`єктом спільної власності територіальних громад Троїцького району та фактично передала селищній раді у комунальну власність будівлю Лантратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з комплексом об`єктів в який входить будівля школи, 2 будівлі котельні, 2 будівлі гаражу, убиральня, збірник жижи, 2 пожежні водоймища, 8 каналізаційних люків, огорожа, альтанка та асфальтне покриття, загальна площа будівель та споруд пооб`єктно складає: будівля школи - 1271,5 м2 будівлі котелень - 27.1 м2 та 196,4 м2, будівлі гаражів - 29.0 м2, убиральня - 12,1 м2.

У подальшому, Троїцькою селищною радою 20.06.2018 прийнято рішення № 20/9 про прийняття прав засновника бюджетного закладу Лантратівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області від Троїцької районної ради до Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області з 01.07.2018 та п.2 рішення вирішено питання про перейменування Лантратівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області на Лантратівський ліцей Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області . Троїцькою селищною радою на підставі рішення № 20/20 від 20.06.2018 вирішено питання щодо безоплатного прийняття в комунальну власність Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області об`єктів, закладів освіти їх майно, будівлі та споруди, у тому числі і комплекс нерухомого майна Лантратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, які на праві оперативного управління закріплені за Відділом освіти, молоді та спорту Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області.

Також встановлено, що після прийняття комплексу нерухомого майна Лантратівського ліцею Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області до комунальної власності Троїцької селищної ради, яке знаходиться за адресою; Луганська область. Троїцький район, с. Лантратівка, вул. Шкільна, 2, селищною радою до цього часу не вирішено питання про оформлення правовстановлюючих документів на нерухоме майно навчального закладу. Позивач зазначив, що в даному випадку використання зазначеного нерухомого майна здійснюється із порушенням вимог чинного законодавства: шляхом користування будівлею без державної реєстрації права власності та правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності). Відсутність правовстановлюючих документів на приміщення навчального закладу створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеним нерухомим майном, ризики для нормального функціонування навчального закладу, що може призвести до негативних наслідків, які вказують на порушення прав дітей.

Згідно з відомостями Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, за адресою: Луганська область. Троїцький район, село Лантратівка, вулиця Шкільна, будинок 2 , об`єкти права власності Лантратівської ЗОШ І-ІІІ степенів або Лантратівського ліцею не реєструвались.

Пунктом 1.4 Статуту Лантратівського ліцею Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області, затвердженого рішенням Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області № 20/9 від 20.06.2018 (далі - Статут), передбачено, що засновником закладу освіти є Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області.

Згідно з п. 4.2 Статуту управління закладом освіти здійснюється засновником закладу освіти, яким є Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області. Пунктами 6.3, 6.4 Статуту визначено, п. 6.3 що матеріально-технічна база закладу освіти включає будівлі, споруди, землі, комунікації, обладнання, інші матеріальні цінності. Пунктом 6.4 визначено, що майно закладу освіти перебуває у комунальній власності Троїцької селищної ради і закріплено за ним на правах оперативного управління відповідно до чинного законодавства.

Позивач зазначає, що бездіяльність Троїцької селищної ради Луганської області, яка виразилась у невиконанні вимог Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень створює передумови для зловживань щодо розпорядження нерухомим майном, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

На підставі викладеного, позивач просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 26.06.2019 по справі відкрито провадження та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін (а.с.1-2).

22.07.2019 прокурор в судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином (а.с.48), до канцелярії суду надав заяву про розгляд справи за його відсутності (а.с.62).

Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином (а.с.51), надав відзив від 09.07.2019 №1640, в якому повідомив, що заперечень проти задоволення позову немає, просив розглядати справу без участі представника сільської ради (а.с.49).

Представник третьої особи в судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлені належним чином (а.с.54), надав клопотання, в якому просив розглядати справу за відсутності представника третьої особи (а.с.52).

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79,90 КАС України, суд дійшов наступного.

Судом встановлено, що відповідач - Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області (ідентифікаційний код 04335772) є органом місцевого самоврядування, 21.05.1997, 29.11.2004, 13781200000000031, місцезнаходження: 92100, Луганська область, Троїцький район, смт.Троїцьке, вул.Центральна, буд.69 (а.с.55-57).

Лантратівський ліцей Троїцької селищної ради Луганської області є комунальною організацією (ідентифікаційний код 24854391), зареєстрований 10.01.1991, 27.01.2005, 13781200000000082 Троїцькою районною державною адміністрацією Луганської області, місцезнаходження: 92114, Луганська область, Троїцький район, с.Лантарівка, вул.Шкільна, буд.2 (а.с.58-61).

На підставі рішення Троїцької районної сьомого скликання двадцятої сесії від 06.03.2018 №20/10 про передачу зі спільної власності територіальних громад, сіл, селища Троїцького району у власність Троїцької територіальної громади бюджетних установ та їх майна вирішено передати безоплатно зі спільної власності територіальних громад, сіл, селища Троцького району у власність Троїцької територіальної громади, інтереси якої представляє Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області, бюджетні установи, заклади, та їх майно, розташовані на території Троїцької об`єднаної територіальної громади відповідно до розмежування видатків між бюджетами (а.с.21).

З додатку до рішення двадцятої сесії Троїцької районної ради сьомого скликання від 06.03.2018 №2010 до бюджетної установи, яка передається відноситься, зокрема, Лантратівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області (а.с.22).

Відділ освіти Троїцької райдержадміністрації на підставі Акту приймання передачі основних засобів від 14.06.2018 передав на баланс Троїцькій селищній раді, управління об`єктом спільної власності територіальних громад Троїцького району та фактично передала селищній раді у комунальну власність будівлю Лантратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з комплексом об`єктів, в який входить будівля школи, 2 будівлі котельні, 2 будівлі гаражу, убиральня, збірник жижи, 2 пожежні водоймища, 8 каналізаційних люків, огорожа, альтанка та асфальтне покриття, загальна площа будівель та споруд пооб`єктно складає: будівля школи - 1271,5 м2 будівлі котелень - 27.1 м2 та 196,4 м2, будівлі гаражів - 29.0 м2, убиральня - 12,1 м2 (а.с.23-25).

Рішенням Троїцької районної сьомого скликання двадцятої сесії від 20.06.2018 №20/9 про прийняття прав засновника бюджетного закладу Лантратівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області вирішено затвердити передачу прав засновників бюджетного закладу Лантратівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області від Троїцької районної ради Луганської області до Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області з 01 липня 2018 року та перейменувати Лантратівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області на Лантратівський ліцей Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області . Скорочена назва: Лантратівський ліцей (а.с.16).

Рішенням Троїцької районної сьомого скликання двадцятої сесії від 20.06.2018 №20/20 про прийняття в комунальну власність Троїцької селищної ради майна закладів освіти зі спільної власності територіальних громад сіл, селища Троїцького району вирішено прийняти безоплатно зі спільної власності територіальних громад сіл, селища Троїцького району Луганської області майно закладів освіти - будівлі та споруди, а також інші основні засоби та матеріальні цінності, у комунальну власність Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області на баланс відділу освіти, молоді та спорту Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області відповідно до розмежування видатків між бюджетами та актів прийому - передачі (а.с.17).

На запит від 30.05.2019 №07/109-633 вих.-19 відділ освіти, молоді та спору Троїцької селищної ради Начальнику Троїцького відділу Старобільської місцевої прокуратури молодшому раднику юстиції А.Великоцькому надав відповідь вих.№499 від 31.05.2019, в якій зазначив, що переоформлення права власності на земельну ділянку під Лантратівським ліцеєм не розпочата, так як переоформити права власності на земельну ділянку неможливо без оформлення права власності на будівлю (а.с.15).

Згідно з п.1.4 статуту Лантратівського ліцею Троїцької селищної ради Луганської області (нова редакція) - засновником закладу освіти є Троїцька селищна рада. Засновник здійснює фінансування закладу, надає необхідні кошти для забезпечення обладнанням і матеріалами (зворотній бік а.с.26).

Відповідно до п.6.3 та 6.4 матеріально-технічна база закладу освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі; майно закладу освіти перебуває у комунальній власності Троїцької селищної ради і закріплено за ним на правах оперативного управління (а.с.34).

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України Про освіту від 05.09.2017, кожен має право на якісну та доступну освіту. Право на освіту включає право здобувати освіту впродовж усього життя, право на доступність освіти, право на безоплатну освіту у випадках і порядку, визначених Конституцією та законами України. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України Про освіту державну політику у сфері освіти визначає Верховна Рада України, а реалізують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, інші центральні органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. Частиною З статті 22 Закону України Про освіту передбачено, що заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний. У п. 8 вказаної статті зазначено, що заклади освіти діють на підставі власних установчих документів, що затверджуються їх засновниками відповідно до законодавства. Управління закладом освіти в межах повноважень, відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України Про освіту , визначається законами та установчими документами цього закладу.

Згідно зі ст. 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об`єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об`єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.

При цьому, з преамбули Закону України Про охорону дитинства вбачається, що охорона дитинства в Україні є стратегічним загальнонаціональним пріоритетом і з метою забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров`я, освіту, соціальний захист, всебічний розвиток та виховання в сімейному оточенні встановлює основні засади державної політики у цій сфері, що ґрунтуються на забезпеченні найкращих інтересів дитини. Згідно з ч. 2 ст. з Конвенції про права дитини від 20.11.1989, яка ратифікована Україною 27.02.1991, держави-учасниці вживають всіх необхідних законодавчих, адміністративних та інших заходів для здійснення прав, визнаних у цій Конвенції, щодо економічних, соціальних і культурних прав Держави-учасниці вживають таких заходів у максимальних рамках наявних у них ресурсів і при необхідності в рамках міжнародного співробітництва.

На підставі вимог розділу а ст. 32 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, управління закладами освіти, які належать територіальним громадам або передані їм, а також вирішення питання організації їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення. Відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень державною реєстрацією прав є офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Право власності нерухомого майна оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Відповідно до ч. 1, 3 ст. 3, ст. 4 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень державна реєстрація прав є обов`язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав. Права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації. Зокрема, ч. 1 ст. 5 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень передбачає, що у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення.

З вище описаних матеріалів справи судом встановлено, що внаслідок бездіяльності відповідача, яка виразилась у невиконанні вимог Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень створює передумови для зловживань щодо розпорядження нерухомим майном, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей, у зв`язку з чим позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області щодо оформлення права власності на будівлю і споруди та державної реєстрації права власності на будівлю і споруди Лантратівського ліцею Троїцької селищної ради Луганської області задовольнити.

Також суд дійшов висновку про необхідність задоволення позовних вимог щодо зобов`язання Троїцьку селищну раду Луганської області вжити заходи щодо оформлення права власності на будівлю і споруди та державної реєстрації права власності на будівлю і споруди Лантратівського ліцею Троїцької селищної ради Луганської області, оскільки права на нерухоме майно та їх обтяження підлягають обов`язковій державній реєстрації відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", і відсутність правовстановлюючих документів на вказаний вище комплекс нерухомого майна є передумовою для зловживань щодо розпорядження даним майном, ризиків для нормального функціонування шкільного закладу та виховного процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

За таких обставин судом встановлено, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню повністю.

Крім того, слід зауважити, що, як вже вищевказано, відповідач визнає позов у повному обсязі.

Відповідно до частини першої статті 189 КАС України позивач може відмовитися від позову, а відповідач визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.

У разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог (частина четверта статті 189 КАС України).

Частиною п`ятою статті 189 КАС України визначено, що суд не приймає відмови від позову, визнання позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

З огляду на вищевикладене, зважаючи, що судом не встановлено підстав для неприйняття визнання адміністративного позову відповідачем, суд вважає за необхідне задовольнити вимоги позивача, у тому числі й внаслідок визнання позову відповідачем.

При вирішенні питання щодо понесених судових витрат, суд зазначає наступне.

Згідно частини 1 ст.142 КАС України у разі вирішення справи шляхом примирення, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу п`ятдесяти відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.

Відповідно до ч.3 ст.7 Закону України "Про судовий збір" у разі укладення мирової угоди до прийняття рішення у справі судом першої інстанції, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.

Позивачем сплачений судовий збір у загальному розмірі 1921,00 грн, що підтверджується платіжними дорученнями № 713 від 12.06.2019 та №712 від 12.06.2019 (а.с.3,4).

Оскільки відповідачем визнано позовні вимоги в повному обсязі, тому позивачу з урахуванням ст.142 КАС України та Закону України "Про судовий збір" слід повернути з державного бюджету України 50 % суми судового збору, що складає 960,50 грн зі сплаченого при зверненні до Луганського окружного адміністративного суду судового збору згідно з платіжних доручень № 713 від 12.06.2019 та №712 від 12.06.2019.

Керуючись статтями 2, 9, 72-77, 90, 132, 139, 142, 241-246, 255, 295, п.15.5 Розділу VІІ Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Заступника керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області до Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Лантратівський ліцей Троїцької селищної ради Луганської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області щодо оформлення права власності на будівлю і споруди та державної реєстрації права власності на будівлю і споруди Лантратівського ліцею Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області.

Зобов`язати Троїцьку селищну раду Троїцького району Луганської області (92100, Луганська область, Троїцький район, смт.Троїцьке, вул.Центральна, будинок 69, код ЄДРПОУ 04335772) вжити заходи щодо оформлення права власності на будівлю і споруди та державної реєстрації права власності на будівлю і споруди Лантратівського ліцею Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області (92114, Луганська обл., Троїцький район, с.Лантратівка, вул.Шкільна, будинок 2, код ЄДРПОУ 24854391).

Повернути Прокуратурі Луганської області (код ЄДРПОУ 02909921, місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вул.Богдана Ліщини, будинок 27) з Державного бюджету України 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову до Луганського окружного адміністративного суду за платіжними дорученнями № 713 від 12.06.2019 та №712 від 12.06.2019, що складає 960 (дев`ятсот шістдесят) гривень 50 копійок.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Н.М. Басова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.07.2019
Оприлюднено23.07.2019
Номер документу83170914
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/2631/19

Рішення від 22.07.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.М. Басова

Ухвала від 26.06.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.М. Басова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні