ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 липня 2019 р. м. Чернівці Справа № 824/601/19-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Анісімова О.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної фіскальної служби у Чернівецькій області (58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А) до товариства з обмеженою відповідальністю Л.Г.М. (60444, Чернівецька область, Глибоцький район, с. Черепківці, вул. Привокзальна, буд. 8, кв. (офіс) 2) про стягнення податкового боргу, -
В С Т А Н О В И В:
І. РУХ СПРАВИ
1.1. 31.05.2019 року Головне управління Державної фіскальної служби у Чернівецької області (далі - позивач) звернулось до суду із адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Л.Г.М. (далі - відповідач або ТОВ Л.Г.М. ), в якому просить суд
- стягнути з рахунків у банках, що обслуговують товариство з обмеженою відповідальністю Л.Г.М. , кошти в рахунок погашення податкового боргу до Державного бюджету в сумі 359575,78 грн.
1.2. Ухвалою суду від 03.06.2019 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі.
ІІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
2.1. За відповідачем станом на 13.03.2019 року рахується податковий борг на загальну суму 359575,78 грн. Однак, в добровільному порядку відповідач податковий борг не сплатив, що обумовило звернення до суду із цим позовом. Станом на дату звернення позивача з даним позовом до суду загальна сума податкового боргу, яка становить 359575,78 грн., являється узгодженою.
ІІІ. АРГУМЕНТИ СТОРІН
3.1. Позивач, у поданій до суду позовній заяві, зазначає, що відповідач є платником податків та перебуває на обліку в Глибоцькій ДПІ Сторожинецького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області.
3.2. Під час проведення документальної невиїзної перевірки дотримання ТОВ Л.Г.М . вимог законодавства України з питань державної митної справи щодо правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів, встановлено порушенням позивачем вимог податкового та митного законодавства України.
3.3. За наслідками розгляду виявлених порушень, ГУ ДФС у Чернівецькій області складено та надіслано на адресу відповідача податкові повідомлення-рішення №0002191405 (форми Р ) від 01.06.2017 року та №0002171405 (форми Р ) від 01.06.2017 року, якими визначено грошове зобов`язання на загальну суму 270857,23 грн.
3.4. Однак, в строки встановлені законами України відповідач, грошове зобов`язання, визначене наведеними вище податковими повідомленнями-рішеннями, не сплатив, у зв`язку із чим йому нараховано пеню на загальну суму 88718,55 грн.
3.5. При цьому, відповідачеві надсилалась податкова вимога форми Ю № 15-17 від 26.06.2017 року, яка на день розгляду справи у суді є не відкликаною.
3.6. У зв`язку із викладеним, позивач просить суд стягнути з рахунків у банках відповідача до Державного бюджету України податковий борг на загальну суму 359575,78 грн.
3.7. Відповідач правом на подачу відзиву на позовну заяву не скористався, хоча ухвала про відкриття спрощеного позовного провадження в адміністративній справі була направлена йому на офіційну адресу 04.06.2019 року та вручена 07.06.2019 року, що підтверджується наявним у матеріалах справи рекомендованим поштовим повідомленням. У зв`язку із цим, суд, керуючись положеннями частини 6 статті 162 КАС України, вирішує справу за наявними матеріалами.
IV. ЗАЯВИ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ
4.1. Заяв та клопотань від учасників справи до суду не надходило.
V. ОБСТАВИНИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ
5.1. ТОВ Л.Г.М. зареєстроване, як юридична особа за адресою: вул. Привокзальна, буд. 8, кв. (офіс) 2, с. Черепківці, Глибоцький район, Чернівецька область, 60444 (код ЄДРПОУ 39401805), є платником податків та зборів та перебуває на обліку за основним місцем в Глибоцькій ДПІ Сторожинецького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області (а. с. 10-11).
5.2. Посадовими особами ГУ ДФС у Чернівецькій області 11.05.2017 року проведено документальну невиїзну перевірку дотримання ТОВ Л.Г.М. вимог законодавства України з питань державної митної справи щодо правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів по митним деклараціям від 30.09.2014 р. №403000006/2014/009232, від 20.11.2014 р. №403000006/2014/011016, від 03.10.2014 р. №403000006/2014/009358 та від 21.11.2014 р. №403000006/2014/011079, яка документована актом перевірки ГУ ДФС у Чернівецькій області від 11.05.2017 року № 1155/24-13-14-05/39401805 (а.с. 16-23).
5.3. У ході перевірки виявлені порушення ТОВ Л.Г.М. вимог податкового та митного законодавства України, а саме: пункту 2 частини 2 статті 52, частини 1 статті 257 Митного кодексу України від 13.03.2012 року № 4495-VI (далі - МК України), в результаті чого занижено податкове зобов`язання по сплаті мита на загальну суму 34120,42 грн.; пункту 190.1 статті 190 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (далі - ПК України), в результаті чого занижено податкове зобов`язання по сплаті податку на додану вартість на загальну суму 182565,36 грн.
5.4. На підставі акту перевірки відповідача від 11.05.2017 року № 1155/24-13-14-05/39401805, за наслідками розгляду виявлених порушень, ГУ ДФС у Чернівецькій області складене податкове повідомлення-рішення форми Р №0002191405 від 01.06.2017 року, яким ТОВ Л.Г.М. збільшено суму грошового зобов`язання за платежем мито на товари, що ввозяться суб`єктами підприємницької діяльності (код платежу 150101100) на загальну суму 42650,53 грн., з них податкові зобов`язання 34120,42 грн., штрафні (фінансові) санкції 8530,11 грн. (а.с. 13). Окрім того, у зв`язку із несплатою в строки встановлені законом зазначеного грошового зобов`язання нарахована пеня 13949,11 грн., що підтверджується розрахунком заборгованості ТОВ Л.Г.М. станом на 13.03.2019 року (а. с. 9).
5.5. За наслідками розгляду виявлених порушень, встановлених актом перевірки відповідача від 11.05.2017 року № 1155/24-13-14-05/39401805, ГУ ДФС у Чернівецькій області також складене податкове повідомлення-рішення форми Р №0002191405 від 01.06.2017 року, яким ТОВ Л.Г.М. збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість з ввезених на територію України товарів (крім податку на додану вартість від операцій з ввезення лікарських засобів, дозволених для виробництва (код платежу 14070100) на загальну суму 228206,70 грн., з них податкові зобов`язання 182565,36 грн., штрафні (фінансові) санкції 45641,34 грн. (а.с. 14). Окрім того, у зв`язку із несплатою в строки встановлені законом зазначеного грошового зобов`язання нарахована пеня 74769,44 грн., що підтверджується розрахунком заборгованості ТОВ Л.Г.М. станом на 13.03.2019 року (а. с. 9).
5.6. Зазначені вище податкові повідомлення-рішення належним чином надіслані 01.06.2017 року та вручені відповідачеві 12.06.2019 року, що підтверджується листом від 01.06.2017 року № 1254/10/24-13-14-05-10 та рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а. с. 15-16).
5.7. Окрім цього, 29.06.2018 року відповідачеві була надіслана податкова вимога форми Ю №15-17 від 26.06.2017 року із рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, яка вручена відповідачеві 03.07.2017 року (а.с. 12).
5.8. На день розгляду справи у суді вказана податкова вимога є не відкликаною.
VІ. ПОЗИЦІЯ СУДУ
6.1. Предметом цього спору є податковий борг, який позивач просить суд стягнути з Товариства. А тому, в межах цієї справи, суд має перевірити наявність такого боргу та чи дотримана процедура його стягнення.
6.2. Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
6.3. Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (надалі чинний на момент виникнення спірних правовідносин).
6.4. Статтею 16 Податкового кодексу України (далі - ПК України) визначені обов`язки платника податку, серед яких сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункт 16.1.4 пункту 16.1).
6.5. Пункт 31.1 статті 31 ПК України визначає, що строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.
6.6. Пунктом 123.1 статті 123 ПК України визначено, що у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов`язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, - тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов`язання, завищеної суми бюджетного відшкодування. При повторному протягом 1095 днів визначенні контролюючим органом суми податкового зобов`язання з цього податку, зменшення суми бюджетного відшкодування - тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 50 відсотків суми нарахованого податкового зобов`язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.
6.7. Відповідно до підпункту 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо:
- платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію, а при здійсненні заходів податкового контролю встановлено факти здійснення платником податків діяльності, що призвела до виникнення об`єктів оподаткування, наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу та наявності діючих (у тому числі призупинених) ліцензій на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством (підпункт 54.3.1 пункту 54.3 статті 54 ПК України);
- дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках (підпункту 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 ПК України).
6.8. Підпунктом 53.3.3 пункту 53.3 статті 53 ПК України визначено, що згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.
6.9. Згідно з підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення, а також відповідно до підпункту 20.1.18 пункту 20.1 зазначеної статті - визначати у порядку, встановленому цим Кодексом, суми податкових та грошових зобов`язань платників податків.
6.10. Крім того, пунктом 75.1 статті 75 ПК України визначено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
6.11. Відповідно до підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
6.12. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок. Не може бути предметом планової документальної перевірки питання дотримання платником податків принципу витягнутої руки , крім випадків перевірки дотримання платником податків вимог підпунктів 140.5.4, 140.5.6 пункту 140.5 статті 140 цього Кодексу.
Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом.
Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка. Документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні контролюючого органу.
6.13. Судом встановлено (див. пункт 5.2 рішення), що контролюючий орган (ГУ ДФС у Чернівецькій області), реалізуючи свою контрольну функцію, 11.05.2017 року провів документальну невиїзну перевірку позивача, наслідком якої стало складання та надсилання ТОВ Л.Г.М. податкових повідомлень-рішень №0002191405 (форми Р ) від 01.06.2017 року та №0002191405 (форми Р ) від 01.06.2017 року.
6.14. Згідно з пунктом 57.3 статті 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
6.15. Як встановлено судом (див. пункт 5.6 рішення) вищевказані податкові повідомлення-рішення належним чином надіслані та вручені відповідачеві 12.06.2019 року, що підтверджується листом від 01.06.2017 року № 1254/10/24-13-14-05-10 та рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
6.16. Таким чином, суми грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій), визначені в зазначених податкових повідомленнях-рішеннях на момент розгляду справи у суді, є узгодженими та не сплаченими відповідачем, а тому вони перейшли в категорію податкового боргу.
6.17. Згідно підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України під податковим боргом розуміють суму узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої на суму такого грошового зобов`язання.
6.18. Відповідно до підпункту 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 ПК України при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки нарахування пені розпочинається починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).
6.19. Оскільки відповідачем визначені контролюючим органом суми грошового зобов`язання своєчасно не були сплачені (протягом 10 календарних днів), йому нараховано пеню починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання.
6.20. Таким чином, на день розгляду справи у суді загальний розмір податкового боргу ТОВ Л.Г.М. , який утворений внаслідок реалізації акта перевірки від 11.05.2017 року № 1155/24-13-14-05/39401805, складає 359575,78 грн., з них: податкові зобов`язання 216685,78 грн., штрафні санкції 54171,45, пеня 88718,55 грн.
6.21. Пунктом 59.1 статті 59 ПК України передбачено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.
Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує шістдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків.
6.22. Судом встановлено (див. пункт 5.7 рішення), що на адресу відповідача надсилалась податкова вимога форми Ю №15-17 від 26.06.2017 року із рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, яка вручена відповідачеві 03.07.2017 року та є не відкликаною, оскільки податковий борг зазначений у ній не погашений в повному обсязі, що підтверджується наданим позивачем та наявним у справі розрахунком заборгованості ТОВ "Л.Г.М." станом на 13.03.2019 року (а.с. 9).
6.23. Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що за відповідачем обліковується податковий борг на загальну суму 359575,78 грн.
6.24. Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючий орган (в нашому разі позивач) має право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
6.25. Пунктом 95.2 статті 95 ПК України передбачено, що стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги, а відповідно до пункту 95.3 цієї ж статті ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
6.26. Враховуючи наявність у ТОВ Л.Г.М. податкового боргу, наявність у нього відкритих рахунків в банківських установах, те що позивачем дотримано процедуру звернення з цим позов до суду, суд вважає за необхідним стягнути з рахунків у банках, що належать позивачу заборгованість у сумі 359575,78 грн.
VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ
7.1. Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
7.2. Позивачем доведено суду правомірність заявлених вимог, на день розгляду справи заборгованість відповідачем не погашена, а тому зважаючи на наведені вище норми законодавства та встановлені судом обставини справи, а також виходячи з конституційного принципу обов`язковості сплати податків і зборів, суд вважає, що позовні вимоги позивача щодо стягнення з рахунків у банках ТОВ Л.Г.М. податкового боргу в сумі 359575,78 грн. - є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
VІІІ. ЩОДО СУДОВИХ ВИТРАТ
8.1. Частиною 2 статті 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. У матеріалах справи відсутні докази, які б свідчили про витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, відтак, суд не стягує їх з відповідача.
На підставі викладеного, керуючись статтями 73-77, 90, 241-246, 250 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов Головного управління Державної фіскальної служби у Чернівецької області до товариства з обмеженою відповідальністю Л.Г.М. про стягнення податкового боргу - задовольнити повністю.
2. Стягнути з рахунків у банках, що обслуговують товариство з обмеженою відповідальністю Л.Г.М. (вул. Привокзальна, буд. 8, кв. (офіс) 2, с. Черепківці, Глибоцький район, Чернівецька область, 60444, код ЄДРПОУ 39401805), кошти в рахунок погашення податкового боргу до Державного бюджету в сумі 359575,78 грн. (триста п`ятдесят дев`ять тисяч п`ятсот сімдесят п`ять) грн. 78 коп.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 25 березня 2019 р.
Повне найменування учасників процесу:
Позивач - Головне управління Державної фіскальної служби у Чернівецькій області (58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А, код ЄДРПОУ 39392513).
Відповідач - товариство з обмеженою відповідальністю Л.Г.М. (60444, Чернівецька область, Глибоцький район, с. Черепківці, вул. Привокзальна, буд. 8, кв. (офіс) 2, код ЄДРПОУ 39401805).
Суддя О.В. Анісімов
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.07.2019 |
Оприлюднено | 25.07.2019 |
Номер документу | 83213133 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні