Рішення
від 23.07.2019 по справі 810/2042/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДОДАТКОВЕ РІШЕННЯ

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 липня 2019 року м. Київ № 810/2042/18

Суддя Київського окружного адміністративного суду Панченко Н.Д., розглянувши в письмовому провадженні у порядку спрощеного позовного провадження питання про ухвалення додаткового судового рішення в частині стягнення судового збору в адміністративній справі за позовом Комунального закладу Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування до Головного інспектора Миронівського районного сектору Головного управління Державної служби України з питань надзвичайних ситуацій у Київській області майора служби цивільного захисту Чамати Олексія Володимировича, третя особа - Головне управління ДСНС України в Київській області, про визнання протиправними дій та бездіяльності,

В С Т А Н О В И В:

до суду звернувся позивач з цим позовом, в якому просив:

1) визнати протиправною бездіяльність Головного інспектора Миронівського районного сектору Головного управління Державної служби України з питань надзвичайних ситуацій у Київській області майора служби цивільного захисту Чамати О.В. під час проведення позапланової перевірки відповідно до наказу ГУ ДСНС України у Київській області від 23.10.2017 №702 та посвідчення №7165 від 20.10.2017 щодо додержання КЗ КОР ОЛВЛ вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки, яка виявилась у не ознайомленні головного лікаря КЗ КОР ОЛВЛ ОСОБА_1 або уповноваженої ним особи з підставою проведення позапланової перевірки; ненаданні головному лікарю КЗ КОР ОЛВЛ ОСОБА_1 або уповноваженій ним особі копії відповідного посвідчення (направлення) на проведення позапланової перевірки; непред`явленні службового посвідчення, що засвідчує посадову особу інспектора; невнесенні перед початком позапланової перевірки до журналу реєстрації перевірок по КЗ КОР ОЛВЛ запису про проведення позапланової перевірки; ненаданні для підпису головному лікарю КЗ КОР ОЛВЛ ОСОБА_1 акта у двох примірниках, складеного за результатами проведення позапланової (планової) перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки за №133 (142) від 01.12.2017, а також невручення йому примірника такого акта в останній день перевірки;

2) визнати протиправними дії Головного інспектора Миронівського районного сектору Головного управління Державної служби України з питань надзвичайних ситуацій у Київській області майора служби цивільного захисту Чамати О.В. під час проведення позапланової перевірки відповідно до наказу ГУ ДСНС України у Київській області від 23.10.2017 № 702 та посвідчення № 7165 від 27.10.2017 щодо додержання КЗ КОР ОЛВЛ вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки, які виявились у: проведенні позапланової перевірки за відсутності головного лікаря КЗ КОР ОЛВЛ ОСОБА_1 або уповноваженої ним особи; з`ясуванні питань, які не були зазначені в посвідченні (направленні) на проведення перевірки №7165 від 27.10.2017.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 14.06.2019 позов задоволено, визнано протиправною бездіяльність Головного інспектора Миронівського районного сектору Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області майора служби цивільного захисту Чамати Олексія Володимировича під час проведення позапланової перевірки відповідно до наказу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області від 23 жовтня 2017 року № 702 та посвідчення від 27 жовтня 2017 року № 7165 щодо додержання Комунальним закладом Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки, яка виявилась у не ознайомленні головного лікаря Комунального закладу Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування або уповноваженої ним особи з підставою проведення позапланової перевірки; ненаданні головному лікарю Комунального закладу Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування або уповноваженій ним особі копії посвідчення від 27 жовтня 2017 року № 7165 на проведення позапланової перевірки; непред`явленні службового посвідчення; невнесенні перед початком позапланової перевірки до журналу реєстрації перевірок по Комунальному закладу Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування запису про проведення позапланової перевірки; ненаданні для підпису головному лікарю Комунального закладу Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування акта від 1 грудня 2017 року № 133 (142) у двох примірниках, а також невручення примірника такого акта в останній день перевірки. Визнано протиправними дії Головного інспектора Миронівського районного сектору Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області майора служби цивільного захисту Чамати Олексія Володимировича під час проведення позапланової перевірки відповідно до наказу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області від 23 жовтня 2017 року № 702 та посвідчення від 27 жовтня 2017 року № 7165 щодо додержання Комунальним закладом Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки, які виявились у проведенні позапланової перевірки за відсутності головного лікаря Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування або уповноваженої ним особи; з`ясуванні питань, які не були зазначені в посвідченні на проведення перевірки від 27 жовтня 2017 року № 7165. Стягнуто на користь Комунального закладу Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування (08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Пироженка, б.1, код ЄДРПОУ 01994474) судовий збір у сумі 2 114 (дві тисячі сто чотирнадцять) грн. 40 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДСНС України в Київській області (04071, м. Київ, вул.Межигірська,8, код ЄДРПОУ 38537963).

Відповідно до частини 1 статті 143 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Згідно з абзацом 4 резолютивної частини рішення суду від 14.06.2019 у справі № 810/2042/18, було вирішено стягнути на користь Комунального закладу Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування (08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Пироженка, б.1, код ЄДРПОУ 01994474) судовий збір у сумі 2 114 (дві тисячі сто чотирнадцять) грн. 40 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДСНС України в Київській області (04071, м. Київ, вул.Межигірська,8, код ЄДРПОУ 38537963).

Однак, при винесенні рішення судом не у повному обсязі було вирішено питання про судові витрати.

Так, з матеріалів справи вбачається, що позивачем за подання позову сплачений судовий збір у розмірі 3524, 00 грн. відповідно до платіжного доручення від 17.04.2018 № 188 (а.с. 4) та 2114, 40 грн. відповідно до платіжного доручення від 07.05.2018 № 241 (а.с. 58).

Отже, загальна суму сплаченого судового збору за цим позовом відповідно до вказаних платіжних доручень становить 5638, 40 грн., в той час як відповідно до рішення суду від 14.06.2019 на користь позивача стягнуто лише 2 114, 40 грн.

Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 252 Кодексу адміністративного судочинства України суд, що ухвалив судове рішення, може з власної ініціативи ухвалити додаткове рішення, якщо судом не вирішено питання про судові витрати.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи, що при винесенні рішення суду від 14.06.2019 не у повному обсязі було вирішено питання про розподіл судових витрат, суд визнав за необхідне з власної ініціативи ухвалити додаткове рішення у цій справі в частині стягнення судового збору в розмірі 3524, 00 грн. відповідно до платіжного доручення від 17.04.2018 № 188.

За таких обставини, керуючись статтями 132, 139, 143, 243, 248, 252 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Стягнути на користь Комунального закладу Київської обласної ради Обласна лікарня відновлювального лікування (08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Пироженка, буд. 1, код ЄДРПОУ 01994474) судовий збір у сумі 3524 (три тисячі п`ятсот двадцять чотири) грн. 00 коп. відповідно до платіжного доручення від 17.04.2018 № 188 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДСНС України в Київській області (04071, м. Київ, вул. Межигірська, буд. 8, код ЄДРПОУ 38537963).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Повне додаткове рішення виготовлено та підписано 23.07.2019

Суддя Панченко Н.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.07.2019
Оприлюднено25.07.2019
Номер документу83212666
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2042/18

Ухвала від 19.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Ухвала від 02.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Ухвала від 02.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Рішення від 23.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Рішення від 14.06.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 14.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 02.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні