Постанова
від 15.07.2019 по справі 607/14021/17
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 липня 2019 рокуЛьвів№ 857/2149/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

головуючого судді Судової-Хомюк Н.М.,

суддів Макарика В.Я., Пліша М.А.

за участі секретаря судового засідання Сердюк О.Ю.

позивач: не з`явився

відповідач: ОСОБА_1

представник третьої особи: не з`явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Лановецької районної ради Тернопільської області на рішення Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 28 листопада 2018 року у справі № 607/14021/17 за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Лановецької районної ради Тернопільської області, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області про зобов`язання вчинити дії,-

суддя в 1-й інстанції - Дзюбич В.Л.,

час ухвалення рішення - 28.11.2018 о 14:36:26 год.,

місце ухвалення рішення - м. Тернопіль,

дата складання повного тексту рішення - не зазначено,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач ОСОБА_2 звернулася до Тернопільського міськрайонного суду із адміністративним позовом до Лановецької районної ради Тернопільської області, третя особа - Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області у якому просить Лановецьку районну раду Тернопільської області прийняти рішення про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер : 6123884000 НОМЕР_1 ) площею 30,2306 га, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області.

В обгрунтування позову покликається на те, що на виконання наказу ГУ Держземагенства у Тернопільській області №19-601/14-14-С від 10.09.2014 року нею було виготовлено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 30,2306 га, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району. 13.04.2016 року позивач звернулась до Лановецької районної ради із заявою від 11.04.2016 року про затвердження технічної документації до якої подала виготовлену Регіональний земельно-кадастровий центр Галицькі землі технічну документацію про нормативну грошову оцінку згаданої земельної ділянки. Листом №282 від 13.06.2017 року відповідач повідомив позивача про те, що на виконання постанови суду від 29.03.2017 року у справі № 607/10418/16-а на пленарному засіданні тринадцятої сесії повторно розглядався проект рішення районної ради про затвердження нормативної грошової оцінки земельної ділянки, однак за результатами голосування проект не підтримано, рішення не прийнято. Позивач вважає таку бездіяльність протиправною, та просить її позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Рішенням Тернопільського міськрайоного суду позовні вимоги ОСОБА_2 задоволено.

Визнано протиправними дії Лановецької районної ради Тернопільської області (47400, вул. Незалежності, 19, м. Ланівці, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25351966) щодо не затвердження на засіданні сесії сільської ради технічної документації із нормативно грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер: НОМЕР_2 ) площею 30,2306 га, що надається в оренду ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер: НОМЕР_3 ) та знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області.

Зобов`язано Лановецьку районну раду Тернопільської області (47400, вул. Незалежності, 19, м. Ланівці, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25351966) винести на розгляд засідання найближчої сесії ради питання про затвердження технічної документації із нормативно грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер: НОМЕР_2 ) ) площею 30,2306 га, що надається в оренду ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер: НОМЕР_3 ) та знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області.

Зобов`язано Лановецьку районну раду Тернопільської області (47400, вул. Незалежності, 19, м. Ланівці, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25351966) затвердити технічну документацію із нормативно грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер: НОМЕР_2 ) площею 30,2306 га, що надається в оренду ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер: НОМЕР_3 )та знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Лановецької районної ради Тернопільської області (47400, вул. Незалежності, 19, м. Ланівці, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 25351966) на користь ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер: НОМЕР_3 ) 640 (шістсот сорок) грн. сплаченого судового збору.

Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням, відповідач - Лановецька районна рада Тернопільської області оскаржила його в апеляційному порядку. Вважає, що оскаржуване рішення є незаконним та прийнятим з порушенням норм матеріального та процесуального права. Просить скасувати рішення Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 28 листопада 2018 року та прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування апеляційної скарги апелянт зазначає про те, що судом першої інстанції порушено принцип визначеної юрисдикції щодо повноважень державних органів на прийняття рішень у межах визначеної законом компетенції.

Судом першої інстанції не здобуто доказів на підтвердження протиправності дій Лановецької районної ради Тернопільської області, оскільки районна рада вчинила дії на виконання рішення Тернопільського міськрайонного суду від 29.03.2017 року у справі № 607/10418/16-а у відповідності до вимог Закону України Про місцеве самоврядування в Україні . Судом першої інстанції не звернуто належну увагу, що проведення і затвердження грошової оцінки земельних ділянок на виконання Закону України Про оцінку земель , здійснюється до моменту укладення договору оренди земельної ділянки. У спірній ситуації, укладення договору оренди земельної ділянки, що передана позивачу, передувало стадії розроблення та затвердження нормативної грошової оцінки землі.

Додатково, апелянт вказує, що з 01.06.2017 року позивач не зверталася з заявами про розгляд та затвердження технічної документації із нормативно грошової оцінки спірної земельної ділянки, Лановецькою районною радою Тернопільської області направлено звіт про виконання постанови Тернопільського міськрайоного суду від 29.03.2017 року у справі № 607/10418/16-а. Вказана обставина не досліджена судом першої інстанції, що привело до постановлення незаконного судового рішення.

Суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги (ч.1ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України).

Заслухавши суддю - доповідача, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід задовольнити, а рішення суду скасувати з наступних підстав.

Так, судом першої інстанції встановлено, що ОСОБА_2 звернулася до Тернопільського міськрайонного суду із адміністративним позовом до Лановецької районної ради Тернопільської області, третя особа - Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області у якому просить Лановецьку районну раду Тернопільської області прийняти рішення про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер: 6123884000 НОМЕР_1 ) площею 30,2306 га, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області.

В подальшому, позивач у заяві про уточнення позовних вимог від 08.06.2018 року просила визнати протиправними дії Лановецької районної ради Тернопільської області щодо не затвердження нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що розташована на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області (за межами населеного пункту), яка надана ОСОБА_2 в оренду та пройшла державну експертизу. Зобов`язати Лановецьку районну раду Тернопільської області затвердити на засідання сесії ради технічну документацію із нормативно грошової оцінки земельної ділянки, площею 30,2306 га, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області, наданої в оренду ОСОБА_2 .. В обґрунтування поданої заяви вказала, що станом на червень 2018 року ( дата подання заяви про збільшення позовних вимог) є чинними наказ Головного управління Держземагентства у Тернопільській області №19-60/14-14-С від 10.09.2014 року; наказ Держземагентства України від 25.09.2014 року №19-758/14-14СГ Про затвердження документації із землеустрою та передачу земельної ділянки в оренду та наказ від 14.02.2015 року №19-319/14-15-СГ Про внесення змін до наказу Держземагентства України від 25.09.2014 року №19-758/14-14СГ, яким уточнено кадастровий номер земельної ділянки.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції покликався на ряд норм спеціального законодавства, зокрема, на п. 21 ч. 1 статті 43 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , у відповідності до якого, вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин здійснюється виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради.

На статті 13, 23 Закону України Про оцінку земель , на виконання яких нормативна грошова оцінка земельних ділянок обов`язково проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, затверджується районними радами.

До абз.9 ст.9 Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації , у відповідності до якої, обов`язковій державній експертизі підлягають технічна документація з бонітування ґрунтів, нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

Зокрема, на зміст вимог 35 Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації , якою передбачено, що позитивні висновки державної експертизи щодо об`єктів обов`язкової державної експертизи є підставою для прийняття відповідного рішення органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування, відкриття фінансування робіт з реалізації заходів, передбачених відповідною документацією.

Суд першої інстанції вважав, що у позивача, яка виконала всі передбачені законом вимоги, були наявні правомірні очікування щодо позитивного вирішення питання про затвердження нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка перебуває у неї в оренді, для визначення розміру орендної плати.

Дана бездіяльність Лановецької районної ради є протиправною, так як рада самоусунулась від вирішення питання, віднесеного до її виключної компетенції (п. 21 ч. 1 статті 43 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ), що суттєво порушує права позивача та покладає на позивача надмірний тягар невизначеності з даного питання.

Колегія апеляційної інстанції не погоджується з висновком суду першої інстанції з наступних підстав.

У відповідності до наказу Головного управління Держземагенства у Тернопільській області №19-601/14-14-С від 10.09.2014 року позивачу надано дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) кадастровий номер: НОМЕР_2 площею 30,2306 га з метою подальшого надання в оренду для ведення фермерського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення (землі запасу - рілля) розташованої за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області. Цим же наказом (п. 3) позивача було зобов`язано виготовити та затвердити в установленому законодавством порядку технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

05.03.2015 року між ГУ Держземагенства у Тернопільській області, як орендодавцем, та позивачем, як орендарем, укладено договір оренди землі, згідно якого орендодавець передає, а орендар приймає у строкове платне користування земельну ділянку площе 30,2306 га для ведення фермерського господарства із земель державної власності сільськогосподарського призначення (рілля), яка розташована за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області.

13.04.2016 року позивач звернулась до Лановецької районної ради із заявою від 11.04.2016 року про затвердження технічної документації. До заяви додала виготовлену 15.03.2016 року ТзОВ Регіональний земельно-кадастровий центр Галицькі землі технічну документацію про нормативну грошову оцінку вищезгаданої земельної ділянки.

21.04.2016 року за результатами голосування проект рішення Про затвердження нормативної грошової оцінки земельної ділянки на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області (за межами населеного пункту) не набрав необхідної кількості голосів депутатів ( за проголосував лише 1 депутат), рішення не прийнято, відхилено.

Листом від 25.04.2016 року за №198 голова районної ради Кушнір Р.М. повідомила позивача про те, що розглянувши заяву, було підготовлено проект рішення від 21.04.2016 року Про затвердження нормативної грошової оцінки земельної ділянки на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області (за межами населеного пункту) . Даний проект рішення на пленарному засіданні четвертої сесії районної ради не підтримано. Вирішено перенести розгляд проекту рішення на наступне пленарне засідання, яке було заплановано на 16 травня 2016 року.

На засіданні сесії районної ради 16.05.2016 року та наступних засіданнях вищевказане питання про затвердження нормативної грошової оцінки землі не розглядалось.

Вказані обставини знайшли своє відображення у мотивувальній частині судового рішення від 29 березня 2017 року у справі № 607/10418/16-а. Вказаним судовим рішенням визнано протиправною бездіяльність Лановецької районної ради Тернопільської області щодо не розгляду питання про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер : НОМЕР_4 ) площею 30,2306 га, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області.

Зобов`язано Лановецьку районну раду Тернопільської області на найближчій сесії розглянути питання щодо затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер : НОМЕР_4 ) площею 30,2306 га, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області. Стягнуто з відповідача на користь позивача 1102,40 грн. сплаченого судового збору. Дана постанова не оскаржувалась та набрала законної сили 11.04.2017 року.

На виконання постанови Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 29 березня 2017 року у справі № 607/10418/16-а головою районної ради видано розпорядження від 11.05.2017 року №20-АГП Про забезпечення виконання постанови Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 29.03.2017 року .

Відповідно до Регламенту Лановецької районної ради сьомого скликання підготовлено проект рішення Про затвердження нормативної грошової оцінки земельної ділянки на території Іванковецької сільської ради Лановецької районної ради Тернопільської області (за межами населеного пункту) , який попередньо розглядався на засіданні постійної комісії районної ради з питань агропромислового комплексу, земельних відносин та охорони довкілля 15.05.2017 року та був винесений на розгляд пленарного засідання тринадцятої сесії районної ради 18.05.2017 року. За результатами голосування - рішення не прийнято .

Звіт про виконання постанови Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 29 березня 2017 року у справі № 607/10418/16-а надіслано 01.06.2017 року ( а.с. 100, т.І).

Вказані обставини підтверджують, що ОСОБА_2 зверталась до заявами до Лановецької районної ради з заявою 13.04.2016 року. Захист порушеного права за результатом вказаного звернення відбувся шляхом постановлення судового рішення Тернопільським міськрайонним судом Тернопільської області від 29 березня 2017 року у справі № 607/10418/16-а.

Матеріали справи засвідчують про те, що з 01.06.2017 року ОСОБА_2 не зверталась до Лановецької районної ради із заявою про затвердження технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером : НОМЕР_2 площею 30,2306 га, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області.

Мотивувальна частина судового рішення від 29 березня 2017 року у справі № 607/10418/16-а засвідчує про розгляд документів щодо затвердження технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером : НОМЕР_4 площею 30,2306 га.

З врахуванням вищенаведеного, суд апеляційної інстанції вважає, що судом першої інстанції здійснено розгляд адміністративного позову щодо зобов`язання Лановецької районної ради Тернопільської області прийняти рішення про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки (кадастровий номер : НОМЕР_2 ) площею 30,2306 га, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Іванковецької сільської ради Лановецького району Тернопільської області без доведення обставин факту порушеного права позивача.

Що стосується розгляду позовних вимог, котрі були заявлені у заяві про уточнення позовних вимог від 08.06.2018 року ( т.І а.с. 160) та стосувались визнання протиправними дій Лановецької районної ради щодо не затвердження нормативно грошової оцінки земельної ділянки площею 30,2306 га, що надається в оренду ОСОБА_2 , яка знаходиться за адресою : Тернопільська область АДРЕСА_2 Лановецький район Іваноковецька сільська рада та пройшла державну експертизу та зобов`язання суб`єкта владних повноважень - Лановецьку районну раду Тернопільської області затвердити на засіданні сесії Лановецької районної ради Тернопільської області технічну документацію про нормативно грошову оцінку земельної ділянки площею 30,2306 га, суд апеляційної інстанції зазначає не тільки про відсутність доказів порушеного права позивача, а й про порушенням судом першої інстанції норм процесуального права та порушення принципу дискреції (судового розгляду).

Порушення провадження за адміністративним позовом ОСОБА_2 було відкрито Тернопільським міськрайоннним судом на виконання положень Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.18 КАС України (в редакції, що діяла до 15.12.2017 року) місцевим загальним судам, як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування.

З 15.12.2017 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів , яким викладено у новій редакції, зокрема КАС України.

Відповідно до ч.2 ст.20 КАС (в редакції, що діє з 15.12.2017 року) окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених ч.1 цієї статті, зокрема у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування.

Згідно п.10 р. VІІ Перехідні положення КАС України справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

У відповідності до п.12 заяви і скарги, подані до набрання чинності цією редакцією Кодексу, провадження за якими не відкрито на момент набрання ним чинності, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви чи скарги не можуть бути залишені без руху, повернуті або передані за підсудністю, щодо них не може бути прийнято рішення про відмову у прийнятті чи відмову у відкритті провадження за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу, якщо вони подані з додержанням відповідних вимог процесуального закону, які діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Відповідно до ч.3 ст.30 КАС України справа, що прийнята адміністративним судом до свого провадження з додержанням правил підсудності, повинна бути ним розглянута і в тому випадку, коли у процесі розгляду справи вона стала підсудною іншому адміністративному суду.

Кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом. Європейський суд з прав людини у справі Zand проти Австрії зазначив, що словосполучення встановлений законом поширюється не лише на правову основу самого існування суду , але й на дотримання таким судом певних норм, що регулюють його діяльність. Поняття суд, встановлений законом у ч.1 ст.6 Конвенції передбачає усю організаційну структуру судів, включно з питаннями, що належать до юрисдикції певних категорій судів . Суд, який розглянув справу, не віднесену до його юрисдикції, не може вважатися судом, встановленим законом у розумінні ч.1 ст. 6 ЄКПЛ.

Колегія суддів вважає, що судом першої інстанції здійснюючи прийняття та розгляд заяви про уточнення позовних вимог від 08.06.2018 року порушено правила визначеної підсудності.

Адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень на відповідність закріпленим ч. 3 ст. 2 КАС України критеріям, не втручається у дискрецію (вільний розсуд) суб`єкта владних повноважень поза межами перевірки за наявними критеріями.

Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання вимог права, інакше було б порушено принцип розподілу влади.

Принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно - дискреційних повноважень - єдиним критерієм здійснення правосуддя є право, тому завданням адміністративного судочинства завжди є контроль легальності. Перевірка доцільності переступає компетенцію адміністративного суду і виходить за межі адміністративного судочинства.

З огляду на положення КАС України щодо компетенції адміністративного суду, останній не може підміняти інший орган державної влади та перебирати на себе повноваження щодо вирішення питань, які законодавством віднесенні до компетенції цього органу.

Отже, адміністративний суд, у справах щодо оскарження рішення дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, виконуючи завдання адміністративного судочинства щодо перевірки відповідності їх прийняття (вчинення), передбаченим КАС України критеріям, не може втручатися у дискрецію (вільний розсуд) суб`єкта владних повноважень поза межами перевірки за такими критеріями.

Таким чином, доводи апеляційної скарги є підставними та спростовують відповідні висновки суду першої інстанції з вищенаведених мотивів.

Відповідно до пункту 30. Рішення Європейського Суду з прав людини у справі Hirvisaari v. Finland від 27 вересня 2001 р., рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя .

Згідно пункту 29 Рішення Європейського Суду з прав людини у справі RuizTorija v. Spain від 9 грудня 1994 р., статтю 6 п. 1 не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін. Відповідно, питання, чи дотримався суд свого обов`язку обґрунтовувати рішення може розглядатися лише в світлі обставин кожної справи.

Згідно пункту 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї (ч. 3ст. 308 КАС України).

Відповідно до частини 1статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до частини 1статті 317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є, зокрема, неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

Керуючись, ч.3 ст.243, ст. ст.308,310,315,317,321,322,325,329 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Лановецької районної ради Тернопільської області задовольнити.

Рішення Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 28 листопада 2018 року у справі № 607/14021/17 скасувати та прийняти нову постанову, якою в задоволенні адміністративному позову ОСОБА_2 до Лановецької районної ради Тернопільської області , третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області про зобов`язання вчинити дії- відмовити.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття.

Касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до суду касаційної інстанції.

У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Н. М. Судова-Хомюк судді В. Я. Макарик М. А. Пліш Повне судове рішення складено 25.07.2019.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.07.2019
Оприлюднено26.07.2019
Номер документу83243418
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —607/14021/17

Постанова від 15.07.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 03.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 25.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Рішення від 28.11.2018

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Дзюбич В. Л.

Рішення від 28.11.2018

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Дзюбич В. Л.

Ухвала від 13.11.2017

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Дзюбич В. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні