ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
00 год. 50 хв.
"25" липня 2019 р. справа № 300/1582/19
м.Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Біньковської Н.В.,
суддів: Боршовського Т.І., Кафарського В.В.,
за участю: секретаря судового засідання Хоми О.В.,
представника третьої особи - Іванчук Л.Ю.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження в приміщенні суду адміністративну справу за позовом кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 86 ОСОБА_1 до Дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України виборчої дільниці №260841 одномандатного виборчого округу № 86, Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 86, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів - кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 86 Матусевич Олександр Борисович, про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_2 - довірена особа кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 86 ОСОБА_1 24.07.2019 звернувся до суду з позовом до Дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України виборчої дільниці № 260841 одномандатного виборчого округу № 86, Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 86 про визнання дій такими, що порушують норми ч.3 ст.91 Закону України "Про вибори народних депутатів України", та зобов`язання прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці №260841.
Ухвалою суду від 24.07.2019 у справі відкрито провадження за правилами загального позовного провадження, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів - кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 86 Матусевича О.Б.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що в порушення п.8 ч.3 ст.91 Закону України Про вибори народних депутатів України в 11 примірнику протоколу про підрахунок голосів виборців в одномандатному виборчому окрузі дільничною виборчою комісією неналежним чином заповнено пункт 8 (кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі, що виявилися у кожній виборчій скринці, із зазначенням номера скриньки), а саме, зазначено, що в переносній скриньці знаходилось 717 бюлетенів, хоча у вказаній дільниці за місцем перебування голосували 23 особи. Також зазначає про відсутність у вказаному протоколі відомостей про наявність на виборчій дільниці стаціонарних скриньок та їх вміст. Крім того, позивач вважає, що відповідно до ч.5 ст.25 Закону України Про вибори народних депутатів України окружна виборча комісія є комісією вищого рівня щодо усіх Дільничних виборчих комісій в межах відповідно одномандатного виборчого округу, а тому необхідно зобов`язати окружну виборчу комісію з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 провести повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №260841.
Відповідачі правом подання відзиву проти позову не скористалися.
Позивач, відповідачі, будучи повідомленими про дату, час та місце розгляду справи в порядку, визначеному частинами 1 та 2 статті 268 Кодексу адміністративного судочинства України, в судове засідання не з`явилися, а тому суд здійснив розгляд справи за відсутності представників сторін, оскільки відповідно до частини 3 статті 268 Кодексу адміністративного судочинства України їх неприбуття у судове засідання не перешкоджає розгляду справи.
В судовому засіданні представник третьої особи заперечила щодо задоволення позовних вимог. Пояснила, що у зв`язку із неправильним заповненням пункту 8 протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №260841 в одномандатному виборчому окрузі від 22.07.2019, на вимогу Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86, дільничною виборчою комісією був складений та направлений до окружної виборчої комісії Протокол дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на звичайній виборчій дільниці в одномандатному виборчому окрузі від 22.07.2019 із відміткою уточнений . Просить в задоволенні позову відмовити.
Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення представника третьої особи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши і оцінивши зібрані у справі докази, в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд виходить з таких підстав та мотивів.
При розгляді справи встановлено, що пунктами 1 і 2 Указу Президента України №303/2019 від 21.05.2019 припинено достроково повноваження Верховної Ради України восьмого скликання і призначено позачергові вибори до Верховної Ради України на 21.07.2019.
Постановою Центральної виборчої комісії №919 від 31.05.2019 утворено та затверджено склад Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 21 липня 2019 року.
ОСОБА_1 (в порядку самовисування) і ОСОБА_3 (суб`єкта висування політична партія "Слуга Народу") на підставі постанови Центральної виборчої комісії №1070 від 19.06.2019 і постанови №1288 від 25.06.2019 зареєстровано кандидатами у народні депутати України, які балотуються на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року в одномандатному виборчому округу №86.
В межах Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року діє Дільнична виборча комісія з виборів народних депутатів України виборча дільниця №260841 одномандатного виборчого округу №86.
За наслідками голосування на виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року Дільничною виборчою комісією 22.07.2019 складено Протокол підрахунку голосів виборців на звичайній виборчій дільниці в одномандатному виборчому окрузі (виборча дільниця №260841 одномандатного виборчого округу №86).
В примірнику 11 Протоколу дільничної виборчої комісії від 22.07.2019 (бланк №1694090) про підрахунок голосів виборців на звичайній виборчій дільниці №260841 в одномандатному виборчому окрузі №86 позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року, дільнична виборча комісія, відповідно до статей 87-90, ч.1, 3-7 ст.91 Закону України Про вибори народних депутатів України при підрахунку голосів встановила:
-кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі, одержаних дільничною виборчою комісією - 1632 (пункт 1);
-кількість невикористаних виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі, погашених дільничною виборчою комісією - 915 (пункт 2);
- кількість виборців, внесених до списку виборців на виборчій дільниці (на момент закінчення голосування) -1587 (пункт 3);
-кількість виборців внесених на виборчій дільниці до витягу із списку виборців для голосування за місцем перебування -25 (пункт 4);
-кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному виборчому окрузі у приміщенні для голосування -694 (пункт 5);
-кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному виборчому окрузі за місцем перебування - 23 (пункт 6);
-сумарна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному виборчому окрузі на виборчій дільниці - 717 (пункт 7);
-кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі, що вмявились у кожній виборчий скриньці (із зазначенням номера скриньки) - 717 (пункт 8);
-кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі, що не підлягають врахуванню - 0 (пункт 9);
-кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному виборчому окрузі у приміщенні для голосування - 694 (пункт 10);
-кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному виборчому окрузі за місцем перебування -23 (пункт 11);
-кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному виборчому окрузі на виборчій дільниці - 717 (пункт 12);
-кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі, визнаних недійсними - 21 (пункт 13).
Також у пункті 14 вказаного протоколу зазначено кількість голосів виборців, поданих за кожного кандидата в одномандатному виборчому окрузі.
Протокол складено дільничною комісією у кількості 19 примірників, підписаний 22.07.2019 року о 00 год. 30 хв. головою, заступником голови, секретарем та членами дільничної виборчої комісії із зазначенням прізвища та ініціалів.
Спеціальним нормативно-правовим актом, який регулює питання організації та проведення виборів народних депутатів України є Закон України Про вибори народних депутатів України .
Порядок складання протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці передбачено статтею 91 Закону України Про вибори народних депутатів України .
Відповідно до вимог статті 91 Закону України Про вибори народних депутатів України , дільнична виборча комісія на своєму засіданні складає протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці в одномандатному виборчому окрузі за формами, встановленими Центральною виборчого комісією.
Згідно з частиною 3 статті 91 Закону України Про вибори народних депутатів України до протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці в одномандатному окрузі, поданих за кандидатів у депутати в одномандатному окрузі, прописом та цифрами заносяться:
1) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, одержаних дільничною виборчою комісією або виготовлених нею з дозволу Центральної виборчої комісії;
2) кількість невикористаних виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, погашених дільничною виборчою комісією;
3) кількість виборців, внесених до списку виборців на виборчій дільниці (на момент закінчення голосування);
4) кількість виборців, внесених на виборчій дільниці до витягу із списку виборців для голосування в одномандатному окрузі за місцем перебування;
5) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі у приміщенні для голосування;
6) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі за місцем перебування;
7) сумарна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі на виборчій дільниці;
8) кількість виборчих бюлетенів, що виявилися у кожній виборчій скриньці (із зазначенням номера скриньки);
9) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, що не підлягають врахуванню;
10) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі у приміщенні для голосування;
11) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі за місцем перебування;
12) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі на виборчій дільниці;
13) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, визнаних недійсними;
14) кількість голосів виборців, поданих за кожного кандидата одномандатного округу.
Відповідно до вимог частини 4 статті 91 цього Закону протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці в одномандатному окрузі складаються дільничною виборчою комісією у кількості примірників, яка на чотири більша, ніж кількість осіб, які входять до складу дільничної виборчої комісії відповідно. Примірники протоколів нумеруються і мають однакову юридичну силу.
Як слідує з матеріалів справи, та встановлено судом, дільничною виборчою комісією, у пункті 8 примірника 11 (бланк №1694090) протоколу дільничної виборчої комісії від 22.07.2019, занесено відомості, які зазначено цифрами та прописом, а саме кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі, що виявилися у кожній скриньці (із зазначенням номера скриньки) - 717 (сімсот сімнадцять).
При цьому, як слідує із змісту протоколу, цифра 717 є загальною кількістю наявних у скриньках бюлетенів, та відповідає загальній кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному виборчому окрузі у приміщенні для голосування, зазначені у графі 5 - 694, і кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному виборчому окрузі за місцем перебування, та зазначені у графі 6 - 23 (694+23=717).
Як свідчить зміст наданого суду Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 86 електронного протоколу про підсумки голосування по дільниці №260841, у пункті 8 цього протоколу зазначено кількість виборчих бюлетенів, що виявилися у кожній виборчій скриньці, зокрема, у скриньці №3 (ознака переносної скриньки) - 23 виборчих бюлетеня, у скриньці №1 - 400 виборчих бюлетеня, у скриньці №2 - 294 виборчих бюлетеня.
22.07.2019 о 05 год. 45 хв. Дільничною виборчою комісією складено Протокол підрахунку голосів виборців на звичайній виборчій дільниці в одномандатному виборчому окрузі (виборча дільниця №260841 одномандатного виборчого округу №86), бланк 1694007, із відміткою уточнений . У пункті 8 вказаного протоколу прописом та цифрами зазначено кількість виборчих бюлетенів, що виявилися у кожній виборчій скриньці, із зазначенням номера скриньки. Зокрема зазначено, у скриньці №3 (номер переносної скриньки) - 23 виборчих бюлетеня, у скриньці №1 (номер стаціонарної скриньки) - 400 виборчих бюлетеня, у скриньці №2 (номер стаціонарної скриньки) - 294 виборчих бюлетеня.
Отже, загальна кількість виборчих бюлетенів, що виявилися у кожній виборчій скриньці складає 717 бюлетенів (23+400+294=717), в тому числі в переносній скриньці 23 виборчих бюлетеня.
Таким чином, суд прийшов до висновку, про безпідставність тверджень відповідача щодо зазначення знаходження в переносній скриньці 717 бюлетенів, в той час як на вказаній дільниці за місцем перебування голосували 23 особи.
Пункт 8 протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на звичайній виборчій дільниці в одномандатному виборчому окрузі вимагає зазначення кількості виборчих бюлетенів для голосування, що виявилися у кожній скриньці (із зазначенням номера скриньки), чого дільничною комісією при складенні 11 примірника Протоколу дільничної виборчої комісії від 22.07.2019 (бланк №1694090) про підрахунок голосів виборців на звичайній виборчій дільниці №260841 в одномандатному виборчому окрузі №86 позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року дотримано не було. Зокрема, не було зазначено номер переносної скриньки, номер стаціонарної скриньки, та кількість виборчих бюлетенів для голосування у кожній із цих скриньок окремо.
Однак, суд зазначає, що встановлене порушення щодо складання і заповнення примірника 11 (бланк №1694090) протоколу від 22.07.2019 не є таким, що потребує внесення до протоколу дільничної виборчої комісії №260841 про підрахунок голосів виборців на звичайній виборчій дільниці в одномандатному виборчому окрузі №86 змін, не спотворює встановлену дільничною комісією загальну кількість виборчих бюлетенів для голосування, як самостійна обставина не впливає на правильність підрахунку бюлетенів та, як наслідок, на встановлення результатів голосування.
Виходячи із вказаного, очевидним є не зазначення у пункті 8 примірника 11 (бланк №1694090) Протоколу дільничної виборчої комісії від 22.07.2019 про підрахунок голосів виборців на звичайній виборчій дільниці №260841 в одномандатному виборчому окрузі №86 позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року номеру переносної скриньки, номерів стаціонарних скриньок, та кількість виборчих бюлетенів для голосування у кожній із цих скриньок окремо, що не відповідає вимогам законодавства про вибори народних депутатів України, втім, на переконання суду, вказані дії жодним чином не порушують права позивача як кандидата в депутати на точний і правильний підрахунок голосів виборців і встановлення дійсного волевиявлення на Дільничній виборчій комісії №260841.
Суд вважає за необхідне зазначити, що відповідно до статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
Відповідно до частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно із пунктом 8 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано позов до адміністративного суду, а також суб`єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подано позов до адміністративного суду.
Частиною першою статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси, і просити про їх захист.
Таким чином, з наведеного вбачається, що завдання адміністративного судочинства полягає у захисті саме порушених прав особи у публічно-правових відносинах, що звернулася до суду з позовом.
Конституційний Суд України, вирішуючи питання, порушені в конституційному зверненні і конституційному поданні щодо тлумачення частини другої статті 55 Конституції України, в Рішенні від 14 грудня 2011 року у справі № 19-рп/2011 зазначив, що особа, стосовно якої суб`єкт владних повноважень прийняв рішення, вчинив дію чи допустив бездіяльність, має право на захист.
Отже, обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб`єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду. Порушення має бути реальним, стосуватися (зачіпати) зазвичай індивідуально виражених прав чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.
Таким чином, колегія суддів вважає, що відсутні підстави для задоволення адміністративного позову щодо визнання дій дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України виборчої дільниці № 260841 одномандатного виборчого округу № 86 такими, що порушують норми ч.3 ст. 91 ЗУ "Про вибори народних депутатів України".
Щодо вимог позивача в частині зобов`язання Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 86 провести повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №260841, суд відзначає таке.
Так, забороняється заповнення протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та в одномандатному окрузі олівцем, а також внесення до них без відповідного рішення дільничної виборчої комісії будь-яких виправлень (частина 7 статті 91 Закону).
Відповідно до вимог частини 10 статті 94 Закону України "Про вибори народних депутатів України" за наявності заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами у депутати, їх довіреними особами, уповноваженими особами партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог цього Закону під час проведення голосування та (або) підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі, а також за наявності акта або письмової заяви чи скарги осіб, зазначених у частині першій статті 93 цього Закону, про порушення вимог цього Закону під час транспортування до окружної виборчої комісії протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці та інших документів окружна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі.
В даному випадку норми вказаної статті передбачають, з врахуванням наведених обставин, право окружної виборчої комісії прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців, а не є її обов`язком.
Прийняття рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців можливе при наявності сумніву щодо результатів підрахунку голосів виборців на цій дільниці.
При цьому, з зазначених позивачем обґрунтувань не вбачається підстав для здійснення висновку про наявність сумніву щодо результатів підрахунку голосів виборців на цій дільниці.
Наведені у позовній заяві порушення стосуються тільки примірника 11 (бланк №1694090).
Твердження представника позивача про можливість допущення порушень виборчого законодавства, що базується на припущеннях не може розцінюватись судом як підстава для зобов`язання до проведення повторного підрахунку голосів.
Подані суду і наявні в матеріалах адміністративної справи копії протоколів про підрахунок голосів по дільничній виборчій комісії №260841 не містять приміток "З окремою думкою" та підписані всіма присутніми членами комісій без застережень.
Крім того, з наданих суду документів не вбачається внесення виправлень, підтирань чи іншим способом зміни даних у протоколах про підсумки голосування, а також застережень щодо заповнення таких протоколів, що визначені в частині 7 статті 91 Закону України "Про вибори народних депутатів України".
Також позивачем не надано будь-яких доказів на підтвердження обставин заповнення членами дільничних виборчих комісій протоколів про підрахунок голосів, в тому числі окремих їх примірників, поза межами засідання комісій чи приміщень, в яких проводилися підрахунки голосів.
За наведених обставин суд дійшов до переконання про відсутність правових підстав для прийняття окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №86 рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці №260841. У зв`язку з вказаним, позовні вимоги щодо зобов`язання даного відповідача провести повторний підрахунку голосів виборців на вказаній дільниці є безпідставними.
Підсумовуючи вищенаведене, суд вважає позовні вимоги безпідставними, а позов таким, що не підлягає до задоволення.
Позивачем не сплачено судовий збір при поданні до суду позовної заяви, а також на момент вирішення справи.
Частиною 9 статті 273 КАС України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до частини 2 статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Частиною 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Положенням пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно частиною 3 статті 6 Закону України "Про судовий збір", у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Таким чином, при поданні цього позову з двома вимогами немайнового характеру позивач повинен сплатити 1536,80 гривень судового збору.
Згідно вимог КАС України судові витрати (судовий збір) розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі.
За таких обставин, враховуючи, що заявлені позовні вимоги не підлягають до задоволення, документів на підтвердження звільнення позивача від сплати судового збору суду не надано, суд приходить до висновку про необхідність стягнення судового збору з позивача.
Учасниками справи не подано до суду будь-яких доказів про понесення ними інших витрат, пов`язаних з розглядом справи, відтак у суду відсутні підстави для вирішення питання щодо їх розподілу.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 271, 273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову відмовити.
Стягнути з кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) в дохід Державного бюджету України несплачений судовий збір в розмірі 1536 (одна тисяча п`ятсот тридцять шість) гривень 80 копійок.
Рішення може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статей 272, 278, 297 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд у дводенний строк з дня його проголошення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Учасники справи:
позивач - кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , АДРЕСА_6 ).
відповідач - окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 86 (код ЄДРПОУ 43055938, проспект Незалежності 4, м. Долина, Долинський район, Івано-Франківська область, 77500)
відповідач - дільнична виборча комісія з виборів народних депутатів України виборчої дільниці № 260841 одномандатного виборчого округу № 86, (вул. Замкова 14, м. Болехів, Івано-Франківська область, 77200)
третя особа - кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №86 ОСОБА_3 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , АДРЕСА_7 ).
Головуючий суддя: /підпис/ Біньковська Н.В.
Судді: /підпис/ Боршовський Т.І.
/підпис/ Кафарський В.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2019 |
Оприлюднено | 26.07.2019 |
Номер документу | 83236844 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Біньковська Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні