Рішення
від 23.07.2019 по справі 300/1111/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"23" липня 2019 р. справа № 300/1111/19

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Матуляка Я.П., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДФС в Івано-Франківській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Ольштен" про стягнення податкового боргу в розмірі 67334,45 грн., -

ВСТАНОВИВ:

Головне управління ДФС в Івано-Франківській області звернулося до суду з позовом до ТОВ "Компанія Ольштен" про стягнення податкового боргу в сумі 67334,45 грн.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 24.05.2019 року відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.

Позовні вимоги мотивовані наявністю у відповідача заборгованості перед бюджетом по сплаті податку на додану вартість в загальній сумі 11457,67 грн., що виникла внаслідок несплати узгоджених сум податкового зобов`язання за основним платежем в розмірі 9024,24 грн., штрафних санкцій в розмірі 1586,67 грн. та пені в розмірі 846,76 грн.; земельного податку в загальній сумі 48909,85 грн., що виникла внаслідок несплати узгоджених сум податкового зобов`язання за основним платежем в розмірі 27602,92 грн., штрафних санкцій в розмірі 13429,85 грн. та пені в розмірі 7877,08 грн.; податку на прибуток підприємств в загальній сумі 1799,46 грн., що виникла внаслідок несплати узгоджених сум податкового зобов`язання за основним платежем в розмірі 1509,00 грн. та штрафних санкцій в розмірі 290,46 грн.; рентної плати за спеціальне використання води в загальній сумі 2526,27 грн., що виникла внаслідок несплати узгоджених сум податкового зобов`язання за основним платежем в розмірі 1951,92 грн., штрафних санкцій в розмірі 268,61 грн. та пені в розмірі 305,74 грн.; екологічного податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах в загальній сумі 2641,20 грн., що виникла внаслідок несплати узгоджених сум податкового зобов`язання за основним платежем в розмірі 2428,20 грн., штрафних санкцій в розмірі 110,00 грн. та пені в розмірі 103,00 грн., що разом становить 67334,45 грн.

25.05.2019 року відповідач отримав копію ухвали суду про відкриття провадження в даній адміністративній справі, що підтверджується підписом уповноваженої особи ТОВ "Компанія Ольштен" на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення (а.с.84). Заяв чи клопотань відповідач суду не подав, правом на подання відзиву на позов, у десятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, не скористався. Також відповідачем не повідомлено суд про поважність причин ненадання такого відзиву.

Розглянувши матеріали адміністративної справи в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами у відповідності до вимог статті 262 КАС України, дослідивши і оцінивши докази, судом встановлено наступне.

ТОВ "Компанія Ольштен" 08.04.2008 року зареєстроване як юридична особа, що підтверджується витягом з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.79-81) та перебуває на обліку в контролюючому органі як платник податків.

Відповідно до частини 1 статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідач у відповідності до пункту 15.1. статті 15 Податкового кодексу України являється платником податків та згідно пункту 16.1.4 статті 16 Податкового кодексу України несе обов`язок по сплаті податків та зборів у строки та розмірах, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 16.1.4. пункту 16.1. статті 16 Податкового кодексу України платники податків зобов`язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи, що, у відповідності до статті 36 Кодексу, є податковим обов`язком. Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком, збором та є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом. Підстави припинення податкового обов`язку, крім його виконання, визначені пунктом 37.3. статті 37 Податкового кодексу України. Згідно пункту 38.1. статті 38 Податкового кодексу України виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк. Пунктом 38.2. статті 38 Податкового кодексу України визначено, що сплата податку та збору здійснюється платником податку безпосередньо, а у випадках, передбачених податковим законодавством, - податковим агентом, або представником платника податку.

Підпунктом 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України визначено, що платники податків і зборів зобов`язані подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Приписами пункту 49.1. статті 49 Податкового кодексу України передбачено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Згідно пункту 49.2. статті 49 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є.

Відповідно до пункту 54.1. статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя); календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року; календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу; календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року; календарному року для платників податку на прибуток для податкової декларації, яка розраховується наростаючим підсумком за рік, - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (пункт 49.18. статті 49 Податкового кодексу України).

Приписами пункту 57.1. статті 57 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Судом встановлено, що ТОВ "Компанія Ольштен" самостійно визначено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість згідно поданої до контролюючого органу податкової декларації з податку на додану вартість від 19.04.2017 року за березень 2017 року в сумі 16957,00 грн. (а.с.11). Частина нестягнутого у судовому порядку та несплаченого податкового боргу з податку на додану вартість на момент розгляду справи згідно вказаної податкової декларації за березень 2017 року складає 9024,24 грн.

ТОВ "Компанія Ольштен" подано до контролюючого органу податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2018 рік від 11.05.2018 року, відповідно до якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов`язання по земельному податку на 2018 рік в загальному розмірі 23659,64 грн. (а.с.19); податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2019 рік від 27.03.2019 року, згідно якої ТОВ "Компанія Ольштен" самостійно визначено податкове зобов`язання з земельному податку на 2019 рік, зокрема, за січень-лютий 2019 року в розмірі 3943,28 грн. із щомісячною розбивкою суми платежу в розмірі 1971,64 грн. (а.с.20).

Відповідно до податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2016 рік від 09.02.2017 року відповідачем самостійно визначено податкове зобов`язання з податку на прибуток за звітний (податковий) період в сумі 1509,00 грн. (а.с.36).

Також ТОВ "Компанія Ольштен" самостійно визначено податкове зобов`язання з рентної плати за звітний період за спеціальне використання води в загальному розмірі 1951,92 грн., а саме в сумі 783,55 грн. згідно податкової декларації з рентної плати за ІІ квартал 2016 року за № 3 від 08.08.2016 року та розрахунку з рентної плати за спеціальне використання води за № 3 від 08.08.2016 року (а.с.43-44), в сумі 12,64 грн. відповідно до податкової декларації з рентної плати за ІІІ квартал 2016 року за № 3 від 09.11.2016 року та розрахунку з рентної плати за спеціальне використання води за № 1 від 09.11.2016 року (а.с.45-46), в сумі 458,13 грн. згідно податкової декларації з рентної плати за ІV квартал 2016 року за № 4 від 09.02.2017 року та розрахунку з рентної плати за спеціальне використання води за № 1 від 09.02.2017 року (а.с.47-48), в сумі 348,80 грн. відповідно до податкової декларації з рентної плати за І квартал 2017 року за № 1 від 30.04.2017 року та розрахунку з рентної плати за спеціальне використання води за № 1 від 30.04.2017 року (а.с.49-50), в сумі 348,80 грн. згідно податкової декларації з рентної плати за ІІ квартал 2017 року за № 2 від 08.08.2017 року та розрахунку з рентної плати за спеціальне використання води за № 1 від 08.08.2017 року (а.с.51-52).

У відповідності до поданих податкових декларацій екологічного податку за № 3 від 08.08.2016 року (а.с.62), за № 3 від 09.11.2016 року (а.с.63), за № 4 від 09.02.2017 року (а.с.64), за № 1 від 07.05.2017 року (а.с.65-66) відповідачем самостійно розраховано податкове зобов`язання з екологічного податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах в загальному розмірі 2428,20 грн., зокрема за ІІ квартал 2016 року в сумі 482,40 грн., за ІІІ квартал 2016 року в сумі 361,80 грн., за ІV квартал 2016 року в сумі 301,50 грн., за І квартал 2017 року в сумі 337,50 грн.

Відповідно до пункту 56.11. статті 56 Податкового кодексу України не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.

Таким чином, суд приходить до висновку, що самостійно визначене податкове зобов`язання відповідача, зазначене ним в податкових деклараціях є узгодженим з дня подання таких декларацій.

Контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію, а при здійсненні заходів податкового контролю встановлено факти здійснення платником податків діяльності, що призвела до виникнення об`єктів оподаткування, наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу та наявності діючих (у тому числі призупинених) ліцензій на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством; дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках; згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган; дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом; результати митного контролю, отримані після закінчення процедури митного оформлення та випуску товарів, свідчать про заниження або завищення податкових зобов`язань, визначених платником податків у митних деклараціях (пункт 54.3. статті 54 Податкового кодексу України).

Відповідно до підпункту 14.1.265. пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до пункту 49.2 статті 49 цього Кодексу) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов`язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов`язок подання якої до контролюючих органів передбачено цим Кодексом, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання

Відповідно до пункту 126.1 статті 126 Податкового кодексу України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Згідно пункту 116.1. статті 116 зазначеного Кодексу у разі застосування контролюючими органами до платника податків штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, такому платнику податків надсилаються (вручаються) податкові повідомлення - рішення.

Приписами пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України встановлено, що у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Судом встановлено, що на підставі акта камеральної перевірки про порушення правил сплати (перерахування) податків (зборів) від 23.06.2018 року за № 9999/09-19-52-01/35554174 (а.с.12), яким встановлено порушення термінів сплати самостійно визначеного грошового зобов`язання з податку на додану вартість, Головним управління ДФС в Івано-Франківській області винесено податкове повідомлення-рішення форми "Ш" від 11.07.2018 року за № 0023385201, яким відповідачу визначено суму штрафу у розмірі 20% грошового зобов`язання, погашеного з затримкою за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в розмірі 1586,67 грн. (а.с.14); на підставі акта про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з плати за землю від 18.05.2018 року за № 7506/09-19-52-01/35554174 (а.с.21-22), яким встановлено несвоєчасне подання податкової звітності з плати за землю за 2018 рік, контролюючим органом відповідно до податкового повідомлення-рішення форми "ПС" від 01.06.2018 року за № 0018425201 застосовано до ТОВ "Компанія Ольштен" штрафні (фінансові) санкції (штраф) за платежем земельний податок з юридичних осіб у розмірі 170,00 грн. (а.с.24); на підставі акта камеральної перевірки про порушення правил сплати (перерахування) податків (зборів) від 18.05.2018 року за № 7505/09-19-52-01/35554174 (а.с.26), яким встановлено порушення термінів сплати самостійно визначеного грошового зобов`язання по земельному податку з юридичних осіб, позивачем винесено податкове повідомлення-рішення форми "Ш" від 01.06.2018 року за № 0018405201, яким відповідачу визначено суму штрафу у розмірі 20% грошового зобов`язання, погашеного з затримкою за платежем земельний податок з юридичних осіб у розмірі 13259,85 грн. (а.с.28); на підставі акта камеральної перевірки податкової звітності від 22.11.2016 року за № 2368/12-00/35554174 (а.с.37), яким встановлено порушення термінів сплати самостійно визначеного грошового зобов`язання з податку на прибуток, Головним управління ДФС в Івано-Франківській області визначено ТОВ "Компанія Ольштен" суму штрафу у розмірі 10% грошового зобов`язання, погашеного з затримкою за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 150,00 грн. відповідно до податкового повідомлення-рішення форми "Ш" від 23.11.2016 року за № 0005401200 (а.с.38) та у розмірі 20% грошового зобов`язання, погашеного з затримкою за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 140,46 грн. згідно податкового повідомлення-рішення форми "Ш" від 23.11.2016 року за № 0005411200 (а.с.39); на підставі акта про результати перевірки своєчасності сплати самостійно визначеного податкового зобов`язання до бюджету за № 1703/12-00/35554174 від 20.09.2016 року (а.с.53), яким встановлено несвоєчасну сплату протягом граничних строків самостійно визначеного податкового зобов`язання по рентній платі за спеціальне використання води, контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення форми "Ш" від 04.10.2016 року за № 0003731200, яким ТОВ "Компанія Ольштен" визначено суму штрафу у розмірі 20% грошового зобов`язання, погашеного з затримкою за платежем збір за спеціальне використання води у розмірі 122,01 грн. (а.с.55); на підставі акта про результати перевірки своєчасності сплати самостійно визначеного податкового зобов`язання до бюджету від 27.02.2017 року за № 945/12-00/35554174 (а.с.57), яким встановлено несвоєчасну сплату протягом граничних строків самостійно визначеного податкового зобов`язання по рентній платі за спеціальне використання води, Головним управління ДФС в Івано-Франківській області винесено податкове повідомлення-рішення форми "Ш" від 28.02.2017 року за № 0000261200, яким відповідачу визначено суму штрафу у розмірі 20% грошового зобов`язання, погашеного з затримкою за платежем рентна плата за спеціальне використання води у розмірі 146,60 грн. (а.с.58); на підставі акта про результати перевірки своєчасності сплати самостійно визначеного податкового зобов`язання до бюджету за № 1713/12-00/35554174 від 20.09.2016 року (а.с.69), яким встановлено несвоєчасну сплату протягом граничних строків самостійно визначеного податкового зобов`язання по надходженнях за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях, позивачем винесено податкове повідомлення-рішення форми "Ш" від 04.10.2016 року за № 0003741200, яким ТОВ "Компанія Ольштен" визначено суму штрафу у розмірі 20% грошового зобов`язання, погашеного з затримкою за платежем надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах у розмірі 50,00 грн. (а.с.71); на підставі акта про результати перевірки своєчасності сплати самостійно визначеного податкового зобов`язання до бюджету від 27.02.2017 року за № 946/12-00/35554174 (а.с.73), яким встановлено несвоєчасну сплату протягом граничних строків самостійно визначеного податкового зобов`язання по надходженнях за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях, Головним управління ДФС в Івано-Франківській області винесено податкове повідомлення-рішення форми "Ш" від 28.02.2017 року за № 0000271200, яким відповідачу визначено суму штрафу у розмірі 20% грошового зобов`язання, погашеного з затримкою за платежем надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах у розмірі 60,00 грн. (а.с.74).

Вказані податкові повідомлення-рішення направлялися відповідачу та отримані ТОВ "Компанія Ольштен" 31.07.2018 року, 02.06.2018 року, 23.11.2016 року, 15.10.2016 року, 28.02.2017 року, 15.10.2016 року та 28.02.2017 року, що підтверджується підписом уповноваженої особи відповідача на рекомендованих повідомленнях про вручення поштового відправлення та податкових повідомленнях-рішеннях (а.с.15, 25, 29, 38, 39, 56, 58, 72, 74).

Оскільки, відповідачем у відповідності до статті 56 Податкового кодексу України не порушена процедура адміністративного узгодження податкового зобов`язання визначеного податковими повідомленнями-рішеннями, суд приходить до переконання, що сума податкового зобов`язання за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) з податку на додану вартість в розмірі 1586,67 грн., з земельного податку в загальній сумі 13429,85 грн., з податку на прибуток підприємств в загальному розмірі 290,46 грн., з рентної плати за спеціальне використання води в загальній сумі 268,61 грн. та з екологічного податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах в загальному розмірі 110,00 грн. є узгодженою.

Згідно пункту 129.1. статті 129 Податкового кодексу України Нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов`язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів (270 календарних днів у разі здійснення платником податків самостійного коригування відповідно до підпункту 39.5.4 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу), наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.

Нарахування пені закінчується у випадках, визначених пунктом 129.3. статті 129 Податкового кодексу України.

Відповідно до пункту 131.1. статті 131 Податкового кодексу України нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків.

Судом встановлено, що контролюючим органом нараховано ТОВ "Компанія Ольштен" пеню за несплату узгоджених податкових зобов`язань з податку на додану вартість в розмірі 846,76 грн., з земельного податку в сумі 7877,08 грн., з рентної плати за спеціальне використання води в розмірі 305,74 грн. та з екологічного податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах в сумі 103,00, що підтверджується зворотнім боком облікових карток платника податків, що містяться в матеріалах справи (а.с.17-18, 31-35, 59-61, 75-77).

На виконання вимог абзацу 1 пункту 59.1. статті 59 Податкового кодексу України, Коломийською об`єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС в Івано-Франківській області надсилалася відповідачу податкова вимога форми "Ю" від 11.08.2014 року за № 894-25, яка 11.08.2014 року отримана ТОВ "Компанія Ольштен", що підтверджується підписом уповноваженої особи відповідача на корінці податкової вимоги (а.с.78). На час розгляду справи податкова вимога є неоскаржена та невідкликана.

Згідно підпункту 20.1.19. пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи наділені, зокрема, правом застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.

Підпунктом 14.1.156. пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України визначено, що податкове зобов`язання - це сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Відповідно до підпункту 14.1.175. пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що сума узгодженого податкового зобов`язання з додану вартість в розмірі 11457,67 грн., з земельного податку в загальній сумі 48909,85 грн., з податку на прибуток підприємств в загальному розмірі 1799,46 грн., з рентної плати за спеціальне використання води в загальній сумі 2526,27 грн. та з екологічного податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах в загальному розмірі 2641,20 грн. є податковим боргом відповідача, який ним не сплачено.

Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості, що є предметом стягнення або спростування її наявності, відповідачем суду не надано.

За таких обставин суд приходить до висновку, що відповідач зобов`язаний погасити податковий борг в загальній сумі 67334,45 грн. Наявність такого обов`язку у відповідача є визначальною для вирішення вказаного спору, крім того, даний обов`язок забезпечується статтею 67 Конституції України.

Відповідно до пункту 95.1. статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно пункту 95.3. статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про стягнення з ТОВ "Компанія Ольштен" податкового боргу в сумі 67334,45 грн. є обґрунтованими, а позов таким що підлягає до задоволення.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 39394463, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018) до товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Ольштен" (код ЄДРПОУ 35554174, вул. Сковороди, 5-А, с. Велика Кам`янка, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78244) про стягнення податкового боргу в розмірі 67334,45 грн. - задовольнити повністю.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Ольштен" (код ЄДРПОУ 35554174, вул. Сковороди, 5-А, с. Велика Кам`янка, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78244) в дохід бюджету податковий борг в сумі 67334 (шістдесят сім тисяч триста тридцять чотири) гривні 45 копійок з розрахункових рахунків у банках, які обслуговують дане підприємство та за рахунок готівки, що належить відповідачу.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Суддя Матуляк Я.П.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.07.2019
Оприлюднено25.07.2019
Номер документу83190897
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/1111/19

Рішення від 23.07.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Ухвала від 24.05.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні