Рішення
від 24.07.2019 по справі 300/1573/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"24" липня 2019 р. справа № 300/1573/19

м. Івано-Франківськ

16 год. 50 хв.

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Главача І.А., суддів Шумея М.В., Скільського І.І.,

за участю серетаря судового засідання - Станішевської В.Р.,

представника Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 - не з`явився,

представника Дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України виборчої дільниці № 260842 одномандатного виборчого округу № 86 - Каричорт Л.Ю.,

третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів - ОСОБА_1 ,

представника третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 ОСОБА_3 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 Дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України виборчої дільниці № 260842 одномандатного виборчого округу № 86, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів ОСОБА_1 про визнання дій незаконними та зобов`язання до їх вчинення, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_4 - довірена особа кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 (надалі - довірена особа) ОСОБА_3 (надалі - позивач) звернувся до суду з позовною заявою до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 (надалі - відповідач-1, окружна виборча комісія), Дільничної виборчої комісія з виборів народних депутатів України виборчої дільниці № 260842 одномандатного виборчого округу № 86 (надалі - відповідач-2, дільнична виборча комісія), про визнання незаконними дій дільничної виборчої комісії щодо проведення підрахунку голосів та оформлення протоколу підрахунку голосів виборців та зобов`язання окружної виборчої комісії провести повторний підрахунок голосів.

Позов мотивовано тим, що дільничною виборчою комісією, в порушення вимог статті 91 Закону України Про вибори народних депутатів України , в протоколі дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів зазначено, що кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничною виборчою комісією становить 1734, кількість невикористаних виборчих бюлетенів становить 954, кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування становить 786, а кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування за місцем перебування становить 18. Тобто на дільничній виборчі комісії були зайві не обліковані виборчі бюлетені для голосування в кількості 24 штук (1758-1734). Крім того, довірена особа позивача зазначив, що в порушення вимог частини 11 статті 82 Закону України Про вибори народних депутатів України підрахунок голосів виборців проводився всіма членами дільничної виборчої комісії, а не визначеним членом дільничної виборчої комісії. Також зазначив, що станом на 02 год. 22.07.2019 протокол дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів оформлявся в іншому приміщенні, розташованому на другому поверсі виборчої дільниці. Вважає, що такі протиправні дії дільничної виборчої комісії ставлять під сумнів результати підрахунку голосів на даній виборчій дільниці, що є підставою для проведення Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 повторного підрахунку голосів виборців на даній виборчій дільниці.

Ухвалою суду від 24.07.2019 відкрито провадження в адміністративній справі за даним позовом, а справу призначено до судового розгляду з урахуванням правил розгляду окремих категорій термінових адміністративних справ, визначених статтями 268-279 Кодексу адміністративного судочинства України та залучено до участі у справі ОСОБА_1 як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів.

Відповідачі правом на подання відзивів не скористались.

Пояснення третьої особи суду та учасникам справи не надавались.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позовній заяві, просив позов задовольнити.

Відповідач-1 свого представника в судове засідання не направив.

Представник відповідача-2 у судовому засіданні, зазначив, що дільнична виборча комісія під час підрахунку голосів діяла в межах Закону України Про вибори народних депутатів України , жодними діями та рішеннями права позивача не порушували, на підтвердження чого надала копію протоколу дільничної виборчої комісії з приміткою Уточнений , складеного 22.07.2019 о 19:35 год. на підставі частини 7 статті 94 Закону № 4061-VI. Просила відмовити у задоволенні позову.

Третя особа та представник третьої особи у судовому засідання щодо задоволення позову заперечили.

Колегія суддів, розглянувши подану позовну заяву, дослідивши додані до неї матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача-2, третьої особи, представника третьої особи, встановила наступне.

21.07.2019 на підставі Указу Президента України №303/2019 від 21.05.2019 "Про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України та призначення позачергових виборів" відбулися позачергові вибори народних депутатів Верховної Ради України.

Дільничною виборчою комісією з виборів народних депутатів України виборчої дільниці №260842 одномандатного виборчого округу № 86 після завершення голосування здійснено підрахунок голосів виборців, результати якого оформлені протоколом дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів на звичайній виборчій дільниці в одномандатному виборчому округу, складеним 22.07.2019 о 02:20.

У судовому засіданні колегією суддів встановлено, що при заповненні протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів на звичайній виборчій дільниці в одномандатному виборчому округу від 22.07.2019 дільничною виборчою комісією зроблено описку при зазначенні кількості невикористаних виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі, погашених дільничною виборчою комісією, зокрема помилково вказано кількість бюлетенів 954 замість 930 .

Окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86, після отримання зазначеного протоколу дільничної виборчої комісії виявила зазначені неточності та своїм рішення зобов`язала дільничну виборчу комісію внести зміни до встановлених результатів голосування виборців на виборчій дільниці без повторного перерахунку голосів.

Дільничною виборчою комісією 22.07.2019 о 19:35 год. складено протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі з поміткою "Уточнений", яким усунено вказані неточності, зокрема у пункті 2 вказаного протоколу зазначено кількість невикористаних виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі, погашених дільничною виборчою комісією 930 .

Кандидатом в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 ОСОБА_3 подано скаргу до окружної виборчої комісії на протокол дільничної комісії, складений 22.07.2019 о 02:20 год., яка залишена без розгляду, оскільки вказані розбіжності вже усунені дільничною виборчою комісією шляхом складання 22.07.2019 о 19:35 год. уточнюючого протоколу.

Позивач, вважаючи, що розбіжність у протоколі дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів на звичайній виборчій дільниці в одномандатному виборчому округу, складеному 22.07.2019 о 02:20 год., ставить під сумнів результати підрахунку голосів на даній виборчій дільниці, звернувся з даним позовом до суду в якому просить визнати незаконними дії дільничної виборчої комісії щодо проведення підрахунку голосів та оформлення протоколу підрахунку голосів виборців та зобов`язати окружну виборчу комісію провести повторний підрахунок голосів.

Вирішуючи даний спір, колегія суддів виходила з наступного нормативно-правового регулювання.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 2 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Спеціальним законом, який регламентує основні засади, організацію та порядок проведення виборів народних депутатів України є Закон України від 17 листопада 2011 року № 4061-VI "Про вибори народних депутатів України" (далі - Закон № 4061-VI).

Розділом ХІ вказаного Закон № 4061-VI визначено порядок голосування та встановлення результатів виборів.

Так, частиною 1 статті 91 Закону № 4061-VI передбачено, що дільнична виборча комісія на своєму засіданні складає протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці в загальнодержавному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці в одномандатному виборчому окрузі за формами, встановленими Центральною виборчого комісією не пізніш як за двадцять два дні до дня голосування.

Відповідно до частини 3 статті Закону № 4061-VI до протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці в одномандатному окрузі, поданих за кандидатів у депутати в одномандатному окрузі, прописом та цифрами заносяться:

1) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, одержаних дільничною виборчою комісією або виготовлених нею з дозволу Центральної виборчої комісії;

2) кількість невикористаних виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, погашених дільничною виборчою комісією;

3) кількість виборців, внесених до списку виборців на виборчій дільниці (на момент закінчення голосування);

4) кількість виборців, внесених на виборчій дільниці до витягу із списку виборців для голосування в одномандатному окрузі за місцем перебування;

5) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі у приміщенні для голосування;

6) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі за місцем перебування;

7) сумарна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі на виборчій дільниці;

8) кількість виборчих бюлетенів, що виявилися у кожній виборчій скриньці (із зазначенням номера скриньки);

9) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, що не підлягають врахуванню;

10) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі у приміщенні для голосування;

11) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі за місцем перебування;

12) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі на виборчій дільниці;

13) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, визнаних недійсними;

14) кількість голосів виборців, поданих за кожного кандидата одномандатного округу.

Частиною 5 статті 94 Закону № 4061-VI передбачено, що при прийнятті документів дільничної виборчої комісії окружна виборча комісія перевіряє комплектність документів та цілісність упаковки усіх пакетів з виборчими документами. При цьому кожний член комісії має право оглянути кожний пакет з документами. У разі повної комплектності виборчих документів та цілісності упаковки усіх пакетів відкриваються почергово пакети з протоколами про підрахунок голосів на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та одномандатному окрузі та оголошуються відомості, зазначені у них. За результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Закону під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до окружної виборчої комісії, що надійшли до окружної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, окружна виборча комісія окремо по виборах у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та в одномандатному окрузі приймає одне з рішень:

1) прийняти виборчі документи від дільничної виборчої комісії та врахувати відомості протоколів про підрахунок голосів на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі при встановленні підсумків голосування в межах виборчого округу;

2) відмовити у прийнятті виборчих документів по загальнодержавному округу в межах одномандатного округу та (або) одномандатному округу від дільничної виборчої комісії та зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу (протоколів) з поміткою "Уточнений";

3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Законом по виборах у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) в одномандатному окрузі.

Відповідно до частини 7 статті 94 Закон № 4061-VI протоколи дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та в одномандатному окрузі почергово, в порядку відкриття пакетів з відповідними протоколами, розглядаються окружною виборчою комісією після оголошення відомостей, зазначених у відповідному протоколі.

У разі виявлення у протоколі дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі виправлень, помилок, неточностей, які можливо усунути без повторного підрахунку голосів, окружна виборча комісія своїм рішенням може зобов`язати дільничну виборчу комісію внести зміни до встановлених результатів голосування виборців на виборчій дільниці шляхом складання протоколу (протоколів) про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі з поміткою "Уточнений" відповідно до пункту 2 частини п`ятої цієї статті, про що зазначається у протоколі засідання окружної виборчої комісії. Протягом часу розгляду цього питання дільничною виборчою комісією подані до окружної виборчої комісії примірники протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та одномандатному окрузі, виборчі бюлетені та інші виборчі документи, зазначені у частині дванадцятій статті 91 цього Закону, зберігаються в окружній виборчій комісії.

У разі виявлення у протоколі виправлень, помилок та неточностей, які можливо усунути без повторного підрахунку голосів та які не потребують внесення змін до встановлених результатів голосування виборців на виборчій дільниці, окружна виборча комісія приймає рішення, передбачене пунктом 1 частини п`ятої цієї статті із зазначенням про виявлені виправлення, помилки та неточності. Таке рішення додається до протоколу дільничної виборчої комісії.

Під час розгляду даної справи, колегією суддів встановлено, що Окружною виборчою комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86, після отримання протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів на звичайній виборчій дільниці в одномандатному виборчому округу, складеного 22.07.2019 о 02:20, виявила зазначені неточності та своїм рішенням зобов`язала дільничну виборчу комісію внести зміни до встановлених результатів голосування виборців на виборчій дільниці без повторного перерахунку голосів.

Дільничною виборчою комісією 22.07.2019 о 19:35 год. складено протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі з поміткою "Уточнений", яким усунено вказані неточності, зокрема у пункті два вказаного протоколу зазначено кількість невикористаних виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі, погашених дільничною виборчою комісією 930 , що узгоджується з положеннями частини 7 статті 94 Закон № 4061-VI.

Таким чином, колегія суддів дійшла висновку, що Дільнична виборча комісія з виборів народних депутатів України виборчої дільниці № 260842 одномандатного виборчого округу № 86 при проведенні підрахунку голосів та оформлення протоколу підрахунку голосів діяла на підставі, в межах повноважень та у спосіб, визначений законом.

Також, як встановлено під час розгляду даної справи Кандидатом в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 ОСОБА_3 подано скаргу до окружної виборчої комісії подано скаргу на протокол дільничної комісії, складений 22.07.2019 о 02:20 год., яка залишена без розгляду, оскільки вказані розбіжності вже усунені дільничною виборчою комісією шляхом складання 22.07.2019 о 19:35 год. уточнюючого протоколу.

Що стосується посилань представника позивача на неправомірність складання дільничною виборчою комісією 22.07.2019 о 19:35 год. уточнюючого протоколу без виборчих бюлетенів та інших виборчих документів, які знаходились в окружній виборчій дільниці, колегія суддів вважає такі безпідставними оскільки абзацом 2 частиною 7 статті 94 Закону № 4061-VI передбачено, що протягом часу розгляду цього питання дільничною виборчою комісією подані до окружної виборчої комісії примірники протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та одномандатному окрузі, виборчі бюлетені та інші виборчі документи, зазначені у частині дванадцятій статті 91 цього Закону, зберігаються в окружній виборчій комісії.

З приводу посилань представника позивача на порушення під час підрахунку голосів частини 11 статті 82 Закону № 4061-VI, то такі не знайшли свого підтвердження в ході судового розгляду даної справи, оскільки згідно доданого до позовної заяви CD-диску відеофіксації підрахунку виборчих бюлетенів, підрахунок виборчих бюлетенів здійснювався визначеним членом комісії, а не всіма членами.

Також колегія суддів не приймає до уваги доводи представника позивача щодо підрахунку голосів в іншому приміщенні, розташованому на другому поверсі, оскільки в судовому засіданні встановлено, що такий підрахунок здійснювався в приміщенні, в якому розміщена виборча дільниця № 260842, що підтверджується записом наявним в матеріалах справи CD-диском відеофіксації підрахунку виборчих бюлетенів.

Відповідно до частини 11 статті 94 Закон № 4061-VI у разі неможливості усунення без перерахунку виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному окрузі та (або) одномандатному окрузі неточностей у протоколі (протоколах) дільничної виборчої комісії у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі, а також у разі наявних ознак розпечатування пакетів із запакованими документами дільничної виборчої комісії по загальнодержавному округу та (або) одномандатному округу окружна виборча комісія зобов`язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі.

Оскільки в результаті розгляду даної справи не встановлено наявність підстав для повторного підрахунку голосів виборців, а усунення наявних неточностей у протоколі було можливе без перерахунку виборчих бюлетенів, колегія суддів дійшла висновку, що позовна вимога про зобов`яння Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 провести повторний підрахунок голосів виборців на даній виборчій дільниці є безпідставною та не підлягає задоволенню.

Таким чином, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 ОСОБА_3 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 Дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України виборчої дільниці № 260842 одномандатного виборчого округу № 86, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів ОСОБА_1 про визнання дій незаконними та зобов`язання до їх вчинення слід відмовити.

Відповідно до частини 3 статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору.

У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Так, позивачем при зверненні з даним позовом до Івано-Франківського окружного адміністративного суду не подано документ про сплату судового збору у встановленому Законом України Про судовий збір розмірі.

Таким чином, колегія суддів дійшла висновку про необхідність стягнення з позивача судового збору, розмір якого, з урахуванням заявлених позовним вимог, становить 1536,80 грн.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241-246, 250, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 ОСОБА_3 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 Дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України виборчої дільниці № 260842 одномандатного виборчого округу № 86, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів ОСОБА_1 про визнання дій незаконними та зобов`язання до їх вчинення - відмовити.

Стягнути з кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 ОСОБА_3 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний код - НОМЕР_1 ) в дохід Державного бюджету України судовий збір у розмірі 1536 (одна тисяча п`ятсот тридцять шість) гривень 80 копійок.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Учасники справи:

Позивач - кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 ОСОБА_3 , АДРЕСА_1 , ідентифікаційний код - НОМЕР_1 ;

Представник позивача - довірена особа кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 ОСОБА_3 - ОСОБА_4 , АДРЕСА_2 , ідентифікаційний код - НОМЕР_2 ;

Відповідач-1: Окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86, 77500, просп. Незалежності, буд. 4, м. Долина, Іван-Франківська обл.., код ЄДРПОУ - 43055938;

Відповідач-2: Дільнична виборча комісія з виборів народних депутатів України виборчої дільниці № 260842 одномандатного виборчого округу № 86, 77200, вул. Січових Стрільців, буд. 12, м. Болехів, Іван-Франківська обл.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів ОСОБА_1 , АДРЕСА_3, ідентифікаційний код - НОМЕР_3 .

Головуючий суддя Главач І.А.

Судді Шумей М.В.

Скільський І.І.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.07.2019
Оприлюднено25.07.2019
Номер документу83212591
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/1573/19

Ухвала від 25.07.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Рішення від 24.07.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні