Постанова
від 25.07.2019 по справі 233/4795/19
КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Код суду 233 № 233/4795/19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.07.2019 року Суддя Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області Сітніков Т.Б., розглянувши матеріал про адміністративне правопорушення, який надійшов від Головного управління ДФС у Донецькій області, стосовно:

ОСОБА_1 , який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 у м. Костянтинівка, донецької області, РНОКПП НОМЕР_1 , громадянина України, одруженого, особи з інвалідністю з дитинства, директора НВ ТОВ Укрвест ЛТД (ЄДРПОУ 20386533), який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , якому роз`яснені права відповідно до ст. 63 Конституції України, ст. 268 КУпАП, у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 163-2 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ :

До Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області надійшов протокол про адміністративне правопорушення № 78-43-08 від 20 червня 2019 року, відповідно до якого ОСОБА_1 вчинив порушення: несвоєчасне подання платіжного доручення на перерахування податків до бюджету, а саме: у порушення п. 57.1 ст. 57 та п. 287.3 ст. 287 ПКУ, несвоєчасна сплачена сума узгодженого податкового зобов`язання з рентної плати за спеціальне використання води у розмірі 3,45 грн, строк сплати 19.08.2019 року, сплачено 19.10.2018 року, затримка 61 день, відповідальність передбачена ст. 163-2 КУпАП.

Відповідно до ст. 7 КУпАП провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Відповідно ст. 278 Кодексу України про адміністративні правопорушення при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя вирішує таке питання: чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Суддя, вивчивши матеріали справи про адміністративне правопорушення приходить до таких висновків.

Згідно зі ст. 245 КУпАП завданнями провадження про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Стаття 163-2 КУпАП передбачає відповідальність як за (частина 1) неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), так і за (частина 2) дії передбачені частиною 1 цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення.

Згідно з ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи .

При складанні протоколів про адміністративне правопорушення уповноважені посадові особи органів доходів і зборів керуються Інструкцією з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженою Наказом Міністерства фінансів України від 02.07.2016 року № 566 (далі - Інструкція). Відповідно ч. 4 Розділу 2 - Зміст Протоколу повинен відповідати вимогам, викладеним у статті 256 КУпАП.

Відповідно до ч. 1 ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу , яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Також, відповідно до ч. 6 Розділу 2 Інструкції, у Протоколі під час його складання обов`язково зазначається стаття КУпАП, згідно з якою передбачено адміністративну відповідальність. При викладенні обставин правопорушення у Протоколі вказуються місце та час його вчинення, суть правопорушення , які саме протиправні дії чи бездіяльність вчинила особа, стосовно якої складається Протокол, та які положення законодавства порушено . Якщо є свідки правопорушення та потерпілі, до Протоколу вносяться їх прізвища, імена та по батькові, а також місце проживання.

При вивченні матеріалів встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення № 78-43-08 від 20 червня 2019 року складений в порушення Інструкції, та ст. 256 КУпАП, зокрема в протоколі не зазначено частину статті 163-2 КУпАП, яка передбачає відповідальність за вчинене правопорушення . Та не зазначено, чи притягалася особа до адміністративної відповідальності раніше і за що, що в свою чергу не дає суду правильно кваліфікувати дії ОСОБА_1 та прийняти законне і обґрунтоване рішення.

У пункті 12 постанови Пленуму Вищого спеціалізованого суду з розгляду цивільних і кримінальних справ України Про деякі питання дотримання розумних строків розгляду судами цивільних, кримінальних справ і справ про адміністративні правопорушення № 11 від 17.10.2014 року зазначається, що норми КУпАП не забороняють повернення протоколу про адміністративне правопорушення, складеного не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог статті 256 цього Кодексу вмотивованою постановою суду для належного оформлення.

Вищезазначене порушення Кодексу України про адміністративні правопорушення, допущене при складанні та оформленні адміністративного матеріалу позбавляє суд можливості здійснити всебічне, повне і об`єктивне з`ясування всіх обставин правопорушення, як цього вимагає ст. 245 КУпАП України і, як наслідок, здійснити розгляд справи про адміністративне правопорушення та прийняти законне і обґрунтоване рішення по ній.

Приймаючи до уваги викладене, вважаю, що за наведених вище обставин протокол про адміністративне правопорушення № 78-43-08 від 20 червня 2019 року, складений відносно ОСОБА_1 за ст. 163-2 КУпАП не може бути розглянутий та його слід направити до ГУ ДФС у Донецькій області для належного оформлення.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 256, 276, 283, 284 КУпАП, суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Протокол про адміністративне правопорушення № 78-43-08 від 20 червня 2019 року з доданими до нього матеріалами відносно ОСОБА_1 за ст. 163-2 КУпАП - направити до ГУ ДФС у Донецькій області для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя Т.Б. Сітніков

СудКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення25.07.2019
Оприлюднено28.07.2019
Номер документу83263311
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —233/4795/19

Постанова від 18.10.2019

Адмінправопорушення

Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області

Сітніков Т. Б.

Постанова від 25.07.2019

Адмінправопорушення

Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області

Сітніков Т. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні