Рішення
від 25.07.2019 по справі 520/4667/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

25 липня 2019 р. № 520/4667/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Сагайдака В.В.,

за участі: секретаря судового засідання - Югова С.А.,

представника позивача - ОСОБА_1 ,

представника відповідача - Саблукова Д.Є.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Харкові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Доступний друк" (61003, м. Харків, вул. Академіка Павлова, буд. 120, корпус Ж, код ЄДРПОУ 39704471) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ 39599198) про скасування податкових повідомлень - рішень,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Доступний друк", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом та просить суд:

скасувати податкове повідомлення - рішення від 06.12.2018 р. №00000781421, про збільшення суми грошового зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 2099527,5 грн. (в т.ч. за податковим зобов`язанням - 1679622,0 грн., штрафні санкції - 419905,5 грн.);

скасувати податкове повідомлення - рішення від 06.12.2018 р. №00000791421, яким визначено суму завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у розмірі 10930,0 грн. за листопад 2015 р.;

скасувати податкове повідомлення - рішення від 06.12.2018 р. №00000801421 про застосування штрафних санкцій у розмірі 510,0 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що податкові повідомлення - рішення від 06.12.2018 р. №00000801421, №00000791421, №00000781421 є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив їх задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на обставини, наведені у відзиві на позовну заяву.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Судом встановлено, що фахівцями Головного управління ДФС України у Харківській області, на підставі направлень №10393, 10394 та наказу №7713 від 12.10.2018 р. (а.с.124-125 том 1), проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Доступний друк" з питань дотримання вимог податкового законодавства щодо визначення сум податкового кредиту, що містяться у податкових деклараціях з ПДВ по взаємовідносинам з ТОВ Калипсо ХФ за травень 2017р., ТОВ ТК Комівояжер за листопад 2015р.-січень 2016р., ТОВ Абсолют СМК за лютий-травень 2016р., ТОВ Пінта ТТП за жовтень 2016р., ТОВ Поток - К за листопад 2016р.-січень 2017р., ТОВ А-Продакшн за травень 2016р., ТОВ Твінкам ТК за січень 2016р., ТОВ ХСК Стендпро за січень-березень 2017р., травень, червень 2017р., ТОВ Крон ЖТФ за липень-серпень 2017р., ТОВ ЖФ Грінвіч за серпень, вересень 2017р., ТОВ Софі Форт за травень - липень 2017р., ТОВ Вілл Торг за листопад 2017р., січень - травень 2018р., ТОВ Бонспец - Сервіс за грудень 2017р., квітень 2018р., ТОВ Циклон ТФ за листопад 2017р., січень 2018р., ТОВ Спецтраст за листопад 2017р., а також даних щодо подальшої реалізації та/або використання у власній господарській діяльності придбаних товарів (робіт, послуг).

За результатами перевірки складено акт від 29.10.2018 р. №4523/20-40-14-21-07/39704471(а.с.22-99 том 1).

Згідно висновків акту перевірки ТОВ "Доступний друк" порушено:

вимог абз. а п.198.1, абзаців першого і другого п. 198.3 ст. 198, п. 200.1, п. 200.2, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.122010 року №2755-VI (із змінами і доповненнями), що призвело до завищення податкового кредиту всього на суму 1 690 550,87 грн., в тому числі за листопад 2015 року на суму 89 836,50 грн., за грудень 2015 року на суму 97 332,21 грн., за січень 2016 року на суму 52 08626 грн., за лютий 2016 року на суму 70 690,68 грн., за березень 2016 року на суму 116 087,37 грн. за квітень 2016 року на суму 71 626,65 грн., за травень 2016 року на суму 101 370,63 грн., за жовтень 2016 року на суму 56 331,41 грн., за листопад 2016 року на суму 93 654,12 грн., за грудень 2016 року на суму 124 824,20 грн., за січень 2017 року на суму 57 849,27 грн., за лютий 2017 року на суму 83 622,50 грн., за березень 2017 року на суму 45 160,18 грн., за травень 2017 року на суму 58 538,17 грн. за червень 2017 року на суму 64 553,54 грн., за липень 2017 року на суму 53 264,52 грн. за серпень 2017 року на суму 138 503,42 грн., за вересень 2017 року на суму 93 199,98 грн., за листопад 2017 року на суму 38 673,64 грн., за грудень 2017 на суму 10 289,53 грн., за січень 2018 року на суму 47 519,04 грн., за лютий 2018 року на суму 32 386,47 грн. за квітень 2018 року на суму 46000,54 грн., за травень 2018 року на суму 47 150,04 грн.

В результаті чого:

занижено суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України, в сумі 1 679 622 грн., в тому числі за листопад 2035 року на суму 78 907 грн.. за грудень 2015 року на суму 97 332 грн. за січень 2016 року на суму 52 086 грн., за лютий 2016 року на суму 70 691 грн. за березень 2016 року на суму 116 087 грн., за квітень 2016 року на суму 71627 грн., за травень 2016 року на суму 101 371 грн., за жовтень 2016 року на суму 56 331 грн., за листопад 2016 року на суму 93 654 грн., за грудень 2016 року на суму 124 824 грн., за січень 2017 року на суму 57 849 грн., за лютий 2017 року на суму 83 623 грн., за березень 2017 року на суму 45 160 грн., за травень 2017 року на суму 58 538 грн., за червень 2017 року на суму 64 554 грн., за липень 2017 року на суму 53 265 грн.. за серпень 2016 року на суму 138 503 грн., за вересень 2017 року на суму 93 200 грн., за листопад 2017 року на суму 38 674 грн., за грудень 2017 на суму 10 290 грн., за січень 2018 року на суму 47 519 грн., за лютий 2018 року на суму 32 386 грн., за квітень 2018 року на суму 46 001 грн., за травень 2018 року на суму 47 150 грн.:

завищено суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду на суму 10 930 грн. за листопад 2015 року.

вимог п. 121.1 ст. 121 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами і доповненнями), що призвело до накладення штрафу в розмірі 510 гривень.

Перевіркою ТОВ Доступний друк (податковий номер 39704471) не підтверджено реальність здійснення господарських операцій по взаємовідносинах з контрагентами- постачальниками, а саме за період декларування ПДВ:

травень 2017 року на суму ПДВ 24 306,07 гри. по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Калипсо ХФ (податковий номер 40979402);

листопад 2015 року на суму ПДВ 89 836,50 грн., грудень 2015 року на суму ПДВ 97 332,21 грн,, січень 2016 року на суму ПДВ 17426,08 грн. по взаємовідносинах з контрагентом TOB ТК Комівояжер (податковий номер 39948072);

лютий 2016 року на суму ПДВ 70 690,68 грн., березень 2016 року на суму ПДВ 116 087,37 грн., квітень 2016 року на суму ПДВ 71626,65 гра, травень 2016 року на суму ПДВ 7 262,55 грн., по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Абсолют СМК (податковий номер 40002919);

жовтень 2016 року на суму ПДВ 56 331,41 грн. по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Пінта ТТЛ (податковий номер 40549468);

листопад 2016 року на суму ПДВ 93 654,12 грн., грудень 2016 року на суму ПДВ 124 824,20 грн., січень 2017 року на суму ПДВ 37 104,96 грн., по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Поток-К (податковий номер 39983892);

травень 2016 року на суму ПДВ 94 108,07 грн. по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ А-Продакшн (податковий номер 40325822);

січень 2016 року на суму ПДВ 34 660,18 грн. по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Твінкам ТК (податковий номер 40002820);

січень 2017 року на суму ПДВ 20 744,31 гри., лютий 2017 року на суму ПДВ 83 622,50 грн., березень 2017 року на суму ПДВ 45 160,18 грн., травень 2017 року на суму ПДВ 24626,85 грн., червень 2017 року на суму ПДВ 16 241,01 грн., по взаємовідносинах з контрагентом TOB ХСК Стендпро (податковий номер 40945614);

липень 2017 року на суму ПДВ 26 252,70 грн., серпень 2017 року на суму ЦДВ 78 265,78 грн., по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Крон ЖТФ (податковий номер 41311559);

серпень 2017 року на суму ПДВ 60 237,64 гра., вересень 2017 року на суму ПДВ 93 199,98 грн., по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ ЖФ Грінвіч (податковий номер 41311386);

травень 2017 року на суму ПДВ 9605,25 грн., червень 2017 року на суму ПДВ 48 312,53 грн., липень 2017 року на суму ПДВ 27 011,82 грн., по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Софі Форт (податковий номер 41228204);

листопад 2017 року на суму ПДВ 9 824,46 грн., січень 2018 року на суму ПДВ 31 429,58 грн., лютий 2018 року на суму ПДВ 32 386,47 грн., квітень 2018 року на суму ПДВ 20 411,26 грн., травень 2018 на суму ПДВ 47 150,04 грн., по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Вілл Торг (податковий номер 41383670);

грудень 2017 року на суму ПДВ 10289,53 грн, квітень 2018 року на суму ПДВ 24589,28 грн., по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Бонспец-Сервіс (податковий номер 41553310);

листопад 2017 року на суму ПДВ 3 914,26 грн., січень 2018 року на суму ПДВ 16 089,46 грн. по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Циклон ТФ (податковий номер 41436910);

листопад 2017 року на суму ПДВ 24 934,92 грн., по взаємовідносинах з контрагентом ТОВ Спецтраст (податковий номер 41383644).

На підставі висновків акту перевірки контролюючим органом прийняті податкові повідомлення-рішення від 06 грудня 2018 р.:

№00000801421, яким до ТОВ "Доступний друк" застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 510 грн.(а.с.120 том 1);

№00000791421, яким ТОВ "Доступний друк" визначено суму завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у розмірі 10930,0 грн. за листопад 2015р.(а.с.122 том 1);

№00000781421, яким ТОВ "Доступний друк" збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на суму 2099527,50 грн.(а.с.121 том 1).

Не погодившись з зазначеними податковими повідомленнями - рішеннями, ТОВ Доступний друк 30.01.2019р. направило до Державної фіскальної служби України скаргу(а.с.131-142 том 1).

Рішенням ДФС України від 26.03.2019р. №14317/6/99-99-11-04-02-25 скаргу ТОВ Доступний друк залишено без задоволення(а.с.144-148).

Не погоджуючись з вказаними рішеннями позивач звернувся з даним позовом до Харківського окружного адміністративного суду.

Висновок про порушення податкового законодавства по ПДВ зроблений відносно господарських операцій товариства з придбання товарів у наступних контрагентів: ТОВ Калипсо ХФ за травень 2017р., ТОВ ТК Комівояжер за листопад 2015р.-січень 2016р., ТОВ Абсолют СМК за лютий-травень 2016р., ТОВ Пінта ТТП за жовтень 2016р., ТОВ Поток - К за листопад 2016р.-січень 2017р., ТОВ А-Продакшн за травень 2016р., ТОВ Твінкам ТК за січень 2016р., ТОВ ХСК Стендпро за січень-березень 2017р., травень, червень 2017р., ТОВ Крон ЖТФ за липень-серпень 2017р., ТОВ ЖФ Грінвіч за серпень, вересень 2017р., ТОВ Софі Форт за травень - липень 2017р., ТОВ Вілл Торг за листопад 2017р., січень - травень 2018р., ТОВ Бонспец - Сервіс за грудень 2017р., квітень 2018р., ТОВ Циклон ТФ за листопад 2017р., січень 2018р., ТОВ Спецтраст за листопад 2017р.

В обґрунтування вказаного висновку контролюючий орган послався на отриману узагальнену податкову інформацію:

- по ТОВ Калипсо ХФ ГУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 06.07.2017р. №682/20-40-14-21-06/40979402 за травень 2017р.;

- по ТОВ ТК Комівояжер Індустріальною ОДПІ міста Харкова складено узагальнену податкову інформацію від 10.02.2016р. №44/20-36-22-05-09 за серпень - листопад 2015р., ГУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 12.02.2016р. №16/20-40-22-09-12/39948072 за грудень 2015р. та від 01.03.2016р. №101/20-40-14-08-12/39948072 за січень 2016р.;

- по ТОВ Абсолют СМК ДПІ у Києво - Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області складено узагальнену податкову інформацію від 24.05.2016р. №391/10-13-22-05/40002919 за січень - травень 2016р.;

- по ТОВ Пінта ТТП ГУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 27.04.2017р. №469/20-40-14-13-12/40549468 за жовтень 2016р. - лютий 2017р.;

- по ТОВ Поток - К ГУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 17.01.2017р. №41/20-40-14-08-12/39983892 за листопад 2016р., від 30.01.2017р. №121/20-40-14-08-12/39983892 за грудень 2016р., від 28.04.2017р. №470/20-40-14-13-12/39983892 за січень 2017р., ДПІ у Дзержинському районі міста Харкова ГУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 29.01.2016р. №236/20-30-22-03/39983892 за жовтень - грудень 2015р.,

- по ТОВ А-Продакшн Києво - Святошинською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області складено узагальнену податкову інформацію від 22.06.2016р. №26/10-13-14-04/40325822 за квітень - травень 2016р.;

- по ТОВ Твінкам ТК Києво - Святошинською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області складено узагальнену податкову інформацію від 24.05.2016р. №395/10-13-22-05/40002820 за січень - травень 2016р.;

- по ТОВ ХСК Стендпро ГУ ДФС у Харківській області складено податкову інформацію від 28.02.2017р. №256/20-40-14-07-06/40945614 за січень 2017р. та від 18.07.2017р. №706/20-40-14-21-06 за лютий - червень 2017р.;

- по ТОВ Крон ЖТФ ГУ ДФС у Житомирській області складено узагальнену податкову інформацію від 06.09.2017р. №269/06-30-14-05/41311559 за червень - серпень 2017р.;

- по ТОВ ЖФ Грінвіч ГУ ДФС у Житомирській області складено узагальнену податкову інформацію від 19.12.2017р. №475/06-30-14-05/41311386 за липень - жовтень 2017р.;

- по ТОВ Софі Форт в акті перевірки відсутні номер та дата складеної узагальненої інформації;

- по ТОВ Вілл Торг ГУ ДФС у Житомирській області складено узагальнену податкову інформацію від 03.08.2018р. №313/06-30-51-12-01 за серпень, листопад, грудень 2017р., січень - червень 2018р.;

- по ТОВ Бонспец - Сервіс ГУ ДФС у Житомирській області складено узагальнену податкову інформацію від 03.08.2018р. №324/06-30-51-12 за листопад, грудень 2017р., січень - червень 2018р.;

- по ТОВ Циклон ТФ ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополь складено узагальнену податкову інформацію від 19.07.2018р. №29/21-22-12-01/41436910 за серпень 2017р. - травень 2018р.;

- по ТОВ Спецтраст ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополь складено узагальнену податкову інформацію від 19.07.2018р. №33/21-22-12-01/41383644 за липень 2017р. - травень 2018р.

З матеріалів справи встановлено, що ТОВ Доступний друк зареєстроване в якості суб`єкта господарювання - юридичної особи та перебуває в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України з ідентифікаційним кодом 39704471.

Видами діяльності ТОВ Доступний друк є оптова торгівля комп`ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням; ремонт комп`ютерів і периферійного устаткування; роздрібна торгівля комп`ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах (основний); роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет; комп`ютерне програмування; консультування з питань інформатизації; надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; демонтаж (розбирання) машин і устаткування.

Відповідно до договору оренди від 01.04.2015р. №04/01-1 ТОВ Доступний друк орендує у TOB KORYNA - Харків офісне приміщення за адресою: місто Харків, вул. Академіка Павлова, 120ж(а.с.149-157 том 1).

Відповідно до договору оренди частини нежилого приміщення №СКЛ 2015/02-06 від 01.06.2015 р. та додаткових угод, ТОВ Доступний друк орендує у ТОВ Інвесттехнопром частину нежитлового приміщення, що розташовані на 1 поверсі корпусу Л17 нежилого будинку за адресою: АДРЕСА_1 Ливарська, 5а площею 154,4 кв.м. для організації складу(а.с.158-165 том 1).

З матеріалів справи встановлено, що 22.05.2017р. між ТОВ Калипсо ХФ (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) укладено договір купівлі - продажу друкуючих пристроїв з комплектуючими до них та витратні матеріали №2205/1(а.с.205-208 том 1).

На виконання зазначеного договору ТОВ Калипсо ХФ виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 145836,42 грн., в т.ч. ПДВ 24306,07 грн. Видаткові накладні: №ПТ000000098 від 22.05.2017р„ №ПТ000000099 від 22.05.2017р„ №ПТ000000100 від 22.05.2017р., №ПТ000000101 від 22.05.2017р., №ПТ000000102 від 22.05.2017р„ №ПТ000000103 від 22.05.2017р., №ПТ000000104 від 22.05.2017р. №ПТ000000105 від 22.05.2017р., №ПТ000000106 від 22.05.2017р. В видаткових накладних зазначено асортимент, кількість та ціна товару(а.юс.223-235 том 2),товарно-транспортні накладні (а.с.248-250 том 5, 1-12 том 6), податкові накладні (а.с.145-157 том 8), платіжні доручення (а.с.200 том 12).

Між TOB ТК Комівояжер (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 02.11.2015р. укладений договір поставки обладнання для друку №02-11(а.с.180-182 том 1).

На виконання зазначеного договору TOB ТК Комівояжер виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 1227568,74 грн., в т. ч. ПДВ 204594,79 грн. Видаткові накладні: №1 від 09.11.2015р., №2 від 17.11.2015р., №3 від 17.11.2015р., №4 від 17.11.2015р., №5 від 27.11.2015р„ №6 від 27.11.2015 р., №7 від 27.11.2015р., №8 від 08.12.2015р., №9 від 08.12.2015р., №10 від 08.12.2015р., №11 від 14.12.2015р., №12 від 14.12.2015р., №13 від 14.12.2015р., №14 від 23.12.2015р., №15 від 23.12.2015р., №16 від 23.12.2015 р., №17 від 30.12.2015р., №18 від 30.12.2015р., №1 від 13.01.2016р., №2 від 13.01.2016 р. В видаткових накладних зазначено асортимент, кількість та ціна товару(а.с.102-128 том 2),товарно-транспортні накладні (а.с.104-165 том 5), податкові накладні (а.с.44-97 том 9), платіжні доручення (а.с.201-208 том 12).

Між ТОВ Абсолют СМК (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 12.01.2016 р. укладений договір купівлі - продажу друкуючих пристроїв з комплектуючими до них та витратні матеріали №01-16(а.с.173-175 том 1).

На виконання зазначеного договору ТОВ Абсолют СМК виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 1594003,5 грн., в т.ч. ПДВ 265667,25 грн. Видаткові накладні: №ТК000000005 від 01.02.2016р., №ТК000000006 від 01.02.2016р., №ТК000000003 від 09.02.2016р„ №ТК000000004 від 09.02.2016 р., №ТК000000007 від 18.02.2016р., №ТК000000008 від 18.02.2016 р., №ТК000000009 від24.02.2016 р., №ТК000000010 від 24.02.2016р„ №ТК000000011 від 01.03.2016р., №ТК000000012 від 01.03.2016 р., №ТК000000013 від 09.03.2016 р., №ТК000000014 від 09.03.2016 р., №ТК000000015 від 09.03.2016 р., №ТК000000016 від 14.03.2016р., №ТК000000017від 14.03.2016р., №ТК000000018 від 14.03.2016р., №ТК000000019 від 21.03.2016р., №ТК000000020 від 21.03.2016р., №ТК000000021 від 21.03.2016р., №ТК000000022 від 28.03.2016р. №ТК000000023 від28.03.2016р., №ТК000000024 від 28.03.2016р., №ТК000000025 від 30.03.2016р., №ТК000000026 від 30.03.2016 р., №ТК000000027 від 01.04.2016р., №ТК000000028 від 01.04.2016р., №ТК000000029 від 01.04.2016р., №ТК000000030 від11.04.2016р., №ТК000000031 від 11.04.2016р., №ТК000000032 від 18.04.2016р., №ТК000000033 від 18.04.2016р., №ТК000000036 від 27.04.2016р., №ТК000000037 від 27.04.2016р., №ТК000000040 від 04.05.2016р., №ТК000000006 від 04.05.2016р. (а.с.38-86 том 2),товарно-транспортні накладні (а.с.16-80 том 5), податкові накладні (а.с.122-210 том 9), платіжні доручення (а.с.106-114 том 12).

Між ТОВ Пінта ТТП (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 01.09.2016р. укладений договір купівлі- продажу товарів для друку №01/09(а.с.187-190 том 1). На виконання зазначеного договору ТОВ Пінта ТТП виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 337988,46 грн., в т.ч. ПДВ 56331,41 грн. Видаткові накладні: №47 від 03.10.2016р., №48 від 03.10.2016р., №49 від 03.10.2016р., №50 від 03.10.2016р., №51 від 03.10.2016р., №52 від 03.10.2016р., №53 від 03.10.2016р., №54 від 06.10.2016р., №55 від 10.10.2016р., №56 від 10.10.2016р., №57 від 10.10.2016р., №58 від 10.10.2016р., №59 від 10.10.2016р., №60 від 10.10.2016р., №61 від 10.10.2016р., №62 від 10.10.2016р., №63 від 10.10.2016р., №64 від 17.10.2016р., №65 від 17.10.2016р., №66 від 17.10.2016р., №67 від 17.10.2016р., №68 від 17.10.2016р., №69 від 17.10.2016р., №70 від 17.10.2016р., №71 від 17.10.2016р. №72 від 17.10.2016р., №77 від 24.10.2016р., №81 від 24.10.2016р. В видаткових накладних чітко зазначений асортимент, кількість та ціна товару(а.с.146-178 том 2), товарно-транспортні накладні (а.с.156-193 том 5), податкові накладні (а.с.232-249 том 8, 1-26 том 9), платіжні доручення (а.с.154-158 том 12).

Між ТОВ Поток-К (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 01.11.2016р. укладено договір купівлі - продажу друкуючих пристроїв з комплектуючими до них та витратними матеріалами №0111/1(а.с.165-167 том 1).

На виконання зазначеного договору ТОВ Поток - К виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 1533499,68 грн., в т.ч. ПДВ 255583,28 грн. Видаткові накладні: №6 від 01.11.2016р., №7 від 01.11.2016р., №8 від 01.11.2016р., №9 від 01.11.2016р., №10 від 01.11.2016р., №11 від 07.11.2016р., №12 від 07.11.2016р., №13 від 07.11.2016р., №14 від 07.11.2016р., №15 від 07.11.2016р., №16 від 07.11.2016р., №17 від 07.11.2016р., №18 від 07.11.2016р., №19 від 07.11.2016р., №20 від 07.11.2016р., №21 від 07.11.2016р., №22 від 07.11.2016р., №23 від 07.11.2016р., №24 від 07.11.2016р., №25 від 14.11.2016р., №26 від 14.11.2016р., №27 від 14.11.2016р., №28 від 14.11.2016р., №29 від 16.11.2016р., №30 від 16.11.2016р., №31 від 16.11.2016р., №32 від 16.11.2016р., №33 від 16.11.2016р., №34 від 21.11.2016р., №35 від 21.11.2016р., №36 від 21.11.2016р., №37 від 21.11.2016р., №38 від 21.11.2016р., №39 від 21.11.2016р., №40 від 21.11.2016р., №41 від 21.11.2016р., №42 від 21.11.2016р., №43 від 21.11 2016р., №44 від 21.11.2016р., №45 від 21.11.2016р., №46 від 21.11.2016р., №47 від 21.11.2016р., №48 від 21.11.2016р., №49 від 21.11.2016р., №50 від 21.11 2016р., №51 від 21.11.2016р., №52 від 28.11.2016р„ №53 від 28.11.2016р., №54 від 28.11.2016р., №55 від 28.11.2016р., №56 від 28.11.2016 р., №57 від 28.11.2016р., №58 від 28.11.2016р., №59 від 28.11.2016р„ №60 від 28.11.2016р., №61 від 28.11.2016р„ №62 від 01.12.2016р., №63 від 01.12.2016р., №64 від 01.12.2016р., №65 від 01.12.2016р., №66 від 01.12.2016р., №67 від 01.12.2016р., №68 від 01.12.2016р., №69 від 08.12.2016р., №70 від 08.12.2016р., №71 від 08.12.2016р., №72 від 08.12.2016р., №73 від 08.12.2016р., №74 від 08.12.2016р., №75 від 08.12.2016р., №76 від 08.12.2016р., №77 від 08.12.2016р., №78 від 08.12.2016р., №79 від 08.12.2016р., №80 від 08.12.2016р., №81 від 08.12.2016р., №82 від 08.12.2016р., №83 від 08.12.2016р., №84 від 08.12.2016р., №85 від 08.12.2016р., №86 від 08.12.2016р., №87 від 08.12.2016р., №88 від 08.12.2016р., №89 від 08.12.2016р., №90 від 08.12.2016р., №91 від 08.12.2016р., №92 від 08.12.2016р., №93 від 08.12.2016р„ №94 від 08.12.2016р., №95 від 08.12.2016р., №96 від 08.12.2016р., №97 від 08.12.2016р., №98 від 08.12.2016р., №99 від 08.12.2016р., №100 від 08.12.2016р., №101 від 08.12.2016р., №102 від 08.12.2016р., №103 від 08.12.2016р., №104 від 08.12.2016р., №105 від 08.12.2016р., №106 від 08.12.2016р., №107 від 08.12.2016р., №108 від 08.12.2016р., №109 від 08.12.2016р., №110 від 08.12.2016р., №111 від 08.12.2016р., №112 від 08.12.2016р., №113 від 08.12.2016р., №114 від 08.12.2016р„ №115 від 08.12.2016р., №116 від 08.12.2016р., №117 від 08.12.2016р., №118 від 08.12.2016р., №119 від 15.12.2016р., №120 від 15.12.2016р., №121 від 15.12.2016р., №122 від 15.12.2016р., №123 від 15.12.2016р., №124 від 15.12.2016р., №125 від 15.12.2016р., №126 від 15.12.2016р., №127 від 15.12.2016р., №128 від 15.12.2016р., №129 від 15.12.2016р., №130 від 15.12.2016р., №131 від 15.12.2016р., №132 від 20.12.2016р., №133 від 20.12.2016р., №134 від 20.12.2016р., №135 від 20.12.2016р., №136 від 20.12.2016р., №137 від 20.12.2016р., №138 від 20.12.2016р„ №139 від 20.12.2016р., №140 від 20.12.2016р., №141 від 20.12.2016р., №142 від 20.12.2016р„ №143 від20.12.2016р., №144 від 26.12.2016р., №145 від 26.12.2016р., №146 від 26.12.2016р., №147 від 26.12.2016р., №148 від 26.12.2016р., №149 від 26.12.2016р., №150 від 26.12.2016р., №151 від 26.12.2016р., №152 від 26.12.2016р., №153 від 26.12.2016р., №154 від 29.12.2016р., №155 від 29.12.2016р., №156 від 29.12.2016р., №157 від 29.12.2016р„ №158 від 29.12.2016р., №159 від 29.12.2016р„ №160 від 29.12.2016р„ №161 від 29.12.2016р„ №162 від 29.12.2016р., №163 від 29.12.2016р„ №164 від 29.12.2016р„ №165 від 29.12.2016р„ №166 від 29.12.2016р„ №167 від 29.12.2016р., №168 від 29.12.2016р., №169 від 29.12.2016р„ №170 від 29.12.2016р„ №1 від 03.01.2017р., №2 від 03.01.2017р., №3 від 03.01.2017р., №4 від 03.01.2017р., №5 від 03.01.2017р., №6 від 03.01.2017р., №7 від 03.01.2017р., №8 від 03.01.2017р., №9 від 03.01.2017р., №10 від 03.01.2017р., №11 від 09.01.2017р., №12 від 09.01.2017р., №13 від 09.01.2017р., №14 від 09.01.2017р., №15 від 09.01.2017р., №16 від 16.01.2017р., №17 від 16.01.2017р., №18 від 16.01.2017р., №19 від 16.01.2017р., №20 від 16.01.2017р., №21 від 16.01.2017р., №22 від 16.01.2017р., №23 від 16.01.2017р., №24 від 16.01.2017р., №25 від 16.01.2017р., №26 від 16.01.2017р., №27 від 16.01.2017р., №28 від 16.01.2017р., №29 від 16.01.2017р., №30 від 16.01.2017р., №31 від 16.01.2017р., №32 від 16.01.2017р., №33 від 16.01.2017р., №34 від 16.01.2017р., №35 від 16.01.2017р. В видаткових накладних чітко зазначений асортимент, кількість та ціна товару(а.с.194-250 том 3, 1-170 том 4),товарно-транспортні накладні (а.с.148-181 том 6, 65-250 том 7, 1-28 том 8), податкові накладні (а.с.13-250 том 11, 1-92 том 12), платіжні доручення (а.с.159-172 том 12).

Між ТОВ А - Продакшн (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 05.05.2016р. укладено договір купівлі - продажу товарів для друку №01/05(а.с.176-179 том 1). На виконання зазначеного договору ТОВ А - Продакшн виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 564648,48 грн., в т.ч. ПДВ 94108,08 грн. Видаткові накладні: №42 від 10.05.2016р., №43 від 10.05.2016р., №44 від 10.05.2016р., №45 від 10.05.2016р., №46 від 16.05.2016р., №47 від 16.05.2016р„ №48 від 16.05.2016р., №53 від 31.05.2016р., №49 від 23.05.2016р., №50 від 23.05.2016р., №51 від 23.05.2016р., №52 від 30.05.2016р. В видаткових накладних чітко зазначений асортимент, кількість та ціна товару(а.с.87-101 том 2), товарно-транспортні накладні (а.с.81-103 том 5), податкові накладні (а.с.96-121 том 9), платіжні доручення (а.с.93- 105 том 12).

Між ТОВ Твінкам ТК (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 12.01.2016 р. укладено договір купівлі - продажу друкуючих пристроїв з комплектуючими до них та витратними матеріалами №01-16(а.с.200-202 том 1). На виконання зазначеного договору ТОВ Твінкам ТК виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 207961,08 грн., в т.ч. ПДВ 34660,0 грн. Видаткові накладні: №1 від 21.01.2016р., №2 від 21.01.2016р.(а.с.219-222 том 2), товарно-транспортні накладні (а.с.244-247 том 5), податкові накладні (а.с.211-216 том 8), платіжні доручення (а.с.200 том 12).

Між TOB ХСК Стендпро (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 20.01.2017 р. укладено договір купівлі - продажу друкуючих пристроїв з комплектуючими до них та витратними матеріалами №20/01(а.с.168-170 том 1).

На виконання зазначеного договору ТОВ ХСК Стендпро виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 1142369,1 грн., в т.ч. ПДВ 190394,85 грн. Видаткові накладні: №ПЛ000000048 від 23.01.2017р., №ПЛ000000049 від 23.01.2017р., №ПЛ000000051 від 23.01.2017р., №ПЛ000000052 від 23.01.2017р., №ПЛ000000053 від 23.01.2017р., №ПЛ000000054 від 23.01.2017р., №ПЛ000000055 від 23.01.2017р., №ПЛ000000056 від 23.01.2017р., №ПЛ000000057 від 23.01.2017р., №ПЛ000000058 від 23.01.2017р., №ПЛ000000059 від 23.01.2017р., №ПЛ000000060 від 30.01.2017р., №ПЛ000000061 від 30.01.2017р., №ПЛ000000062 від 30.01.2017р., №ПЛ000000063 від 30.01.2017р., №ПЛ000000064 від 30.01.2017р., №ПЛ000000065 від 30.01.2017р., №ПЛ000000066 від 01.02.2017р., №ПЛ000000067 від 01.02.2017р., №ПЛ000000068 від 01.02.2017р., №ПЛ000000069 від 01.02.2017р., №ПЛ000000070 від 01.02.2017р., №ПЛ000000071 від 01.02.2017р., №ПЛ000000072 від 01.02.2017р., №ПЛ000000073 від 01.02.2017р., №ПЛ000000074 від 01.02.2017р., №ПЛ000000075 від 01.02.2017р., №ПЛ000000076 від 01.02.2017р., №ПЛ000000077 від 01.02.2017р., №ПЛ000000078 від 01.02.2017р., №ПЛ000000079 від 01.02.2017р., №ПЛ000000080 від 01.02.2017р., №ПЛ000000081 від 01.02.2017р., №ПЛ000000082 від 01.02.2017р., №ПЛ000000083 від 01.02.2017р., №ПЛ000000084 від 01.02.2017р., №ПЛ000000085 від 01.02.2017р., №ПЛ000000086 від 09.02.2017р., №ПЛ000000087 від 09.02.2017р., №ПЛ000000088 від 09.02.2017р., №ПЛ000000089 від 09.02.2017р., №ПЛ000000090 від 09.02.2017р., №ПЛ000000091 від 09.02.2017р., №ПЛ000000092 від 09.02.2017р., №ПЛ000000093 від 09.02.2017р., №ПЛ000000094 від 16.02.2017р., №ПЛ000000095 від 16.02.2017р., №ПЛ000000096 від 16.02.2017р., №ПЛ000000097 від 16.02.2017р., №ПЛ000000098 від 16.02.2017р., №ПЛ000000099 від 16.02.2017р., №ПЛ000000100 від 16.02.2017р., №ПЛ000000101 від 16.02.2017р., №ПЛ000000102 від 16.02.2017р., №ПЛ000000103 від 16.02.2017р., №ПЛ000000104 від 16.02.2017р., №ПЛ0000000105 від 16.02.2017р., №ПТ000000017 від 22.02.2017р., №ПТ000000018 від 22.02.2017р., №ПТ000000019 від 22.02.2017р., №ПТ000000020 від 22.02.2017р., №ПТ000000021 від 22.02.2017р., №ПТ000000022 від 22.02.2017р., №ПТ000000023 від 22.02.2017р., №ПТ000000024 від 22.02.2017р., №ПТ000000025 від 22.02.2017р., №ПТ000000026 від 22.02.2017р., №ПТ000000027 від 22.02.2017р., №ПТ000000028 від 22.02.2017р., №ПТ000000029 від 22.02.2017р., №ПТ000000030 від 22.02.2017р., №ПТ000000031 від 22.02.2017р., №ПТ000000032 від 22.02.2017р., №ПТ000000035 від 01.03.2017р., №ПТ000000036 від 01.03.2017р., №ПТ000000037 від 01.03.2017р., №ПТ000000038 від 01.03.2017р., №ПТ000000039 від 01.03.2017р., №ПТ000000040 від 01.03.2017р., №ПТ000000041 від 01.03.2017р., №ПТ000000042 від 01.03.2017р., №ПТ000000043 від 01.03.2017р., №ПТ000000044 від 01.03.2017р., №ПТ000000045 від 01.03.2017р., №ПТ000000046 від 01.03.2017р., №ПТ000000047 від 01.03.2017р., №ПТ000000048 від 01.03.2017р., №ПТ000000049 від 01.03.2017р., №ПТ000000050 від 01.03.2017р., №ПТ000000051 від 10.03.2017р., №ПТ000000052 від 10.03.2017р., №ПТ000000053 від 10.03.2017р. №ПТ000000054 від 10.03.2017р., №ПТ000000055 від 10.03.2017р., №ПТ000000056 від 10.03.2017р., №ПТ000000057 від 10.03.2017р., №ПТ000000058 від 10.03.2017р., №ПТ000000059 від 10.03.2017р., №ПТ000000060 від 10.03.2017р., №ПТ000000061 від 10.03.2017р., №ПТ000000062 від 10.03.2017р., №ПТ000000063 від 10.03.2017р., №ПТ000000064 від 10.03.2017р., №ПТ000000065 від 10.03.2017р., №ПТ000000066 від 10.03.2017р., №ПТ000000067 від 10.03.2017р. №ПТ000000068 від 10.03.2017р., №ПТ000000069 від 10.03.2017р., №ПТ000000070 від 03.03.2017р., №ПТ000000071 від 03.03.2017р., №ПТ000000072 від 03.03.2017р., №ПТ000000073 від 03.03.2017р., №ПТ000000074 від 11.05.2017р., №ПТ000000075 від 11.05.2017р., №ПТ000000076 від 11.05.2017р., №ПТ000000077 від 11.05.2017р., №ПТ000000078 від 11.05.2017р., №ПТ000000079 від 11.05.2017р., №ПТ000000080 від 11.05.2017р., №ПТ000000081 від 11.05.2017р., №ПТ000000082 від 11.05.2017р., №ПТ000000083 від 11.05.2017р., №ПТ000000084 від 11.05.2017р., №ПТ000000085 від 11.05.2017р., №ПТ000000086 від 11.05.2017р., №ПТ000000087 від 11.05.2017р., №ПТ000000088 від 11.05.2017р., №ПТ000000089 від 11.05.2017р., №ПТ000000090 від 11.05.2017р., №ПТ000000091 від 11.05.2017р., №ПТ000000092 від 11.05.2017р., №ПТ000000093 від 11.05.2017р., №ПТ000000094 від 11.05.2017р., №ПТ000000095 від 11.05.2017р., №ПТ000000096 від 11.05.2017р., №ПТ000000097 від 11.05.2017р., №ПТ000000123 від 01.06.2017р., №ПТ000000124 від 01.06.2017р., №ПТ000000125 від 01.06.2017р., №ПТ000000126 від 01.06.2017р., №ПТ000000127 від 01.06.2017р., №ПТ000000128 від 01.06.2017р., №ПТ000000129 від 01.06.2017р. В видаткових накладних чітко зазначений асортимент, кількість та ціна товару(а.с.18-193 том 3), товарно-транспортні накладні (а.с.54-143, 182-250 том 6, 1-64 том 7), податкові накладні (а.с.211-250 том 9, 1-185 том 10), платіжні доручення (а.с.182-198 том 12).

Між ТОВ Крон ЖТФ (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 24.07.2017р. укладений договір купівлі-продажу товарів для друку №24/07(а.с.203-204 том 1). На виконання зазначеного договору ТОВ Крон ЖТФ виписані видаткові накладні та податкові накладні всього на суму 1142369,1 грн., в т.ч. ПДВ 190394,85 грн. Видаткові накладні: №СО000000017 від 24.07.2017р., №СО000000018 від 24.07.2017р., №СО000000019 від 24.07.2017р., №СО000000020 від 24.07.2017р., №СО000000027 від 01.08.2017р., №СО000000028 від 01.08.2017р., №СО000000029 від 01.08.2017р., №СО000000030 від 01.08.2017р., №СО000000031 від 01.08.2017р., №СО000000032 від 01.08.2017р., №СО000000033 від 11.08.2017р., №СО000000034 від 11.08.2017р., №СО000000035 від 11.08.2017р., №СО000000036 від 11.08.2017р., №СО000000037 від 11.08.2017р., №СО000000038 від 11.08.2017р.(а.с.192-218 том 2), товарно-транспортні накладні (а.с.208-243 том 5), податкові накладні (а.с.158-210 том 8), платіжні доручення (а.с.146-153 том 12).

Між ТОВ ЖФ Грінвіч (в якості продавець) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 21.08.2017р.укладений договір купівлі -продажу товарів для друку №21/08(а.с.212-215 том 1). На виконання зазначеного договору ТОВ ЖФ Грінвіч виписані видаткові накладні та податкові накладні всього на суму 920625,72 грн., в т.ч. ПДВ 153437,62 грн. Видаткові накладні: №1 від 21.08.2017р., №2 від 21.08.2017р., №3 від 21.08.2017р., №4 від 21.08.2017р., №5 від 21.08.2017р., №6 від 21.08.2017р., №7 від 21.08.2017р., №8 від 01.09.2017р., №9 від 01.09.2017р., №10 від 01.09.2017р., №11 від 01.09.2017р., №12 від 01.09.2017р., №13 від 08.09.2017р., №14 від 08.09.2017р., №15 від 08.09.2017р., №16 від 08.09.2017р., №17 від 08.09.2017р., №19 від 19.09.2017р. (а.с.216-247 том 1), товарно-транспортні накладні (а.с.171-212 том 4), податкові накладні (а.с.29-89 том 8), платіжні доручення (а.с.130-145 том 12).

Між ТОВ Софі Форт (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 22.05.2017р. укладений договір купівлі-продажу друкуючих пристроїв з комплектуючими до них та витратними матеріалами №2205(а.с.209-211 том 1).

На виконання зазначеного договору ТОВ Софі Форт виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 509577,6 грн., в т.ч. ПДВ 84929,6 грн. Видаткові накладні: №ПТ000000122 від 22.05.2017р., №№ПТ000000116 від 12.06.2017р., №ПТ000000117 від 12.06.2017р., №ПТ000000118 від 12.06.2017р., №ПТ000000119 від 12.06.2017р., №ПТ000000120 від 12.06.2017р., №ПТ000000121 від 12.06.2017р., №РЕ000000018 від 17.06.2017р., №РЕ000000019 від 17.06.2017р., №РЕ000000020 від 17.06.2017р., №РЕ000000021 від 17.06.2017р., №РЕ000000022 від 17.06.2017р., №РЕ000000023 від 17.06.2017р., №РЕ000000024 від 17.06.2017р., №РЕ000000025 від 17.06.2017р., №РЕ000000026 від 17.06.2017р., №РЕ000000027 від 03.07.2017р., №РЕ000000028 від 03.07.2017р., №РЕ000000029 від 03.07.2017р., №РЕ000000030 від 03.07.2017р., №РЕ000000031 від 03.07.2017р., №РЕ000000032 від 03.07.2017р., №РЕ000000033 від 03.07.2017р., №РЕ000000034 від 03.07.2017р. В видаткових накладних чітко зазначений асортимент, кількість та ціна товару(а.с.236-250 том 2, 1-17 том 2), товарно-транспортні накладні, податкові накладні (а.с.90-144 том 8), платіжні доручення (а.с.173-181 том 12).

Між ТОВ Вілл Торг (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 27.11.2017р. укладений договір купівлі-продажу друкуючих пристроїв з комплектуючими до них та витратними матеріалами №2711/2(а.с.171-172).

На виконання зазначеного договору ТОВ Вілл Торг виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 847210,86 грн., в т.ч. ПДВ 141201,81 грн. Видаткові накладні: №1 від 27.11.2017р., №2 від 27.11.2017р., №1 від 02.01.2018р., №2 від 02.01.2018р., №3 від 02.01.2018р., №4 від 02.01.2018р., №5 від 02.01.2018р., №6 від 02.01.2018р., №7 від 16.02.2018р., №8 від 16.02.2018р., №9 від 16.02.2018р., №10 від 16.02.2018р., №11 від 16.02.2018р., №12 від 16.04.2018р., №13 від 16.04.2018р., №14 від 16.04.2018р., №15 від 16.04.2018р., №16 від 16.05.2018р., №17 від 16.05.2018р., №18 від 16.05.2018р., №19 від 16.05.2018р., №20 від 16.05.2018р., №21 від 16.05.2018р. В видаткових накладних чітко зазначений асортимент, кількість та ціна товару(а.с.248-250 том 1, 1-37 том 2), товарно-транспортні накладні (а.с.213-250 том 4, 1-15 том 5), податкові накладні (а.с.186-250 том 10, 1-12 том 11), платіжні доручення (а.с.120-129 том 12).

Між ТОВ Бонспец - сервіс (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 01.12.2017р. укладений договір купівлі - продажу друкуючих пристроїв з комплектуючими до них та витратними матеріалами №0112/1(а.с.183-186 том 1). На виконання зазначеного договору ТОВ Бонспец - сервіс виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 215272,86 грн., в т.ч. ПДВ 35878,81 грн. Видаткові накладні: №1 від 01.12.2017р., №2 від 01.12.2017р., №1 від 11.04.2018р., №2 від 11.04.2018р., №3 від 11.04.2018р., №4 від 11.04.2018р., №5 від 23.04.2018р., №6 від 23.04.2018р., №7 від 23.04.2018р., №8 від 23.04.2018р., №9 від 23.04.2018р. В видаткових накладних чітко зазначений асортимент, кількість та ціна товару(а.с.129-145 том 2), товарно-транспортні накладні (а.с.136-155 том 5), податкові накладні (а.с.27-43 том 9), платіжні доручення (а.с.115-119 том 12).

Між ТОВ Циклон ТФ (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 01.11.2017р. укладений договір купівлі-продажу товарів для друку №0111/3(а.с.191-195 том 1). На виконання зазначеного договору ТОВ Циклон ТФ виписані видаткові та податкові накладні всього на суму 120022,32 грн., в т.ч. ПДВ 20003,72 грн. Видаткові накладні: №1 від 01.11.2017р., №2 від 01.11.2017р., №1 від 15.01.2018р., №2 від 15.01.2018р., №3 від 15.01.2018р., №4 від 15.01.2018р., №5 від 15.01.2018р. В видаткових накладних чітко зазначений асортимент, кількість та ціна товару(а.с.179-187 том 1), товарно-транспортні накладні (а.с.194-203 том 5), податкові накладні (а.с.221-231 том 8), платіжні доручення (а.с.210 том 12).

Між ТОВ Спецтраст (в якості продавця) та ТОВ Доступний друк (в якості покупця) 27.11.2017р. укладений договір купівлі-продажу товарів для друку №2711/3(а.с.196-199 том 1). На виконання зазначеного договору ТОВ Спецтраст виписана видаткова накладна №1 від 27.11.2017р., в якій зазначений асортимент, кількість та ціна товару та податкова накладна всього на суму 149609,52 грн., в т.ч. ПДВ 24934,92 грн.(а.с.188-191 том 2), товарно-транспортні накладні (а.с.204-207 том 5), податкові накладні (а.с.217-220 том 8), платіжні доручення (а.с.199 том 12).

Зазначені вище податкові накладні зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також позивачем до матеріалів адміністративної справи надано реєстр видаткових накладних ТОВ Доступний друк за період з 2016 по травень 2018 р.(а.с.143-236 том 13), якими підтверджено подальшу реалізацію придбаного товару (робіт, послуг).

Відповідно до п.п. 14.1.36 п. 14.1. ст. 14 ПК України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Пунктом 44.1 ст. 44 ПК України визначено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. №996-XIV (далі по тексту - Закон України N996-XIV) первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію.

З урахуванням п. 2 ст. 3 Закону України №996-XIV фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Відповідно до п.1 та п. 2 ст. 9 Закону України №996-XIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.

Згідно з п. 2.1 та п.2.4 "Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88 первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Таким чином, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

Отже, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов`язкова ознака господарської операції кореспондує з приписами ПК України.

Суд зазначає, що на момент здійснення спірних господарських операцій позивач та його контрагент був належним чином зареєстрований як юридична особа та установчі документи недійсними в судовому порядку не визнавались.

Факт реальності спірних господарських операцій підтверджується наданими до матеріалів справи первинними документами, які оформлені відповідно до приписів чинного законодавства України. Первині бухгалтерські документи містять всі необхідні для цілей оподаткування відомості про обсяг, зміст та вартість спірних операцій та підтверджують їх фактичне виконання.

Щодо посилання у акті перевірки на інформацію, розміщену в Єдиному реєстрі судових рішень - ухвалу Печерського районного суду міста Києва по справі №757/43920/17-к про наявність досудового розслідування, ухвалу Печерського районного суду міста Києва від 24.05.2016р. по справі №757/24724/16-к про наявність кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32017100060000104, наявність кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017000000001760 від 31.05.2017р.

Відповідно до ч.6 ст.78 КАСУ визначено, що вирок суду в кримінальному провадженні, ухвала про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності або постанова суду у справі про адміністративне правопорушення, які набрали законної сили, є обов`язковими для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалений вирок, ухвала або постанова суду, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою. Проте, в даному випадку, про наявність вироків суду контролюючим органом не вказано, отже до винесення вироку в рамках кримінального провадження, наявність досудового розслідування не може вважатись належним доказом будь - якого податкового правопорушення.

Верховний Суд у постанові від 06.11.2018р. по справі №822/551/18 наголосив на тому, що факт порушення кримінальної справи та отримання свідчень (пояснень) посадових осіб господарюючих суб`єктів, в рамках такої кримінальної справи, не є беззаперечним фактом, що підтверджує відсутність реальних правових наслідків всіх господарських операцій проведених позивачем та його контрагентами.

Згідно зі ст.17 КПК України особа вважається невинуватою у вчиненні кримінального правопорушення і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому цим Кодексом, і встановлено обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили.

Слід зазначити, що станом на теперішній час відсутні вироки судів відносно позивача по взаємовідносинам із ТОВ Калипсо ХФ , ТОВ ТК Комівояжер , ТОВ Абсолют СМК , ТОВ Пінта ТТП , ТОВ Поток - К , ТОВ А-Продакшн , ТОВ Твінкам ТК , ТОВ ХСК Стендпро , ТОВ Крон ЖТФ , ТОВ ЖФ Грінвіч , ТОВ Софі Форт , ТОВ Вілл Торг , ТОВ Бонспец - Сервіс , ТОВ Циклон ТФ , ТОВ Спецтраст , а договори до теперішнього часу у судовому порядку не визнано недійсними.

Частиною 1 ст. 215 Цивільного кодексу України передбачено, що підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою-третьою, п`ятою та шостою статті 203 Цивільного кодексу України.

Статтею 204 Цивільного кодексу України та статтею 207 Господарського кодексу України закріплено принцип презумпції правомірності правочину, згідно якого будь-який правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.

Контролюючим органом не надано до матеріалів справи доказів на підтвердження того, що позивач діяв без належної обачності та обережності та, що йому було відомо про порушення, які допускали його контрагенти або, що єдиною метою здійснення господарських операцій було одержання необґрунтованої вигоди.

Суд зазначає наступне, що належними та допустимими в розумінні ст. 124 Конституції України, ст. 73, 74 КАС України доказами факту вчинення платником податків нікчемного правочину або факту відображення в обліку показників господарських операцій, які в дійсності не відбулись, можуть бути або обвинувальний вирок суду по кримінальній справі, або рішення суду у справі про стягнення одержаного за нікчемним правочином, або рішення суду про визнання правочину недійсним.

Суд зазначає, що в силу положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" позивач та контрагент позивача є окремими суб`єктами права зі статусом юридичної особи.

Статтею 61 Конституції України встановлено, що юридична відповідальність має індивідуальний характер.

Необхідно враховувати, жодною нормою законодавства України не передбачається обов`язку платника податку - одержувача товару (послуг) - вимагати від контрагента-постачальника будь-яких відомостей щодо повноти сплати ним податків за окремою операцією придбання товарів, відомостей щодо третіх осіб (постачальників у ланцюгу), перевіряти додержання чи порушення ним законодавчих приписів, а також наявність у цього контрагента умов для належного здійснення господарської діяльності, оскільки податкове законодавство не ставить в залежність податковий облік певного платника податків від інших осіб, від фактичної сплати контрагентом податку до бюджету, а також від господарських та виробничих можливостей контрагента.

Межі юридичної відповідальності кожного платника податку на додану вартість, яка відповідно до ст. 61 Конституції України має індивідуальний характер, поширюються на діяння, що визнаються законом протиправними та були вчинені саме цим платником. Притягнення суб`єкта права до юридичної відповідальності за діяння, що було вчинено іншою особою, згідно з законом є неможливим.

Неприпустимість притягнення до відповідальності однієї компанії, у випадку за неправомірні дії іншої компанії підтверджується практикою Європейського суду з прав людини. Так, в пункті 71 рішення у справі "Булвес" АД проти Болгарії" ЄСПЛ дійшов такого висновку: "... Суд вважає, що компанія-заявник не повинна нести відповідальність за наслідки невиконання постачальником його обов`язків щодо своєчасного декларування ПДВ і, як наслідок, сплачувати ПДВ повторно разом із пенею. Суд вважає, що такі вимоги прирівнюються до надзвичайного обтяження для компанії-заявника, що порушило справедливий баланс, який повинен був підтримуватися між вимогами загальних інтересів та вимогами захисту права власності".

Отже, Європейський суд з прав людини чітко визначає правило індивідуальної відповідальності платника податків. Тобто, добросовісний платник податків не має зазнавати негативних наслідків через порушення з боку його контрагента.

Відносно наданої відповідачем до суду податкової інформації(а.с.3-121 том 13), суд вказує, що наявна в інформаційно-аналітичних базах відносно контрагента суб`єкта господарювання по ланцюгах постачання, а також податкова інформація надана іншими контролюючими органами, носить виключно інформативний характер та не є належним доказом в розумінні процесуального Закону.

Вказана позиція суду викладена у постанові Верховного суду від 29.03.2019 р. №808/3412/16.

Згідно ст. 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з:

а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;

б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;

в) ввезення товарів на митну територію України;

г) вивезення товарів за межі митної території України;

е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

З метою оподаткування цим податком до операцій з ввезення товарів на митну територію України та вивезення товарів за межі митної території України прирівнюється поміщення товарів у будь-який митний режим, визначений Митним кодексом України.

Згідно з п.198.1, 198.2, 198.3 ст. 198 ПК України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 193.1 ст. 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Приписами п. 201.1, 201.7 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Підсумовуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку про необґрунтованість податкових повідомлень-рішень №00000791421, №00000781421.

Щодо податкового повідомлення-рішення №00000801421, яким до ТОВ "Доступний друк" застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 510 грн., судом встановлено наступне.

На податкову адресу ТОВ Доступний друк засобами поштового зв`язку направлено письмовий запит від 11.09.2018 №38667/10/20-40-14-21-16 щодо надання інформації (пояснень та їх документального підтвердження) даних, що містяться у податкових деклараціях з податку на додану вартість, поданих платником податків по взаємовідносинах з спірними контрагентами.

Вищенаведений запит від 11.09.2018 №38667/10/20-40-14-21-16 підприємство ТОВ Доступний друк отримало 18.09.2018 року.

У зв`язку із отриманою та опрацьованою податковою інформацією та відмовою ТОВ Доступний друк від надання пояснень та їх документального підтвердження на письмовий запити ГУ ДФС у Харківській області, видано наказ від 12.10.2018 року №7713 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ Доступний друк та здійснено виїзд на податкову адресу підприємства: вул. АДРЕСА_2 , буд. АДРЕСА_3 , корпус Ж, м. Харків, 61003.

В акті перевірки вказано, що при виході за фактичною адресою ТОВ Доступний друк - 16.10.2018 р. не встановлено посадових осіб та представників підприємства, про що складено акт Про неможливість вручення наказу від 12.10.2018 р. №7713, та направлень від 16.10.2018 р, №10393, №10394 посадовим особам ТОВ Доступний друк та неможливість розпочати документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ Доступний друк у зв`язку з відсутністю посадових осіб від 16.10.2018 №8248/20-40-14-21- 07/39704471.

При виході за юридичною адресою ТОВ Доступний друк - 17.10.2018 р. - вручена копія наказу про проведення документальної позапланової виїзної перевірки від 12.10.2018 року №7713 уповноваженому представнику ТОВ Доступний друк , за довіреністю від 09.10.2018 року, ОСОБА_2 .

Уповноваженому представнику ТОВ Доступний друк Свершок Р.В. 17.10.2018 р, вручено запит Про надання документів для проведення перевірки від 16.10.2018 р. т №43118/10/20-40-14-21-16.

Впродовж проведення документальної позапланової виїзної перевірки, а саме з 16.10.2018 по 19.10.2018 уповноваженим представником ТОВ Доступний друк ОСОБА_2 не надано у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки.

В останній робочий день проведення документальної позапланової виїзної перевірки 22.10.2018 р. о 12 годині 30 хвилин здійснено вихід за юридичною адресою підприємства ТОВ Доступний друк та встановлено, що за юридичною адресою ТОВ Доступний друк відсутні посадові особи або представники підприємства, про що складено акт Про відсутність посадових осіб ТОВ Доступний друк 22.10.2018 за податковою адресою (останній робочий день проведення документальної позапланової виїзної перевірки) від 22.10.20І8 №8407/20-40-14-21-07/39704471.

Також складено акт Про ненадання документів при проведенні документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ Доступний друк (податковий номер 39704471) від 22.10.2018 р. №8383/20-40-14-21-07/39704471.

При цьому, з матеріалів справи вбачається, що листом від 18.10.2018 р. (вх. 22.10.2018 р.) повідомлено контролюючий орган про те, що директор з 16.10.2018 р. по 30.10.2018 р. перебуває у відпустці та просив перенести проведення перевірки у зв`язку з вказаними обставинами(а.с.130 том 1).

За змістом п. 44.6 ст. 46 ПК України у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Якщо платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами такої перевірки надає документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки (у випадках, передбачених абзацами другим і четвертим пункту 44.7 цієї статті), такі документи повинні бути враховані контролюючим органом під час розгляду ним питання про прийняття рішення.

Відповідно до п. 121.1 ст. 121 ПК України незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ст. 44 цього Кодексу строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів (крім документів, отриманих з Єдиного реєстру податкових накладних) чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених цим Кодексом, -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень.

Суд зауважує, що з запитів податкового органу до позивача щодо надання до перевірки останнім первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, які пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством вбачається, що вони є неконкретними, містять загальний перелік документів та не витребують документи по конкретних операціях по яких виникли сумніви у податкового органу.

Отже, суд критично оцінює доводи податкового органу щодо ненадання позивачем документів на перевірку.

Таким чином, висновки відповідачем, що викладені в акті перевірки, здійснені без належного дослідження документів по господарським операціям та правомірність таких висновків не доведено.

З урахуванням зазначеного застосування податковим повідомленням - рішенням №0000801421 штрафу у розмірі 510 грн., на підставі п. 121.1 ст. 121 ПК України, який передбачає відповідальність за не зберігання документів є також неправомірним.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для скасування оскаржуваних рішень.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Приписами ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Розподіл судових витрат здійснити в порядку ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 243, ст. 246, ст.255, ст. 293, ст. 295, ст. 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Доступний друк" (61003, м. Харків, вул. Академіка Павлова, буд. 120, корпус Ж, код ЄДРПОУ 39704471) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ 39599198) про скасування податкових повідомлень - рішень - задовольнити.

Скасувати податкове повідомлення - рішення від 06.12.2018 р. №00000781421, про збільшення суми грошового зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 2099527,5 грн. (в т.ч. за податковим зобов`язанням - 1679622,0 грн., штрафні санкції - 419905,5 грн.);

Скасувати податкове повідомлення - рішення від 06.12.2018 р. №00000791421, яким визначено суму завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у розмірі 10930,0 грн. за листопад 2015 р.;

Скасувати податкове повідомлення - рішення від 06.12.2018 р. №00000801421 про застосування штрафних санкцій у розмірі 510,0 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ 39599198) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Доступний друк" (61003, м. Харків, вул. Академіка Павлова, буд. 120, корпус Ж, код ЄДРПОУ 39704471) суму сплаченого судового збору у розмірі 19210 грн. (дев`ятнадцять тисяч двісті десять гривень).

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку, передбаченому п.п. 15.5. п. 15 ч. 1 Розділу VII Перехідних положень КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.

В разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 25 липня 2019 р.

Суддя Сагайдак В.В.

Дата ухвалення рішення25.07.2019
Оприлюднено26.07.2019
Номер документу83237737
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/4667/19

Ухвала від 07.04.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сагайдак В.В.

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сагайдак В.В.

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 09.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Рішення від 25.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сагайдак В.В.

Рішення від 25.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сагайдак В.В.

Ухвала від 16.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сагайдак В.В.

Ухвала від 20.06.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сагайдак В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні