Постанова
від 23.07.2019 по справі 461/3725/19
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №461/3725/19

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 липня 2019 року суддя Галицького районного суду м. Львова Стрельбицький В.В., за участю представників Львівської митниці Дунаса М.О., Лубоцького Б.І., розглянувши матеріали, які надійшли від заступника начальника Львівської митниці управління ПМП та МВ начальника відділу ОР про притягнення до адміністративної відповідальності за порушення митних правил

ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) , ІНФОРМАЦІЯ_1 , власника-бенефіціарія та уповноваженого представника T.A.C. EURO L.P. (Suite 260, 2323-32 Avenue N.E., Calgary, Alberta T2E 6Z3 Canada) ,

за ч.1 ст.483 Митного кодексу України,

встановив:

08.02.2017 року для здійснення митного оформлення товару автомобіль вантажний марки "RENAULT", модель "TRAFIC", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_1 , номер двигуна (маркування) - M9RE, тип двигуна - дизельний, робочий об"єм циліндрів - 1995 см3, потужність двигуна - 66 kW, календарний рік виготовлення -2012, модельний рік виготовлення - 2012, загальна кількість місць, включаючи місце водія - 3, колір - сірий, дверей - 4, бувший у використанні, колісна формула 4х2, тип кузова - фургон, дата впровадження в експлуатацію - 21.03.2012 в митному режимі імпорт у відділ митного оформлення № 2 Львівської митниці ДФС було подано електронну митну декларацію типу ІМ40ДЕ № 209000020/2017/001829 з наступними товаросупровідними документами: міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) б/н від 26.01.2017; рахунок-фактура (invoice) № 982-SIL/EST від 26.01.2017; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № 13-03702898, видане 28.08.2013 року компетентними органами Королівства Іспанія; контракт № 1/16-S від 04.10.2016, додаток № 2 від 27.10.2016 до контракту № 1/16-S від 04.10.2016 року; додаток № 6 від 29.11.2016 до контракту № 1/16-S від 04.10.2016 року. Згідно поданих документів, продавцем товару є канадська компанія SCANDIO IMPEX LIMITED PARTNERSHIP (Suite 260, 2323-32 Avenue N.E., Calgary, Alberta T2E 6Z3Canada), а покупцем - Товариство з обмеженою відповідальністю ЄВРО-СПЕЦ-ТРАНС (код ЄДРПОУ 40327058, 43025, Волинська область, м. Луцьк, вул. Коперника, буд. 25) , фактурна вартість товару становить 3500 євро (згідно курсу НБУ станом на 08.02.2017 вартість становить 100 997,91 гривень).

Згідно даних, наявних у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу № 13-03702898, виданому 28.08.2013 року компетентними органами Королівства Іспанія, яке було подане до митного оформлення митної декларації типу ІМ40ДЕ № 209000020/2017/001829 від 08.02.2017 року, автомобіль марки "RENAULT", модель "TRAFIC", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_1 , було зареєстровано уповноваженими органами Королівства Іспанія та присвоєно йому реєстраційний номер 7684HJW. Митними органами Королівства Іспанія листом № Е2017UA00513SF від 30.10.2018 року (лист ДФС № 439/7/99-99-20-02-01-17 від 08.01.2019 року) на запит Львівської митниці ДФС № 1983/8/13-70-20/35 від 26.10.2017 року повідомлено, що автомобіль марки "RENAULT", ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 , не відповідає жодному з автомобілів, зареєстрованих в Іспанії, це вказує на те, що документація, реєстраційний сертифікат та технічна сторінка є підробленими.

Відповідно до поданих Львівській митниці ДФС товаросупровідних документів, вказаний товар переміщався, згідно умов поставки ІНКОТЕРМС-2010 DAP-Городок.

Крім цього, 18.08.2017 року для здійснення митного оформлення товару автомобіль вантажний марки "PEUGEOT", модель "EXPERT", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_2 , календарний рік виготовлення - 2012, бувший у використанні, в митному режимі імпорт у відділ митного оформлення Скнилів м/п Західний Львівської митниці ДФС було подано електронну митну декларацію типу ІМ40ДЕ №UA209190/2017/113539 з наступними товаросупровідними документами: рахунок-фактура (invoice) № 170814.16-TAC/BPS від 15.08.2017; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_3 , видане компетентними органами Республіки Австрії; контракт № 03/17-T від 06.07.2017 року. Згідно поданих документів, продавцем товару є канадська компанія T.A.C. EURO L.P. (Suite 260, 2323-32 Avenue N.E., Calgary, Alberta T2E 6Z3Canada), а покупцем - Товариство з обмеженою відповідальністю БІЗНЕСПРОМСТИЛЬ (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , 43000, Волинська область, м. Луцьк, вул. Рівненська, буд. 48) , фактурна вартість товару становить 2600 євро (згідно курсу НБУ станом на 18.08.2017 року вартість становить 77570,60 гривень).

Митними органами Республіки Австрії листом № GZ.BMF-390100/0135-I/9/2018 від 12.09.2018 року (лист ДФС № 37782/7/99-99-20-02-01-17 від 05.12.2018 року) на запит Львівської митниці ДФС № 1983/8/13-70-20/35 від 26.10.2017 року повідомлено, що автомобіль марки "PEUGEOT", модель "EXPERT", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_2 , дізнання не виявило жодного експорту та імпорту даного автомобіля, а подальший запит виявив, що автомобіль ніколи не був зареєстрований в Республіці Австрії і через це можна припустити, що свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_3 , являють підробку.

Відповідно до ст.526 МК України, вважаю можливим провести розгляд справи у відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності та не з`явилася в судове засідання, хоча належним чином повідомлялась про час і місце розгляду справи.

Суд зауважує, що Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях зазначає, що сторона, яка задіяна в ході судового розгляду зобов`язана з розумним інтервалом часу сама цікавитись провадженням у її справі, добросовісно користуватись належними їй процесуальними правами та неухильно виконувати процесуальні обов`язки.

Заслухавши представників Львівської митниці, дослідивши матеріали справи, приходжу до наступного висновку.

Завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням (ч.1 ст.486 МК України).

Згідно ст.458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно ч.1 ст.483 МК України, відповідальність настає за дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані.

Диспозиція ст. 483 МК України передбачає, що документи, які містять неправдиві дані, є документи, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача не відповідають дійсності.

У відповідності до ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Законодавство України з питань державної митної справи складається з Конституції України, Митного кодексу України, інших законів України, що регулюють питання, зазначені у статті 7 Митного кодексу України, з міжнародних договорів України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, а також з нормативно-правових актів, виданих на основі та на виконання Митного кодексу України та інших законодавчих актів.

Відносини, пов`язані із справлянням митних платежів, регулюються Митним кодексом України, Податковим кодексом України та іншими законами України з питань оподаткування (ч.ч. 1, 2 ст. 1 Митного кодексу України).

Як визначено пунктами 23, 24 ч.1 ст.4 Митного кодексу України, митне оформлення - виконання митних формальностей, необхідних для випуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення; митний контроль це сукупність заходів, що здійснюються з метою забезпечення додержання норм цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи, міжнародних договорів України, укладених у встановленому законом порядку.

Статтею 3 Митного кодексу України визначено, що порядок переміщення через митний кордон товарів і транспортних засобів, митне регулювання, пов`язане з встановленням та справлянням податків і зборів, процедури митного контролю та оформлення, боротьба з контрабандою та порушеннями митних правил, спрямовані на реалізацію митної політики України, становлять митну справу.

Митні формальності - сукупність дій, що підлягають виконанню відповідними особами і органами доходів і зборів з метою дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи (пункт 29 частини першої статті 4 Митного кодексу України).

Аналіз наведеного визначення дає підстави вважати, що митні процедури охоплюють митний контроль, митне оформлення та справляння податків і зборів. При цьому, виконання митним органом дій (процедур), які пов`язані із закріпленням результатів митного контролю товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, і які мають юридичне значення для подальшого використання цих товарів і транспортних засобів, є митним оформленням.

Відповідно до частини п`ятої статті 255 Митного кодексу України, митне оформлення вважається завершеним після виконання всіх митних формальностей, визначених цим Кодексом відповідно до заявленого митного режиму, що засвідчується органом доходів і зборів шляхом проставлення відповідних митних забезпечень (у тому числі за допомогою інформаційних технологій), інших відміток на митній декларації або документі, який відповідно до законодавства її замінює, а також на товаросупровідних та товарно-транспортних документах у разі їх подання на паперовому носії.

Згідно з частиною першою статті 266 Митного кодексу України декларант зобов`язаний:

1) здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом;

2) на вимогу органу доходів і зборів пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення;

3) надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей;

4) у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу;

5) у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів.

Статтею 257 МК України, визначено, що декларування здійснюється шляхом з`явлення за встановленою формою точних відомостей про товари, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Незалежно від закінчення операцій митного контролю, оформлення та пропуску товарів і транспортних засобів митний контроль за ними може здійснюватися, якщо є достатні підстави вважати, що мають місце порушення законодавства України чи міжнародного договору України, контроль за виконанням яких покладено законом на митні органи (стаття 69 Митного кодексу України).

Аналіз наведених норм свідчить про можливість митного контролю після завершення митного оформлення за умови обґрунтованої підозри, що під час пропуску товарів і транспортних засобів через митний кордон України було допущено порушення законодавства України та на підставі письмового розпорядження керівника митного органу або особи, яка його заміщує.

Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 4 МК України декларант - це особа, яка самостійно здійснює декларування або від імені якої здійснюється декларування.

Як передбачено п. 2 ч. 1 ст. 265 Митного кодексу України, декларантом має право виступати особа, яка відповідно до законодавства України має право вчиняти щодо товарів юридично значущі дії від свого імені.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 266 МК України, декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом.

Також ч. ч. 4, 5 ст. 266 МК України передбачено, що у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант. Особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.

З матеріалів справи вбачається, що 08.02.2017 року для здійснення митного оформлення товару автомобіль вантажний марки "RENAULT", модель "TRAFIC", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_1 , номер двигуна (маркування) -M9RE, тип двигуна - дизельний, робочий об"єм циліндрів - 1995 см3, потужність двигуна - 66 kW, календарний рік виготовлення -2 012, модельний рік виготовлення - 2012, загальна кількість місць, включаючи місце водія - 3, колір - сірий, дверей - 4, бувший у використанні, колісна формула 4х2, тип кузова - фургон, дата впровадження в експлуатацію - 21.03.2012 в митному режимі імпорт у відділ митного оформлення № 2 Львівської митниці ДФС було подано електронну митну декларацію типу ІМ40ДЕ № 209000020/2017/001829 з наступними товаросупровідними документами: міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) б/н від 26.01.2017; рахунок-фактура (invoice) № 982-SIL/EST від 26.01.2017 року; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № 13-03702898, видане 28.08.2013 року компетентними органами Королівства Іспанія; контракт № 1/16-S від 04.10.2016, додаток № 2 від 27.10.2016 до контракту № 1/16-S від 04.10.2016 року; додаток № 6 від 29.11.2016 до контракту № 1/16-S від 04.10.2016 року. Згідно поданих документів, продавцем товару є канадська компанія SCANDIO IMPEX LIMITED PARTNERSHIP (Suite 260, 2323-32 Avenue N.E., Calgary, Alberta T2E 6Z3Canada), а покупцем - Товариство з обмеженою відповідальністю ЄВРО-СПЕЦ-ТРАНС (код ЄДРПОУ 40327058, 43025, Волинська область, м. Луцьк, вул. Коперника, буд. 25) , фактурна вартість товару становить 3500 євро (згідно курсу НБУ, станом на 08.02.2017 року, вартість становить 100997,91 гривень).

Згідно даних, наявних у Свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу № 13-03702898, виданому 28.08.2013 року компетентними органами Королівства Іспанія, яке було подане до митного оформлення митної декларації типу ІМ40ДЕ № 209000020/2017/001829 від 08.02.2017 року, автомобіль марки "RENAULT", модель "TRAFIC", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_1 , було зареєстровано уповноваженими органами Королівства Іспанія та присвоєно йому реєстраційний номер 7684HJW. Митними органами Королівства Іспанія листом № Е2017UA00513SF від 30.10.2018 (лист ДФС № 439/7/99-99-20-02-01-17 від 08.01.2019) на запит Львівської митниці ДФС № 1983/8/13-70-20/35 від 26.10.2017 року повідомлено, що автомобіль марки "RENAULT", ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 , не відповідає жодному з автомобілів, зареєстрованих в Іспанії, це вказує на те, що документація, реєстраційний сертифікат та технічна сторінка є підробленими.

Громадянин України ОСОБА_3 , який станом на 08.02.2017 року був директором ТОВ ЄВРО-СПЕЦ-ТРАНС (код ЄДРПОУ 40327058, 43025, Волинська область, м. Луцьк, вул. Коперника, буд. 25) та з яким було укладено контракт № 1/16-S від 04.10.2016 року щодо поставок транспортних засобів з канадською компанією SCANDIO IMPEX LIMITED PARTNERSHIP (Suite 260, 2323-32 Avenue N.E., Calgary, Alberta T2E 6Z3Canada) , у своїх поясненнях від 26.02.2019 повідомив, що йому нічого не відомо щодо реєстраційних документів на транспортні засоби, митне оформлення яких було здійснено за митною декларацією № 209000020/2017/001829 від 08.02.2017 року. Оскільки, документи на транспортний засіб надавалися продавцем, тобто SCANDIO IMPEX LIMITED PARTNERSHIP (Suite 260, 2323-32 Avenue N.E., Calgary, Alberta T2E 6Z3Canada), водієві під час транспортування автомобіля, які в подальшому було передано ТОВ ЗБС (код ЄДРПОУ 40287997, 45603, Волинська область, Луцький район, с. Струмівка, вул. Рівненська, буд.74) для здійснення митного оформлення. До пояснень він додав копії наступних документів: договір-доручення № 05/16 від 15.08.2016 на надання митно-брокерських послуг, протокол № 4 загальних зборів учасників ТОВ ЄВРО-СПЕЦ-ТРАНС від 08.02.2017 року, наказ директора ТОВ ЄВРО-СПЕЦ-ТРАНС № 4 від 10.02.2017 року.

У доповнення до вказаних пояснень представником ТОВ ЄВРО-СПЕЦ-ТРАНС електронною поштою на адресу Львівської митниці ДФС було надіслано копію Угоди про управління компанією призначеними кандидатами (номінальними власниками) та компенсація призначеним особам, включаючи трастову декларацію SCANDIO IMPEX LIMITED PARTNERSHIP (Suite 260, 2323-32 Avenue N.E., Calgary, Alberta T2E 6Z3Canada) від 18.07.2016 року з перекладом на українську мову (вх. ЛМ ДФС № 5638/10/13-70-20/29 від 28.02.2019 року). Згідно п.1 якої, власник-бенефіціарій ( ОСОБА_4 ) визнає, що він є повністю відповідальним за бізнес операції Товариства у будь-яких країнах, територіях або правових юрисдикціях у яких Товариство буде вести бізнес.

Відповідно до поданих Львівській митниці ДФС товаросупровідних документів, вказаний товар переміщався згідно умов поставки ІНКОТЕРМС-2010 DAP-Городок.

Також, 18.08.2017 року для здійснення митного оформлення товару автомобіль вантажний марки "PEUGEOT", модель "EXPERT", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_2 , календарний рік виготовлення - 2012, бувший у використанні, в митному режимі імпорт у відділ митного оформлення Скнилів м/п Західний Львівської митниці ДФС було подано електронну митну декларацію типу ІМ40ДЕ № UA209190/2017/113539 з наступними товаросупровідними документами: рахунок-фактура (invoice) № 170814.16-TAC/BPS від 15.08.2017 року; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_3 , видане компетентними органами Республіки Австрії; контракт № 03/17-T від 06.07.2017 року.

Згідно поданих документів, продавцем товару є канадська компанія T.A.C. EURO L.P. (Suite 260, 2323-32 Avenue N.E., Calgary, Alberta T2E 6Z3Canada), а покупцем - Товариство з обмеженою відповідальністю БІЗНЕСПРОМСТИЛЬ (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , 43000, Волинська область, м. Луцьк, вул. Рівненська, буд. 48) , фактурна вартість товару становить 2600 євро (згідно курсу НБУ, станом на 18.08.2017 року, вартість становить 77 570,60 гривень).

Митними органами Республіки Австрії листом № GZ.BMF-390100/0135-I/9/2018 від 12.09.2018 року на запит Львівської митниці ДФС № 1983/8/13-70-20/35 від 26.10.2017 року повідомлено, що автомобіль марки " PEUGEOT ", модель "EXPERT", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_2 , дізнання не виявило жодного експорту та імпорту даного автомобіля, а подальший запит виявив, що автомобілі ніколи не були зареєстровані в Республіці Австрії і через це можна припустити, що свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_3 , являють підробку.

З метою з`ясування обставин переміщення автомобіля марки "PEUGEOT", модель "EXPERT", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_2 на митну територію України керівнику T.A.C. EURO L.P. (Suite 260, 2323-32 Avenue N.E., Calgary, Alberta T2E 6Z3Canada) надіслано повідомлення - виклик із проханням прибути до Львівської митниці ДФС для надання пояснень.

У визначені терміни до Львівської митниці ДФС ніхто не прибув та в законний спосіб про причини не прибуття не повідомив.

У поясненнях представника ТОВ БІЗНЕСПРОМСТИЛЬ вказано, що всі документи на транспортний засіб надавались представником T.A.C. EURO L.P. .

Відповідно до поданих Львівській митниці ДФС товаросупровідних документів, вказаний товар переміщався згідно умов поставки ІНКОТЕРМС-2010 DAP-Городок.

Таким чином, дослідивши матеріали справи, вважаю, що в діях ОСОБА_4 , як уповноваженого представника компанії T.A.C. EURO L.P. , наявні ознаки правопорушення, передбаченого ст. 483 ч.1 МК України, тобто останній вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів.

Вказане підтверджується дослідженим в ході розгляду справи протоколами про порушення митних правил №1449/20900/19 від 28.03.2019 року та 1161/20900/19 від 06.03.2019 року, письмовими поясненнями представника ТОВ БІЗНЕСПРОМСТИЛЬ , письмовими поясненнями ОСОБА_3 , електронними митними деклараціями форми МД-2, інвойсами №170814.16-ТАС/ВPS від 15.08.2017 року та №982-SIL/EST від 26.01.2017 року, контрактами №03/17-Т та 1/16-S, листом митного органу Республіки Австрії листом № GZ.BMF-390100/0135-I/9/2018 від 12.09.2018 року, листом митного органу Королівства Іспанія листом № Е2017UA00513SF від 30.10.2018 року, угодою про управління компанією, витягом з бази АСМО інспектор.

Аналізуючи докази по даній справі з точки зору їх допустимості, об`єктивності та достатності, приходжу до висновку, що вина ОСОБА_4 , як уповноваженого представника компанії T.A.C. EURO L.P. , у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України доведена повністю.

У відповідності до ст.487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ч.2 ст.36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

Вирішуючи питання про призначення виду стягнення за порушення митних правил, суд бере до уваги те, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

З урахуванням характеру вчинених порушень, особи порушника, ступеня його вини, приходжу до висновку, що до ОСОБА_4 , як уповноваженого представника компанії T.A.C. EURO L.P. , слід застосувати стягнення у виді штрафу в розмірі 100% вартості товару, який був предметом порушення митних правил, вартість якого становить найбільшу суму, адже порушення щодо переміщення товарів, які мають більшу вартість з двох сум відображених в протоколах, за переконанням суду є більш серйозним правопорушенням з числа вчинених Згідно наявних у матеріалах справи документів, вартість автомобіля вантажного марки "PEUGEOT", модель "EXPERT", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_2 , календарний рік виготовлення - 2012, бувшого у використанні становить 2 600 євро (згідно курсу НБУ, станом на 18.08.2017 року, вартість становить 77 570,60 гривень).

Вартість автомобіля вантажного марки "RENAULT", модель "TRAFIC", ідентифікаційний номер (номер кузова) - НОМЕР_1 , номер двигуна (маркування) -M9RE, тип двигуна - дизельний, робочий об`єм циліндрів - 1995 см3, потужність двигуна - 66 kW, календарний рік виготовлення - 2012, модельний рік виготовлення - 2012, загальна кількість місць, включаючи місце водія - 3, колір - сірий, дверей -4, бувший у використанні, колісна формула 4х2, тип кузова - фургон становить 3 500 євро (згідно курсу НБУ, станом на 08.02.2017 року, вартість становить 100 997,91 гривень).

Статтею 40-1КУпАП передбачено, що судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.

Згідно п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір , у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного з правопорушника стягується 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить 384,20 гривень.

Керуючись ст.ст.458, 459, 461, 483, 486, 527, 528 МК України, суд -

постановив:

ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) визнати винним у вчиненні правопорушень, передбачених ст. 483 ч.1 Митного кодексу України та накласти на нього стягнення у виді штрафу в розмірі 100 997,91 гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ) в користь держави в особі Державної судової адміністрації України 384,20 гривень судового збору.

Постанова може бути оскаржена упродовж десяти днів з дня її винесення.

Суддя Стрельбицький В.В.

Дата ухвалення рішення23.07.2019
Оприлюднено25.07.2019
Номер документу83218991
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —461/3725/19

Постанова від 16.10.2019

Адмінправопорушення

Львівський апеляційний суд

Галапац І. І.

Постанова від 23.07.2019

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Стрельбицький В. В.

Постанова від 23.07.2019

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Стрельбицький В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні